Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Ainakin Ahvenanmaalta tilatessa ainoat maksuvaihtoehdot ovat "tilisiirto" tai luottokortti. "Mantereen puolelta" on varmaan ennakkotilauksissakin mahdollisuus tilata postiennakolla.

Eli veloitus tapahtuu heti kun paketti on postissa? Koska ainakaan vielä veloitusta ei ole tapahtunut (?) ainakaan tilitapahtumista en löytänyt.
E: JES!!! Paketti on postitettu, tilaus tehty 22.8 Verkkokauppa.comista :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

E: JES!!! Paketti on postitettu, tilaus tehty 22.8 Verkkokauppa.comista :)

:mad::(
Missä järjestyksessä noita oikein lähetetään? Itse tehnyt tilauksen heinä-elokuun vaihteessa ja vielä ei kuulu mitään vahvistusta postituksesta. Kyllähän se sieltä luultavasti tulee, mutta olisihan sitä parempaakin tekemistä päivällä kun näpytellä refresh-nappia sähköpostissa :eek:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

On tuo Pesosen Mika hieno mies, vahvistus tuli tännekin tänään. Pääsee sit julkkariks tahkoon (toivottavasti).
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Itse tilasin eilen VPD:ltä. Asiakaspalvelusta sanottiin että peli lähetetään kaikille ennakkotilaajille niin että tulee torstaiksi. :cool:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

On tuo Pesosen Mika hieno mies, vahvistus tuli tännekin tänään. Pääsee sit julkkariks tahkoon (toivottavasti).

Hymähdin :).

Olisko jo parhaimmillaan keskiviikkona perillä, muuten?! Niin himottaa tuo 11 että pakko taistella viime vuoden vanhentuneen pixelimössö änäri_kympin kanssa vielä hetkisen verran. :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Itse tilasin eilen VPD:ltä. Asiakaspalvelusta sanottiin että peli lähetetään kaikille ennakkotilaajille niin että tulee torstaiksi. :cool:
Ite kans soittelin ja sanottiin et kellekkää ei oo lähetetty (siis ahvenanmaalta) ja et lähetetään kaikille samaan aikaan, että ehtivät torstaiksi, mutta jos pelejä ei lähetetä huomisen aikana ne eivät ole täällä torstaina.:mad:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

JESSSS!! Ei ole vielä tullut vahvistusta että olisi peli vk.com ahvenanmaalta lähetetty. En olisi vielä halunnutkaan sitä vaan kivempi odotella riittävän kauan ja lukea netistä muiden hehkutuksia, etenkin siitä että pelit on jo heille lähetetty. :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Ite kans soittelin ja sanottiin et kellekkää ei oo lähetetty (siis ahvenanmaalta) ja et lähetetään kaikille samaan aikaan, että ehtivät torstaiksi, mutta jos pelejä ei lähetetä huomisen aikana ne eivät ole täällä torstaina.:mad:

No toi on kyllä totta. Itseäni kyllä sieppaa kovasti se, että oikeen ilmotetaan tekstiviestillä, että peli on lähetetty vaikka ei oikeasti ole. Taidan kyllä ensi kerralla vaihtaa verkkokauppaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Itse tilasin sekä NHL11 että move startti paketin VK.com ahvenmaalta. Tänään napsahti sitten tietysti moven lähetysvahvistus eli väärin päin meni. Move lähinnä siksi että sitä on hehkuteltu, joten pakkohan sellainen on olla, mutta tuon NHL:än olisin oikeasti halunnut. Toivotaan että huomenna pärähtäisi sitten sekin liikenteeseen. :(
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

JESSSS!! Ei ole vielä tullut vahvistusta että olisi peli vk.com ahvenanmaalta lähetetty. En olisi vielä halunnutkaan sitä vaan kivempi odotella riittävän kauan ja lukea netistä muiden hehkutuksia, etenkin siitä että pelit on jo heille lähetetty. :D
No kai se on sit pakko itsekki hehkuttaa, että vk.comin ahvenanmaalta on peli lähtenyt.. muuten en olis viitsinyt, mutta ku niin tykkäät näistä viesteistä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

No toi on kyllä totta. Itseäni kyllä sieppaa kovasti se, että oikeen ilmotetaan tekstiviestillä, että peli on lähetetty vaikka ei oikeasti ole. Taidan kyllä ensi kerralla vaihtaa verkkokauppaan.

