Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]
En ole katsonut paljoa mitä mahtaa peli pitää sisällään mutta muutamia juttuja oon huomannut tästä nykyisestä NHL kympistä.
1. Maalivahdit, jos kiekko jää pyöriin johonkin patjojen alle tai selän taaksen, niin jonkinlainen AI parannus kiitos? Joskus mokke sen viivalta pelastaa, mutta silloinkin imaisemalla sen selkänsä alle hyvin omituisesti. Tai sitten nykii sen aikaa kun kiekko menee maaliin.
2. AI yleisesti, alkaa ottamaan päähän kun on 2vs1 ja oma lähteekin turvaan jotain keskialuetta kesken hyökkäyksen. Tätä on tapahtunut "normaalissa" pelimoodissa netissä pelatessani.
3. Kiekko menee mystisesti maalitolppaan/sivurautoihin kiinni, eikä sitä saa pois siitä muuten kuin bottien maagisella kiekonriistokyvyllä. Tai sitten ongelma ratkeaa kun peli vihelletään välittömästi poikki..
4. Jäähyt. Monesti olen nähnyt kun kiekko roiskaistaan katsomoon, ja tulee jäähy, hyvä juttu. Mutta silti joskus ei tule jäähyä, miksi? Tiedän kyllä säännöt. On myös mukavaa ottaa jäähy kampituksesta, kun kaatumisanimaatio kestää 0.4 sekuntia mutta pelaaja pysyy sittenkin pystyssä.
5. Neitikiekkoilu. Esimerkiksi, vastapeluri huomaa että sai omalla alueellansa kiekon Kovaltshukille, sitten pyörii ja kieppuu sillä niin kauan kunnes pääsee laukaisemaan/lähes läpiajoon. Ja jos tuollaista harjottelee niin ei ainakaan allekirjoittanut saa kiekkoa pois sitten millään.
6. Bugimaalit. Koittakaa EA nyt karsia ne glitchit POIS! Leikkaa vain keskelle ja vedä kiekko taakse ja lauo yläkulmaan, olette varmaan nähneet kyseisen maalin. Vähän niinkuin NHL 09:n curveshot mutta edes vähän realistisempana.
Siinä päällimmäiset mietteeni... kommentoikaa tai korjatkaa jos olen väärässä jostakin. Mutta jos ainaki nämä olisi korjattu, niin tulen ostamaan NHL 11, vaikka silti pidän parhaimpana änärinä melkein NHL 2003, joka oli tietokoneella aikoinaan. Pelailtu on pleikkareilla nhl 05-10.