Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]
En nyt ihan satavarma ole kun ei ole demoa (joku voi vahvistaa), mutta siis noissa HUT-peleissä taitaa olla pro ja luultavasti battle for cup-moodissa sitä voisi vaihtaa. Toivon, että se ero tulee pelituntumassa eli kun taklaukset menevät paremmin perille niin suuremmalla kentällä saadaan aikaiseksi sama fiilis.
Ja se suuri kaukalo on pelissä nimenomaan sen vuoksi koska syöttäminen verrattuna oikeaan tapahtumaan on liian vaikeaa. Siis tähtäys. Kakskytvuotta kiekkoa pelannut syöttää unissaankin oikeaan suuntaan. Nyt pitää tähdätä. Ja jos kaukalo olisi tiivis niin syötöt katkeaisivat koko ajan ja peruspelaajat alkaisivat valittaa että pelissä on mahdotonta syöttää. Se fakta ei kyllä tähän ajatelmaan sovi, että NHL09:ssä olisi ollut kapeampi kaukalo. En tiedä miksi siitä on sitten luovuttu.
Mietipä toisinpäin. Pelaat EASHL-matsia ja vastustajalla on _todella ärsyttävä_ hyrrälaituri, niin ai että olisi kiva tuolleen ohimennen vähän leveloida kaveria. Ei mua haittais ollenkaan jäähyn puuttuminen. Ja tuossahan tuon rikkeen tekee nimenomaan ihmispelaaja. Siinä vaiheessa kun botit alkaa pelaamaan noin, niin huolestuisin jos jäisi viheltämättä. Tuo nyt on melko selvä tilanne, mutta jää rikkeitä keskimäärin jonkunverran puhaltamatta oikeassa kiekossakin. Nyt joku on vain saanut sellaisen ihan "nauhalle" ja juutuubiin.
Jos en ihan väärin muista, niin NHL10:n demossa pelinopeus oli aika hidas. Onko kenelläkään tietoa, millä asetuksilla ja vaikeustasolla demossa pelataan? Tuo kaukalo näyttää ainakin tuossa taklausvideossa jopa isommalta kuin NHL10:ssä.
En nyt ihan satavarma ole kun ei ole demoa (joku voi vahvistaa), mutta siis noissa HUT-peleissä taitaa olla pro ja luultavasti battle for cup-moodissa sitä voisi vaihtaa. Toivon, että se ero tulee pelituntumassa eli kun taklaukset menevät paremmin perille niin suuremmalla kentällä saadaan aikaiseksi sama fiilis.
Ja se suuri kaukalo on pelissä nimenomaan sen vuoksi koska syöttäminen verrattuna oikeaan tapahtumaan on liian vaikeaa. Siis tähtäys. Kakskytvuotta kiekkoa pelannut syöttää unissaankin oikeaan suuntaan. Nyt pitää tähdätä. Ja jos kaukalo olisi tiivis niin syötöt katkeaisivat koko ajan ja peruspelaajat alkaisivat valittaa että pelissä on mahdotonta syöttää. Se fakta ei kyllä tähän ajatelmaan sovi, että NHL09:ssä olisi ollut kapeampi kaukalo. En tiedä miksi siitä on sitten luovuttu.
peoh1985 sanoi:Muahahhahhah!!! EA, ei tää voi olla näin vaikeeta
Mietipä toisinpäin. Pelaat EASHL-matsia ja vastustajalla on _todella ärsyttävä_ hyrrälaituri, niin ai että olisi kiva tuolleen ohimennen vähän leveloida kaveria. Ei mua haittais ollenkaan jäähyn puuttuminen. Ja tuossahan tuon rikkeen tekee nimenomaan ihmispelaaja. Siinä vaiheessa kun botit alkaa pelaamaan noin, niin huolestuisin jos jäisi viheltämättä. Tuo nyt on melko selvä tilanne, mutta jää rikkeitä keskimäärin jonkunverran puhaltamatta oikeassa kiekossakin. Nyt joku on vain saanut sellaisen ihan "nauhalle" ja juutuubiin.