Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Ja aina kun verkko heiluu niin se olisi sitten maali. :D

Voisi ehdottaa EA:lle, "postless mode" tms. ;)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Painotan kunnollisia halleja ja vaihtopenkkejä, puitteet kuntoon. Edellisten lisäksi, KUNNON MAALIVERKOT, verkot heiluu KUNNOLLA kun lataa sisään ja noi naurettavat ylärimat ja tolpat pois.
just näin! asiat tärkeys järjestykseen.. sitku sais hammassuojat pelaajille ja ne juomapullot aidomman näkösiksi niin avot! :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Peli-ilo voi olla pienestä kiinni...itse toivoisin pieniä, helppoja? yksityiskohtia...esim jotain animaatiota tai muuta herätettä että on esimerkiksi rikkonut tulokkaiden maaliennätyksen, rikkoo 100:n maalin rajan, 1000 pisteen rajan tai jotain muuta merkittävää. Niin BAP kuin BAGM -moodeissa. Nythän vain mennään harmaana massana läpi kylmien kausien...ei luulisi olevan vaikea työ tehdä koska eiköhän ne tiedot kuitenkin johonkin talletu...piristäisi kummasti ainakin meikäläisen pelailua...

muut pienet yksityiskohdat onkin jo mainittu useampaan otteeseen joten en niitä enää kertaile...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Noita kaipaamiasi "presentaatioasioita" on peräänkuulutettu tuolla maailman foorumeilla niin paljon että ihme on, jos jotain uutta ei nähdä. Kausimoodeissa pistepörssin tilanne, välituloksia toisista otteluista, yms. ja sit noit mainitsemias ennätysjuttuja.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Noita kaipaamiasi "presentaatioasioita" on peräänkuulutettu tuolla maailman foorumeilla niin paljon että ihme on, jos jotain uutta ei nähdä. Kausimoodeissa pistepörssin tilanne, välituloksia toisista otteluista, yms. ja sit noit mainitsemias ennätysjuttuja.

Muistaakseni ensin 2005:n jälkeen luvattiin tähän parannusta seuraavaan vuoteen. Parannusta ei sitten kuitenkaan nähty. 07:n jälkeen ainakin foorumeilla puhuttiin, että tekijät olisivat luvanneet seuraavaan osaan parannuksia tähän eikä mitään tapahtunut taaskaan. Ei tosiaan noiden lisäämisen luulisi olevan vaikeaa. Vaikka täällä vähän ihmettelin noita pikku-uudistusten tarpeellisuutta, niin onhan se totta että juuri aikaisemmin mainitut tilastojen esittely pelikatkoilla ja muu tilastotieteily jollain tapaa lisäisi mielenkiintoa etenkin yksinpeliin. 2k oli ennen juuri presentaatiossa paljonkin edellä, mutta tilastojen ynnä muun esittely katosi ilmeisesti 2k9:ssä. Uusinnat sen sijaan pesevät EA:n vastaavat tv-tyylisine uusintoineen kun taas 10:ssä kamera seuraa välillä kömpelösti pelaajaa 3rd person tyyliin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Jos nyt miettisi tarkkaan noita uudistuksia joita haluaisi peliin mukaan;

- Plingit, eli siis jos pelaat vaikka BaG:ia, tulisi kaikista kierroksen otteluista vaikkapa sinne pelikellon viereen sellainen "Pling" merkki, jossa näkyisi sitten esim: "04.20 - EDM - SJ 1-0 Dustin Penner". Nämä kosmeettiset hienosäädöt tuovat peliin sitä tunnelmaa.

- Yleisö sekä vaihtopenkki seuraisivat peliä. 10:ssä tuli jo parannus tuohon yleisöön, mutta vaihtopenkillä istuvat vastustajat ja joukkuekaverit tuijottavat vain sitä yhtä kohtaa kentästä, eivätkä seuraa matsia ollenkaan. Maalin jälkeen vaikkapa juhlintaa, juomapullosta juomista, läpiajotilanteen tullessa nousisivat seisomaan yms..

- Kiekkofysiikkaa aidommaksi. Pelistä tulisi kertaheitolla 75% aidompi ja oikeasti jännittävämpi, kun kiekko ei mene vain tasaisena lättynä kohti maalia, vaan ottaa kimmokkeita ja pyörii kuin ropelli.

