Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eipä mua ainakaan noi pahemmin haittaa vaikkei jäähyä tulekaan.
[video=youtube;PJ113-0-LwI]http://www.youtube.com/watch?v=PJ113-0-LwI[/video]
No, onneksi edes syöttöjen kovuuden saa määrittää itse.Kaukalo on edelleen kuin lentokenttä ja syötöt tautisen hitaita. Ei kyllä lupaavalta vaikuta.
No, onneksi edes syöttöjen kovuuden saa määrittää itse.
Herranjestas sentään jopas o paska peli ku tosta ei jäähyy tullu
Uskoisin että onnistuu, ihan syöttönappia painamalla. Estämiset saadaan toivottavasti kuriin ennen jukaisua, demossa tuntuu olevan aika löysä tuomarilinja estämisten suhteen.Tuskin sentään EASHL:ssä, mitä enemmistö pelin ostajista tulee pelaamaan eniten.
Estämiset saadaan toivottavasti kuriin ennen jukaisua, demossa tuntuu olevan aika löysä tuomarilinja estämisten suhteen.
- Ei voi kuin nauraa ku tossa videolla tolla äijällä on 2 ketjun keskellä Nicklas Backstrom ja oikeassa laidassa Juha-Pekka Hytönen
-mailoja katkennut pari per erä
Liukuva työaika auttaa myös. Itse pelailen usein öisin sinne klo 2-4 asti, kun ei tartte herätä aikaisin toisin kuin vaimokkeen.Meilläkin onneksi antanee pelailla välillä enemmän ja välillä vähemmän. Te joiden naiset eivät ymmärrä tätä on antaa vinkki! Keksikää naisellenne jotain mielekästä tekemistä, esimerkiksi alla listaa.
Liukuva työaika auttaa myös. Itse pelailen usein öisin sinne klo 2-4 asti, kun ei tartte herätä aikaisin toisin kuin vaimokkeen.
Mitä helvettiä se on ajatellut, kun on laittanut J-P Hytösen laitaan, vaikka se on ihan puhdas sentteri.
Ei voi kuin nauraa ku tossa videolla tolla äijällä on 2 ketjun keskellä Nicklas Backstrom ja oikeassa laidassa Juha-Pekka Hytönen
Mitä helvettiä se on ajatellut, kun on laittanut J-P Hytösen laitaan, vaikka se on ihan puhdas sentteri.
Mieti nyt että kaveri kuitenki on luultavasti jenkki tai joku. Et sinäkään välttämättä tunne kaikkia AHL:n pelaajia ovatko senttereitä vai laitureita ja siitäkös jenkit sulle naureskelevat kun et pelaajia tunne.