Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

entäs eric lindroos änäri ysikutosessa aina ku veti lämärin täysillä niin meni joko pleksi rikki tai yläkulmaa :D:D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Tavares on kyllä yllätys. Voisi olla 85. Duncan Keithin myös kuuluisi olla n. 88.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Eräässä UHL-videossa Keith oli 87 ilman mitään training cardeja sun muita. En itse täysin luottaisi noihin UHL-korttien arvoihin, sillä toisessa videossa Jonathan Toews oli kortilla 82, ja tuossa demossa kun pelaa Chicagoa vastaan turnauksessa ja ekojen ketjujen arvot näkyvät, kyseinen henkilö on 88.

Ja Sharpin 83 en oikein ymmärrä? Veti esim. viime kaudella melkein yhtä hyvät tehot kuin Toews, ja poffeissa 7 pts paremmin kuin Marian Hossa (88 Overall myös).
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Kovin yllätys itelle: Tavares 82... Eikös se ollut NHL10 82 ja kehitystä on tapahtunut...

Ainakin alussa Tavares oli 79, tosin en muista muutuiko rosteiden päivityksissä. Mutta omasta mielestä John ei pelannut niin hyvin, että kuuluisi 82 korkeampaa ollakaan. Aika pettymys omalla kohdalla oli kumminkin 1.varaukseksi. Se OT:sta
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Muistaako joku millä niitä ilmaisia korttipakkoja pystyi demossa hankkimaan?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Juu-u, aina samat äijät tulee joukkueeseen demossa. Tässä joitakin (mielenkiintoisia) kokonaisuuksia niille jotka eivät ole demoa pelanneet tai eivät ole montaa kertaa aloittaneet alusta tuota EAUHL:ää..

<lista pelaajista nips-naps>

Ihan kohtalaisesti on nuo laitettu, vähän alakanttiin yleisesti, että voidaa päivityksillä nsotaa :)

Itselle tuosta listasta ei tullut kuin Rask ja Malkin.. Kiprusoff oli muistaakseni 89.

Nähtävästi sitten näillä demossa saaduilla ei ole mitään merkitystä itse peliin, vaikka kovasti piti olla yhteydessä EA:n serveriin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Muistaako joku millä niitä ilmaisia korttipakkoja pystyi demossa hankkimaan?
Hockey Ultimate Team (HUT) pelimuodon päävalikossa valitset "Invite friends to demo". Lähettää yhden kutsun jollekin kaverille niin saa ilmaisen korttipakan koko versioon.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Hockey Ultimate Team (HUT) pelimuodon päävalikossa valitset "Invite friends to demo". Lähettää yhden kutsun jollekin kaverille niin saa ilmaisen korttipakan koko versioon.

Tyhmä kysymys, mutta kysyn silti, mutta pystyykö tässä mitenkään pelaamaan kaverin kanssa netissä, kun kerta invin pystyy pistämään, vai miksi toi invi on tuolla? En siis ole pelannut enkä edes kokeillut inviä :eek:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Tyhmä kysymys, mutta kysyn silti, mutta pystyykö tässä mitenkään pelaamaan kaverin kanssa netissä, kun kerta invin pystyy pistämään, vai miksi toi invi on tuolla? En siis ole pelannut enkä edes kokeillut inviä :eek:

Eiköhän toi ole lataus-suositus kaverille ja jos ja kun kaveri suosituksestasi lataa demon saat ton packin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Muistaako joku millä niitä ilmaisia korttipakkoja pystyi demossa hankkimaan?

Myös voittamalla Kanadan demon UHL turnauksessa saa koko versioon jotain kortteja aluksi lisää...

Eiköhän toi ole lataus-suositus kaverille ja jos ja kun kaveri suosituksestasi lataa demon saat ton packin.

Kyllä siihen teksti tulee heti että olet ansainnut korttipakan koko versioon kun on vaan invin lähettänyt. Eli mielestäni ei kaverin tarvi edes latausta suorittaa...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

En tie onko kukaan sanonut, mut olen itse syttyny ihan täysin noihin veskareihin! Jos on maskia niin ne yrittää jostain nähdä kiekon, jolloin jää helposti tilaa kulmiin. Sit vaan ukkojen takaa kutia niin suhteellisen hyvin uppoo jos vaan on maski kohallaan. Mielestäni tämä on paljon realistisempi kuin aiemmissa peleissä, nyt viivastakin voi pistää sisään kun veskarit on vähän myöhässä tilanteista..

Lisäksi sytyn siihen, et tietokone katkoo hyvin poikittaissyöttöjä, en ei mene syötöt ukkojen läpi ja joutuu oikeasti rakentaa hyvin tilanteen, että syöttö onnistuu. Tykkään!

