Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään huomasin ihan selvästi että minulla on tietokoneen avustus päällänsä - heti ottelun alusta alkaen. Kaverin varmat paikat kilisivät tolppiin ja maalivahtini torjui haamulla muutamat vedot. Itse sain kiekkoa reppuun hyvällä prosentilla ja paikoista joista en normaalissa tilanteessa olisi ikinä saanut maalia. Ehkä kolme normimaalia sain mutta loput olivat tietokoneen avustamia.

Tulos: voitin 7-0. Olin kotijoukkue ja matsi tosiaan oli liigamatsi. Siinä sitten vaihdettiinkin ko henkilön kanssa viestit tästä tietokoneen avustuksesta. Ei se voittokaan enää kunnon voitolta tunnu, kun tietää miten se tuli. Saati sitten miltä häviäjästä tuntuu, kun mahikset paikkojen perusteella olisi ollut jopa voittoon.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vähän ärsyttää Be GM (tjsp) moodissa olevat bugit. Läheskään kaikki pelaajat ei kehity

Ja mulla ainakin pelaajista 95% kehittyy alotuksissa. Kohtuu idioottimaista toimintaa. Mitä helvetin väliä on mitkä aloitustaidot Laraquella on? Sen tehtävä on antaa nyrkkiä naamaan, ei muuta.

Mikael Granlund oli kehittynyt niinkin tärkeässä taidossa kun tappelu, tais olla +5. Muissa tietysti 0. Eli Granlundista tulee meikälle uus gooni!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään huomasin ihan selvästi että minulla on tietokoneen avustus päällänsä - heti ottelun alusta alkaen. Kaverin varmat paikat kilisivät tolppiin ja maalivahtini torjui haamulla muutamat vedot. Itse sain kiekkoa reppuun hyvällä prosentilla ja paikoista joista en normaalissa tilanteessa olisi ikinä saanut maalia. Ehkä kolme normimaalia sain mutta loput olivat tietokoneen avustamia.

Tulos: voitin 7-0. Olin kotijoukkue ja matsi tosiaan oli liigamatsi. Siinä sitten vaihdettiinkin ko henkilön kanssa viestit tästä tietokoneen avustuksesta. Ei se voittokaan enää kunnon voitolta tunnu, kun tietää miten se tuli. Saati sitten miltä häviäjästä tuntuu, kun mahikset paikkojen perusteella olisi ollut jopa voittoon.

Samaan päädyttiin kaverin kanssa eilen ku aloitettiin kausi sillai, että molemmilla on oma tiimi. Ihmettelin ensimmäiset pelit, että onpa kyllä helppo tää uusi änäri ja kaveri jonka peli se on niin on huonontunut 10:stä älyttömästi. 5-0 talulle paperilla paljon huonommalla joukkueella ja vedotkin 48-18. Toinen peli oli hiukan tiukempi hyvän maalivahtipelin ansioista mut vetotilastot samaa luokkaa..

No, perkele.. Mulle tuli 3matsin vierasputki ja kaikki kääntyi nurin niskoin.. yksinkertaisetkaan syötöt eivät mene omille vaan kone kääntää ne omassa päässä keskustaan ainoalle vihulle.. Pomppukiekot menevät 2pelaajasta läpi, oli hallussa tai ei. Taklauksista häviää teho ja syötön katkot menevät 100-0 kaverille, eli tilanteissa jossa kone ohjaa ko. hetkellä pelaajaa. Pelit olivat maalien puolesta tiukempia, eli voitin yhden rankkareissa, mut silti MITÄ ******!

En usko, että kyseessä on mikään hetkellinen "hurmos" vaan kotijoukkueella on hirveä edge vierasta vastaan.. Kone vetää kaikista naruista, jotta kotijoukkue pärjäis.. Tappoi molempien innostuksen vieraspeleihin, pelkkää taistelua tuulimyllyjä vastaan.. Näillä näytöillä todella onnellinen, että olen jättänyt pelin kaupanhylylle.. kiva pelata kaverin kanssa silloin tällöin, mut onhan tämä HUONO!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kellään tietoa toimiiko änäri jo normaalisti vai vieläkö EA potkii pihalle kuten eilen?

