Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Koska EA:n NHL-pelien uusintamekaniikka vaan on sellainen. Ei käyttäjä siihen voi itse vaikuttaa.

No aika köyhää että kun teet maalin niin siinä näytetään 5 sekunttii sitä samaa kuvaa kun ei enempää ole uusintaa jäljellä...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

No aika köyhää että kun teet maalin niin siinä näytetään 5 sekunttii sitä samaa kuvaa kun ei enempää ole uusintaa jäljellä...
Onhan se. Palautetta toki voi lähettää EA:n suuntaan, ja sen jälkeen voi toivoa, että jonain vuonna uusinnat saataisiin edes samalle tasolle kuin siinä toisessa lätkäpelisarjassa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Koitin käyttää hakua mut en löytäny vastausta... kysyisin kaverin puolesta joka pelaa klassisil näppäimil et mistä se niillä katkoo onetimereita eli menee alas katkomaan syöttöjä maila jäässä siis minkä tekee oletusasetuksilla r1:llä?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Koitin käyttää hakua mut en löytäny vastausta... kysyisin kaverin puolesta joka pelaa klassisil näppäimil et mistä se niillä katkoo onetimereita eli menee alas katkomaan syöttöjä maila jäässä siis minkä tekee oletusasetuksilla r1:llä?

En pysty sanomaan vastausta tuohon kysymykseen, mutta kannattaisi houkutella kaveria siirtymään oletus näppäimiin. Toimii vaan yksinkertaisesti paremmin peli oletus näppäimillä. Veli pelaa kans pelkästään klassisella ohjauksella, ja tuntuu ettei sillä ole puoliakaan samoista "liikkeistä" mitä itse teen sillä oletus-ohjauksella. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Koitin käyttää hakua mut en löytäny vastausta... kysyisin kaverin puolesta joka pelaa klassisil näppäimil et mistä se niillä katkoo onetimereita eli menee alas katkomaan syöttöjä maila jäässä siis minkä tekee oletusasetuksilla r1:llä?

Ei mistään. (ohjekirja)
Ja syötönkatko on oletusasetuksena L1. Kun taas R1 on mailapuolustus ja neliö klassisilla asetuksilla.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ericsson ratkasee

Tyylikäs.

Mikä kumma siinä on että nää suomalaiset alkaa itkeen joka pelin jälkeen jos häviävät? Ku ei sais syöttää, lämiä tai harhauttaa... Miten niitä sitten tehään muuten. Vai sattuuko mulle vain kaikki leidipojat vastaan aina jotka itkee ja valittaa enemmän ku pelaavat. Jos jollain on vinkkejä niin kertokaa toki miten pitäisi oikeasti pelata?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt olis taas pari uutta videota, tällä kertaa online-rankkarikisasta:

Ericsson ratkasee
Datsyuk vauhdissa

Ei mitenkään ihmeellisiä tosiaankaan, mutta laitoinpahan nyt kuitenkin.

Tämänkö takia yritit haastaa rankkareihin? ;)

Shootout 4 | EA SPORTS
Tuossa joku mun vanha rankkari, ihan hieno.


Onhan se. Palautetta toki voi lähettää EA:n suuntaan, ja sen jälkeen voi toivoa, että jonain vuonna uusinnat saataisiin edes samalle tasolle kuin siinä toisessa lätkäpelisarjassa.
FIFAssa on hyvä uusinta, mikseiköhän EA laita samaa änäriin, ei kovin vaikeaa uskois olevan. Jos siis tässä oli se valikosta painettava uusinta kyseessä? Itseäni se ainakin ärsyttää.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

FIFAssa on hyvä uusinta, mikseiköhän EA laita samaa änäriin, ei kovin vaikeaa uskois olevan. Jos siis tässä oli se valikosta painettava uusinta kyseessä? Itseäni se ainakin ärsyttää.
Valikosta kesken peliä valittava uusintahan on NHL:ssä kaikilta osin parempi kuin FIFA:ssa. NHL:ssä uusinnasta näkee pidemmän pätkän peliä, ja lisäksi kuvakulmaa saa liikutella vapaasti ympäri kenttää, kun taas FIFA:ssa kameraa ei voi irrottaa kohteestaan.

