Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pykäsin tuossa hetki sitten NHL11 groupin aluilleen. Laittakaa liittymispyyntöjä jos ei vielä ole kutsua kolahtanut omalle kohdalleen. Aika monelle tähän ketjuun kommentoineille kutsut olen jo laittanut.
Joo aika paljon näkyy olevan kaupan noita pelaajia, jolla on alle 10 peliä uraa jäljellä, joten tarkkana saa olla. Toki omaa tyhmyyttäänhän se on, jos erehtyy tuollaisen ostamaan, itse ainakin olen aina tarkkana että mitä ostan ja selaan rauhassa saman pelaajan kortteja, jotta ei käytä "turhaan" ea-puckseja.
Itellä on kans pyöriny mielessä, että miksi nuo "uraa jäljellä 0 matsia"-kortit edes säilyy. Eikö se olisi kaikille helpompaa, jos tulisi vaikka ilmoitus että "pelaajan X ura on loppunut, kortti poistuu kokoelmastasi"..
Itsellä on mkharsh33 sliderit, tuntuu ainakin Dynas...Be a GM:ssä toimivan ihan OK.Millaisia asetuksia porukka käyttää? Itse olen nyt operationsportsista katsellut muutamia slaidereita testiin ja saa nähdä mihin päädytään. Allstar tuntuu tasona hyvin sopivalta
Muutenkin tuo Career-0 korttien ostaminen voi olla osana taktikointia sillä jos sinulla ei ole ko. jätkälle paikkaa rosterissa, kannattaa se ostaa halvalla Career-0 korttina ettei sinulla tule ostetuista pakoista ko. korttia. Samaa korttia kun ei voi olla kokoelmassa kahta kertaa.
Miksi tuntuu välillä että toisissa peleissä on helvetisti vauhtia enemmän kuin toisissa alusta lähtien, Offline puolella ja Be a GM modessa..Samat sliderit ja muut asetukset kuvakulmasta lähtien, toisissa peleissä vauhtia aivan saatanasti, toisissa ihan kävelyä..
EA:n pelimoottori on semmonen et se tukee näit bugimaaleja. 2K-sarja on eläväisempi jollaitapaa et erilaisia maaleja tulee enemmän.
Mites se meneekään:EA Sports "It`s In The Game" Ja tästähän on saatu jo melkonen läppä aikaseks vaik EA kai on jo muutaman vuoden yrittäny tosissaan parantaa urheilupelisarjojaan!
Lätkään tavallaa kuuluu olennaisena osana "halvat maalit räkämaalit" joita tulee sillontällön mut NHL 11-pelissä tuntuu et ihminen ei saa niitä juuri koskaan, CPU senkin edestä.
Pelaat ilmeisesti Default-slidereillä? Pelikokemus on ainakin itsellä täysin eri custom-slidereiden kanssa. Ei juuri ole valittamisen aihetta. En ole varmaan ikinä näissä saanut itse 10 jäähyä per peli, joten pelityylistäkin voi hakea selitystä.Mitä jäähyihin tulee esim.All-Star tasolla ni ite saan 10x2 matsissa ja tietokone ehkä 4x2. Yleensä 2x2.
Pelaat ilmeisesti Default-slidereillä? Pelikokemus on ainakin itsellä täysin eri custom-slidereiden kanssa. Ei juuri ole valittamisen aihetta. En ole varmaan ikinä näissä saanut itse 10 jäähyä per peli, joten pelityylistäkin voi hakea selitystä.
Ei näitä pelejä pakko ole väkisin yrittää vääntää, jos kokemukset on pääosin negatiivisia.