Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]

Ihmevalitusta täällä muutamilta siitä, että jotkut kehtaavat antaa kritiikkiä pelille. Pitäisikö kaiken väittää olevan loistavassa kunnossa? Keskustelu olisi myös varmasti hehkeää kun A sanoo "vähäks siisti traileri, huippupeli tulossa" , johon B vastaa "täysin samaa mieltä, ei jaksais odottaa"... B3organ on varmasti siinä oikeassa, ettei trailerista tosiaan voi kaikkea päätellä miten kiekko toimii. Meillä kaikilla on kuitenkin ollut mahdollisuus nähdä vain pari hassua traileria, joten ne ovat luonnollisesti ne minkä hyvät ja huonot puolet pistävät silmään. Toisilla peli-iloa kuitenkin vähentää se, ettei kiekko liiku niin kuin pitäisi. Toiset taas haluavat ehdottomast katkeavat mailat mukaan. Ja minä en ainakaan jaksa odottaa kahta vuotta, että saan sellaisen pelin mitä odotan jo täksi vuodeksi.

Kyllä minäkin uskon vielä, että hyvä tästä tulee. Jos b3organ laittaa päänsä pantiksi siitä, että kiekon liikettä on tarkoituksella korostettu että ne jenkit sen huomaavat, niin eihän tässä mitään hätää ole ;) Ja se on kuitenkin hienoa, että pelaajien väliset kontaktit ovat varmasti kunnossa. Jos voidaan olettaa kiekkoon myös jonkinlaista parannusta, niin voisi melkein jo luulla että 12:ssa nämä olisivat sitten jo täysin kunnossa. Kunpa sitä kunnon pelikuvaa vain saisi jo tällä viikolla.

Ihmevalitusta täällä muutamilta siitä, että jotkut kehtaavat antaa kritiikkiä pelille.

Itse henkilökohtaisesti olen pettynyt jos käytökseni jotenkin moderoisi toimintaa. Kyllä tänne voi mun puolesta kirjoittaa mitä lystää ja minun oma sappeni nyt kiuhuu ja kuohuu kaikesta, niin ei siitäkään tarvitse välittää. Muutama asia on vaan aiheuttanut juuri näitä itkupotkuraivareita. Sanotaan nyt niin ei jää korpeamaan.

a) yli 50% ketjun viesteistä käsittelee mikä nhl10:ssä on vikana (+ oma wishlist) - täysin turhaa IMO!!!
b) lukuisa määrä viesteistä on sitä, että aiheeseen perehdytään kolmen viestin ja uusimman linkin voimin ja sitten sanotaan totuus johon sekoittuvat omat pelikokemukset (aiemmista versioista!)
c) ja kerrotaan se oma näkemys kahdeksantoista kertaa, että kaikki varmasti tajuavat että minä olen nyt sitä mieltä että kiekkofysiikoiden olisi parannuttava (sitä asiaa kun ei olla mitenkään "kuultu" aikaisemmin)

Ja en suinkaan aivan nyt yleistä ja olen kyllä huomannut joukossa hyvin paljon järkeviä viestejä ja niitä toivottavasti tulee lisää. Ja siis kritiikin anto ja kriittiset huomiot on ihan paikallaan, mutta harmittavan usein ne eivät johda mihinkään. Voidaan sitten joulu-tammikuussa kerätä hyvissä ajoin parannusideoita nhl12 varten. Nyt itkeminen nhl10:n perusteella ja videoiden perusteella ei vain johda tarvittaviin parannuksiin, niin siksi en itse harrasta sitä. Odotan kiltin asiakkaan tavoin pepsodent-hymy päällä mitä paskaa meille syötetään, eikös vaan. :rolleyes:

p.s ja mullekin kävis Argon idea, että voisi olla erikseen ketjut missä on tiedotteet yms. ja toisessa keskustelu pelistä (jota ei vielä ole edes... :D )

Trallallaa...

Onko jollain tietoa, että toimiiko mikit NHL 11:ssa ilman taikatemppuja? Siis ettei joka toisessa matsissa jollekin kaikuisi sekä pätkisi toisen puhe. Kyse siis oman EASHL-joukkueen pelaajien välisestä kommunikoinnista pelin aikana...

ps. Olisin kiitollinen, jos joku voisi kertoa, että miten ne saa toimimaan kybässä, jos siis se on edes mahdollista. Vaikka sitten yv:llä, jottei mene ohi threadin aiheen...

