Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Laittakaas linkkeijä hyviin NHL 11 Music Packeihin, jos niitä on vielä kukaan ehtinyt tekemään. Ainakin viime vuoden versioon oli saatavilla erittäin hyviä käyttäjien tekemiä custom musiikkeja :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaan kännykällä niin en saa suoraa linkkiä, mut operationsportsin nhl-sivuilla (forums, hockey, ea nhl) on oma foorumiosio soundeille. Kannattaa tsekata.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Laittakaas linkkeijä hyviin NHL 11 Music Packeihin, jos niitä on vielä kukaan ehtinyt tekemään. Ainakin viime vuoden versioon oli saatavilla erittäin hyviä käyttäjien tekemiä custom musiikkeja :)

Vastaan kännykällä niin en saa suoraa linkkiä, mut operationsportsin nhl-sivuilla (forums, hockey, ea nhl) on oma foorumiosio soundeille. Kannattaa tsekata.

Itse käytän juurikin tuolta Operation Sportsin foorumilta löytyvää musiikkipäkkiä. Pelkästään jo pelikatkobiisejä on yli 500. Löytyy myös erätaukobiisit, sisääntulobiisit, jäähybiisit jne. Suosittelen.

http://www.operationsports.com/forums/ea-sports-nhl-sounds-forum/440662-nhl-11-hmp-sound-pack.html
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt täällä tarvitaan valaistusta asiaan, koskien HUT online pelejä.

Pystyykö porukka säätämään tuonne omat slider asetukset maalivahtien tasoille jne? Olen pelannut n. 100 peliä CPUta vastaan (ammattilainen/tähtipelaaja + tosipelaaja asetuksilla) ihan reenatakseni änäriä (vuosien tauon jälkeen) ja nyt pelannut pari peliä onlinessä. Hommalla on eroa kuin yöllä ja päivällä.

Vastustaja laukoo kiekot sisään mistä tahtoo. Vetelee ranteella siniviivalta ilman maskia. Löysiä lämäreitä laitojen vierestä ja luistelevat moken ohi ja yläpesään (siis ilman minkäänlaista harhautusta!!). Mikä hemmetti tässä nyt mättää? Eihän tuollaisessa ole mitään järkeä. CPUta vastaan tähtipelaaja+tosipelaaja asetuksilla saa tosissaan vääntää, että NHL-tason moken ohi saa kiekon ja hyvä niin. Olen todella nauttinut pelaamisesta, mutta offline-peliksi kyllä jää jos tuo on tuota paskaa onlinessä?

Kertokaa nyt, että olen jättänyt jotain huomioimatta?

Edit [8.11]: ei yhtään vastausta... Lisätään vielä sen verran, että omassa päässä tolppien välissä seisoo Lehtonen [92 kokonaisuus]. Eli ei pitäisi senkään takia varmaan upota nuo "puolen kentän" -vedot?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei pysty.

Onlinessa vain se taso sattuu olemaan kovempi kuin AI:lla... Itse ainakin näen minne kannattaa kiekko sijoittaa ja milloin. Siihen täytyy totutella ja opittava lukemaan myös onlinevastustajan liikkeitä. Näin ei maalivahdille välttämättä tule edes hommia jos kaikki muu on kunnossa :) Simppeli vastaus simppeliin kysymykseen...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllämaar, ja onlinepeleissäkään ei välttämättä kaikkia vastaan pärjää, ellei itse likkuta omaa maalivahtiaan. Itse otan aika usein oman pään tilanteissa veskarin ohjaukseen, kun vastustaja vaan väkkyröi ja härvää laidoissa, ai-ukko ottaa tehokkaammin jäähyttä kiekon siltä pois, kuin minä... eikä mene ne glitchivedot sisiään.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pätsi ladattavissa. Jännittää, onko peliä korjattu.

Ainaki kuvakulma on kauempana
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mullistavaa, pelihistorian isoin glitchimaali on poistettu. Eli se hiljanen lämäripassi joka menee kaikkien pelaajien läpi--> laituri viilettää yksinläpi. Kaikki jotka tämän osasi ja käyttivät, niin 5 maalia vähintään tuloksena pelkästään sillä. Mutta nyt pelaajat osaavat ottaa kiekon haltuun, eli kiekko ei mene enää läpi :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Enää ei ukko liu'u älyttömiä matkoja kun heittäytyy kiekon eteen, ja ilmeisesti myös tuo kenttienvaihtoikkunakin taitaa toimia kunnolla. (vahvistakoon joku)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Yeah! Onkohan tuossa patchissa korjattu tuo Be a GM 1500xp bugi?
Jospa viimeinkin saisi dynastyt tulille... :p
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs muuten tossa on, kun ostan puolustavan puolustajan boosti packin -niin sitä ei tule ollenkaan, vaan jää edelleen lukituksi, muut kyllä toimivat niinkuin pitääkin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mahtaako HUT:issa olla jotain ongelmia, vai minkä takia pelaajamyynnissä lähtöhintaa ei saa yhtään nostettua. Myös ostossa sama homma ettei hintaa saa nostettua jos sattuu jokin tajous siinä jo olemaan. Heti kun päivitti niin tuli tämä ongelma.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs muuten tossa on, kun ostan puolustavan puolustajan boosti packin -niin sitä ei tule ollenkaan, vaan jää edelleen lukituksi, muut kyllä toimivat niinkuin pitääkin.

Odottele, vie melko pitkän tovin että se alkaa näkymään :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Toimiiko noi custom musiikit online-peleissä?

Jos olet luonut Custom-peliasut EASHL-joukkuetta varten, niin silloin kun laittaa custom1-joukkueelle musat, niin toimii. En ole kokeillut mut olisiko custom2 sit HUT-joukkueelle?

Ja pätsi korjaa ainakin Redshirtin mukaan sen XP-bugin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

tänää jos porukkaa ladder matseihin kerkiää , niin itse linjoilla klo 20.30>>> eteenpäin psn:

hartsa_
 
Ylös Bottom