Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
On hoksattu, ja huomattu todella typeräksi Ei noista pelitilanteissa ole hyötyä niin itse jättänyt unholaan
Mikä nuissa on typerää?
Tere!
Tässä Anaheimilla Be a gm pelaillaan ja mietityttää tällainen jutska, että Fowler, tämä nuori lupaus joka saa huimasti vastuuta IRL Duckseissa, niin on kadonnut jonnekkin bitti syövereihin pelissäni.
Missä kaveri luuraa?
Toinen juttu mikä on mietityttänyt kauan: Voiko maalivahtia vaihtaa kesken ottelun? Itse en ainakaan tällaista vaihtoehtoa löydä, en niin mistään.
tervehdys.
teiltä tietäjiltä apua tarttisin. omistanu pelin n. 6 kuukautta ja pelaillu sitä onlinessä ja pärjännyt suurimmalle osalle ihan tasapäisesti,ja olin jopa jossakin rankkingissa sijalla 3600 jne(wau).. Kuun vaihteen jälkeen kuitenki tapahtunut jotain kummallista. tappioita tullut toisen perään ja nyt se on jossain 50 000 kohdilla
Tuntuu että kaikilta tulee turpaan,kiekkoa ei saa pois keltään,taklaukset on vastustajiin sellasia että ne vaan horjahtaa mutta ei kaadu ja vastakohtaisesti tuntuu että vastustajat on nopeampia ja ne saa kiekonkin pois todella helposti. yrittänyt miettiä tässä että onko se vaan niin että kaikki muut on yhtäkkiä kehittynyt ja oon vaan aivan surkea tuossa..ei kohta hermo enää kestä pelailla eikä ohjaimetkaan.
Yrittänyt tavailla onko muilla ollut vastaavia ongelmia mutta eipä oo ratkaisua löytynyt..kertokaahan amatöörille mistä moinen vois johtua?
Kokeile maalinteossa erilaisia ratkaisuja, älä yritä aina samaa. Pyri pelaamaan, niin kuin jääkiekkoa oikeastikin pitäisi pelata. Yksinkertaisia ratkaisuja. Kiekkoa maalille, laukauksia laukauksia. Niistä ne maalit tehdään. Pysy pakeilla kiekon ja maalin välissä, älä aja itseäsi ulos tilanteista höntyilemällä. Rangaistuksia ei parane ottaa.
Yrittänyt tavailla onko muilla ollut vastaavia ongelmia mutta eipä oo ratkaisua löytynyt..kertokaahan amatöörille mistä moinen vois johtua?
Taklauksesta!
Anteeksi jos tätä on kysytty aikaisemminkin, mutta ei vaan toimi.
Mitä pitää tehdä että taklaus onnistuu kunnolla, eikä jää vain nuhaseksi tönäisyksi?
Missä asennossa pitäisi olla molemmat tatit jos luistelen esimerkiksi takaa jotain ihan luukussu kiinni?
Tai sitten jos tulen sivusta ja tasan sivusta päin?
Kiitos
Mitä helvettiä nyt oikein on tapahtunut?
Mitä helvettiä nyt oikein on tapahtunut? Eilen ihan normaalisti suljin pelin ja pleikan ja kun tänään avasin, niin jouduin heti luomaan uuden Offline BaP-ukon ja lataamaan uudet asetussarjat. Lisäksi kaikki boostit ja boostipaikat jotka olin avannut niin oli lukossa. Online statsit omalla EASHL-ukolla oli säilynyt ja vs-statsit myös. Mitään tallennuksia en ole poistanut, eli mistä tämä vois johtua?
L1+X jos oikein muistan.