Eilen meinaan hirtti hiukan kiinni.. Kun ensimmäinen varsinaisella peliajalla tullut tappio tuli siten, että johdan 2 erässä 2-0, vastustajalla ekan erän jälkeen 0 laukausta maalia kohti.. Niin EA potkii meikäläisen pihalla ja tappio recordiin.. Ei meikäläisellä mene hermot jos häviää, mutta että sen ekan tappion piti tulla tämän kautta, eikä sillain et joku parempi ukko ois vaan voittanut.. Kokeilin sitten vielä ekaa kertaa yhen pelin EASHL:ää vai mikä nyt olikaan ja kävi sama homma et peli katkes.. Sen jälkeen en nettipelejä kokeillutkaan..

A) Oliko muilla eilen samanlaisia ongelmia?
B) Ovatko ne poistuneet?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kellään tietoa toimiiko änäri jo normaalisti vai vieläkö EA potkii pihalle kuten eilen?

A) Oliko muilla eilen samanlaisia ongelmia?
B) Ovatko ne poistuneet?

Toimi eilen EASHL ainakin, boxin puolella tosin et olisko joko psn tai sun oma yhteys?
EA ei aiheuttanut mitään häiriötä xbl-puolella.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja mulla ainakin pelaajista 95% kehittyy alotuksissa. Kohtuu idioottimaista toimintaa. Mitä helvetin väliä on mitkä aloitustaidot Laraquella on? Sen tehtävä on antaa nyrkkiä naamaan, ei muuta.

Mikael Granlund oli kehittynyt niinkin tärkeässä taidossa kun tappelu, tais olla +5. Muissa tietysti 0. Eli Granlundista tulee meikälle uus gooni!

Eikös siel valikois oo joku mist voi tuota pelaajan harjoittelua määrittää? tämän pitäs kaiketi vaikuttaa siihe mille osaalueelle pelaajan kehitys menee. ainaki muistaakseni 08(ehkä), 09 ja 10:ssä oli. Tänä vuonna en oo viel GM:ää aloittanut, (pelaajapäivitystä odotellessa..) mut itseäni häirinny enemmän miks pelaajat ei mee huonompaan suuntaan huonosti pelatun kauden jälkeen. No okei on joskus tapahtunu, et joku neloskentän veteraani on menny 80->79. Vastaavasti joku suht potentiaalinen/parhaassa iässä oleva pelaaja, kun vaan jatkaa kehittymistään vaikka tekee koko kaudella 25p vaik varaa ois oottaa tuplatkin tuosta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Eikös siel valikois oo joku mist voi tuota pelaajan harjoittelua määrittää? tämän pitäs kaiketi vaikuttaa siihe mille osaalueelle pelaajan kehitys menee. ainaki muistaakseni 08(ehkä), 09 ja 10:ssä oli. Tänä vuonna en oo viel GM:ää aloittanut, (pelaajapäivitystä odotellessa..)

Oon kyllä vaihdellut eri harjotteita eri pelaajille, mutten ole mitään muutosta huomannut.
Pitääpä olla kärsivällisempi.
Noista rosteripäivityksistä vielä, että tais olla EA:n forumeilla jossa meinailtiin tälle viikolle niitä. Voisi jopa aloittaa SM-liiga kauden pelaamisen. Toivottavasti tällä kertaa ne on hoidettu paremmin mitä 10 oli..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

WARNING! WARNING! WALL OF TEXT AHEAD:

Itse en kyllä menisi mitään "kuminauha- efektiä" pelistä allekirjoittamaan. Näin esimerkkinä äskeisessä pelissä otin Suomen maajoukkueella Tsekkiä vastaan pelin (online- peli siis) ja 2. erän jälkeen laukaukset 22-4 meikäläiselle ja tilanne 2-1. Aloitin 3. erän 2 miehen av:llä ja pääsin Jokisella *3* kertaa läpi - tuloksena kaksi kertaa ohi/yli ja kolmannella tolppaan. Kaveri tuli Havlatilla saman tien omaan päätyyn ja Kipperi veti pitkin pituuttaan ja kiekko häkissä. Pitäisikö nyt alkaa itkemään jotain tasotus- virsiä? Ehkä Jokinen on vaan paska ja Havlat hyvä? Noh, en tiedä... itse en mitään kummempaa ole huomannut. Jos saan sen 10 selvää maalintekopaikkaa pelissä, ainakin 8 menee sisään "joka kerta"... (ja 10 selvää maalintekopaikkaa pelissä on aika paljon!)