Itse henkilökohtaisesti olen pettynyt jos käytökseni jotenkin moderoisi toimintaa. Kyllä tänne voi mun puolesta kirjoittaa mitä lystää ja minun oma sappeni nyt kiuhuu ja kuohuu kaikesta, niin ei siitäkään tarvitse välittää. Muutama asia on vaan aiheuttanut juuri näitä itkupotkuraivareita. Sanotaan nyt niin ei jää korpeamaan...

Itse asiassa en kohdistanut viestiä mitenkään erityisemmin sinuun, jos sitä oletit. Tulit mainituksi vain siksi, että tiesit ilmoittaa tuosta kiekon liikkeiden ylikorostamisesta. Mainitsemat toivelistasi ovat minustakin tässä vaiheessa turhia, koska uudistukset alkavat olla aika hyvin tiedossa. Ketjun luonnin aikaan mitään tietoa ei ollut, joten on ymmärrettävää että kaikki kirjoittavat toivelistojaan vaikka näistä tuleva keskustelu päätyy lopulta aina kaukalon leveyteen. Oikeastaan myös kahdesta muusta kohdasta olen samaa mieltä, vaikka tietysti joistain vioista saattaa ajankuluessa tulla uudestaan puhetta. Minä en paskaa suostu nielemään, vaan mieluummin olen ilman ja siksi olen ehkä tännekkin videoissa ilmenneistä ongelmista täällä hieman valitellut :D Samalla peli on kehittynyt minusta sen verran vähän viime vuosina, ettei luottamus pelin kehittäjiin ole ihan sataprosenttista. Nyt tulleet fysiikkaparannukset antavat kuitenkin uskoa siihen että parissa vuodessa tämä peli on varmasti hyvä. Ensi vuodeksi ei vain ole kuin yksi jääkiekkopeli, joten toivon että peli olisi jo nyt hyvä ja viihdyttävä sekä yksin että moninpelinä.

Ja toivotaan, että saadaan pelistä jotain tietoa jotta päästäisiin keskustelemaan taas itse aiheesta.

Onko jollain tietoa, että toimiiko mikit NHL 11:ssa ilman taikatemppuja? Siis ettei joka toisessa matsissa jollekin kaikuisi sekä pätkisi toisen puhe. Kyse siis oman EASHL-joukkueen pelaajien välisestä kommunikoinnista pelin aikana....

Voin olla väärässä, mutta olen tehnyt sellaisen päätelmän, että mikit ja niiden toiminta liittyy läheisesti verkon toimintaan eli kaiken on oltava täydellisesti, jotta ääniyhteys toimisi eli jos peli nykii muutenkin niin mikkiyhteyskään ei välttämättä silloin toimi. Poikkeuksiakin on kyllä ollut. Tässä ketjussa on linkitetty sellaseen haistatteluun missä Rammer sanoo, että eurooppalaisten pelaajien "verkko-ongelmat" ovat heidän tiedossa ja asiaa tutkitaan. Eli jos yhteyksiä saadaan noin yleisesti paremmaksi, niin mikitkin varmaan paranevat.

Toivottavasti korjaa EASHL:n yhteys jutut. Ite en pysty pelaa siellä ku viive nii saamarinmoinen. Muute kaikki pelit toimii ja normi nhl online peli toimii

Trallallaa...

Onko jollain tietoa, että toimiiko mikit NHL 11:ssa ilman taikatemppuja? Siis ettei joka toisessa matsissa jollekin kaikuisi sekä pätkisi toisen puhe. Kyse siis oman EASHL-joukkueen pelaajien välisestä kommunikoinnista pelin aikana...

ps. Olisin kiitollinen, jos joku voisi kertoa, että miten ne saa toimimaan kybässä, jos siis se on edes mahdollista. Vaikka sitten yv:llä, jottei mene ohi threadin aiheen...

10:ssä saat ne toimimaan käyttämällä Skypeä. Ne myös toimii yleensä pelin puolella ihan hyvin, kunhan vähintään kolmella on headsetit päällä ja puhuvat niihin, kahden pelaajan ollessa aktiivisina ei homma yleensä tai ikinä toimi.

Hei, olisi pari eashl-aiheista kysymystä (eli en tiedä minäkään kaikkea :rolleyes: ).

Eli uuden vuosipäivityksen tullessa, onko tietoa, pitääkö eashl-tunnarit/tiimit luoda uudestaan vai säilyvätkö ne (ja niihin liittyvät tilastot)? Miten siirtymisessä '09 --> '10 kävi?

Kenzyn huomio on paikkaansa pitävä. Kun tarkemmin ajattelen, niin yhteys on tosiaan toiminut paremmin silloin kun väh. kolme on ollut linjoilla. Skype on kyllä paras jos on intoa.