Myös se boost vai mikä spurttinappula onkaan, toimii hyvin. Jos käytön jälkeen katsoo kyseisen ketjun energiapalkkia niin kyllä roima pudotus tulee spurtin jälkeen, mikä on hyvä, ettei sitä voi koko ajan painella tai muutoin hyöty loppuu..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Myös se boost vai mikä spurttinappula onkaan, toimii hyvin. Jos käytön jälkeen katsoo kyseisen ketjun energiapalkkia niin kyllä roima pudotus tulee spurtin jälkeen, mikä on hyvä, ettei sitä voi koko ajan painella tai muutoin hyöty loppuu..

meinaakko sitä L3 ku painaa? ite en kyllä huomaa mitn eroa normaaliin ku tuota kokeilee..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

meinaakko sitä L3 ku painaa? ite en kyllä huomaa mitn eroa normaaliin ku tuota kokeilee..

Mullekkin on jäänyt vähän epäselväks että toimiiko tuo muka vaan kiekottomana? Ärsyttävä nappi kyllä kun sitä ei saa kirveelläkää painettua silloin kun yrittää samaan aikaan luistella.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

L2 mulla ainaki se spurtti tulee, en huomaa mitään eroa jos painaa L3.

L2:sta se kyllä tekee sen, että tökkää kiekkoa eteenpäin ja luisteluvauhti kasvaa. Mutta ilmeisesti tässä pitäisi olla jonkinlainen "rytminvaihdos-nappi", joka pitäisi vissiinkin toimia painamalla vasenta tattia (L3). Itse en kans huomaa mitään eroa, vaikka kuinka yritän sitä painaa... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Taidan jättää pelin ostamatta ihan vain sen takia, että syöttöpeli on niin raivostuttavan totaalisesti rampautettu. Muutenkin pelissä tuntuu olevan ihme viive päällä, kun pelaisi jtn lagista online-peliä.

Paskaa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Taidan jättää pelin ostamatta ihan vain sen takia, että syöttöpeli on niin raivostuttavan totaalisesti rampautettu. Muutenkin pelissä tuntuu olevan ihme viive päällä, kun pelaisi jtn lagista online-peliä.

Paskaa.

Mitä tarkoitat tuolla? Omasta mielestäni syöttöpeliä on kehitetty edellisistä, koska nyt oikealla sijoittumisella voi katkoa one-timerit yms. Muutenkin joutuu paljon tarkemmin lähteä hyökkäyksiin syöttelemällä, sillä kiekkoa ei voi heittää vain johonki. Itse tykkään, että tuossa syöttämisessä on vähän haastetta ja sitä joutuu oikeasti hieman opetella.

Juuri noita one-timereita kun ajattelee, niin siinä tuo parempi syötönkatko toimii hyvin. Verrattuna NHL10:n, jossa esim. 1vs2 tilanteessa (itse puolustajana) lähes ainoa vaihtoehto estää one-timer oli lähinnä lyödä mahalleen jäänpintaan... Ihan typerästi se oli NHL10:ssä ja aikaisemmissa änäreissä, kun syöttö jäätä pitkin saattoi parhaillaan (lue: pahimmillaan) mennä neljän pelaajan puikoista läpi sinne toiselle laidalle ja kiekon sai lyödä tyhjään maaliin. Tässä pelissä on kuitenkin kyse NHL:stä eikä mistään vitosdivarin puulaakilätkä-pelistä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Omasta mielestä uudistuksessa syöttöjen suhteen on myös nimenomaan onnistuttu. Tässä ei ole lähellekkään yhtä helppoa tehdä 2vs1 hyökkäyksestä one-timerilla maalia. Syötön katkaseminen on tässä huomattavasti helpompaa (ja realistisempaa) kuin NHL10:ssä. Tulee välillä onnistumisen tunne kun saa omalta puolustusalueelta heitettyä vastustajan siniselle kaverin läpi kun se ei ole tosiaankaan helppoa nyt. Fysiikkamoottoriin oon myös tyytyväinen, hienoja taklauksia tulee huolella! Tosiaankin ostamisen arvoinen peli.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Nyt pitää kyllä kommentoida tähän syöttelyyn. "Liian" monta peliä pakkina kymppiä pelanneena voin sanoa, että parhaimpia uudistuksia on juuri syöttely. Syötön kovuuten voi tällä kertaa jopa itse vaikuttaa ja nopeaan läpisyöttöön ei tarvitse kympistä tuttua slap-passiä, joka oli lähes ainoa varma tapa saada pakkina kiekko nopeasti ylös vippausta lukuunottamatta. Syötönkatkot ovat myös parantuneet huomattavasti. Pakit katkovat heikot syötöt maalinedustalta kovalla prosentilla ja näin se oikeasti myös on. Onetimerit pitää nyt rakentaa fiksummin sekä realistisemmin, mikä tuo syvyyttä peleihin huomattavasti. Ei mul kai muuta itkettävää ollut. :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Taas lisää itkua..

Jos itse pelissä mailat käyttäytyvät samalla tavalla mm. eashl on hermot kovilla, 10 laukauksesta 9:ssä maila lentelee jossain seinillä, pienestä taklauksesta mailat ovat maassa.

Peli on myös hidastunut todella paljon.

Mutta on siinä silti paljon edistyttykin!
 
Ylös Bottom