Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hiukan nopeampaan ja ketterämpään menoon tottuneena täytyy sisäistää muutama asia.
Nyt tuntuu, että AI-pelaajien osaamista vain kehitetään ja parannetaan - joka on varmaan yksinpeliin tervetullutta - mutta EASHL:ssä se ei todellakaan kannusta pelaamaan mahdollisimman monella ihmispelaajalla.
Ja jos syöttöjä vaikeutetaan ja OT-maalien tehokkuutta pyritään vain pienentämään, lisää se auttamattomasti sooloilua ja näiden bugimaalien merkitystä ja niitä tullaan hakemaan entistä hanakammin.
Ja mitä tuohon hidastumiseen tulee, niin mun mielestä mukavempaa kun on aikaa järjestellä tilanteita, kerkeää etsiä omia pelaajia mukaan hyökkäyksiin jne. Ei oikein nappais sellainen päädystä täysiä toiseen päätyyn tyyli. Ja varsinaisessa pelissähän on joku "pelinopeus" säätö.
Täytyy vain toivoa, että edes professional-liigassa täytyisi olla vähintään neljä pelaajaa kopissa ennen matsihakua.
Täysin sama huomio täällä. On se hyvä, että se pakki siinä välissä ei ole "aseeton", mutta pari kertaa katko on tullut ns. täydellisen poikittaislätyn jälkeen. Eli vähän liian korkealla prosentilla katkovat.Itseäni häiritsee aivan suunnattomasti se, että AI-pelaaja katkoo poikittaissyötöt todella kovalla prosentilla.
Ollaan pelattu samaa peliä. Siis ne uudet taklaukset oli verrattain helppoja ja näyttäviä, mutta jotenkin tunnottomia. "En oikein tiedä, miten siihen tulisi suhtautua"Aloitusuudistus oli tervetullut, nyt siitä tullee hieman taktisempaa eikä pelkkää täydellisen ajoituksen hakua. Taklaaminen tuntuu jotenkin oudolta, en oikein tiedä, miten siihen tulisi suhtautua.
Musta tuntui päällimmäisenä juuri jotenkin hitaalta ja kömpölöltä kaikilla muilla ukoilla paitsi Zetterbergillä. Kaikki ukot saisivat "lentää" siellä samallalailla niin olisi vähän vauhtia.Aika kankealta tuo tuntuu ja pelaajat ovat kömpelöitä. Graafisesti ei kyllä ole yhtään parantunut, mutta se ei ole minulle se tärkein asia. Ei tämä silti mikään karkki ole.
Niinpä ja pelihakuun tosiaan se +/-1 pelaaja, niin eikös se toimisi.Demossa on vissiinkin aika moni slideri ihan minimiasennossa. Toivottavasti EASHL:aan saadaan enemmän vauhtia, ettei pelinrakentelusta ja kynäilystä tule liian helppoa....
Makuasioitahan nämä on, mutta mun mielestä ollaan menty vielä enemmän arcademaisempaan suuntaan kun pelinopeus ei ole puoliakaan siitä mitä oikeassa jääkiekossa ja tämä yhdistettynä vielä isoon kaukaloon. Mutta ei realistisuus varmaan olekkaan se tavoite tälläiselle pelille. Kuka hullu jaksaisi tahkoa 20 min erillä?
Ja miten tuo hustle toimii. Kun painaa L3 (tattia) niin ei tapahdu mitään???
Omia mietteitä gameplaysta kun n.15 erää takana
-hustlenappi, en huomaa että mitään tapahtuisi?? siis onko tämä pelkästään beapro:ssa
Omasta mielestäni NHL10:n pelinopeus on kyllä ollut ainakin hieman epärealistisen nopea. Nyt se on lähempänä todellista.
Onkohan kaveri seurannut koska viimeksi oikeata NHL matsia? Jännä että tämänkin kaltaisia mielipiteitä tulee vastaan, sillä oon ollut siinä käsityksessä että kaikki pitävät tätä huomattavasti oikeata kiekkoilua hitaampana. Laita vaikka kympissä tietokoneet pelaan vastakkain oletus asetuksilla ja kamerakulmaksi "lähetys" ja laita viereen vaikka läppäristä pyöriin pätkää oikeasta NHL kiekkoilusta ja katso millainen on ero
Mutta kysymyshän on siitä että millä nopeudella pelikokemus olisi paras peliin nähden.
Ippenator;1135608 begin_of_the_skype_highlighting**************1135608******end_of_the_skype_highlighting sanoi:Mutta on tuo kyllä ihan älyvapaata, että tuollainen rytminvaihdos on L3-napissa! Tuo on 100%-varma ohjaimen turma muutaman kuukauden sisällä... EA:lla taitaa olla joku diili Sonyn ja muiden ohjainten valmistajien kanssa... No, toivottavasti tuonkin toiminnon pystyy vaihtamaan ihan jollekin toiselle napille. Haittaa muutenkin sujuvaa ohjausta, mikäli tarvitsee alkaa rämppäämään tatin nappia samaan aikaan, kun ohjaa äijän luistelua.
Sinäpä sen sanoit. Ja itse olen sitä pelaajakuntaa joka ei ole samalla ohjaimella tahkonnut kaikki änäreitä "läpi", joten mielestäni syöttäminen on muutenkin tuhottoman vaikeaa ja hidasta verrattuna siihen, että oikea pelaaja pystyy syöttämään "aina" kiekon ilman haltuunottoa ja oikeaan suuntaan. Oikeissa peleissä kiekonmenetykset tulevat siitä usein että ajatukset eivät kohtaa ja syötetään tilaan mihin kukaan ei luistelekaan (ennakoidaan siis). Tälläisessa pelissä ei onnistu oikein ennakointi ja ainakin omissa peleissä kiekonmenetykset tulevat siitä kun syöttö menee väärään paikkaan. En tiedä kaunko menee siihen, että syötöt ohjautuisivat ajatuksella. Sitten nopeutta voitaisiin nostaa.Mutta kysymyshän on siitä että millä nopeudella pelikokemus olisi paras peliin nähden.