- Videotarkastukset. Toisi sitä fiilistä matsiin, voi vaan kuvitella, kun on kaveriporukan kanssa pelailemassa pieniä turnauksia, ja finaali huipentuisi jatkoajalla maalin tarkastukseen.

- Oikeat maalisireenit. Oilersia kymmenisen vuotta kannustaneena ja kahdessa matsissa käyneenä tulee vain ankara vitutus, kun tekee änärissä maalin Edmontonilla.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

saisivat edes ton online puolen pelissä toimimaan kunnolla nhl11 niin olis jo tyytyväinen, alkaa remmi kiristää päätä pikkuhiljaa tuo ea:n touhu
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

online dynasty on uusin huhu mikä olisi hokkiin tulossa...ei hassumpaa :)

eli samanlainen setti kuin maddenissä on ollut, liigan perustaja pyörittää kautta, ottaa uusia gm:iä ja potkii pois ne jotka ei pelaa tarpeeksi aktiivisesti/rikkoo herrasmiessääntöjä. kaikkien tiimien ei tarvi olla ihmiskontrollissa, pelejä voi pelata verkossa cpu:ta vastaan myös.

treidit, statit etc mukana koko kauden ajan...

odotan innolla miten toteutettu :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

online dynasty on uusin huhu mikä olisi hokkiin tulossa...ei hassumpaa :)

eli samanlainen setti kuin maddenissä on ollut, liigan perustaja pyörittää kautta, ottaa uusia gm:iä ja potkii pois ne jotka ei pelaa tarpeeksi aktiivisesti/rikkoo herrasmiessääntöjä. kaikkien tiimien ei tarvi olla ihmiskontrollissa, pelejä voi pelata verkossa cpu:ta vastaan myös.

treidit, statit etc mukana koko kauden ajan...

odotan innolla miten toteutettu :)

Jos tuo huhu pitää paikkansa, niin tämä peli päätyy varmasti pyörimään omaan koneeseeni! Joskus on tullut päähän tuo sama ajatus, että olisipa mahdollista pelata dynasty modea useamman ihmispelaajan kanssa. En ole oikein ikinä jaksanut pelata 82 ottelua + playoffit päälle missään änärissä.. Liian yksitoikkoista.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Jos tuo huhu pitää paikkansa, niin tämä peli päätyy varmasti pyörimään omaan koneeseeni! Joskus on tullut päähän tuo sama ajatus, että olisipa mahdollista pelata dynasty modea useamman ihmispelaajan kanssa. En ole oikein ikinä jaksanut pelata 82 ottelua + playoffit päälle missään änärissä.. Liian yksitoikkoista.. :rolleyes:

Menee vähän into kirjotella kun päivällä kirjoitin työkoneelta ja sit siitä meni "netti" yhtäkkiä. Vaikka jätin selaimen auki, niin se ei jostain syystä enää suostunut lähettämään tänne postausta sitten kun netti rupes toimii.

No, kirjoitin jotain siitä et hyvä et joku muukin hypettää ja kirjoittelee huhuja tänne kommentoitavaks. Itse olen kanssa tämän saman "tarinan" bongannut ja toivon sen toteutumista. Itse olen nimittäin jättänyt myös nämä pelien sisällä olevat gm-moodit rauhaan viime vuosina. Jos managerointia on tullut harrastettua, niin sitten oikeilla peleillä (esim. Head Coach). Voi olla että ovat nykyiselläänkin ihan kelpo moodeja, mutta niistä on puuttunut se jokin kiinnostava asia. Maddenin online franchisen tai jopa NCAA:n teambuilderin kaltainen lisä olisi itselle se tarvittava uudistus.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

No, kirjoitin jotain siitä et hyvä et joku muukin hypettää ja kirjoittelee huhuja tänne kommentoitavaks. Itse olen kanssa tämän saman "tarinan" bongannut ja toivon sen toteutumista. Itse olen nimittäin jättänyt myös nämä pelien sisällä olevat gm-moodit rauhaan viime vuosina. Jos managerointia on tullut harrastettua, niin sitten oikeilla peleillä (esim. Head Coach). Voi olla että ovat nykyiselläänkin ihan kelpo moodeja, mutta niistä on puuttunut se jokin kiinnostava asia. Maddenin online franchisen tai jopa NCAA:n teambuilderin kaltainen lisä olisi itselle se tarvittava uudistus.

