Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Juu, kiekot pomppii välillä niin paljon, et luulis pelivälineen olevan joku superpallo.
Tekoäly tekee jatkuvasti aivan käsittämättömiä munauksia. Esimerkkinä, kiekko liukuu
hitaasti kohti omaa pakkia. Pakki vaan seisoo paikallaan, ja antaa kiekon mennä ohi. Kone ei anna minun vaihtaa pelaajaa, joten vastustaja pääsee 1-0 tilanteeseen, ja lopputuloksena on yllätys yllätys, maali.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Millonkoha viimeks EA on tehny hyvän lätkäpelin? NHL 2004 ja NHL 07?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuo uusin tuneri oli mun mielestä kyl askel huonompaa ainakin hutissa. Pelit kestää tunnin kun itse ja sekä vastustaja otetaan yhteensä 20 jäähyä per peli. Mitenkää et saa ottaa pois kiekkoo ilman että tulee jäähy melkein aina. Pitää vaa toivoo että kiekko pomppaa toisen lavasta pois itsekseen, joka myös ihan naurettavan helposti karkaa nyt. Useimmin kuin c-junnujen peleissä. Tuleepaha ainakin monipuolisempia maaleja (lähinnä lämäreitä), mutta eiköhän nekin pian ala kyllästyttään. On se hyvä ettei nähdä nyt niin paljoo kieppumista ainakaa hyökkäyspääs, mutta uusilla harhautuksilla ei tee enää paljoakaan.

No kaippa se tästä ja odotetaan uutta tuneria sitten taas.

EDIT: ja demossa olleita taklauksiahan ei pysty tekee paitsi R3 persetaklaus, kun tulee jäähy jokaisesta taklauksesta jos nyt edes saa taklattua ollenkaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Taitaa olla serverit nurin. Mukavaa makua tarjotaan heti, näin tunti sitten pelin ostaneelle :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Taitaa olla serverit nurin. Mukavaa makua tarjotaan heti, näin tunti sitten pelin ostaneelle :)

Joo ne kaatu hetki sitten (~15min).
Ite olin just lopettelemassa 9-1 voittoa IFK:stä:)cool:) HUTin turneessa kun tämä tapahtu. Saa nähdä tuliko siitä mitään merkintää kun katkes just pelin loputtua.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mun mielestä jäähyjä tulee todella helposti, mutta sitten ihan selviäkin tapauksia jätetään viheltämättä. Esimerkiksi TÄSTÄ olisi pitänyt tulla rangaistus (katsojan) pahoinpitelystä + elinikäinen ottelukielto.

Paljon on ollut myös keskustelua hylätyistä ja hyväksytyistä maaleista. Olen enemmän jalkapallomiehiä niin en tiedä että olisiko TÄMÄ maali hyväksytty oikeassa elämässä, joku viisaampi voi kertoa. Vähän epäselvästi näkyy, mutta kiekko päätyy loppujen lopuksi ohjastamani pelaajan luistimesta maaliin.

Sitten vielä kiekkofysiikkaa 2K:n miehille: Eloton kiekko | EA SPORTS Tosin aika onnettoman näköisesti se putoaa "osuessaan" verkkoon :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mun mielestä jäähyjä tulee todella helposti, mutta sitten ihan selviäkin tapauksia jätetään viheltämättä. Esimerkiksi TÄSTÄ olisi pitänyt tulla rangaistus (katsojan) pahoinpitelystä + elinikäinen ottelukielto.

Porukka ihmittelee täällä töissä et mikä tolle tuli. Meikä nauraa täällä vedet silmissä ja melkee tipahin tuolilta :D:D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuo uusin tuneri oli mun mielestä kyl askel huonompaa ainakin hutissa. Pelit kestää tunnin kun itse ja sekä vastustaja otetaan yhteensä 20 jäähyä per peli. Mitenkää et saa ottaa pois kiekkoo ilman että tulee jäähy melkein aina.

