Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

MM-kisat ovatkin olleet jo tovin verran käynnissä ja onkin jälleen aika pamauttaa uutta, päivitettyä musapakettia, joka on varta vasten kasattu tämän vuotisen turnauksen pohjalta kuulluista kipaleista. Päivitetyn version voit ladata tästä linkistä.

Edelliseen pakettiin nähden muutoksia on tullut runsaasti, lähes kaikki edellisen paketin pelikatkobiisit jousivat vaihtoon ja tilalle otin biisejä, joita nyt Slovakian kisojen aikana ollaan totuttu kuulemaan. Paketista löytyy mm. slovakialaisen Gladiator-bändin laulama "Slovenskoo" - biisi, jonka varmasti jokainen MM-kisoja seurannut on kuullut ainakin tusinan kertaa. Lisäksi pakettiin olen lisännyt myös muutaman maan maalibiisit, jotka tosin ovat kovin epävirallisia Suomen Levan polkkaa lukuunottamatta.

Palaute on jälleen kerran tervetullutta, niin yksityisesti kuin tähänkin aiheeseen. Eiköhän tästäkin paketista irtoa vielä hiukan lisää MM-kisatunnelmaa NHL-peleihin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Oon tässä miettinyt, mistä johtuu että vaikka on päälle 80 kokonaisuuden maalivahti, niin se livauttaa taakseen helppoja maaleja? Be a gm:ssä ja kausimuodossa sitä on ollut. Joskus livahtaa löysä längeistä, joskus moke nyrkkeilee omiin. Kaikki asetukset kyllä on kunnossa. Osaako kukaan vastata?

Minäkin pelaan gmää korvatuilla joukkueilla. Paljon mukavampaa niin. Löytyy joukkueita Suomesta, Ruottista, Tsekistä ja (natsi)Saksasta. Itse olen Tappara. Suosittelen.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Oon tässä miettinyt, mistä johtuu että vaikka on päälle 80 kokonaisuuden maalivahti, niin se livauttaa taakseen helppoja maaleja? Be a gm:ssä ja kausimuodossa sitä on ollut. Joskus livahtaa löysä längeistä, joskus moke nyrkkeilee omiin. Kaikki asetukset kyllä on kunnossa. Osaako kukaan vastata?
Ei tuossa mitään tavallisesta poikkeavaa ole. Kyllähän mokia oikeastikin sattuu maailman parhaimmillekin maalivahdeille joskus. Sopivan harvoin kuitenkin tulee tässä pelissä tuollaisia tilanteita.

Sitten ihan oma lukunsa ovat ne tilanteet, joissa maalivahti syöttää kiekon omaan maaliinsa tai huitoo sen sinne hapuillessaan takanaan olevaa kiekkoa. Ne vain ovat tämän pelin puutteita, joiden kanssa on elettävä, ja toivottava, että seuraavassa osassa maalivahtipeli olisi paremmin kuosissa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pienoinen idea jos ootte kyllästyny BE a GM nhl joukkueilla pelaamiseen. Korvatkaa NHL joukkueet sm-liigalla, elitserienillä ja muutamalla sveitsin liigan joukkuueella. Vieläku laittaa fantasy draftin kehiin niin avot, ite pelannut tällätavalla 8 kautta jo eikä vieläkään kyllästytä!

Mäkin aloin pelaamaan Be a GM:ää Fantasy Draftilla mutta oikeilla NHL joukkueilla (ite oon Rangers). Nyt oon vasta ekan harjotuspelin pelannu, kun kaikkien sopimusten rustaamiseen meni niin paljon aikaa.

Sain Draftissa joukkuueeseeni tukun hyviä nuoria lupauksia (E.Johnson, Myers, Vatanen, Subban, Granlund, Aittokallio, Van Riemsdyk, Palmieri, Pääjärvi, Eberle yms), mutta myös kokemusta omaavia pelaajia (Datsyk, Briere, Holmström, Handzus, Huselius). Ajattelin simuloida ainakin ekan kauden jonka jälkeen Granlundit ja kumppanit on tarpeeks kehittyny pelaamista varten.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei tuossa mitään tavallisesta poikkeavaa ole. Kyllähän mokia oikeastikin sattuu maailman parhaimmillekin maalivahdeille joskus. Sopivan harvoin kuitenkin tulee tässä pelissä tuollaisia
Hyvä, eli **skaa säkää vaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ajattelin simuloida ainakin ekan kauden jonka jälkeen Granlundit ja kumppanit on tarpeeks kehittyny pelaamista varten.

