Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

On hoksattu, ja huomattu todella typeräksi :D Ei noista pelitilanteissa ole hyötyä niin itse jättänyt unholaan :)

On hoksattu, ja huomattu todella typeräksi :D Ei noista pelitilanteissa ole hyötyä niin itse jättänyt unholaan :)

Mikä nuissa on typerää? Huomaa kyllä että jätkällä pysyy ohjain kädessä. Varsinkin tuo #3 oli oikein hieno veivaus!

Tere!

Tässä Anaheimilla Be a gm pelaillaan ja mietityttää tällainen jutska, että Fowler, tämä nuori lupaus joka saa huimasti vastuuta IRL Duckseissa, niin on kadonnut jonnekkin bitti syövereihin pelissäni.

Ongelmana on että, Fowlerin voin vaihtaa kyllä muihin pelaajiiin/varausvuoroihin, mutta muuten heppua ei näy niin missään?! Ei NHL, Ei AHL kokoonpanoissa, eikä pelaamattomissa tyypeissä. Pelkästään vaihtokauppa screenissä ja kun hepun sopparia katsoo niin vuosia on jäljellä 0? Missä kaveri luuraa?

Toinen juttu mikä on mietityttänyt kauan: Voiko maalivahtia vaihtaa kesken ottelun? Itse en ainakaan tällaista vaihtoehtoa löydä, en niin mistään.

Tere!

Tässä Anaheimilla Be a gm pelaillaan ja mietityttää tällainen jutska, että Fowler, tämä nuori lupaus joka saa huimasti vastuuta IRL Duckseissa, niin on kadonnut jonnekkin bitti syövereihin pelissäni.

Missä kaveri luuraa?

Fowler on luultavimmin lähetetty CHL:ään (Canadien Hockey League), josta ei voi kesken kauden pelaajia nostaa enää ylös. Seuraavana kesänä pitäisi olla taas omassa kokoonpanossasi, sitä ennen et Camia saa takaisin.
Toinen juttu mikä on mietityttänyt kauan: Voiko maalivahtia vaihtaa kesken ottelun? Itse en ainakaan tällaista vaihtoehtoa löydä, en niin mistään.

Voi. Pelikatkolla menet Edit Lines-valikkoon ja sieltä maalivahtikohtaan.

tervehdys.

teiltä tietäjiltä apua tarttisin. omistanu pelin n. 6 kuukautta ja pelaillu sitä onlinessä ja pärjännyt suurimmalle osalle ihan tasapäisesti,ja olin jopa jossakin rankkingissa sijalla 3600 jne(wau).. Kuun vaihteen jälkeen kuitenki tapahtunut jotain kummallista. tappioita tullut toisen perään ja nyt se on jossain 50 000 kohdilla :D

Tuntuu että kaikilta tulee turpaan,kiekkoa ei saa pois keltään,taklaukset on vastustajiin sellasia että ne vaan horjahtaa mutta ei kaadu ja vastakohtaisesti tuntuu että vastustajat on nopeampia ja ne saa kiekonkin pois todella helposti. yrittänyt miettiä tässä että onko se vaan niin että kaikki muut on yhtäkkiä kehittynyt ja oon vaan aivan surkea tuossa..ei kohta hermo enää kestä pelailla eikä ohjaimetkaan.

Yrittänyt tavailla onko muilla ollut vastaavia ongelmia mutta eipä oo ratkaisua löytynyt..kertokaahan amatöörille mistä moinen vois johtua? :)

tervehdys.

teiltä tietäjiltä apua tarttisin. omistanu pelin n. 6 kuukautta ja pelaillu sitä onlinessä ja pärjännyt suurimmalle osalle ihan tasapäisesti,ja olin jopa jossakin rankkingissa sijalla 3600 jne(wau).. Kuun vaihteen jälkeen kuitenki tapahtunut jotain kummallista. tappioita tullut toisen perään ja nyt se on jossain 50 000 kohdilla :D

Tuntuu että kaikilta tulee turpaan,kiekkoa ei saa pois keltään,taklaukset on vastustajiin sellasia että ne vaan horjahtaa mutta ei kaadu ja vastakohtaisesti tuntuu että vastustajat on nopeampia ja ne saa kiekonkin pois todella helposti. yrittänyt miettiä tässä että onko se vaan niin että kaikki muut on yhtäkkiä kehittynyt ja oon vaan aivan surkea tuossa..ei kohta hermo enää kestä pelailla eikä ohjaimetkaan.

Yrittänyt tavailla onko muilla ollut vastaavia ongelmia mutta eipä oo ratkaisua löytynyt..kertokaahan amatöörille mistä moinen vois johtua? :)

99 prosentin keskittyminen on 50 prosentin suoritus. :D

Kokeile maalinteossa erilaisia ratkaisuja, älä yritä aina samaa. Pyri pelaamaan, niin kuin jääkiekkoa oikeastikin pitäisi pelata. Yksinkertaisia ratkaisuja. Kiekkoa maalille, laukauksia laukauksia. Niistä ne maalit tehdään. Pysy pakeilla kiekon ja maalin välissä, älä aja itseäsi ulos tilanteista höntyilemällä. Rangaistuksia ei parane ottaa.

