Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Ite tilasin jo vajaa pari kuukautta sitten tämän VPD Ahvenanmaalta, ja pettymys on ellei peli ole viimeistään julkkarina postilaatikossa! Sattuu olemaan perjantai vieläpä vapaapäivä koulusta, joten ehtis pitemmän viikonlopun pelailla... :D

Kysäsin asiaa piruttani sieltä että miten on saanko ennakkovaratun pelini julkaisuksi ja vastaus:

Hei,

Kyllä vain, näyttää siltä että saadaan kaikki ennakkotilaukset toimitettua heti julkaisupäiväksi perille.

---

Ystävällisin terveisin / Best Regards,

Miska Näränen
Verkkokauppa.com
Sisäänostot / Purchasing

Jaa otitkin VPD:stä.. Eli saat kuukauden myöhässä sen ;)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

^^Heh heh, VPD on jo lähettänyt tilauksia, itellekin jo tulossa :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Juu, itellekkin tulossa. Kuinkas monta arkipäivää tuossa toimituksessa kestää?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Vpd:sta tilannut? Eikös se päivässä tule? Eli jos lähtee perjantaina niin on maanataina perillä. Onko kukaan saanut viestiä että olisi lähtenyt liikkeelle Konsolinetistä?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

No kun menee eauhl:n storeen nii siel lukee niitä maksullisia korttipakkoja joita voi sit ostella oikealla rahalla tai puckseilla. Niiden lisäks on sitten 0 pucks päkkejä jotka saanu auki demossa. Demosta sai kaksi ja online passin mukana yksi. Siltikin sain yhteensä vain 6 pakkia ja alotuspaketissa oli 2 vai 3 pakkia, joten suosittelen pelaamaan demoa ellei halua laittaa pakkeja hyökkääjiks tai toisinpäin sit eauhl:ssä. Yhden nhl miehen sain (78) ja pari jotain 72 ja loput sitten jotain 53-70 välilt

Siis mikä on tämä online passi? Eli kun demosta saa ne pakat kun voittaa Kanadan ja kutsuu kaverin, niin pitääkö tehdä vielä jotain, että saa jonkun kolmannen?

Ja muuten VPD:stä tilanneet älkää nyt ihan hirveesti vielä innostuko nimittäin, kun itse olen sieltä Ahvenanmaalta tilannut, niin on kolme päivää mennyt, että on perille asti tullut. :/
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Ja muuten VPD:stä tilanneet älkää nyt ihan hirveesti vielä innostuko nimittäin, kun itse olen sieltä Ahvenanmaalta tilannut, niin on kolme päivää mennyt, että on perille asti tullut. :/

Joka kerta tullut kahdessa päivässä, paitsi kun singstarin julkaisu oli keskellä viikkoa...

Mieleen tuli, et onkohan niis joku merkintä, et jakaminen vasta julkkari päivänä, ettei tule ennakkoon. Itsellekin tuli ilmotus et lähtenyt on
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Ei taida pienen ihmisen avautumiset ja boikotoimiset auttaa joten pakko koittaa kestää. Tämä kummallinen meininki, että rahalla saa pilaa monet pelit. Nautintohan olisi noitakin korttipakkoja metsästää ja sitten taistella niillä mitä on ansainnut ja samaan aikaan osa ostaa ne kuitenkin rahalla.