Toinen vaihtoehto simuloinnille olisi heittää vaikeustaso rookielle ja kaikki pelaaja sliderit asetuksista tappiin. 4 minuutin erät ja simuloit matsit aina siten että hyppäät kehiin viimeiseksi eräksi.

Siitä sitten kikkoja harjoittelemaan, lähes joka veto uppoaa ja vastustajan AI on erittäin passiivinen. Yhdessä erässä saa helposti 5-10 maalia tehtyä ja äxää kertyy pojille.

Yhden kauden jälkeen vaihdat asetukset normaalille ja nautit "työsi" hedelmistä.

Tätä tulee aina harrastettua BaP-uran kaksi ensimmäistä kautta jotta saa boostit/slotit avattua EASHL:ää varten :) Hieman tylsää mutta todella oiva tapa harjoitella dekejä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Toinen vaihtoehto simuloinnille olisi heittää vaikeustaso rookielle ja kaikki pelaaja sliderit asetuksista tappiin. 4 minuutin erät ja simuloit matsit aina siten että hyppäät kehiin viimeiseksi eräksi.

Siitä sitten kikkoja harjoittelemaan, lähes joka veto uppoaa ja vastustajan AI on erittäin passiivinen. Yhdessä erässä saa helposti 5-10 maalia tehtyä ja äxää kertyy pojille.

Tätä tulee aina harrastettua BaP-uran kaksi ensimmäistä kautta jotta saa boostit/slotit avattua EASHL:ää varten :) Hieman tylsää mutta todella oiva tapa harjoitella dekejä.

No en kyl ala tekee noin, pyrin mahdollisimman realistisia kausii vetää ja katon mitkä nuoret pelaajat alkaa erottuu massasta.(+osaan kaikki kikat jo) Granlund, Aittokallio, Iilahti, Pääjärvi, Vatanen ja Pulkkinen pelaa ekan kauden farmis ja Eberle ja Fowler jossain Junioriliigassa. Pietrangelo pelas hyvät harkkamatsit ni se ryöväs Subbanin paikan NHL-miehistös. Mul on kyl aivan liian hyvä joukkue.:D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tähän ei vissiin saa mistään mm-kisojen pelaajapäivityksiä?? Tai nhl 2k10:iin..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Itteeni alkaa ärsyttämään tässä pelissä noi selostajat ja aina montavuotta kuunnelut samat repliikit. Jos vaikka Randy Hahn & Drew Remenda parin sais ens vuoden änäriin. Tässä ääninäytettä kavereilta: http://www.youtube.com/watch?v=g0P3ju6YZlw

Toisekseen ite ei jaksa mitenkään pelata tätä nyt kun Networkki on alhaalla. Tätä pelataan netissä. :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tälläne pikkugalluppi: Käytättekö mitä ohjausluokkaa (Oletus, Klassinen jne.)?

Itse en millään totu siihen tatilla vetelyyn, niin vielä ainakin käytän klassista. Inhottavaa, että klassisella katoaa monta muuta liikettä, kuten harhautuksia ja lonkkataklaus. >_>
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Oletuksella mennään, vaikka se aikoinaan oli itellekin aikamoisen hankalaa mutta jo muutamien pelien jälkeen napit alko löytymään. Suosittelen ehdottomasti reenaamaan tateilla pelaamisen vaikka alkuun se vaikeaa olisikin, sillä siinä nimenomaan menettää monen monta tärkeää ominaisuutta jos pelaa klassisella.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko jengi päässyt tänään katkon jälkeen EA:n servuille sisään...?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Nooh, nyt aloin tahkomaan tuolla oletusohjauksella. Aika pahasti erikoisliikkeiden namiskat hukassa, mut eiköhä pikku hiljaa ala löytymään. (:
Be a GM:llä aloitin fantasiadraftilla Capitalsilla pelaten. Nyt on joku 7 matsia takana, joista 5 on voittoja. Ainoat hävityt matsit tulivat, kun sorruin simuloimaan. :x

