Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos kukaan tehnyt tähän vielä sellaista biisipakettia, josta löytyisi maalibiisejä, sisääntulobiisejä, pelitaukobiisejä yms.? Osaa nuo NHL 11:n omat hallimusiikit laimentaa tunnelmaa aika pahasti...

Operation Sports foorumeilta löytyy HMP musapaketti jossa on pitkälti kaikki mitä voi haluta tähän. Mitään SM-Liigoja yms siinä ei toki ole.

Kyllä vaan, täältä löytyy.
NHL 11 HMP Sound Pack! - Operation Sports Forums

En ole itse tuota pakettia vielä kerennyt kokeilemaan, mutta näyttäisi olevan erittäin, erittäin kattava.

Tykkääkö kukaan pelata verkkopelissä 10 minuutin erillä hupipelejä? Sieltä ei tahdo kirveelläkään löytyä vastustajaa. Itsestä tuntuu 5 minuutin erillä pelattavat arvopelit aivan liian lyhyeltä. Niistä peleistä kyllä löytyy vastustaja heti.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hutissa ei edes pääse pelaamaan samantasoisia jengejä vastaan.aina kun samantasoinen jengi kokonaisuudeltaa tulee niin ne kattoo mun ykkösketjua toews,staal, rickhards ja lähtee menee. Ei noi ny niin kovii pelimiehiä ole että quittaa pitää. Nyt pidän ykkös kenttänä paskoja ukkoja että jengi lähtee pelaan.

Huomasin itse saman jutun. Mulla siellä Kovalchuk-Stajan-Iginla. Sitten rupesin vaan nopeasti painamaan R1 siinä kohdassa missä voi tehdä vielä viimesimmät ketuvaihdot.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Äsken pelasin kotijoukueella ja heti oli peli erillaista ja voitin ylivoimaisesti eikä vastustajakaan ollut huono.

Ja tiedän kyllä että kyseessä on eri peli ja eri kujeet. Tarkoitin lähinnä sitä että tiedän miten puolustetaan, karvataan jne.

Voihan sitä harhaluuloksi tai joksikin muuksi kutsua mutta mielestäni asia ei ole kuitenkaan näin. Jostain syystä voitan yleensä aina kotijoukkueella ja häviän vieraissa rumin lukemin. En ala tästä sen enempää vääntämään, tulipahan avauduttua ja helpotti hieman :)


Voin kertoa, että olet täysin oikeassa. Älä kuuntele vääräuskoisten jauhamista, itse olen tapellut vierasdilemman kanssa jo viimevuoden pelistä saakka. Nyt NHL11 statsin suurinpiirtein 50 ottelua vieraissa joissa 45 ottelua tukkaan, ja kotona 8 ottelua ja 8 voittoa..

Sanoin sen kerran, sanon sen uudestaan: ***** EA.

Joku vihjasi että tämä johtuisi siitä että huonompi yhteys kahdesta nettipelaajasta on aina vieras, ja parempi yhteys hostaa. Arvelenkin että sulla on wlan käytössä, tai erittäin kurainen yhteys.

En kyllä siltikään ymmärrä miks tommosia pitää peleihin tulla.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ainoa järkevä selitys tuolle miksi vain vieraissa tulee turpaan on että teillä on huono yhteys. Mikä taas tarkoittaa että kun pelaatte itse kotonanne ja hostaatte niin peli on armotonta kuraa vastustajalle jolla ei ole mtn saumaa ellei ole selvästi parempi pelaaja.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Nykyään enää ärsyttää se että johtoasemassa vastustaja lähtee. Toissapäivänä pelasin kolme peliä, kaikki voitin sillä tavalla että vastustaja hävisi kesken pelin, olisi kiva saada pelattua pelit loppuun asti.
 
Paljon huonompi kuin 10.
Jotkut varmaan ajattelevat, että hienoa ku mailatkin menevät tässä poikki ja vielä hienompaa ku voi vetää perstaklauksen.
No vissiin noiden, ja parin täysin turhan harhautuksen kustannuksella on EA tiputtanut pelin tasoa luvattoman paljon.
Vähän on sellainen LOTTO-kiekko meininki.
Puolustuspään tekoälyssä ehkä eniten valittamista. Täysin luokatonta.
Myös se pieni viive millä asiat tapahtuvat, häiritsevät pelaamista paljon. Nyt ei kyse lagaamisesta, sillä sama viive on vaikka pelaan kaverin kanssa samalla koneella.

Edit: 6 kotipeliä takana, 6 voittoa. 3 vieraspeliä, 3 tappiota.
Vieraspeleissä oman porukan pakka leviää täysin. Kone pitää huolen siitä etten pysty vaihtamaan siihen pelaajaan, mitä tarvitsen. Puolustajat, osaksi edellämainitusta syystä harhailevat kentällä miten sattuu, ja näinollen tekevät vastustajan pelistä naurettavan helppoa.

Äskeisessä pelissä, kun kone ei antanut vaihtaa puolustajaan, seurasin haavi auki kun vastustaja luistelee kiekon kanssa suoraan kohti maaliani, molempien puolustajieni samanaikaisesti kaartavan eri suuntiin kohti kaukalon reunoja, tehden näin hienon kunniakujan. Voi sitä sanoinkuvaamattoman upeaa riemun tunnetta, kun vastustaja siitä sitten veivasi maalin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ainoa järkevä selitys tuolle miksi vain vieraissa tulee turpaan on että teillä on huono yhteys. Mikä taas tarkoittaa että kun pelaatte itse kotonanne ja hostaatte niin peli on armotonta kuraa vastustajalle jolla ei ole mtn saumaa ellei ole selvästi parempi pelaaja.