En jaks uskoa, että eivät olisi lähettäneet, niille joille viesti on tullut. Mitä virkaa sillä viestillä muuten olisi? Ehkäpä he halusivat pitää Hamsterin tyytyväisenä sanomalla, ettei muillekaan ole lähetetty vielä mitään :)

Itelle tuli lauantaina viesti, että on lähetetty, joten peli on huomenna postilaatikossani, sanokaa minun sanoneen... :cool:
 
En jaks uskoa, että eivät olisi lähettäneet, niille joille viesti on tullut. Mitä virkaa sillä viestillä muuten olisi? Ehkäpä he halusivat pitää Hamsterin tyytyväisenä sanomalla, ettei muillekaan ole lähetetty vielä mitään :)

Itelle tuli lauantaina viesti, että on lähetetty, joten peli on huomenna postilaatikossani, sanokaa minun sanoneen... :cool:

Kyllä tätä on niin moni jo kysynyt ja vastaus on aina sama et ei ole lähetetty. Sanoin fb:ssä et lauantaina tuli ilmoitus, vastaus oli et ei oo lähetetty ja pahoitteli selaannusta. Eli huomenna ei ole laatikossasi
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Kyllä tätä on niin moni jo kysynyt ja vastaus on aina sama et ei ole lähetetty. Sanoin fb:ssä et lauantaina tuli ilmoitus, vastaus oli et ei oo lähetetty ja pahoitteli selaannusta. Eli huomenna ei ole laatikossasi

Mitähän p*rseilyä tämä on? Onko sitten tietoa koska lähetetään?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Jep jep, en ole tilannut peliä mistään nettikaupasta, mutta ajattelin kyllä tossa torstaina käydä työmatkalla sen Gigantista tai Anttilasta nappaamassa mukaani. Ja kyllä mä luulen, että kaikki nettikaupasta tilanneet saavat varmaan pelinsä viimeistään torstaina, meinaan silloinhan se julkaisupäiväkin vasta on ;)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Verkkokaupasta tuli tänään viestii, että peli on lähetetty. Toivottavasti olis keskiviikkona jo laatikossa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Mitähän p*rseilyä tämä on? Onko sitten tietoa koska lähetetään?

Sä ymmärsit vähän väärin. Jos luit noita aiempia viestejä, niin porukat on soittanu sinne, ja ne on sanonu, että "lähetetty" tarkottaakin "käsitelty". Tämän takia ottaakin päähän. Ja muuten vaikka se olisikin lähetetty viikonloppuna, niin ei se olisi perillä kun aikasintaan keskiviikkona. Ja tohon kysymykseen vastaukseksi: tuskin auttaa muu kuin soittaa. Väittivät kuitenkin, että kaikki saa omansa torstaina.

En jaks uskoa, että eivät olisi lähettäneet, niille joille viesti on tullut. Mitä virkaa sillä viestillä muuten olisi?

Tätä haluaisin vielä kommentoida: Tietenkin ne sanoo niin, ettei porukat peruuttais tilausta ja tilaa muualta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

"Odotellaan käsittelyä" on tilana eli huomenna se lähteepi tulemaan ja julkkariksi perillä! :)
On useampi peli tullu VK.com ahvenanmaalta julkasuksi.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulle tuli verkkokaupasta sähköpostia että änäri on lähetetty :)

Ja omasta mielestä tilasin pelin aika myöhään ja on näköjään mullekki riittäny..
 
Ylös Bottom