Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei ole merkitystä, paitsi jos haluaa laukaisumäärien/torjuntojen yms. olevan jotenkin linjassa reaalimaailman kanssa. Tosin saattaa ne muutenkin olla, riippuu tuokin omasta pelityylistä.Mitä vaikutusta erän pituuksilla oikein on noita custom slidereitä ajatellen? Luulisi niitten muitten kohtien toimivan samalla tavalla vaikka erän kesto olisi 5-20 min.
(ihmettelin noita jo kympin aikaan)
Oli aika sama tilanne eilen kun pelasin ensimmäisen HUT-matsin onlinessa. Otin pataan 7-1. Vastustaja ei ollut mikään kovin erikoinen mutta ei ollut lagin takia mitään mahdollisuutta. Yhden maalin sain aikaan loppupuolella kun aloin ennakoimaan liikkeeni noin sekuntia aikaisemmaksi. Riitti kyllä HUT hetkeksi aikaa.Pelannut tänään monta online HUT peliä ja pirun hauskaa touhua, paitsi äsken. Ai herranen aika mikä lagi. Pätkäsee joka sekunnin jälkeen. Kiva pelata. Kaveri veivaa koko puolustuksen kebab kioskille kun ei pysty edes sijottumaan saati riistämään kiekkoa. 3-0 takkiin.
Melkein heti noin 10s testaamisen jälkeen totesin, että lagi on liian suuri ja lähdin pois. Normaalistihan se ei ota tuosta häviötä, mutta kun menin katsomaan pelaajakeskuksesta tilastojani, heti ensimmäisenä osuu silmiin 12-1-0 ja keskeytysprosentti 8%.
Sinne meni sitten se nollapeli.
En tiedä mikä logiikka siinäkin on että EA räpsäyttää mulle keskeyttämisprosentteja siitä kun peli kaatuilee... Sinänsä turhahan tuo koko keskeyttämisprosentti on, mutta ei se mukavalta näytä jos se kasvaa valmistajan tekemien virheiden takia...
Itsellä aika tyypillistä on saada max 2x2min pelin aikana, mutta tänään tuli yhdessä pelissä 14x2min jäähyt. Tuli vähän sellanen fiilis, että tokan erän alkupäässä kun vastustajalta loukkaantui pelaaja, niin sen jälkeen minulle vihellettiin jäähy jokaisesta taklauksesta.Huh, tuo 10 jäähyä per peli on kyllä hirmuinen määrä. Kyllä on pelityylissä vikaa jos näin on. Itsellä aikalailla se 4min max per peli jos ollenkaan.
kyllä *ittu taas ea koettelee hermoja.turnauksen finaali matsi, jossa johdan 1-0. peliaikaa 5 sekuntia ja kaveri vetää omasta päästä kiekon mun maaliin,eli veska torjuu sen ja vetää mailalla omista längistä maaliin. eikä siin vielä kaikii,jatkoaika alkoi niin kaveri voitti alotuksen ja laitaa pitkin siniviivalle ja siitä roiskasu niin sisään.kunnon paskaa taas.