Eiköhän näillä vinkeillä ala kiekko uppoamaan taas yläläskiin. :)

Itsellä pitkä tauko änäristä. Vaikka olen edellä mainittuja tapoja koittanut noudattaa, saan maistaa melkeimpä pelistä toiseen tappion karvasta kalkkia, ellei vastassa ole joku tosi tumpelo.

Ja tervetuloa joukkoon tummaan!

Kokeile maalinteossa erilaisia ratkaisuja, älä yritä aina samaa. Pyri pelaamaan, niin kuin jääkiekkoa oikeastikin pitäisi pelata. Yksinkertaisia ratkaisuja. Kiekkoa maalille, laukauksia laukauksia. Niistä ne maalit tehdään. Pysy pakeilla kiekon ja maalin välissä, älä aja itseäsi ulos tilanteista höntyilemällä. Rangaistuksia ei parane ottaa.

Nimenomaan ei näin, siis jos pärjätä haluat. Eriasia jos tykkää heittää kiekkoa viivalta veskarin logoon ja lahjottaa vastustajalle kiekkoa. Suosittelen vaan hyökkäysalueella pidempiä hyökkäyksiä, ei tyhmiä vetoja vaan hae sitä kunnon paikkaa. Sitten vastahyökkäyksissä vaan laitaa pitkin L3 rämpyttäen ja ajo maalille tai onetimeri takatolpalle. Suurin salaisuus on varmaankin lätty, sitä kun oppii käyttämään niin tulosta tulee. Vastahyökkäyksessä pysähdy ja heitä lätty pelaajalle joka ajaa maalille, tuloksena 1vs0 hyökkäys josta kiekkoa varmasti pussiin. Ja näillä lätyillä siis saa läpiajoja minkätasoisia pelaajia vastaan vain. Pitää vain muistaa, että se menee vain yhestä äijästä läpi, ei koskaan kahdesta.

Mutta oikeastaan kaikki tämä on turhaa, jos puolustus ei toimi. Älä hae sitä pommia nappi pohjassa, vaan taklaa vasta varmassa paikassa. Käytä poke checkiä ja ohjaa pelaajia laitaan, jossa taklaat kiekon pois varmasti. Sitten vaan nopea vastahyökkäys.

Reeniä reeniä, se kuitenkin on ratkaiseva tekijä :)

^No juu,tuntuu vaan että kaikki uppoo omaan päähän ja itse ei ees pääse vastustajan alueelle vaan joutuu tosiaan roiskimaan viivalta logoon. mutta tota spurttinappia onkin tullu kaivattua,en tiennyt sitä tässä pelissä olevankaan. sellanen juttu vaan senkin kanssa että tatit taitaa olla niin kovasti murjotut ettei ne enää naksu,taitaa olla sököjä.

saattaa siitä sitten johtua se nopeusero :D

kiitoksia tervetulotoivotuksista,jos haluutte tulla läiskimään,niin ps-nicki on fryykkeli09 :)

yritän kyllä tehä kaikkea muuta kuin yhtä kuviota mutta ei siitä taho tulla mitään,ja just noita poikittaissyöttömaaleja ne vastustajat tekee eniten. mutta spelailemaan taasen -->

Tuossa tulikin parilta edelliseltä hyviä vinkkejä, mutta annan nyt vähän erilaisen vinkin. :D Jos tulee pelailtua päivittäin, niin kannattaa pitää ihan vaikka viikonkin tauko. Tekee nimittäin ihmeitä pelaamiselle! Itse oon monesti pitänyt pitempiä taukoja pelaamisesta, silloin kun se pelaaminen on mennyt ns. väkisten puurtamiseksi. Koskee niin änärin pelaamista kuin virtuaalisotiakin Black Opsin muodossa. Tarpeeksi kauan kun pelaa säännöllisesti, niin jossain välissä tulee vaan se "lama", jolloin on parempi pitää taukoa. Sen näkee juuri siitä, että ei keskity ehkä ihan samallalailla kuin silloin "virkeänä", vaan pelaaminen on puoliksi pakonomaista.. :)

Mutta jos sulla ei tätä ongelmaa oo, niin suosittelen kyllä käyttämään tuota Ilarin ohjetta. (Vaikka se pitääkin huonoja pelaajia omassa joukkueessaan... Afinogenov... :D LÄPPÄ)

Helvetti mitä paskaa.

