Omenanraato
Well-Known Member
Nii no joka kerta julkkariksi tullut ålandista
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse olen kahtena edellisenä vuonna juossut gigantin änäritarjousten perässä ja kummallakaan kertaa ei peliä ole ollut edes julkaisuviikolla saatavissa.
28.7 tilasin VPD:ltä, mutta ei ole vielä mullekaan tullut viestiä, että tilaus olisi lähetetty. On tosiaan mielenkiintoinen järjestely siellä, jos myöhemmin tilanneille lähetetään ennemmin. Luulisi, että pelit lähetetään siinä järjestyksessä missä ne on tilattu... No, kunhan torstaille viimeistään tulee tänne, niin se riittää mulle...
Onneksi meitä "kohtalotovereita" on siis muitakin eikä liene ongelmia yksittäisissä tilauksissa.
No, kyllä ne meidänkin pelit sieltä joskus lähtee!
Itellä tilauksessa Verkkokaupasta Ahvenanmaalta. Elokuun alussa laitoin tilaukseen, mutta ei ole ainakaan vielä lähtenyt tulemaan. Onkos kenelläkään muulla Verkkokaupasta tilanneella vielä tilaus lähteny?
Itellä tilauksessa Verkkokaupasta Ahvenanmaalta. Elokuun alussa laitoin tilaukseen, mutta ei ole ainakaan vielä lähtenyt tulemaan. Onkos kenelläkään muulla Verkkokaupasta tilanneella vielä tilaus lähteny?
JV95 sanoi:Ei ainakaan täällä. Onkos aiemmin Verkkokaupasta tilanneille tullut pelit yleensä julkkariksi?
Mainitsemiasi ominaisuuksia ei pelistä löydy. No, kyllähän siinä Stanley Cupin juhlinnassa jonkinlainen pelaajarypäs kertyy, mutta sama juhlintavideo on ollut käytössä jo ainakin NHL 08:sta lähtien.kaikkien näiden jo tiettäväksi tulleiden ominaisuuksien lisäksi,esitän mitä haluaisin nhl11:ta sisältävän
Onkos kenelläkään muulla Verkkokaupasta tilanneella vielä tilaus lähteny?
Voiko ahvenanmaalta tilatun pelin palauttaa jos ei tule julkaisupäiväksi ja hakee paikallisesta marketista änärin?
Ihan sama. Mahdolliset erot menevät satunnaisvaihtelun kohinan piikkiin.Kumpi olis luotettavampi VPD vai verkkokauppa?
Ei ole lähtenyt, tilattu 27.7. 25 ensimmäisen joukossa ja maksoin heti.Itellä tilauksessa Verkkokaupasta Ahvenanmaalta. Elokuun alussa laitoin tilaukseen, mutta ei ole ainakaan vielä lähtenyt tulemaan. Onkos kenelläkään muulla Verkkokaupasta tilanneella vielä tilaus lähteny?
Tuleeko tässä sitten mukana joku uusi NHL arcade demo?