Ketjut tällä hetkellä: (Ulkomuistista, joten ei kokonaisuuksia)
Kovalchuk - Duchene - Nash
Kariya - S. Koivu - Selänne
Artyukhin - Seguin - Fehr
Tedenby - Granlund - Hofbauer

Pronger - Johnson
Weber - Gill
rndm - rndm

Veskarina on Giguere.

Granlundia olen välillä peluuttanut milloin missäkin ketjussa, sillä haluan Mikestä tähtipelaajani. :p
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pystyykö nhl11:sta tekemään eashl joukkueen pelkästään kahdelle pelaajalle ja mistä tulee muut kenttäpelaajat tässä tapauksessa?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pystyykö nhl11:sta tekemään eashl joukkueen pelkästään kahdelle pelaajalle ja mistä tulee muut kenttäpelaajat tässä tapauksessa?
Kyllä pystyy, ja tuossa tapauksessa muut pelaajat ovat koneen ohjaamia botteja.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä pystyy, ja tuossa tapauksessa muut pelaajat ovat koneen ohjaamia botteja.

Noh mites se sit menee jos joukkueessa ei oo muita ihmispelaajia ees tulossa kun kaks niin ottaako kone sit randomilla nhl pelaajia sinne?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Noh mites se sit menee jos joukkueessa ei oo muita ihmispelaajia ees tulossa kun kaks niin ottaako kone sit randomilla nhl pelaajia sinne?

Eikun EA on kehittänyt itse pelaajat siihen, jokainen botti-pelaaja on saman tasoinen. Kokeile, sillä sen näkee. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pystyykö nhl11:sta tekemään eashl joukkueen pelkästään kahdelle pelaajalle ja mistä tulee muut kenttäpelaajat tässä tapauksessa?

Nyt lopetat kertaheitolla noi puheet kahen pelaajan joukkueesta ja meette tai otatte lisää pelaajia, varsinka suomijoukkueet ei kato hyvällä tollasia tiimejä..:mad:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

MM-kisat ovatkin olleet jo tovin verran käynnissä ja onkin jälleen aika pamauttaa uutta, päivitettyä musapakettia, joka on varta vasten kasattu tämän vuotisen turnauksen pohjalta kuulluista kipaleista. Päivitetyn version voit ladata tästä linkistä.

Edelliseen pakettiin nähden muutoksia on tullut runsaasti, lähes kaikki edellisen paketin pelikatkobiisit jousivat vaihtoon ja tilalle otin biisejä, joita nyt Slovakian kisojen aikana ollaan totuttu kuulemaan. Paketista löytyy mm. slovakialaisen Gladiator-bändin laulama "Slovenskoo" - biisi, jonka varmasti jokainen MM-kisoja seurannut on kuullut ainakin tusinan kertaa. Lisäksi pakettiin olen lisännyt myös muutaman maan maalibiisit, jotka tosin ovat kovin epävirallisia Suomen Levan polkkaa lukuunottamatta.

Palaute on jälleen kerran tervetullutta, niin yksityisesti kuin tähänkin aiheeseen. Eiköhän tästäkin paketista irtoa vielä hiukan lisää MM-kisatunnelmaa NHL-peleihin.

Ihme, että ei ole tätä vielä kommentoitu.
En ole vielä ehtinyt peliin lisätä, tässä koneella oon kuunnellut, ja kyllä kuulostaa hyvältä! Kaikki klassikot Zorbasista We will rock you:hun. Ja mukavalla areena-kaiulla ;) Paitsi että eikös NHL 11 lisää biiseihin itse pienen kaiun..? No, ei sitä kaikua taida olla liikaa :D

Kahtellaan sitten kun menen tämän pistämään tohon pleikkarille. Kiitoksia paketista.
 
Ylös Bottom