Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Rosterit on päivittyny....missä todelliset uudistukset?
Onneksi EASHL pelataan tuolla defaul vaikeusasteella. Hienoahan se on, etä pakeilla saa maaleja. Prongerin ja Charan kaltaiset järkyttävät tykit ovat oikea maalipelote, vaikka Charalla viime kausi hieman kangerrellen menikin.
Tuo syöttäminen on kyllä todella positiivista mielestäni. Alotukset on kanssa suuri plussa, ja mailoja on katkennut sopiva määrä aina pelissä.
Mistäs Ps3:lla tehtiin jättösyöttö, ihan kerennyt unohtaa tässä muutaman kuukauden aikana
Itse asiassa se taitaa olla pleikkarilla juuri toisinpäin, eli L2 + R1.Xbox360:lla ainakin painat joko yhtä aikaa LT ja RB eli R2 ja L1 tai päästät vasemman tatin ja painat RB eli L1
Itse asiassa se taitaa olla pleikkarilla juuri toisinpäin, eli L2 + R1.
onko tässä jotain kiihdytys nappia? ei ***** voi kestää 5 sekunttia luistella siniviivalta päätyyn! ihan uskomatonta paskaa.. ainoa uudistus tuntuu olevan tuo pelin järjetön hidastuminen ja se että EA näyttää tuoneen FIFA pelisarjasta tutun kontolliviiveen nyt myös änäriin..
kyrpätaskumelooni!
Vasenta tattia painamalla pohjaan luistelunopeus kovenee jos painat 1 tulee hieman lisää jos painat 2 tulee ihan kova vauhti ja jos 3 nii vetää täysiä mut väsyy jonku ajan päästä.
boxi puolelta kyl löytyy tämmönen kommentti:
Sen verran kyllä korjaan että tuntuma huomattavasti parempi, irtoaa tolpista eikä jää jumiin. Itellä ei ainakaan tahtonut peittää enää l2? vaan joutui kolmiota painamaan. Selkeesti helpommin menee se suora veto jos maskia ja etenkin jos läheltä. Noissa bottia vastaan peleissä tahtoo tulla vaan pari vetoa per peli niin ei kyllä jaksa sielä kökkiä.. Joitain uusia torjuntoja tullut mukaan, yksi minkä perään olen huudellukkin eli takatolpalle syötettäessä dyykkaa kuin fudismolari konsanaan!Olipahan piilotettu phärseeseen tuo paikkalukitus, UHT:n jossain ketjuvalikossa ennen ottelua. Tuli kokeiltua maalivahtia, täysin sama kuin kympissä mikä tiedettiinkin jo.