HUT on kyllä niin buginen että ei ******i.
En pääse enää pelaamaan enää edes HUT-pelejä; Kun yritän mennä pelaamaan nii se menee peliin ihan normaalisti mutta sitten keskialotuksessa heittää ulos ja valittaa "yhteys vastustajaan kadonnut".
Sitten vielä semmosta kun ostin Kris Draperin tossa pari päivää sitten ja pelasin sillä muutaman pelin, niin otteluita oli jotain 6 ja tehopisteiä 2+753 ? Mitä v****a?
Ja vielä semmosta kun myin Mikael Granlundin ja katsoin jälkeenpäin sen pelaajatietoja niin siellä luki että "Uraa jäljellä 862643264".
EA vois oikeesti korjata näitä bugeja... NHL12 odotellessa, tai vaikka kunnon kilpakumppania EA:lle.

Taklauksesta!

Anteeksi jos tätä on kysytty aikaisemminkin, mutta ei vaan toimi.

Mitä pitää tehdä että taklaus onnistuu kunnolla, eikä jää vain nuhaseksi tönäisyksi?
Missä asennossa pitäisi olla molemmat tatit jos luistelen esimerkiksi takaa jotain ihan luukussu kiinni?
Tai sitten jos tulen sivusta ja tasan sivusta päin?
Kiitos

Vasemmalla tatilla ohjaat jätkään ja oikean tatin voit vääntää taklattavaa kohti.

Taklauksesta!

Anteeksi jos tätä on kysytty aikaisemminkin, mutta ei vaan toimi.

Mitä pitää tehdä että taklaus onnistuu kunnolla, eikä jää vain nuhaseksi tönäisyksi?
Missä asennossa pitäisi olla molemmat tatit jos luistelen esimerkiksi takaa jotain ihan luukussu kiinni?
Tai sitten jos tulen sivusta ja tasan sivusta päin?
Kiitos

Aika usein se nysäksi jää, ellei vauhtia löydy, tietysti lonkka taklauksella saa 80% vastustajan mahalleen, ja sitten näillä kovilla taklaajilla yleensä ukot ovat nurin muutaman potkun jälkeenkin.

Ja Ilarille,
Tosiaan ei kannata avojääpommeja hakea jatkuvasti ELLET osaa, mutta mikäli tämä onnistuu, sillä pääsee todella hyviin tilanteisiin ja suosittelen harjoittelemaan, usein on vastustaja ollut 3v2 hyökkäyksessä, ja kohta on ollut tilanne niin että 2 vastustajan hyökkääjää makaa maassa ja itese olen 3v1 hyökkäyksessä, eli kannattaa todellakin opetella, sillä valitettavasti lähes kaikki yrittävät mennä ohi aika naurettavilla tavoilla.

Ja ainakin online (EASHL/OTP) peleissä on "liian myöhään" taklaaminen mahdollista. Monta sellaista tilannetta nähnyt/aiheuttanut, missä vastustaja nousee, mutta menettääkin kiekon. Puolustava pelaaja saa kuitenkin EA:n tyhmän pelimoottorin nojalla taklata tätä kiekotonta raasua vielä tolkuttoman pitkän ajan ja lopputuloksena on, että äsken hyökännyt makaa levynä ja alunperin puolustanut joukkue on huikeassa hyökkäyksessä kun takaa ei kukaan karvaa. Oikea-aikaiset taklaukset ovat siis kaiken aa ja oo.

Minusta tässä versiossa on helppo taklata. Kai siinä sitä oikeaa tattia napauttaa kohti kohdetta. Ja vauhtia pitää olla. Sit kun saat ryntäysjäähyjä, niin sit vauhtia on tarpeeksi. :p

Mitä helvettiä nyt oikein on tapahtunut? Eilen ihan normaalisti suljin pelin ja pleikan ja kun tänään avasin, niin jouduin heti luomaan uuden Offline BaP-ukon ja lataamaan uudet asetussarjat. Lisäksi kaikki boostit ja boostipaikat jotka olin avannut niin oli lukossa. Online statsit omalla EASHL-ukolla oli säilynyt ja vs-statsit myös. Mitään tallennuksia en ole poistanut, eli mistä tämä vois johtua?

Mitä helvettiä nyt oikein on tapahtunut? Eilen ihan normaalisti suljin pelin ja pleikan ja kun tänään avasin, niin jouduin heti luomaan uuden Offline BaP-ukon ja lataamaan uudet asetussarjat. Lisäksi kaikki boostit ja boostipaikat jotka olin avannut niin oli lukossa. Online statsit omalla EASHL-ukolla oli säilynyt ja vs-statsit myös. Mitään tallennuksia en ole poistanut, eli mistä tämä vois johtua?

"Data korruptoitunut". Tämmönen heitto amatööriltä, mutta tommosta olen kuullut käyvän eli kaikki tallennukset "hajoaa". Tietenkään online statseihin se ei vaikuta, koska ne ovat kiinni sun nettikäyttäjässä :)

Pystyykö tässä pelissä etsimään käyttäjiä jotta voisi kattoa niiden online tilastoja? lähinnä ajattelin tuon nhl turnauksen takia kattoa seuraavaa vastustajaa kun ei ole kaveripyyntöä vielä hyväksynyt

Ylös Bottom