Nautaelain
New Member
Vastaus: NHL 11 [PS3 Hype]
Mä oon kyl vähä kujal täst mut. Monesko päivä tää tulee kauppoihin?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
^^Toi syöttönappi asia on aika vaikea toteuttaa paremmin. Kyllä varmaan tohonkin tottuu, ehkä sitten pitää ennakoida enemmän? Ja enemmän uudessa syöttösysteemissä on omasta mielestä hyvää, kuin huonoa.
tietysti kaikilla on omat mielipiteet mut siis millä tavalla tää uus on parempi ?
Muuten onko pelissä mitenkään tällänen mahdollista?
Että kun esim lauot tai jtn, niin että sun maila katkeaa ja sitten ajelet vaikka mailattomalla pelaajalla vastustaa niin, että siltä putoaa maila ja vastustaja ei ota sitä mailaa takaisin käteen niin, mahtaako pystyy ottaa vastustajan maila? DD
Minä ainakin pidän uudesta tavasta, tuo peliin taas lisää taktisuutta.
Jos pelaa hätäistä arcadekiekkoa on vastustajan helpompi katkoa syöttöjä.
Pelaajan pelinlukutaidot tulevat esiin aiempaa paremmin.
Noi nyt tuli ensin mieleen
ihan pakko laittaa tähän viel että en ymmärrä tota et lisää taktisuutta. eihän oikeassakaan jääkiekossa tarvii alkaa lataileen jotain syötön voimakkuutta yli 2 sekunttia. nhl 10 syötöt toimii samallatavalla mutta ei tarvii pitää sitä nappia ihan noin kauaa pohjassa.
Mukava nähdä, että EA:lta on liiennyt aikaa ja viiteliäisyyttä tuollaisiin blogeihin eurooppalaisistakin liigoista. Kanada-maljankin osasivat kirjoittaa oikein. Nuo arviothan nyt ovat, mitä ovat. Hyvin, hyvin tasaisiksi on arvot laitettu, kuten blogissa sanallisestikin mainitaan. Suurimmalla osalla SM-liigan joukkueista kokonaisuus on tuo sama 77.
Viime vuonna se kun oli Sami Helenius 82:n kokonaisuudella
ihan pakko laittaa tähän viel että en ymmärrä tota et lisää taktisuutta. eihän oikeassakaan jääkiekossa tarvii alkaa lataileen jotain syötön voimakkuutta yli 2 sekunttia. nhl 10 syötöt toimii samallatavalla mutta ei tarvii pitää sitä nappia ihan noin kauaa pohjassa. ja luulempa että esim eashl jos pyydät botilta syöttöä niin tulee varmasti 0 reaktioajalla täydellinen syöttö lapaan...:S
ihan pakko laittaa tähän viel että en ymmärrä tota et lisää taktisuutta. eihän oikeassakaan jääkiekossa tarvii alkaa lataileen jotain syötön voimakkuutta yli 2 sekunttia. nhl 10 syötöt toimii samallatavalla mutta ei tarvii pitää sitä nappia ihan noin kauaa pohjassa. ja luulempa että esim eashl jos pyydät botilta syöttöä niin tulee varmasti 0 reaktioajalla täydellinen syöttö lapaan...:S