Ongelmana NHL-sarjassa sen sijaan ovat pelin jälkeen valikon kautta nähtävät muutamat "ottelun huippuhetket", jotka oikeasti koostuvat vain kolmannen erän tapahtumista ja ovat vain muutaman sekunnin pätkiä todella sattumanvaraisesti valituista tilanteista. NHL 12:een tuleva Action Tracker tosin korjaa ainakin osan tuosta ongelmasta. Clippien pituudesta ei sen osalta vielä tiedetä varmasti mitään. Lisäksi ongelmia on myös pelikatkoilla automaattisesti näytettävissä uusinnoissa. Kuvakulma on välillä aivan metsässä, ja maaliuusinnat ovat liian lyhyitä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Valikosta kesken peliä valittava uusintahan on NHL:ssä kaikilta osin parempi kuin FIFA:ssa. NHL:ssä uusinnasta näkee pidemmän pätkän peliä, ja lisäksi kuvakulmaa saa liikutella vapaasti ympäri kenttää, kun taas FIFA:ssa kameraa ei voi irrottaa kohteestaan.

Ongelmana NHL-sarjassa sen sijaan ovat pelin jälkeen valikon kautta nähtävät muutamat "ottelun huippuhetket", jotka oikeasti koostuvat vain kolmannen erän tapahtumista ja ovat vain muutaman sekunnin pätkiä todella sattumanvaraisesti valituista tilanteista. NHL 12:een tuleva Action Tracker tosin korjaa ainakin osan tuosta ongelmasta. Clippien pituudesta ei sen osalta vielä tiedetä varmasti mitään. Lisäksi ongelmia on myös pelikatkoilla automaattisesti näytettävissä uusinnoissa. Kuvakulma on välillä aivan metsässä, ja maaliuusinnat ovat liian lyhyitä.

Muistin, että FIFAssa olisi ollut hyvä uusinta :eek:

No empä oo kyllä pahemmin fifaa pelannutkaan...

No kuitenkin. Nuo huippuhetket tosiaan on aika lyhyitä, eikä esim. maaleissa näy edeltäviä syöttökuvioita, vaan itse veto, olisihan siinäkin parantamista.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Valikosta kesken peliä valittava uusintahan on NHL:ssä kaikilta osin parempi kuin FIFA:ssa. NHL:ssä uusinnasta näkee pidemmän pätkän peliä, ja lisäksi kuvakulmaa saa liikutella vapaasti ympäri kenttää, kun taas FIFA:ssa kameraa ei voi irrottaa kohteestaan.

Siis mitä vuosikertaa FIFAsta oikein pelaat? FIFA99?

FIFAssa uusinnassa näkee pääosin koko pelin, kun taas NHL:ssä parhaimmillaan uusinta kestää 2 sekuntia (käynyt muutamaan kertaan esimerkiksi niin, että tullut tehtyä hieno maali, mutta kiitos NHL:n Reapleyn, sitä ei ole voinut lisätä EA Worldiin/ihailla muuten vaan uudestaan).

FIFAn uusinnassa myös voi liikutella kameraa melkein ihan miten haluaa. Itseäni se ei haittaa, että kameraa ei voi liikutella ympäri kenttää, tärkeintä on, että pystyy valita pelaajan/pallon, jota katsella. Koskaan ei ole tullut sellaista vastaan, ettei uusinnasta näkisi jotain tapahtunutta outoa asiaa, koska aina joku objekti on lähellä tapahtunutta.

Kommenttisi ei olisi oikein voinut mennä enemmän metsään.

AntzuboyFIN on täysin oikeassa siinä, että FIFAssa uusinta on huomattavasti parempi.

Ainut asia mikä NHL:n uusinnassa on parempi, on videon muokkaus, joka NHL:ssä on loistava.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mistä johtuu ettei mun tilastot ole päivittynyt moneen peliin, kun oon pelannut joukkuepelejä onlinessä?
Jumittanu 38 peliin eikä nouse siitä enää.

Kertokaa joku viisaampi mistä se johtuu?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mistä johtuu ettei mun tilastot ole päivittynyt moneen peliin, kun oon pelannut joukkuepelejä onlinessä?
Jumittanu 38 peliin eikä nouse siitä enää.

Kertokaa joku viisaampi mistä se johtuu?

Villinä veikkauksena heitän, että päivittelevät uutta versiota varten eivätkä ota enään vanhoja ns. "turhia" tilastoja talteen.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mistä johtuu ettei mun tilastot ole päivittynyt moneen peliin, kun oon pelannut joukkuepelejä onlinessä?
Jumittanu 38 peliin eikä nouse siitä enää.

Kertokaa joku viisaampi mistä se johtuu?

Huhut kertovat että uusin PS-päivitys sotki kommunikoinnin PSN-EA välillä.

Eiköhän tilanne korjata, kaikki eivät uutta hokkia osta kuitenkaan heti, etenkään OTP-pelaajat.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pian on tämäkin peli onglemajätettä kun uusi versio ilmestyy. "Ylivuotisista" EA:n urheilupeleistä täytys ajoissa luopua että niistä sais ees muutaman euron taskun pohjalle :p
 
Ylös Bottom