Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

1. Koitas tähdätä sitä poke checkia vasemmalla tatilla kohti kiekkoa. 2. Sulje syöttölinjat niin ei tarvitse muuta kuin seisoa niin saat kiekon. 3. Pelaa lisää niin opit kantapään kautta kaiken :)



Toi on totta itekkii opin pelaa änist ku pelasin ja hävisin alus kaikille mut nyt oon oppinu pelaa sitä ku olen pelannu aika pitkään.ja suosittelen että pelatkaa lisää nii sitten oppii oikeasti se on totta !
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Heitetääs väliin kysymystä. Voi olla että olen itse hemmetinmoinen puusilmä, mutta mistä pystyn poistamaan BaP-pelaajani ja luomaan uuden? Netissä pelatessa hieman kyllästynyt nykyiseen ukkoon, ja olisi hauska rakentaa uusi ihan alusta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Heitetääs väliin kysymystä. Voi olla että olen itse hemmetinmoinen puusilmä, mutta mistä pystyn poistamaan BaP-pelaajani ja luomaan uuden? Netissä pelatessa hieman kyllästynyt nykyiseen ukkoon, ja olisi hauska rakentaa uusi ihan alusta.

''Muokkaa ominaisuuksia'' Tee ominaisuudet uudestaan
Ja ''Muokkaa Pro - pelaajaa'' Sieltä jos haluat muuttaa ulkonäköä, numeroa, kokoa jne.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

ja lisää videoita :)

[video]http://www.easports.com/media/play/video/79725628[/video]
[video]http://www.easports.com/media/play/video/79725458[/video]
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pikanen kysymys. Miten onnistuu oman gamefacen luonti be a pro äijälle? Ohjeet ja vinkit todella tervetulleita!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pikanen kysymys. Miten onnistuu oman gamefacen luonti be a pro äijälle? Ohjeet ja vinkit todella tervetulleita!

Mielestäni Game Facen käyttö onnistuu vain FIFA:ssa. Änärissä on muutenkin liian lyhyet takajaagerit :D

En usko, että moni edes katsoo äijän pärstää kesken pelin, EA:lla muutakin parannettavaa, joten en usko, että tulee NHL-pelisarjaan ainakaan vähään aikaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mielestäni Game Facen käyttö onnistuu vain FIFA:ssa. Änärissä on muutenkin liian lyhyet takajaagerit :D

En usko, että moni edes katsoo äijän pärstää kesken pelin, EA:lla muutakin parannettavaa, joten en usko, että tulee NHL-pelisarjaan ainakaan vähään aikaan.


Joo FIFA:sta idea lähtikin alunperin niin ajattelin kysästä saako änäriinki oman gamefacen. Kiitos vastauksesta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kun HUT-korteissa on pelaajien taitoja kuvaava luku, niin mikä sen alapuolella oleva haalea luku on?
commoncard.jpg
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Milläs kehityskorteilla muka niin paljon saa yli?

Mitä ne välillä tulevat ilmaset korrtipakat on? Siis miten ne tulee ja miks?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ootkos nyt varma et sellasii on edes? Oon kyl nähny all +2 kortteja.

Kyllä niitä luulis näkevän kun kattoo harjotuskortteja pelaajille ja laittaa hinnaksi +10 000, ja kyllä, on myös +3 kortteja, joilla tekee jo "voittoa", kun taas +2 kortit tekevät pelaajalle "tappiota", sillä muut kortit ovat parempia kuin kyseiset kortit.
 
Ylös Bottom