Viimeksi muokannut moderaattori:
1. Koitas tähdätä sitä poke checkia vasemmalla tatilla kohti kiekkoa. 2. Sulje syöttölinjat niin ei tarvitse muuta kuin seisoa niin saat kiekon. 3. Pelaa lisää niin opit kantapään kautta kaiken![]()
Heitetääs väliin kysymystä. Voi olla että olen itse hemmetinmoinen puusilmä, mutta mistä pystyn poistamaan BaP-pelaajani ja luomaan uuden? Netissä pelatessa hieman kyllästynyt nykyiseen ukkoon, ja olisi hauska rakentaa uusi ihan alusta.
http://www.easports.com/player-hub/media/PS3/eanimiMiten löydän omia videoitani tuolta EA:n sivuilta?
Pikanen kysymys. Miten onnistuu oman gamefacen luonti be a pro äijälle? Ohjeet ja vinkit todella tervetulleita!
Mielestäni Game Facen käyttö onnistuu vain FIFA:ssa. Änärissä on muutenkin liian lyhyet takajaagerit
En usko, että moni edes katsoo äijän pärstää kesken pelin, EA:lla muutakin parannettavaa, joten en usko, että tulee NHL-pelisarjaan ainakaan vähään aikaan.
Kun HUT-korteissa on pelaajien taitoja kuvaava luku, niin mikä sen alapuolella oleva haalea luku on?
![]()
Potentiaali.
Milläs kehityskorteilla muka niin paljon saa yli?
Ootkos nyt varma et sellasii on edes? Oon kyl nähny all +2 kortteja.