Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse nimenomaan tuota dnf% kyselin kun quittaajat ovat se asia joka riepoo sielua.

Pelaamalla eauhl ei tarvitse riepoo sielua kun kukaan vakipelaaja siellä ei halua quitata ettei sen joukkue kärsi siitä liikaa. Normaalisti vastustaja olisi lähteny eilen veke kun voitin esim 7-1, 6-0 ja 10-2 mutta ei tällä kertaa. Yhdellä tosin katkes netti jo ekassa erässä.

Voisiko joku pelin omistava laittaa videota SM-liigasta?

Veikkaan että pelinomistajilla on vähän parempaakin tekemistä kuin kuvata sm-liigaa, kuten itselläkin. Ei se mitenkää eroo muusta. Kuvittele niille sm-liiga paidat päälle, iso kenttä ja surkeat pelaajat = sm-liiga
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mites on, onko tämä peli niin buginen/huono kun tuolla EA:n foorumilla väitetään? Oman mielipiteeni muodostan sitten kun on tullu pelattua useampi peli (kunhan saan tilaukseni käsiini torstaina taikka perjantaina). Demosta pidin kyllä kovasti, joten odotukset ovat korkealla.

ps Terkut kaikille, tämä onkin eka viesti tällä foorumilla.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelaamalla eauhl ei tarvitse riepoo sielua kun kukaan vakipelaaja siellä ei halua quitata ettei sen joukkue kärsi siitä liikaa. Normaalisti vastustaja olisi lähteny eilen veke kun voitin esim 7-1, 6-0 ja 10-2 mutta ei tällä kertaa. Yhdellä tosin katkes netti jo ekassa erässä.

Totta, ja varmaan tulee UHL:ää pelattuakin versuksen sijasta kunhan peli sieltä kotiutuu pikkuhiljaa.

Mutta etupäässä tuli kympissä tahkottua EASHL:ää ja OTP:tä, versuksessa vastustajat pääsääntöisesti umpipaskoja tai sitten superglitchaajia, harvoin löytyi porukkaa sieltä välimaastosta.

Tuo DNF% olisi mielestäni tärkeä OTP-matseissa, pystyisi prosentin mukaan raakkaamaan huoneesta pelaajat pois jotka quittaavat useammin kuin pelaavat pelin loppuun. (ja tavallaan pystyykin, prosentti on vain versus quittaus % eikä otp niinkuin oli lupailtu)

Ja tosiaan se DNF filtteröinti oli jo luvattu meille live chätissä, sen takia olen kummastellut sen puuttumista, enkä ole ainua, paljon vihaisia poikia EA:n foorumeilla tämän rikotun lupauksen takia.

Samoin luvattiin että kerhojen quit% näkyy siinä matchmakingissä, vaan ilmeisesti sekin jäi vain puheeksi.

No, kaikkea ei voi saada. Mutta ei ehkä tarvisi EA:n uhota laittavansa jotain peliin joka sitten kuitenkin jätetään pois, tietenkin ilman mitään selitystä/kommentointia.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hullua huhua liikkuu että tänä vuonna ei pystyisi käyttämään toisten tekemiä rostereita ollenkaan :/ EA:n sivuilla on pistetty adressi pystyyn asian puolesta että saisi tuon toimimaan niin kuin 07 08 09 ja 10:ssa! Harmi jos näin on!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hullua huhua liikkuu että tänä vuonna ei pystyisi käyttämään toisten tekemiä rostereita ollenkaan :/ EA:n sivuilla on pistetty adressi pystyyn asian puolesta että saisi tuon toimimaan niin kuin 07 08 09 ja 10:ssa! Harmi jos näin on!

Hyvä juttu sillä sitten ei pysty myöskään kopioimaan toisen online bap äijääkää, joka toimi samalla systeemillä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

[video=youtube;PbqBQsTQMRY]http://www.youtube.com/watch?v=PbqBQsTQMRY[/video]

Vautsi.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Löytyykös pelistä kikkailija pelaajatyyppi, kun oon lukenu jostain ettei siinä olis?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä


OMG, nyt kaatuu mun maailma :< ;) Toivottavasti nuo p-keleen tasapaino + kiekonkäsittely 99 ja pyörinpä nurkassa 58 minuutta-ukot ovat historiaa, ja voidaan pikkuhiljaa keskittyä jääkiekon pelaamiseen...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

[video=youtube;PbqBQsTQMRY]http://www.youtube.com/watch?v=PbqBQsTQMRY[/video]

Vautsi.

Haha. Miten EA aina osaa? Hirveä hypetys joka suunnasta, mutta joka vuotinen pettymys sen vuoksi, ettei pelejä tunnuta testaavan lainkaan ennen kuin kuluttajille laitetaan. Harvalta firmalta voi näin tasaisesti pettymyksiä bugien muodossa odottaa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Toivottavasti nuo p-keleen tasapaino + kiekonkäsittely 99 ja pyörinpä nurkassa 58 minuutta-ukot ovat historiaa, ja voidaan pikkuhiljaa keskittyä jääkiekon pelaamiseen...

Näinpä!