Eli uuden vuosipäivityksen tullessa, onko tietoa, pitääkö eashl-tunnarit/tiimit luoda uudestaan vai säilyvätkö ne (ja niihin liittyvät tilastot)? Miten siirtymisessä '09 --> '10 kävi?
Tiimit piti luoda uudestaan, eivätkä tilastotkaan mihinkään siirtyneet.

Mulla ei sinänsä ole valittamista NHL:stä, mutta ei pahemmin peli mulle transformoitunut 09-10 välillä, paitsi että KHL heitettiin pois joka ei tietenkään ollut hyvä juttu. Luojan kiitos etten ostanut kumpaakaan. En ole tainnut koskaan kiinnittää huomiota kiekon fysiikkaan, joten ei ole niin huolia sen suhteen. Enemmän tulee taklattua porukkaa pois kentältä.

Hyvältä näyttää noi ilman mailaa pelaamiset ja muut semmoiset, mutta eniten pelottaa kuitenkin että mitä ne noille mailoille on tehneet. Eli sanotaan että pelaa BAPia, alotat surkealla ukolla. Sulle lyödään joku lahonut koivun oksa käteen ja se katkeaa heti. Vai mimmonenkohan se systeemi on. Ei tekisi jatkuvasti mieli maalipaikalta käydä kopista hakemassa mailaa.

Myöskin omien joukkueiden luonti -osioon saisi tulla uusia logoja ja enemmän kustomointia, 09-10:ssä oli tasan samat.

Hyvältä näyttää noi ilman mailaa pelaamiset ja muut semmoiset, mutta eniten pelottaa kuitenkin että mitä ne noille mailoille on tehneet. Eli sanotaan että pelaa BAPia, alotat surkealla ukolla. Sulle lyödään joku lahonut koivun oksa käteen ja se katkeaa heti. Vai mimmonenkohan se systeemi on. Ei tekisi jatkuvasti mieli maalipaikalta käydä kopista hakemassa mailaa.

Jossain luki aikaisemmin että NHL:ssä keskimäärin 1-4 kertaa pelissä katkeaa maila. Joten peliä tehdessä on tämä otettu huomioon, mutta tuskin tulee risuja lentelemään enempää kuin tuon max 4-5 pelin aikana.

Jossain luki aikaisemmin että NHL:ssä keskimäärin 1-4 kertaa pelissä katkeaa maila. Joten peliä tehdessä on tämä otettu huomioon, mutta tuskin tulee risuja lentelemään enempää kuin tuon max 4-5 pelin aikana.

Ja luulen myös että jos kontrolloi vaan yhtä pelipaikkaa tai pelaa juuri BAP:ia, niin oma maila ei aina ole se mikä hajoo.

Kiitos. Yllättävän harva kokee että nämä asiat vaatisivat suurempia muutoksia. Jossain previkkapätkässäkin puhuttiin miten mailan katkeaminen oli yksi eniten pyydetyistä uudistuksista :confused:

Juuri näin... Noita uudistuksia ollaan vaan niin pitkään odoteltu että niitä saa venata vielä tosiet 10 vuotta -.-

NHL Soundtracks Bring Home the Authentic Arena Hockey Experience | EA SPORTS

Soundtrack julkistettu. Aika tuttua EAta, enemmän tunnettuja bändejä nyt ehkä mukana. Tai massalle enemmän tuttuja yhtyeitä. IMO

Ja löytyyhän sieltä näköjään myös suomalaista osaamista, eli Darudea:)

Spoilerin taakse vielä laiskemmille kappaleet.
In Whispers - Here I Stand

Airbourne - Bottom Of The Well

Bullet For My Valentine - Your Betrayal

Megadeth - Dialectic Chaos

Pantera - Walk

Danko Jones - Full of Regret

2 Unlimited - Twilight Zone

Black Box - Strike It Up

Black Rebel Motorcycle Club - Mama Taught Me Better

Bouncing Souls - ¡Olé!

Darude - Sandstorm

Dropkick Murphys - Shipping Up To Boston (Live)

Europe - The Final Countdown

Foxy Shazam - Unstoppable

Ramones - Blitzkrieg Bop

The Black Keys - Howlin’ For You

E: Jos ei miellytä niin omathan voi tietysti taas tehdä:)

In Whispers - Here I Stand

Airbourne - Bottom Of The Well

Bullet For My Valentine - Your Betrayal

Megadeth - Dialectic Chaos

Pantera - Walk

Danko Jones - Full of Regret

2 Unlimited - Twilight Zone

Black Box - Strike It Up

Black Rebel Motorcycle Club - Mama Taught Me Better

Bouncing Souls - ¡Olé!

