Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]
Ja mitä tuohon hidastumiseen tulee, niin mun mielestä mukavempaa kun on aikaa järjestellä tilanteita, kerkeää etsiä omia pelaajia mukaan hyökkäyksiin jne. Ei oikein nappais sellainen päädystä täysiä toiseen päätyyn tyyli. Ja varsinaisessa pelissähän on joku "pelinopeus" säätö.
Tämä toimii ainoastaan AI:tä vastaan, joka pelaa käsittääkseen lähes yhtä hyvin oli pelinopeus mikä tahansa, jolloin hitaammalla asetuksella ihmisellä on shakkimaisesti enempi aikaa miettiä oikeita ratkaisuja tilanteen mukaan.
Ihmispelaajaa vastaan taas tilanteita tulee heti todella paljon vähemmän kun toisella on aikaa puolustaa ja miettiä vaikka kuinka paljon. Toisin kun 09:ssä taitava pelaaja sai vastustajan aivan kahville pelinopeuden ja nopeiden syöttöjen myötä kun vaihtoehtoja rakentaa peliä oli enemmän ja vastustajan järjenjuoksu ei pysynytkään mukana, vaan tuli sellaisia ahaa elämyksiä "en mä nyt arvannut että se noin tekee ja omissa soi".
Joo on varsinaisessa pelissä pelinopeuden säätö, mutta vaan offline pelimuodoille.
Makuasioitahan nämä on, mutta mun mielestä ollaan menty vielä enemmän arcademaisempaan suuntaan kun pelinopeus ei ole puoliakaan siitä mitä oikeassa jääkiekossa ja tämä yhdistettynä vielä isoon kaukaloon. Mutta ei realistisuus varmaan olekkaan se tavoite tälläiselle pelille. Kuka hullu jaksaisi tahkoa 20 min erillä?
Noin pelillisesti muuten demo vakuuttaa todella suuresti, mutta on niin tylsää puurtaamista kun tilanteita ei ole tullakseen ja kun tulee niin veskahan imee sen takuu varmasti. Jännityksetöntä shakkia. Joku 20 erää tullu kokeiltua eri vaikeustasoilla ja asetuksilla, mutta täytyy antaa pelille vie enemmän aikaa lopulliseen mielipiteeseen. Kokoversiossahan sen sitten näkee paremmin ja uskoisin että päivitysten myötä pelistä voitaisiin saada ihan hyväkin paketti.
Saattaisi olla että tämän vuoden änäri jäisi kaupan hyllyyn ellei olisi eauhl:ää mukana.
Täytyy vain toivoa, että edes professional-liigassa täytyisi olla vähintään neljä pelaajaa kopissa ennen matsihakua.
Valitettavasti näin ei ole asianlaita jos on moderaattoria uskominen ea:n foorumeilla, joka tiesi tuosta tulevasta suuresta uudistuksesta eashl:ssä. Todennäköisesti tämä suurin uudistus on se että voi tulla kesken pelin seuraamaan ottelua tai jopa pelaamaan botin tilalle. Hyvä uudistus, mutta en nyt pitäisi sitä minään kovin suurena.