Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihan kaupasta ostettu on ja online pass on naputeltu. En tiedä yskiikö noiden hakkereiden pelleilyitten takia kun välillä psn:n kirjautuminenkin tökkii vai mistä kiikastaa. Nyt on mennyt jopa kolme kertaa peräkkäin ilman jumittumista :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

SM-Finalisti ja NHL11 kuningas ''Jaahas'' ottaa haasteita vastaan uudella PS3:lla ja uudella PSN nimimerkillä.

PSN: FINSeRe

Ja eikun haastamaan :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Alkaa vituttamaan toi 2011 draftin epätarkkuus, kun siellä on aivan vääriä pelaajia menossa aina ykköskierroksella. Voisivat tehdä pientä päivitystä... :rolleyes:

Tuolla ois aika hyvä lista miten oikeasti pitäis ollahttp://www.nhl.com/ice/draftprospectbrowse.htm?cat=1&year=2011, menkää ton listan jälkeen kattoo ketä menee pelissä ekalla kierroksella. Aika pielessä ovat paitsi jotkut Sean Couturier, Ryan Nugent-Hopkins ja Adam Larsson.

Ite olen muokannut aika paljon noiden prospectejen potentiaali-arvoja, mutta silloinhan he menettävät ''rookie'' -statuksensa, mikä on aivan persiistä. Joel Armiallakin on joku C:n potentiaali, mitä helevattua?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Olisiko täällä kellään mitään hajua, miten tämä TVersity - Home tomii. Sen avulla pystyy noita Custom biisejä siirtämään koneelta boxille/pleikalle ja onnistuinkin siinä. En vain pystynyt luomaan soittolistoja, koska valitti jotain ''soittolistoja voi luoda vain kiintolevyllä olevilla biiseillä'' tms. Eikä pelissä voi lisätä biisejä jos ne eivät ole soittolistalla. Yritin siis saada oikeat maalibiisit peliin, mutta ei oikein meinaa onnistua.

Kiitoksia jo etukäteen, jos joku osaa auttaa :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Olisiko täällä kellään mitään hajua, miten tämä TVersity - Home tomii. Sen avulla pystyy noita Custom biisejä siirtämään koneelta boxille/pleikalle ja onnistuinkin siinä. En vain pystynyt luomaan soittolistoja, koska valitti jotain ''soittolistoja voi luoda vain kiintolevyllä olevilla biiseillä'' tms. Eikä pelissä voi lisätä biisejä jos ne eivät ole soittolistalla. Yritin siis saada oikeat maalibiisit peliin, mutta ei oikein meinaa onnistua.

Kiitoksia jo etukäteen, jos joku osaa auttaa :)

YV:tä laitettu ongelman ratkaisemiseksi. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

BE a GM:ssä sain vaihdossa maalivahdin jolla kehittyvyys A- ja kok. 78 ja ikä 20. Pystyn antaan sille vain tulokassopparia, eli 3v kahden suunnan sopimusta, eli onko toi sopimus pakko antaa sille, vai pidänkö sen pelaajan ilman sopimusta vuoden? Haluaisin saada sen vain mahdollisimman halvalla, mahdollisimman pitkäksi aikaa. Jos sille nyt 3v sopparin laittaisin, niin sittenhän sen arvo nousisi jo sinne 7 mil. tienoille..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

BE a GM:ssä sain vaihdossa maalivahdin jolla kehittyvyys A- ja kok. 78 ja ikä 20. Pystyn antaan sille vain tulokassopparia, eli 3v kahden suunnan sopimusta, eli onko toi sopimus pakko antaa sille, vai pidänkö sen pelaajan ilman sopimusta vuoden? Haluaisin saada sen vain mahdollisimman halvalla, mahdollisimman pitkäksi aikaa. Jos sille nyt 3v sopparin laittaisin, niin sittenhän sen arvo nousisi jo sinne 7 mil. tienoille..

Sun on pakko antaa sille tulokassopimus aluksi, ellei pelaaja ole yli 27 vuotias, ellen ole ihan huonomuistinen :P
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Joko seuraavasta änäristä on tullut paljastuksia? Itsehän skippasin 11 tyystin..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Morjenttes..

Nopee haulla en löytäny vastausta, mutta kerhopeleissä veskana ku kaveri pelaa, niin kiekko jää veskan eteen/patjojen alla, mutta veska ei sulje kiekkoa millään vaan vastustajat saa monesti huidottua ne maaliin... Mikä ratkasuksi alkaa mennä käpy tohon? Ei se nyt niin voi olla et veska vaan venaa et joku törkkii sen irtopalan pyyriin jos omat pelaajat ei saa kiekkoa haltuun.. Ainaki oikees lätkässä veska ei jää perhoseen venaa et joku hakkaa kiekon suojista maaliin vaikka kiekko on tarjottimella edessä, hohhooh..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Morjenttes..