Darude - Sandstorm

Dropkick Murphys - Shipping Up To Boston (Live)

Europe - The Final Countdown

Foxy Shazam - Unstoppable

Ramones - Blitzkrieg Bop

The Black Keys - Howlin’ For You

Ihan komee soundtrack, onneksi final countdownin voi käydä ruksimassa asetuksista pois. Megadethiltä olisi varmaan löytynyt parempaakin matskua. :rolleyes:

Nuo biisit lienee vain otteluiden aikana soivia. Menuissa on varmaan eri biisit. Hallbiiseiks kyllä aivan mahtavia. Kernkraft 400 ja 2 Unlitimedin Get Ready For This vaan lisäks, niin alkaa oleen jo ihan tarpeeks hyvä. Ei tarvitse erikseen ladata mitään biisilistoja.

Nuo biisit lienee vain otteluiden aikana soivia. Menuissa on varmaan eri biisit. Hallbiiseiks kyllä aivan mahtavia. Kernkraft 400 ja 2 Unlitimedin Get Ready For This vaan lisäks, niin alkaa oleen jo ihan tarpeeks hyvä. Ei tarvitse erikseen ladata mitään biisilistoja.

En nyt ole tutustunut tämän vuotisiin artikkeleihin, mutta nimenomaan aikaisemmin on ollut, että Soundtrack on soinut ainakin menuissa. Luulen, että myös nyt nuo menuissa soivat. Kiva nähdä, että kaksi biisiä mitä ehdotin Operation Sportsin ketjuun, ovat päätyneet "levylle".

Btw, olikohan joku linkittänyt jo tämän? (ja esim. tuollainen 30 sekunnin kohdalla tapahtuva tönäisy ei ollu mahdollista nhl10:ssä)

[video=youtube;-_IHNbuAzH4]http://www.youtube.com/watch?v=-_IHNbuAzH4&feature=player_embedded[/video]

Kaupan päälle vielä Rammerin haistattelu (56 min -->) & pikapureskelu:
- presentation overhauled = eli ottelugrafiikat ovat uudistuneet
- new mode = uusi pelimuoto, joka on Rammerin mukaan hienoin mitä hän on ikinä pelannut/nähnyt
- demo elokuun puolivälissä
- ei areenakohtaisia introja eli mustekalaa Detroitissa yms. (mutta silti jokaisella kotijoukkueella on jokin omanlainen intro)
- aikaisemmin mainitut asiat (olikohan mainittu että Eurooppalaiset pääliigat (5 kpl) ovat mukana?)

Lisäys: Rammer sanoi myös, että NHL12:n "feature list" on valmiina ennen kuin NHL11 julkistetaan. Siitä saa vähän kontrastia siihen mitä peliin pystytään lisäilemään vielä touko-, kesäkuussa. Ei paljon. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Asiaa maalivahtien varusteista. Pelin tuottajan Gurn Sumalin ensimmäinen varusteita käsittelevä blogikirjoitus.

Asiaa maalivahtien varusteista. Pelin tuottajan Gurn Sumalin ensimmäinen varusteita käsittelevä blogikirjoitus.

Ihan hyvin ne pojat tuntuu taas panostavan noihin mokkejen varusteisiin. Änäri kympissäkin oli jo ihan kivat kustomaatiot mokkejen patjoihin esim. Be a prota varten. Kuitenkin eniten kysyntää noille olisi nimenomaan EASHL:ässä, mutta mitä niillä tekee kun ei ole slot 3 paikkoja? Varmaan moni joka juuri EASHL:ässä pelaa mokkena toivoisi sitä, että saisi ne slot 3 mokkejen normaalivarusteet(kuten kenttäpelaajilla on se normaali kypärä) sillä jo kympissä oli ihan kivat kustomaatiot mokkejen varusteisiin. Tämä toisi tietysti erittäin paljon intoa pelaamiseen ja vaihteluvuutta maalivahtien varusteisiin EASHL:ässä(ettei aina tulisi vastaan niitä samoja Spider tai camo varusteita yms.)

Ja vielä loppuun voisi kysyä, että onko kohtalotovereita tätä asiaa kohtien, vai olenko ainoa, joka näin ajattelee?

Asiaa maalivahtien varusteista.
Mielummin lukisin asiaa mm. parannuksista veskareiden jäätymisiin suojauswrapeissa ja kiertorannareissa. Onko näistä kenelläkään tietoa? Tietysti joidenkin mielestä on tärkeämpää parannellut tekstuurit vaihtopenkin juomapulloissa, mutta itse arvostan vähän eri asioita.

Ylös Bottom