Täällä nämä deke- ja glitch-exploitterit itkee elämäänsä. Hajottaako kun ei pystykkään deke pohjassa surffaamaan omasta päädystä maaliin asti? Entä ei pystykkään hakkaamaan X:ää puolen sekunnin välein?

Ite en ole hävinnyt peliäkään tunerien jälkeen ja jäähyjä on tullut max 2 kpl per ottelu, kun vastustaja istuu boksissa koko ajan. Kiekon saa kyllä pois kun sijoittuu oikein, eikä rynni täysiä äxä pohjassa päälle. Toisin sanoen ei pistä heti alkuun all-attackia päälle ja rynni pakeilla vastaan keskiviivalle asti.

Mun vinkkis sulle on, että opettele pelaan :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ite en oo huomannut tunerin jälkeen muuta eroa kuin jäähyjen määrän nousu... Muuten hyvää peliä ollut jokaisessa pelissä. :) Nuo taklaamisesta tulleet jäähyt on kyllä välillä melkoista häslinkiä... Ei siinä ole mitään järkevää linjaa, millon tulee jäähy ja millon ei. Välillä kärsii ajaa surutta selkään eikä pilliin vihelletä. Välillä sitten tulee taas ihan puhtaasta niitistä jäähy: syynä kyynärpäätaklaus..

Eilen otin ensimmäisen verkkoturnausvoiton, (ottelut meni 5-3. 6-3, 6-4 ja 3-1) ja suureksi yllätykseksi finaalivastus pysyi pelissä loppuun asti. :) Piti oikeen pistää viestiä ja kiittää reilusta pelistä. Muutenkin tuo finaalipeli oli todellista taistelua, noin 2,5 min ennen loppua sain iskettyä Petr Sykoralla itseni johtoasemaan, ja loppu numerot 3-1 viimeisteltiin sitte läpiajon päätteksi.

Itse en huomaa suurta eroa siinä, että olenko koti- vai vierasjoukkue.. Tilastot on jotain 30-7-3, ja suurimmaksi osaksi olen pelannut vieraana. Ehkä noin 10-15 peliä olen päässyt pelaamaan kotijoukkueena.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Voi v**** tän kanssa palaa hermot 8-0 johossa 5 minuuttia jälellä kaveri lyö pauselle ja tulee että yhteys katkennu ja mulle tulee tappio siitä jes!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onpas täällä valitusta paljon taas :D Noh, ite jatkan sitä...:)

-Miksi maalivahdit ovat niin huonoja? HUT:issa mun veskari Roloson kok80 imuroi kaiken mitä tulee. Ei se paljoakaan haittaa, koska vastustajien veskoille käy samoin, mutta vähänhän se vie realistisuutta. Rolosonilla reilusti enemmän voittoja kuin häviöitä, mutta päästänyt keskimäärin lähes 4 maalia per peli ja torjuntaprosentti 79% Aluksi ajattelin, että kai se paranee, mutta nyt on jo parikymmentä matsia takana, eikä ole parantunut. Myönnettäköön, että HUT:issa en ole ihan täysiä jaksanut puolustaa, mutta silti aivan naurettavaksi menee kun kaikki siniviivarannarit uppoo.

-Entäs mitä järkeä näissä jäähyissä on? Olen jo valittanut kyynerpäätaklauksista täällä, mutta uuden "tuner"in jälkeen alkoi tulla kaikesta lisää jäähyjä. Huitomisesta saa olla kokoajan boksissa. Olihan sekin hauskaa, kun sain 5+20 selästä taklaamisesta, kun taklasin kylkeen, niin että vastustaja horjahti ja jatkoi matkaansa kiekon kanssa... Jäähyjä tule itelle se 5-10 per peli, onneksi alivoimalla pystyy hyvin mättään maaleja :)

Silti uskomattoman hyvä peli! Parempaa ei löydy mistään, vielä kun sais nettipeliä toimimaan paremmin, saa ettia 10min matsia, että toimii.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt palo hihat itselläkin tähän peliin niin pahasti että oli pakko rekisteröityä ja tulla avautumaan:rolleyes:

