Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b3organ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Pientä faktaa USA-versiosta:

- 58 euroa normipostilla, itellä tuli kalliimmalla DHL-kuljetuksella (3 työpvää).
- toimii ilmeisesti vaan jenkki-accolla kun on tuo uusi systeemi Online Pass tullut mukaan (herjaa vain että alueesi ei täsmää storen alueeseen). En sitten tiedä vaikuttaako huominen servujen resetointi jotenkin asiaan? 7-päivän triali passulla pääsee mättään viikoksi onlineen eurotunnarillakin -> joko USA-tunnari/Suomi-versio levystä tämän jälkeen.
- ei Suomen kieltä, jonka kyllä tiesinkin.
- HUT-tiimin alkujampat tasoa 58-75

Lisäilen sitä mukaa kun tulee jotain mieleen. Joku muu voi tehdä yleisen keskustelun pelille, itellä ei riitä nyt aika :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Itsellä kyllä jäi VG+ paketti tulliin, tosin siellä oli PSP ja päällä tuo toy tarra .

Perhana. Äijällä käynyt huono tsäkä. Kerran tullissa itseltäni auottiin paketti. Oli niin tyhmä tullimies, ettei tajunnut paketin sisällä olleesta lapusta mikä oli lähetyksen koko arvo. 2x NHK2K5 a 45€ kpl. Eipä tarvinnut silloin maksaa mitään. Kerrankin näinpäin.

Noista PSP:stä on jäänyt useampikin tulliin. Tuollaiset paketit joutuu hyvin usein läpivalaistavaksi ja tyhmempikin jantteri siellä tietää, ettei noin paljon elektroniikkaa sisältävä paketti voi maksaa 25$.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Löytyykö euroversiosta kuitenkin se suomen kieli?

Hyvin todennäköisesti. Eihän noista ominaisuuksista yleensä juttua ole, mutta kyllä omasta eurokympistä suomi, toinen kotimainen, saksa ja englanti ainakin löytyivät (ehkä joku muistaa muita).
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

DHL:lle soittelin ja "vasta" huomenna on peli Savonlinnassa...

Innistuin jo, että tänään tulisi jos kerran Mikelle Poriin on mennyt mutta ei.

VG+:ssasta siis itsekkin tilasin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Toivottavasti tässä toimii nuo 1 vs 1 pelit moitteettomasti... Eli että pääsee kaikkia vastaan peliin asti.

Tietääkö muuten joku, että onko vika NAT tyypissä (mulla se on 3), kun en pääse kaikkia vastaan pelaamaan NHL 10:ssä? Eli siis joitakin vastaan toimii ja joitakin vastaan taas ei.
Voihan se olla kans EA:n kusisuutta, ei tiedä.

Ja tosiaan tuota lagia ei ole, jos on itse host, van silloin jos pelaa amerikkalaisia vastaan, niin että ne hostaavat. Kannattaa aina ennen peliin menoa testata lagi (kun painat ready, niin näet tuleeko se viiveellä).
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Tietääkö muuten joku, että onko vika NAT tyypissä (mulla se on 3), kun en pääse kaikkia vastaan pelaamaan NHL 10:ssä?
Juuri tuosta se johtuu. Ole hyvä ja lue eräs verkkoihin liittyvä FAQ ja vastaa suurella hartaudella ja ajatuksella siinä esitettyihin kysymyksiin. Muussa tapauksessa saat kärsiä verkko-ongelmista pelien kanssa maailman tappiin asti.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Juuri tuosta se johtuu. Ole hyvä ja lue eräs verkkoihin liittyvä FAQ ja vastaa suurella hartaudella ja ajatuksella siinä esitettyihin kysymyksiin. Muussa tapauksessa saat kärsiä verkko-ongelmista pelien kanssa maailman tappiin asti.

Jepjep, mikäli oikein ymmärsin, mun pitää tehdä porttiojauksia tai laittaa UpNp päälle. En van tosiaankaan osaa tehdä kumpaakaan. Menin tuonne ZyXel hallintasivulle ja onnistuin kirjautumaan, mutta mitään muutoksia sielläkää ei voi tehdä. Eli siis mistä sen UpNp:n voi sitten kytkeä päälle?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Eli siis mistä sen UpNp:n voi sitten kytkeä päälle?
Emmä kuule tiä, ku Zyxel valmistaa noin ziljoonaa erilaista verkkolaitetta, enkä voi tietää, mikä malli sinulla on.

Eli vielä rautalangasta: ole hyvä ja vastaa JOKAISEEN niistä FAQin alussa olevista kysymyksistä mahdollisimman täsmällisesti.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Jepjep, mikäli oikein ymmärsin, mun pitää tehdä porttiojauksia tai laittaa UpNp päälle. En van tosiaankaan osaa tehdä kumpaakaan. Menin tuonne ZyXel hallintasivulle ja onnistuin kirjautumaan, mutta mitään muutoksia sielläkää ei voi tehdä. Eli siis mistä sen UpNp:n voi sitten kytkeä päälle?