Kyllähän tuo online dynasty olisi hieno asia, kunhan EA vielä jaksaisi panostaa siihen ja tehdä siitä hyvän, mikä nyt on viime aikoina yleensä jäänyt tekemättä. Esim. be a pro, loistava idea, mutta toteutus ei niinkään loistavaa omasta mielestäni. Mutta online be a gm aka dynasty olisi oiva lisä ja varmasti lisäisi monen kiinnostusta peliä kohtaan ja varsinkin minun, kun on tullut aina hakattua noita dynastyja ja muitakin manageripelejä, kuten EHM 2007. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Jos tuo huhu pitää paikkansa, niin tämä peli päätyy varmasti pyörimään omaan koneeseeni! Joskus on tullut päähän tuo sama ajatus, että olisipa mahdollista pelata dynasty modea useamman ihmispelaajan kanssa. En ole oikein ikinä jaksanut pelata 82 ottelua + playoffit päälle missään änärissä.. Liian yksitoikkoista.. :rolleyes:

Itseasiassa ei ole yksitoikkoista, vaan erittäin kiintoisaa. NHL 08 tuli pelattua 2 kautta simuloimatta peliäkään ja oli muuten huikee fiilinki kun toisella kaudella tuli se cuppi :cool: Ja muutenkin oli mahtavaa seurata, miten ne pelaajat saa pisteitä yms, kun matseja ei simuloida. Kyllähän aivan erilaiset pelaajat tekevät mun hallussa pisteitä, kuin simuloinnilla.

Mutta silti kuulostaa hyvältä ominaisuudelta, vaikka epäilen että tulisi peliin :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Itseasiassa ei ole yksitoikkoista, vaan erittäin kiintoisaa. NHL 08 tuli pelattua 2 kautta simuloimatta peliäkään ja oli muuten huikee fiilinki kun toisella kaudella tuli se cuppi :cool: Ja muutenkin oli mahtavaa seurata, miten ne pelaajat saa pisteitä yms, kun matseja ei simuloida. Kyllähän aivan erilaiset pelaajat tekevät mun hallussa pisteitä, kuin simuloinnilla.

Mutta silti kuulostaa hyvältä ominaisuudelta, vaikka epäilen että tulisi peliin :rolleyes:

Joo no itellä on semmonen tilanne yleensä aina ollut, että se ensimmäinen kausi on mukava pelata ja sitte innolla kesän aikana kasaa taas tulevan kauden joukkuetta, mutta sitten se vaan jotenkin lopahtaa.. En tiiä syytä, mutta ei riitä vain mielenkiinto pelata 100 peliä. Ja itsekään en ole ikinä simuloinut yhtäkään peliä kauden aikana. Ne joko pelataan ite tai ei pelata ollenkaan. :D

NHL10:ssä oon pelannut lähinnä tuota Be a GM:ää ja oon ottanut fantasiadraftin. Pelistä tulee mun mielestä paljon mielenkiintoisempi, kun löytää uusia tutkapareja yms. SItten tykkään aloittaa pelaamisen erittäin nuorella joukkueella, eli otan lähinnä vapaista pelaajista/draftauksilla hyviä hankintoja ja pistän kaikki veteraanit pihalle. Tietenkin pari täsmähankintaa pitää fantasiadraftin parilla ekalla kierroksella ottaa.. ;) Jotenkin siinä on haastetta lähtä kauteen nuorten voimin ja yllättää niin sanotusti kokeneemmat porukat.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

^^^^

tosi hyvää nhl11 hypeä :)

^^^^

tosi hyvää nhl 11 hypeä :)

Noh..kuitenkin haluaisin edelleen be a gm:ää kehittää parempaan suuntaan. Eli vaikka oikeet gm:ät peliin ja pelaajakauppoja vois laajentaa (en vaan tiiä miten).

Ja perhana ne yhteydet kuntoon!!!!!!
 
Ylös Bottom