Minkä takia peli antaa 1vs1, varsinkin online tilassa toiselle joukkueelle aina ihan älyttömän edun? Olen EA:n nhl paskaa pelannut jo '94 versiosta asti ja mielestäni osaan pelata kiekkoa ihan ok mutta tässä versiossa tuntuu että voittaminen on täysin mahdotonta (silloin harvoin kun voitto olisi tulossa niin kaveri quittaa ennen loppusummeria). Taklata et pysty koska siitä tulee heti jäähy, syötöt menee aivan mihin sattuu mutta ei sinne mihin yrität, laukaukset menevät aina joko tolppaan tai ylärimaan. Vastustajan melkein joka ikinen veto menee maaliin laukauksen laadusta huolimatta. Vastustajan pakit katkaisee jokaisen syöttöyrityksen jollain ihmeen mustalla magialla. Jne jne jne. Joskus harvoin kun saan edun niin voitankin sitten helposti todella isolla maalierolla mutta tämä tapahtuu aivan liian harvoin, yleensä olen aina jostain syystä vierasjoukkue ja tuntuu että kotijoukkueella se etu aina on

Jos tuo etu olisi edes hieman vaikeampi havaita niin ei se harmittaisi niin paljon mutta kun sen huomaa niin selvästi kumman joukkueen puolella etu on....

Nhl10 oli jo aika paskaa mutta tämä kyllä vie voiton. Onlinea ei kyllä huvita pelata tippaakaan ja offline on pirun kuivaa mielestäni.

Pelissä on paljon hyvää verrattuna aikaisempiin mutta tämä vie kyllä peli ilon totaalisesti.


Ja turha sanoa että opettele pelaamaan koska tästä ei todellakaan ole kyse :mad:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt palo hihat itselläkin tähän peliin niin pahasti että oli pakko rekisteröityä ja tulla avautumaan:rolleyes:

Minkä takia peli antaa 1vs1, varsinkin online tilassa toiselle joukkueelle aina ihan älyttömän edun? Olen EA:n nhl paskaa pelannut jo '94 versiosta asti ja mielestäni osaan pelata kiekkoa ihan ok mutta tässä versiossa tuntuu että voittaminen on täysin mahdotonta (silloin harvoin kun voitto olisi tulossa niin kaveri quittaa ennen loppusummeria). Taklata et pysty koska siitä tulee heti jäähy, syötöt menee aivan mihin sattuu mutta ei sinne mihin yrität, laukaukset menevät aina joko tolppaan tai ylärimaan. Vastustajan melkein joka ikinen veto menee maaliin laukauksen laadusta huolimatta. Vastustajan pakit katkaisee jokaisen syöttöyrityksen jollain ihmeen mustalla magialla. Jne jne jne. Joskus harvoin kun saan edun niin voitankin sitten helposti todella isolla maalierolla mutta tämä tapahtuu aivan liian harvoin, yleensä olen aina jostain syystä vierasjoukkue ja tuntuu että kotijoukkueella se etu aina on

Jos tuo etu olisi edes hieman vaikeampi havaita niin ei se harmittaisi niin paljon mutta kun sen huomaa niin selvästi kumman joukkueen puolella etu on....

Nhl10 oli jo aika paskaa mutta tämä kyllä vie voiton. Onlinea ei kyllä huvita pelata tippaakaan ja offline on pirun kuivaa mielestäni.

Pelissä on paljon hyvää verrattuna aikaisempiin mutta tämä vie kyllä peli ilon totaalisesti.


Ja turha sanoa että opettele pelaamaan koska tästä ei todellakaan ole kyse :mad:
Tuo kaikki on harhaluuloa, sama peli meillä on kourassa ja itekkin AINA vierasjoukkue, enkä mitään etuja ole huomannut... Jos vastustajan laukaukset menee maaliin, niin varmaan johtuu siitä, että on sen verran kokenut pelaaja vastassa, joka tietää mistä paikoista vedot menee maaliin parhaalla todennäköisyydellä, välillä taas veskarit imuroi pahastikin, mutta sitä sattuu kotijoukkueelle yhtä lailla.