Itsellä oli samoja ongelmia silloin kun alotin pelaan netti pelejä. itse avasin kaikki portit mitä nhl10 ohjekirjassa sanotaan ja otin varmuudenvuoks zyxelin palomuurin pois päältä.
ei ole sen jälkeen ollut mitään ongelmia ikinä...
Niin ja jos sulla on langaton zyxel suosittelen laittamaan netin pleikkaan johdolla koska langattomalla pelaaminen aiheuttaa zyxelillä usein viivettä
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Pientä faktaa USA-versiosta:

- 58 euroa normipostilla, itellä tuli kalliimmalla DHL-kuljetuksella (3 työpvää).

Samasta paikasta tosiaan hommattiin Miken kanssa ja peli löytyy nyt myös täältä. Alotinpa tossa bapin maalivahtina ja kuinkas ollakaan kokonaisuus oli jo alussa 85. Boostipaikoissa oli nuo -10 version boostit :D Tämmönen bugi siis offlinen bapissa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Alotinpa tossa bapin maalivahtina

Voisitko kokeilujen jälkeen kertoa hieman kokemuksiasi BaPista tuohon toiseen NHL11-ketjuun, mikä enemmän keskittynyt itse peliin eikä hankintaintoiluun. BaPista ei ole hirveästi infoa kuulunut, ja olisikohan se tänä vuonna jo pelattavaa.. Viime vuonna maalivahdilla se oli vielä siedettävää, mutta kenttäpelaajana täyttä kuraa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Voisitko kokeilujen jälkeen kertoa hieman kokemuksiasi BaPista tuohon toiseen NHL11-ketjuun, mikä enemmän keskittynyt itse peliin eikä hankintaintoiluun. BaPista ei ole hirveästi infoa kuulunut, ja olisikohan se tänä vuonna jo pelattavaa.. Viime vuonna maalivahdilla se oli vielä siedettävää, mutta kenttäpelaajana täyttä kuraa.
kympissä oli maalivahdilla aivan kamalaa toi bap ku vetoja tuli ehkä se 5-10.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

kympissä oli maalivahdilla aivan kamalaa toi bap ku vetoja tuli ehkä se 5-10.

Itse ainakin sain ihan hyvin vetoja. Tulokaskausi meni Chicagossa ja pelasin n.55 ottelua. Torjuntoja peleissä tuli huonoimmillaan 12-14 ja parhaimmillaan +30. Erät 6 minuutin pituisia. Ja slidereihin en pikkusäätöä enemmän koskenut.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Onko siis tuo Kanada Malja tehty peliin? jostain tuollaista huhua kuulin. Voisiko joku pelin omistaja vahvistaa?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

En löytänyt ainakaan tällaista täältä:

[video=youtube;fm1v-ry_EwQ]http://www.youtube.com/watch?v=fm1v-ry_EwQ&feature=player_embedded[/video]

Ja sopivasti hajos työkoneesta äänet. :(
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

En oo vieläkään päättänyt et kannattaisko ostaa tätä uutta änäriä! Välillä tuntuu et pakko ostaa mut sit toisinaan on semmonen hälläväliä fiilis peliä kohtaan!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

En oo vieläkään päättänyt et kannattaisko ostaa tätä uutta änäriä! Välillä tuntuu et pakko ostaa mut sit toisinaan on semmonen hälläväliä fiilis peliä kohtaan!

Ei kannata ajatella että kaukalon ulkopuoliset uudistukset eivät ole mitään mullistuksia vaan kannattaa ajatella että kaukalossa on se mullistavin uudistus. Uusi fysiikkamoottori on huikea, tekee pelaamisesta jälleen aidonnäköisempää, taklaukset ovat huikeita, muutenkin tekoäly liikkuu sulavasti ja järkevästi (esmes tekoäly osaa hakea vauhtia omasta päästä ja lähteä hyökkäykseen.) Nannaa silmälle on myös tekoälyn liikkumistapa esim taaksepäin luistelusta kääntö oikein päin on tekoälyllä perhanan sulavaa, useammankin kerran ihaillut ja itse yrittänyt perässä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype ja hankintapölpötys]

Onko siis tuo Kanada Malja tehty peliin? jostain tuollaista huhua kuulin. Voisiko joku pelin omistaja vahvistaa?
Mikähän on tälle huhulle lähde? Ettei vain olisi se EA:n blogi, jossa mainittiin, että SM-liigan voittaja palkitaan Kanada-maljalla. Siinä ei kuitenkaan tarkoitettu sitä, että itse pelissä niin välttämättä tehtäisiin.
 
Ylös Bottom