Isoimpana riippakivenä itselle on iskenyt kaiken muun paskan lisäksi on iskenyt pelin hämmentävän epälooginen logiikka (?!). Fifassa esimerkkinä voi syöttää heti syötön saatuaan pallon eteenpäin painamalla syöttönappia ennenkuin kiekko saapuu pelaajalle. Ja tämä siis toimii joka kerta! NHL:ssäkin näin voi tehdä - JOSKUS! Tätä en ymmärrä; jos peliin asetetaan ennakoivat komennot, niin mikäs helvetin idea on poistaa ne "välillä"?!

Esimerkkinä nyt vaikka että voitatte aloituksen vastustajan päädyssä ja painatte pakki-pakkisyötön, jonka jälkeen olisi tarkoituksena laukoa suoraan. GUESS WHAT HAPPENS? Kokeilkaapa huviksenne... Jos saatte syötön ja laukauksen onnistumaan ekalla kosketuksella, niin jommankumman peli on rikki. Ei meinaan onnistu... IKINÄ!
Tämä taas käänteisenä tapahtuu usein, kun vastustajan irtokiekko on juuri tulossa pelaajallenne ja olette vaihtamassa pelaajaa, niin peli kuvittelee tämän syöttökomentona ja siinä vaiheessa kun syöttö osuu lapaan, pelaaja myös syöttää sen pois... WTF?!

Sama loistava logiikka toimii myös syöttelyssä ja tässähän se vastaa kuseekin oikein isolla kädellä! Jos pelissä on ns. "tarkat syötöt", niin miksei ne ole AINA tarkat? Miksi välillä se suoraan ylös on oikeeseen yläviistoon? Miksi peli välillä odottaa että syötät liikkuvalle pelaajalle liikkeeseen, mutta välillä syöttö menee perille vaikka tiedät syöttäväsi väärin (et ennakoi pelaajan liikettä)?

Huoh, pelissä on niin paljon vikaa, että itkettää. Kai sitä voi noita liigoja ja laddereita pelata, mutta muuten taidan kyllä siirtyä Fifan pariin täksi vuodeksi. NHL 12:ta odotellessa :(
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitähän vattua nyt. Pelailtiin tossa viime viikolla nettipelejä kavereiden kanssa ja ihan hyvin toimi. Nyt kasattiin nettiturnaus niin pelit ei toimi. Yhteydet katkee aina ennen kuin päästään edes joukkueen valitsemiseen, tai joskus päästään peliin asti ja sit pätkäsee. Onko EA:lla menossa jokin servujen huoltokatkos?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hey. Pitäisikö be a pro pelaajan saada niitä kehityspisteitä kun pelaa EASHL:ää? Olen haastanut joukkueita mutta niistä peleistä ei ainakaan saa kehityspisteitä. Ei millään huvittais kerätä niitä pelaamalla be a pro:ta tekoälyä vastaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hey. Pitäisikö be a pro pelaajan saada niitä kehityspisteitä kun pelaa EASHL:ää? Olen haastanut joukkueita mutta niistä peleistä ei ainakaan saa kehityspisteitä. Ei millään huvittais kerätä niitä pelaamalla be a pro:ta tekoälyä vastaan.

Siis offline- ja online-tyypit ovat eri "persoona". Offline-pelaaja kehittyy saamalla niitä XP:itä joka pelistä. Online-pelaaja saa "kehityspisteet" korttien mukaan, jotka avautuvat tietyn arvosanan ja pelimäärän toteutuessa. Vaikein kortti on legenda, johon vaaditaan 150 EASHL/OTP-peliä ja kokonaisarvosana A-. Muut kortit (tulokas, ammattilainen, veteraani, supertähti -ulkomuistista, voivat olla väärin) tulevat siis aikaisemmin. Ainoastaan kiekkokaupassa olevat "buustit" ovat kaikille pelimuodoille yhteisiä. Jos saat avattua jonkun tai ostat jonkun, niin sen voi asettaa sekä offline- että online-pelaajalle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vaikein kortti on legenda, johon vaaditaan 150 EASHL/OTP-peliä ja kokonaisarvosana B+.