Jos voittaminen on täsin mahdotonta, niin reenaamaan vaan! Ei se mistään muusta ole kiinni.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja turha sanoa että opettele pelaamaan koska tästä ei todellakaan ole kyse :mad:

Viestistäsi sai jo kaiken sen käsityksen että todellakin on siitä kyse. Ei se tarkoita sitä että jos on ollut 09:ssä hyvä niin olisi automaattisesti hyvä tässäkin. Aivan eri peli ja jos yrität pelata samalla tyylillä niin ei tule onnistumaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Äsken pelasin kotijoukueella ja heti oli peli erillaista ja voitin ylivoimaisesti eikä vastustajakaan ollut huono.

Ja tiedän kyllä että kyseessä on eri peli ja eri kujeet. Tarkoitin lähinnä sitä että tiedän miten puolustetaan, karvataan jne.

Voihan sitä harhaluuloksi tai joksikin muuksi kutsua mutta mielestäni asia ei ole kuitenkaan näin. Jostain syystä voitan yleensä aina kotijoukkueella ja häviän vieraissa rumin lukemin. En ala tästä sen enempää vääntämään, tulipahan avauduttua ja helpotti hieman :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos kukaan tehnyt tähän vielä sellaista biisipakettia, josta löytyisi maalibiisejä, sisääntulobiisejä, pelitaukobiisejä yms.? Osaa nuo NHL 11:n omat hallimusiikit laimentaa tunnelmaa aika pahasti...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos kukaan tehnyt tähän vielä sellaista biisipakettia, josta löytyisi maalibiisejä, sisääntulobiisejä, pelitaukobiisejä yms.? Osaa nuo NHL 11:n omat hallimusiikit laimentaa tunnelmaa aika pahasti...
Operation Sports foorumeilta löytyy HMP musapaketti jossa on pitkälti kaikki mitä voi haluta tähän. Mitään SM-Liigoja yms siinä ei toki ole.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei tuo vieraspelihomma kyllä pidä paikkansa. Monet pelit voittanu vieraissa rumin lukemin, ei sillä ole mitään merkitystä, tai ainakaan en ole itse huomannut. En ainakaan asennoidu eri tavalla vierasmatseihin, mutta täytyy sanoa erikoisuutena minkä tänään HUTissa bongasin. Kaveri oli laittanut itsensä lukitulle paikalle oikeaan laitaan ja antoi tietokoneen antaa minulle pannuun ns. "alivoimalla". Itse sitten sillä paikalla oli oman maalinsa takana. Suomalainen kaveri kaiken lisäksi. Onneks puolustus kesti, sillä olen paska pelaa tietokonen punakonetta vastaan, varsinkin lagisella yhteydellä. Rankkareissa sitten voitin, mutta kyllä pistää vituttaa moiset "huijaustaktiikat".
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hutissa ei edes pääse pelaamaan samantasoisia jengejä vastaan.aina kun samantasoinen jengi kokonaisuudeltaa tulee niin ne kattoo mun ykkösketjua toews,staal, rickhards ja lähtee menee. Ei noi ny niin kovii pelimiehiä ole että quittaa pitää. Nyt pidän ykkös kenttänä paskoja ukkoja että jengi lähtee pelaan.

Kaikin puolin hyvä peli. Mutta kyllä tuo lagi on aivan järkyttävää hutin puolella,jopa muutamaa suomalaista vastaankin. Lopettaa ne torrenttien ja muun paskan lataaminen pelin aikana että pystyy edes pelaamaan. Välillä liikkeet tulee monen sekunnin viiveellä ja puollustus on ihan mahdotonta. itsellä 100/5 netti.

tuosta jäähyjen lisääntymisestä sen verran että itsellä kaverit istuu boksissa perän jälkeen, mutta vain noissa lagi peleissä. ja se johtuukin siitä että sohii nappii monta kertaa enne ku mitää tapahtuu ja sit se mailan lapa onkin jo suussa.
 
Ylös Bottom