Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä
No emmä sen nimeä muista. Itelläkin eka kerta kun peli menee rikki ja halkeaa ja juuri semmoinen pikkuhalkeama. Esim. jossain Black Opsissa "mihin levy laitetaan" D) juttu on paljon löysempi ja levy irtoaa helpommin kotelosta ja sen saa helpommin takaisin kiinni siihen.
No tuosta kaksoisolennosta en tiiä Joo itsekin olen huomannut että tuo "mihin levyt laitetaan" on tosi jäykkä. Varmaan jotain tuommoista tässä mun (veljen) tapauksessakin on, sillä aina on pidetty hyvää huolta noista levyistä jne. eikä levy ole ainakaan niin korkealta voinut tipahtaa, että se hajalle menisi. Ja kun tuo halkema vieläpä on juuri sieltä keskeltä sentin verran reunaa kohti.. No, oon asiaa selvitellyt ja peli lähtee huomenna postin matkaan ja tililtä saldo pienenee kymmenellä eurolla...
No emmä sen nimeä muista. Itelläkin eka kerta kun peli menee rikki ja halkeaa ja juuri semmoinen pikkuhalkeama. Esim. jossain Black Opsissa "mihin levy laitetaan" D) juttu on paljon löysempi ja levy irtoaa helpommin kotelosta ja sen saa helpommin takaisin kiinni siihen.