Legendaan vaatimus on 150 peliä ja A-. Supertähteen 100 peliä ja B, Veteraaniin 60 peliä ja B-, Ammattilaiseen 30 peliä ja C+, Tulokkaaseen 10 peliä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Legendaan vaatimus on 150 peliä ja A-. Supertähteen 100 peliä ja B, Veteraaniin 60 peliä ja B-, Ammattilaiseen 30 peliä ja C+, Tulokkaaseen 10 peliä.
Joo, muistin varmasti vaan tuon supertähden ja sit aattelin, et seuraavalla arvosanastepillä sais legendan, mut väliin mahtuu näköjään yksi viel.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Siis offline- ja online-tyypit ovat eri "persoona". Offline-pelaaja kehittyy saamalla niitä XP:itä joka pelistä. Online-pelaaja saa "kehityspisteet" korttien mukaan, jotka avautuvat tietyn arvosanan ja pelimäärän toteutuessa. Vaikein kortti on legenda, johon vaaditaan 150 EASHL/OTP-peliä ja kokonaisarvosana A-. Muut kortit (tulokas, ammattilainen, veteraani, supertähti -ulkomuistista, voivat olla väärin) tulevat siis aikaisemmin. Ainoastaan kiekkokaupassa olevat "buustit" ovat kaikille pelimuodoille yhteisiä. Jos saat avattua jonkun tai ostat jonkun, niin sen voi asettaa sekä offline- että online-pelaajalle.

Eli yksinkertaisesti miten saan se oman pelaajan minkä olen onlineen luonut, kehittymään? Miten saan overall arvoa nostettua. Perkeleen epäselvä tää koko pelin valikko. Mistään ei muutenkaan meinaa ottaa selvää. Alkaa vati palaa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Esimerkkinä nyt vaikka että voitatte aloituksen vastustajan päädyssä ja painatte pakki-pakkisyötön, jonka jälkeen olisi tarkoituksena laukoa suoraan. GUESS WHAT HAPPENS? Kokeilkaapa huviksenne... Jos saatte syötön ja laukauksen onnistumaan ekalla kosketuksella, niin jommankumman peli on rikki. Ei meinaan onnistu... IKINÄ(

Guess what, my game might be broken.

Kyllä mulla vaan onnistuu aloitusvoitto -> pakki-pakki -> one-timer. Aika usein vaan veto osuu ensimmäiseen vastustajaan kuin menee maalille asti, mutta joka tapauksessa onnistuu. Myös vedot suoraan aloitusvoitosta onnistuu.

Mä en tiedä mitä sä tarkoitat "tarkoilla syötöillä"? Mulla myös syötöt kyllä onnistuu aika hyvällä prosentilla niinkuin haluan. Varsinkin laidan kautta syötöt onnistuu mun mielestä pirun hyvin ja niillä saa pelattua usein laitureita hyvään vauhtiin toisin kuin väkisin puskea aina suoraa syöttöä keskeltä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Eli yksinkertaisesti miten saan se oman pelaajan minkä olen onlineen luonut, kehittymään? Miten saan overall arvoa nostettua. Perkeleen epäselvä tää koko pelin valikko. Mistään ei muutenkaan meinaa ottaa selvää. Alkaa vati palaa.
Pelaamalla pelejä tuon mukaisesti mitä Kenzy sanoi.
Joka kortin auettua saa tietyn köntän kehityspisteitä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla kävi niin, että pelin levyssä on siinä keskellä halkeamia/säröjä eikä peli nyt siis toimi. Aattelin palauttaa Giganttiin, mut peli ostettu 17.9 ja sillä on 30 päivän palautusoikeus. Mitäs veikkaatte saanko uuden änärin tai rahat takaisin, vaikka palautusoikeuden parasta ennen päivä meni jo?

Voisin kyllä sanoa myyjälle että peli 17.10 rikki, enkä ollut vielä päässyt palauttamaan. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mä olen ihan noob tämän pelin parissa, kertokaapa mikä on mukavin tapa pelata tätä onlinessa? Olen nyt pelannut noita pikapelejä ja ihan ok kai sekin on. Pari juttua on alkanut vituttamaan viime aikoina paljon. Tosin yksi johtuu vastustajasta, eli se ukon rähmälleen heittäminen joka helvetin paikassa toivoen että kiekko tarttuu makaavaan äijään. Ei oikein kuulu jääkiekkoon. Rasittavaa.

Voiko missään online pelimuodossa säätää peliasetuksia kuten pelinopeutta, syötönvoimakkuutta, laukaisuvoimakkuutta etc?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Voiko missään online pelimuodossa säätää peliasetuksia kuten pelinopeutta, syötönvoimakkuutta, laukaisuvoimakkuutta etc?

Eipä oikeastaan voi, unranked peleissä voi vaan säätää erän pituuden, jäähyjä ym.
Aika harmittavaahan tuo sinällään on että onlinessa ei voi muuta säätää..EAn pitäisi kyl ottaa mallia yhdestä toisesta pelivalmsitajasta tässä asiassa.. :D
 
Ylös Bottom