Itellä on 24meganen netti ja lähes aina vierasjoukkue, mitäs super nettejä sitä kaikilla nykyään on ku 10änäris meni suunillee tasan koti/vieras ja silloin oli käytös 2megan netti.

Eilen kokeilin ihan läpällä hakee matsia niin kauan et saisin olla kotijoukkue niin 17 kerta toden sanoi :D sitten lähinki nukkumaan tyytyväisenä :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Voitin vastustajan onlinepelissä 3-0 mutta trophyä ei näy :confused:
edit: ei semmosta trophyä olekaan :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Äskeisessä pelissä, kun kone ei antanut vaihtaa puolustajaan, seurasin haavi auki kun vastustaja luistelee kiekon kanssa suoraan kohti maaliani, molempien puolustajieni samanaikaisesti kaartavan eri suuntiin kohti kaukalon reunoja, tehden näin hienon kunniakujan. Voi sitä sanoinkuvaamattoman upeaa riemun tunnetta, kun vastustaja siitä sitten veivasi maalin.

pietä R2:sta sekunti pohjassa nii vaihtaa alimmalle pelaajalle...
 
Sen verran täytyy myöntää, ettei taklausjäähyissä ole mitään logiikkaa. Jäähy tulee jos on tullakseen, sama miten taklaa.

Eniten tässä on alkanut nakertaa eashl peeloilut ja heittäytyminen. Jotkut on koko ajan naama jäässä ja liian harvoin tulee jäähyä siitä.. Typerän näköstäki koko touhu!

Miten porukka pelaa noita joukkueonlinejä? Mitä eroa on arvopelillä ja hupipelillä? Onko sitten eashl valikon kautta avattu sparrauspeli sama ku joukkueonlinen hupipeli vai?

Tuntuu menevän aina samanlain: ootetaan että on esim. 5 v 5 ja sitte ku paikat pitää valita, niin puolet quittaa ku ei päässy hyökiksi. Jos joskus onnistuuki, niin kymmeneen jannuun mahtuu aina yks perseilijä, joka pilaa pelit :( ei oo liikaa aikaa muutenkaa pelata niin ankia tuhlata koko ilta johonki matsin hakuun...

Mite tässä pääsis pelaa tasokkaampia matseja? Joukkue? En vaan ehi sitoutua mihinkään jatkuvaan pelailuun..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ainoa järkevä selitys tuolle miksi vain vieraissa tulee turpaan on että teillä on huono yhteys. Mikä taas tarkoittaa että kun pelaatte itse kotonanne ja hostaatte niin peli on armotonta kuraa vastustajalle jolla ei ole mtn saumaa ellei ole selvästi parempi pelaaja.

Itse teen kotipeleissä sen 5 maalia vähintää ja muutamissa peleissä kotona jopa 8 maalia onnistunut tekemään. Sitten vieraissa pelit ovat omasta mielestä armottoman vaikeaa,kun lagi on ihan älytöntä melkeinpä joka pelissä, ja kiekko ei uppoo millään sisään... ja nettiyhteys on tosiaan se 100/5.
vastustajilla vaan on paskat yhteydet kun ne hostaa.....?
Hostina vastustajalle saa lagia jos vain haluaa.

No mutta en ole varma asiasta kun ei ole varmaa tietoa miten toi EA:n servu toimii.Omia kokemuksia vain.

Recordinhan sais pidettyy hyvänä jos olis aikaa hakee tunti sitä peliä että pääsee kotijoukkueeksi. Itselläkin se ongelma että ei sitä kotijoukkueen paikaa saa kuin kerran illassa, ja tolla nettiyhteydellä mikä mulla on.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihmeellistä, että joillakin tuntuu olevan noin suuret erot koti- ja vierasjoukkueen paikalla pelaamisessa. Esimerkiksi itse pelasin just äsken 3 peliä putkeen vieraissa: voitin kaikki pelit maalierolla 15-6. Kyllähän se välillä lagaa, ja jotkut tuntuvat pistävän kaikki mahdolliset latausohjelmat päälle kesken pelin... mutta silti voittoja on tullut. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Itsellä ei mitään lagi ongelmia ole ollut kun vanhanaikaisesti "aulasta" etsin peliseurani ja valitsen vain sen perusteella kellä nyt sattuu yhteyspalkit olemaan vihreällä. Pelit toiminut oikein hyvin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tää uus tuner on kyl HUTissa aivan susi. Vähintään 10 min jäähyjä joka pelissä...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tää uus tuner on kyl HUTissa aivan susi. Vähintään 10 min jäähyjä joka pelissä...

+1 Tietenkin voi olla ottamatta jäähyjä mutta mites sitten puolustat :D No niin moni on valittanu tuol ea:n foorumeil tästä että 1.04 varmaan tulee hyvinkin pian.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

pelini online-joukkuepeli jäätyy joka kerta ennen kuin ensimmäisen erän tulos taulut tulee näkyvii :mad: onko muilla samaa????
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

+1 Tietenkin voi olla ottamatta jäähyjä mutta mites sitten puolustat :D No niin moni on valittanu tuol ea:n foorumeil tästä että 1.04 varmaan tulee hyvinkin pian.
Juu, ei oo paljoa tullut tällä viikolla pelailtua HUT:ia uuden tunerin takia. Jossain luki että tiistaina tulisi jenkkilässä päivitystä. Eli keskiviikkona Euroopan mantereella.
 
Ylös Bottom