Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä
Karua mutta totta
Karua mutta totta

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miten toi bounce juttu tehää?![]()
Koska EA:n NHL-pelien uusintamekaniikka vaan on sellainen. Ei käyttäjä siihen voi itse vaikuttaa.Mistäs johtuu et välil uusinnast näkee vaan pari sekunttii?
Koska EA:n NHL-pelien uusintamekaniikka vaan on sellainen. Ei käyttäjä siihen voi itse vaikuttaa.
Onhan se. Palautetta toki voi lähettää EA:n suuntaan, ja sen jälkeen voi toivoa, että jonain vuonna uusinnat saataisiin edes samalle tasolle kuin siinä toisessa lätkäpelisarjassa.No aika köyhää että kun teet maalin niin siinä näytetään 5 sekunttii sitä samaa kuvaa kun ei enempää ole uusintaa jäljellä...
Koitin käyttää hakua mut en löytäny vastausta... kysyisin kaverin puolesta joka pelaa klassisil näppäimil et mistä se niillä katkoo onetimereita eli menee alas katkomaan syöttöjä maila jäässä siis minkä tekee oletusasetuksilla r1:llä?
Koitin käyttää hakua mut en löytäny vastausta... kysyisin kaverin puolesta joka pelaa klassisil näppäimil et mistä se niillä katkoo onetimereita eli menee alas katkomaan syöttöjä maila jäässä siis minkä tekee oletusasetuksilla r1:llä?
Nyt olis taas pari uutta videota, tällä kertaa online-rankkarikisasta:
Ericsson ratkasee
Datsyuk vauhdissa
Ei mitenkään ihmeellisiä tosiaankaan, mutta laitoinpahan nyt kuitenkin.
FIFAssa on hyvä uusinta, mikseiköhän EA laita samaa änäriin, ei kovin vaikeaa uskois olevan. Jos siis tässä oli se valikosta painettava uusinta kyseessä? Itseäni se ainakin ärsyttää.Onhan se. Palautetta toki voi lähettää EA:n suuntaan, ja sen jälkeen voi toivoa, että jonain vuonna uusinnat saataisiin edes samalle tasolle kuin siinä toisessa lätkäpelisarjassa.
Valikosta kesken peliä valittava uusintahan on NHL:ssä kaikilta osin parempi kuin FIFA:ssa. NHL:ssä uusinnasta näkee pidemmän pätkän peliä, ja lisäksi kuvakulmaa saa liikutella vapaasti ympäri kenttää, kun taas FIFA:ssa kameraa ei voi irrottaa kohteestaan.FIFAssa on hyvä uusinta, mikseiköhän EA laita samaa änäriin, ei kovin vaikeaa uskois olevan. Jos siis tässä oli se valikosta painettava uusinta kyseessä? Itseäni se ainakin ärsyttää.
Valikosta kesken peliä valittava uusintahan on NHL:ssä kaikilta osin parempi kuin FIFA:ssa. NHL:ssä uusinnasta näkee pidemmän pätkän peliä, ja lisäksi kuvakulmaa saa liikutella vapaasti ympäri kenttää, kun taas FIFA:ssa kameraa ei voi irrottaa kohteestaan.
Ongelmana NHL-sarjassa sen sijaan ovat pelin jälkeen valikon kautta nähtävät muutamat "ottelun huippuhetket", jotka oikeasti koostuvat vain kolmannen erän tapahtumista ja ovat vain muutaman sekunnin pätkiä todella sattumanvaraisesti valituista tilanteista. NHL 12:een tuleva Action Tracker tosin korjaa ainakin osan tuosta ongelmasta. Clippien pituudesta ei sen osalta vielä tiedetä varmasti mitään. Lisäksi ongelmia on myös pelikatkoilla automaattisesti näytettävissä uusinnoissa. Kuvakulma on välillä aivan metsässä, ja maaliuusinnat ovat liian lyhyitä.
Valikosta kesken peliä valittava uusintahan on NHL:ssä kaikilta osin parempi kuin FIFA:ssa. NHL:ssä uusinnasta näkee pidemmän pätkän peliä, ja lisäksi kuvakulmaa saa liikutella vapaasti ympäri kenttää, kun taas FIFA:ssa kameraa ei voi irrottaa kohteestaan.
Mistä johtuu ettei mun tilastot ole päivittynyt moneen peliin, kun oon pelannut joukkuepelejä onlinessä?
Jumittanu 38 peliin eikä nouse siitä enää.
Kertokaa joku viisaampi mistä se johtuu?
Mistä johtuu ettei mun tilastot ole päivittynyt moneen peliin, kun oon pelannut joukkuepelejä onlinessä?
Jumittanu 38 peliin eikä nouse siitä enää.
Kertokaa joku viisaampi mistä se johtuu?