Viime vuonna oli eashl:ssä jokseenkin noin, mutta nyt on helpompi saada pelaamalla buustei auki. Näköjää niitä aukes jo muutama ihan eauhl:ää pelaamal. eauhl:ssä ei todellakaa tarvi mtn rahaa noustaakseen koko paskan ykköseks jos vaan on fiksu manageri ja osaa pelata vielä peliäkin :D

Hyvä vaan että on maksullisia korttipakkoja sillä ilmaisia kortteja et voi kaupata tai stackata toiselle, jolloin kusetuksen riski pienenee. Eikä tän tarvi olla niin tasa-arvoista niin kauan kuin kyseessä on lähinnä vain hupia! Itsellä ainakin on se asenne että on kiva haaste lähtee ihan luomuna pelaan enkä haaskaa euroakaan buusteihin tai kortteihin :)

Tolppia kilisee kyl kiitettävästi. Eilen pelasin 9 peliä ja sainkohan 40-45 maalia yhteensä tehtyä, mutta tolppia tuli kyl tehtyä 100-150 väliltä. Hyviä kyllä noi alle 70 arvon pelaajat kun laukovat tyhjästä paikasta melkein aina tolppaan. Koomista mutta ei todellakaan realistista :D

Nyt taas kohta HUTIN kimppuun.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Mieleen tuli, et onkohan niis joku merkintä, et jakaminen vasta julkkari päivänä, ettei tule ennakkoon. Itsellekin tuli ilmotus et lähtenyt on

Todennäköisesti on. Nimittäin olen sen verran paljon pelejä tilannut ennakkoon, ja kytännyt postiluukkua päivää-paria ennen julkaisupäivää siinä toivossa, että sieltä jotain löytyisi silloin, kun on peli lähtenyt useita päiviä ennakkoon.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

28.7 tilasin VPD:ltä, mutta ei ole vielä mullekaan tullut viestiä, että tilaus olisi lähetetty. :( On tosiaan mielenkiintoinen järjestely siellä, jos myöhemmin tilanneille lähetetään ennemmin. :D Luulisi, että pelit lähetetään siinä järjestyksessä missä ne on tilattu... No, kunhan torstaille viimeistään tulee tänne, niin se riittää mulle... ;)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Itselläni on tilaus tehty 27.7. VPD:stä mantereen puolelta. Mitään ilmoitusta ei vielä ole tullut.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Ite tilasin pelaamaan.com:sta ahvenanmaalta ja maksoinkin jo, mutta nyt ei ole edes näkyvissä ko. sivuilla ahvenanmaa versiota... :confused:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Ite tilasin pelaamaan.com:sta ahvenanmaalta ja maksoinkin jo, mutta nyt ei ole edes näkyvissä ko. sivuilla ahvenanmaa versiota... :confused:

Kyllähän se sieltä vielä löytyy. Avappaa se NHL 11 mikä sieltä löytyy ja siellä lukee "Suosittelemme myös.." ja siinä se on. Itse tilasin verkkokaupasta myös ennakkoon tuossa reilu pari kuukautta sitten.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

No sanotaan sitten itsekin tänne, et meikäläinen hakee ihan rehellisesti pelin torstai aamuna gigantin tai jonkun muun hyllystä =)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

No sanotaan sitten itsekin tänne, et meikäläinen hakee ihan rehellisesti pelin torstai aamuna gigantin tai jonkun muun hyllystä =)

Kannattaa varmaan suosiolla mennä "johonkin muuhun kauppaan". Itse olen kahtena edellisenä vuonna (ennenkuin ahvenanmaan veronkierto tuli yleiseksi) juossut gigantin änäritarjousten perässä ja kummallakaan kertaa ei peliä ole ollut edes julkaisuviikolla saatavissa. Eli eikun prismaan tai yms cittariin ja 70e tiskiin.

Enkä aivan ymmärrä miksi maksaa pelistä reilu 30e ylimääräistä vain siksi, että sitä pääsee muutaman päivän aikasemmin pelaamaan. (jos pääsee) :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Milloin tilasit?

Itselle ei ole vielä tullut ilmoitusta, että olisi lähtenyt tulemaan. Oma peli tulee Ahvenanmaalta ja jätin tilauksen 29.7.

Jaa-a muutama kuukausi sitten tilasin. Naapurilla myös tulossa jo, vaikka tilasi 2 viikkoa sitten :rolleyes:
 
Ylös Bottom