Toivottavasti myös samaan kategoriaan menevät "painaudun laitaa vasten, joten minua ei voi taklata" pelaajat ovat myös historiaa...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

OMG, nyt kaatuu mun maailma :< ;) Toivottavasti nuo p-keleen tasapaino + kiekonkäsittely 99 ja pyörinpä nurkassa 58 minuutta-ukot ovat historiaa, ja voidaan pikkuhiljaa keskittyä jääkiekon pelaamiseen...

Ainakin sen positiivisen tiedon voin sulle kertoa, että tasapaino on tänä vuonna urheilullisuudessa eli samassa paikassa kuin nopeus, ketteryys ja kiihtyvyys. Tuo on mielestäni hyvä asia, sillä nyt saadaan pois ne nopeus 99 + tasapaino 99 tyypit, koska nuo arvot löytyvät saman katon alta. Ja nykyään kun pelistä löytyy vielä tämä uusi fysiikkamoottori, saa nämä mikkihiiret helposti ajettua jäihin. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Haha. Miten EA aina osaa? Hirveä hypetys joka suunnasta, mutta joka vuotinen pettymys sen vuoksi, ettei pelejä tunnuta testaavan lainkaan ennen kuin kuluttajille laitetaan. Harvalta firmalta voi näin tasaisesti pettymyksiä bugien muodossa odottaa.

Sama bugi tuli itelle NHL 08 dynastyssa. Enkä kuullut, että muilla olisi ollut, eli todella harvinainen bugi kyseessä. Siksi EA ei varmaan ole korjannutkaan sitä.

E: MYLLI - Tässähän on niin, että jos taklaa laitaan sitoutunutta pelaajaa, niin se ei taklaakkaan, vaan sitoo sen siihen. Mielestäni tämä poistaa kyseisestä liimautumisesta tehon.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mun mielestä pelaajaa joka liimautuu laitaan pitäisi pystyä taklaamaan kovempaa. Kuitenkin selkään se aina tulee.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

meikästä sille pitäs pystyä tunkemaan hanuriin joku uloke tuosta puolesta välistä vartaloa. se oli niin älytön uudistus se laitaansitominen, mutta onneksi siihen nyt edes pystyy taklaamalla menemään kiinni. tuo keskikenttäpelaajan ja kahen moken vilimi oli kova. any moment can be a WOW moment.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt meni kyllä pelin hankkiminen vakavasti harkintaan...Vain 10 tyyppiä yhdessä liigassa ja noin buginen? Jo kympissä online puolen bugisuus ja lagisuus hermostutti, mutta jos tässä pahempi nniin en varmana osta
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mun mielestä pelaajaa joka liimautuu laitaan pitäisi pystyä taklaamaan kovempaa. Kuitenkin selkään se aina tulee.

Mitä turhaan. Suoraan kohti ja R1:llä kiekko pois ja maalia tekemään. Onnistuu demossa joka jeesuksen kerta, kunhan osaa tähdätä jalkojen väliin ja oikealta etäisyydeltä. Ei edes juurikaan vauhti hidastu tuossa. Kyllä nuo liimailut on menneen talven lumia, viimeistään jouluun mennessä, kun porukka huomaa, ettei siitä hyödy mitään.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä se liimaaminen on hyvä kikka, kun sen vaan fiksusti tekee, eihän se AI:tä huijaa, mutta 6vs6-peleissä nyt kysytään sitä luovuutta usein muutenkin, niissä ei suoraviivaisella pienellä veivailuilla mennäkään sinne maalin eteen, niinkun AI:tä vastaan aina pääsee. Nythän se on ihan mukavaa, että laitaan liimautuvaa taklatessa ukko tosiaan sitoo kiinni, saa vähän jotakin rotia - tosin tuohonkin vaikuttanee taklausattribuutit jne EASHL:ssä. Eiköhän se viikonloppuna ala selkiytymään :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

[video=youtube;PbqBQsTQMRY]http://www.youtube.com/watch?v=PbqBQsTQMRY[/video]

Vautsi.

Voi huoh. Kyllä ne aivan käsittämättömiä kämmejä sinne saa jätettyä. :D

Haluisin muuten muistuttaa nyt vielä kaikkia EASHL:ästä kiinnostuneita, että mikäli teitä jurppii tuo uusi yhden kopin sääntö niin käykää ihmeessä laittamassa jotain kommenttia asiasta tähän ketjuun NHL11 - Remove the rule that one team cannot play multiple EASHL-games at the same time!

Ei se välttämättä asiaan auta, mutta suurempi mahdollisuus sillä on vaikuttaa, kuin sillä, että asiasta mutistaan vain hiljaksiin itekseen. Ja toki, jos joku vaikka ehdottomasti puoltaa tuota sääntöä niin saahan siitäkin tuonne kommentoida. Tuo ongelma kun kuitenkin mitä todennäköisimmin kohtaa jokaisen vähänkään "isomman" EASHL-tiimin tässä viikonlopun aikana, niin omia tuntoja varmasti kannattaa käydä purkamassa tuonne EA:n foorumille.
 
Ylös Bottom