Nopee haulla en löytäny vastausta, mutta kerhopeleissä veskana ku kaveri pelaa, niin kiekko jää veskan eteen/patjojen alla, mutta veska ei sulje kiekkoa millään vaan vastustajat saa monesti huidottua ne maaliin... Mikä ratkasuksi alkaa mennä käpy tohon? Ei se nyt niin voi olla et veska vaan venaa et joku törkkii sen irtopalan pyyriin jos omat pelaajat ei saa kiekkoa haltuun.. Ainaki oikees lätkässä veska ei jää perhoseen venaa et joku hakkaa kiekon suojista maaliin vaikka kiekko on tarjottimella edessä, hohhooh..

Kolmiosta se hautaa, vaikka tämäkin toimii välillä hieman kyseenalaisesti.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitäs hittoa. Tossa illalla pelailin Pappia Sentterinä ja aina vihellyksen jälkee ku tälläsin kiakon maaliin, ni vastustajan pelaajat tuli hakkaa mun miästä poikittaisella selkään... Vihellys ja jäähy, mulle! Ööö, miks mä saan jäähyn? :eek:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitäs hittoa. Tossa illalla pelailin Pappia Sentterinä ja aina vihellyksen jälkee ku tälläsin kiakon maaliin, ni vastustajan pelaajat tuli hakkaa mun miästä poikittaisella selkään... Vihellys ja jäähy, mulle! Ööö, miks mä saan jäähyn? :eek:

Voi olla että pelin viivyttämisestä tulee, en ainakaan muuta syytä keksi, mutta yleensä ei 1 maalilaukauksesta jäähyä tule :E
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitäs hittoa. Tossa illalla pelailin Pappia Sentterinä ja aina vihellyksen jälkee ku tälläsin kiakon maaliin, ni vastustajan pelaajat tuli hakkaa mun miästä poikittaisella selkään... Vihellys ja jäähy, mulle! Ööö, miks mä saan jäähyn? :eek:

Jos sulla on se "tuomaritotoiminta pelikatkolla-asetus" kohdassa autenttinen, ja kaveri hakkaa sua, niin se väkivaltaisuus-jäähy voi tulla kummalle tahansa tai kummallekkin.Näitä änärin bugeja:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

^^ Joo, onhan se asetus noin, mutta ei hemmetti, että menee hermot tohon Bugiin...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

MM-kisat alkavat olla käsillä ja päätinpä avata pleikkarin vaikka PSN on alhaalla. Maajoukkueilla siis oli tarkotus pelata. Ongelma oli semmoinen että mitenkään ei saanut pelattua pienessä kaukalossa matseja. Tuo kansainvälinen lentokenttä vie fiiliksen kokonaan pois. Ratkaisu tähän kuitenkin löytyi. Aloitin mastercard turnauksen ja korvasin joukkueet maajoukkueilla ja kun alotin pelit niin kaikki pelattiin pienessä pohjoisamerikan kaukalossa!

Valitettavasti tuohon turnaukseen saa vain 4 joukkuetta, mutta mulle riittää mainiost että saa pelattua maajoukkuepelejä kohtuullisessa kaukalossa. Kai noista saa MM-kisatkin värkättyä jos jaksaa noita turnauksai monta tehä niinkuin ne olisi eri lohkoja.

HUIKEETA! Kiitos EA! Loistava fiilis oli pelata noita pelejä. Oikeastaan ensimmäinen kerta kun jaksoin pelata kokonaisia otteluita maajoukkueilla.

E: Pahoittelut väärästä tiedosta. Pelasin tuolloin 3 maajoukkueella ja yhdellä seurajoukkueella ja eka peli oli seurajoukkuetta vastaan. Mulla oli Sveitsi ja olin kotijoukkue (Nyt kyllä tuli pieni epäilys että olisin ollutkin vierasjoukkue, mutta pelannut kotipelipaidoilla, mutta muistaakseni olin silti kotijoukkue) ja peli pelattiin pienessä kaukalossa. Nyt kun pelasin toista maajoukkuetta vastaan niin lentokentällä pelattiin, hienoa....
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt menee totaalisesti hermot tohon vihellyksen jälkeisiin bugijäähyihin... Vedän kiekon tyhjään maaliin, ja tulee jäähy VÄKIVALTAISUUDESTA!
Oisko jotai asetuksia BaP:n jäähyihin?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt menee totaalisesti hermot tohon vihellyksen jälkeisiin bugijäähyihin... Vedän kiekon tyhjään maaliin, ja tulee jäähy VÄKIVALTAISUUDESTA!
Oisko jotai asetuksia BaP:n jäähyihin?

älä vedä vihellyksen jälkeen :):p:rolleyes:
 
Ylös Bottom