Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mikäs tässä nyt on se perinteinen "ura" mode? Löytyy ilmeisesti joku HUT? Tai sitten näytti olevan Be a GM ja season mode? Hakusessa pikkasen nämä hommat kun ei ole vuosiin tullut omistettua EA:n lätkää.
Ei voi olla totta! Tuli aikoinaan tehtyä amerikkalainen acco, jotta saisin sen amerikan PS storen. En kelannut et tolla olis ollut mitään väliä, joten tein tästä sitten mun "main accon". Nyt tulee ekaa kertaa haittapuolia, sillä tuo online koodi ei toimi tässä eikä FIFAssa koska "levy ei vastaa aluetta" tjsp.
Voihan sitä aina uuden accon tehdä, mutta kyllähän nuo trophyt vähän harmittaa kun menee sitten jollekin krääsäaccolle.
Kun käytät koodin siellä acco:lla missä se toimii, alkaa online puoli toimimaan myös muilla accounteilla. Minulla on esim. usa:sta tilattu nhl 11 jonka online passin käytin usa accountilla, mutta pelaan kyllä suomiaccountillani.
Mikäs helkkari noissa nettiliigan kokoonpanohommissa mättää? Ollaan yritetty kaikilla tavoilla pelata sitä, mutta aina kun tulee uuden kokoonpanopäivitykset ni homma tyssää siihen.
Onko kenelläkään mitään tietoa miten sen sais pelaamaan kunnolla?
Mitäköhän tosta cpu:n teköälystä nyt sanois Tommonen tilanne kävi verkkojoukkuepelissä.
lol cpu | EA SPORTS
Miten one-timeri tehdään oikeaoppisesti ja pitääkö painaa l2?
Syötät ja painat tattia eteen että tyyppi laukoo? Eli ei tarvitse L2:sta.
Minä ainakin pidän l2 pohjassa kun teen sen one timerin, koska jos siinä on esim. joku sun vierellä se saattaa taklata sitä ennenku lämää.. l2 kannattaa ainaki mun mielestä
Jos pelaa pelkästään yhdellä tyypillä (Be a Pro, EASHL, OTP) niin silloin ehkä tuo on tarpeellinen, mutta muutenhan pelaaja ottaa kontrollin vasta kun kiekko perillä, eikä siten taklaa vaan laukoo. Vai muistanko nyt aivan väärin?
Onks tää joku glitchi vetästä vähän b-pisteen edestä etuyläkulmaan ? Tuntuu jokanen tommonen menevän :/
Onks tää joku glitchi vetästä vähän b-pisteen edestä etuyläkulmaan ? Tuntuu jokanen tommonen menevän :/
En kyllä mikään paras puolustaja olekkaan Mut tuntuu menevän vaan aika usein.Ei tuo nyt ihan joka kerta uppoa, ja jos pelaat sellaista kaveria vastaan joka tekee kokoajan tota niin se on helppo puolustaa pois. Enemmän se on sun huonoutta jos se pääsee siitä vetämään joka kerta, etkä osaa puolustaa sitä pois