Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pykäsin tuossa hetki sitten NHL11 groupin aluilleen. Laittakaa liittymispyyntöjä jos ei vielä ole kutsua kolahtanut omalle kohdalleen. Aika monelle tähän ketjuun kommentoineille kutsut olen jo laittanut.

http://www.konsolifin.net/bbs/groups/nhl11.html

Ryhmän tarkoituksena olisi kerätä mahdollisimman moni suomalainen änärifani ryhmään sekä kehittää mm. KFIN:iläisten NHL11 pelaajien yhteisöllisyyttä, mahdollistaa paremmat yhteydet toisiinsa ja luoda pitempikestoisia kaverisuhteita verkon yli. Ja ennenkaikkea edesauttaa uusien WOW-hetkien syntyä keskinäisten online-matsien muodossa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Millaisia asetuksia porukka käyttää? Itse olen nyt operationsportsista katsellut muutamia slaidereita testiin ja saa nähdä mihin päädytään. Allstar tuntuu tasona hyvin sopivalta, mutta pistää välillä kyllä ketuttamaan tuon koneen pelaaminen. Vähän turhankin helposti tekee noita yläpesiä... Eihän tuo haittaa jos ne avopaikasta tekisivät ne jne. mutta kun se on juuri sellaista siniviivalta ilman maskia rannarilla yläpesään meininkiä, vaikka laukaisutarkkuudet nollissa jne.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse veivaan vain online pelejä ja ihan vanhanaikaisesti "aulasta" käyn haastamassa porukkaa. Muutama asia ärsyttää pelaajissa että mikä siinä on että pitää aina saada itse pelata kotona ?

Monta kertaa olen laittanut haasteen ja heti perään kyseiseltä kaverilta tulee haaste takaisin. Itselle toisaalta on ihan sama onko koti vai vieras, suurinosa peleistä on itsellä vieraista.

Toinen asia on tämä tappioasemassa oleminen. Monta kertaa olen puolessa väliä peliä ollut johdossa ja vastustaja lähtee pois. Olisi kiva joskus "oikeastikin" voittaa. Sen verran harvinaista herkkua nuo voitot itselle ollut :p

Eilen viimeksi olin itse ensimmäisen erän jälkeen 0-3 tappiolla, sain taktiikkamuutoksilla käännettyä pelin 3-3 tilanteeseen ja rankkareilla kuudennella laukojalla ratkaisun. Vieläkun saisi online peliin että pelit pelattaisiin ratkaisuun asti ilman typeriä rankkareita. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pykäsin tuossa hetki sitten NHL11 groupin aluilleen. Laittakaa liittymispyyntöjä jos ei vielä ole kutsua kolahtanut omalle kohdalleen. Aika monelle tähän ketjuun kommentoineille kutsut olen jo laittanut.

Pistä vaan tuleen kun kerkiät..

Edit. Unohda, olitkin jo laittanu.. Thänks..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo aika paljon näkyy olevan kaupan noita pelaajia, jolla on alle 10 peliä uraa jäljellä, joten tarkkana saa olla. Toki omaa tyhmyyttäänhän se on, jos erehtyy tuollaisen ostamaan, itse ainakin olen aina tarkkana että mitä ostan ja selaan rauhassa saman pelaajan kortteja, jotta ei käytä "turhaan" ea-puckseja. :)

Itellä on kans pyöriny mielessä, että miksi nuo "uraa jäljellä 0 matsia"-kortit edes säilyy. :confused: Eikö se olisi kaikille helpompaa, jos tulisi vaikka ilmoitus että "pelaajan X ura on loppunut, kortti poistuu kokoelmastasi"..

Monet keräsivät 90-luvulla aika ahkeraan lätkäkortteja. Sama pätee varmaan nyt tässä. Jos minua tuo HUT-kiinnostaisi niin ottaisin sen varmaan keräilyn kannalta. Muutenkin tuo Career-0 korttien ostaminen voi olla osana taktikointia sillä jos sinulla ei ole ko. jätkälle paikkaa rosterissa, kannattaa se ostaa halvalla Career-0 korttina ettei sinulla tule ostetuista pakoista ko. korttia. Samaa korttia kun ei voi olla kokoelmassa kahta kertaa. Sitä en ymmärrä miksi niistä maksetaan tuhansia puckseja, mutta joku max. 300 pucksia on vielä ihan ymmärrettävää. :)

Toki sekaan mahtuu varmaan niitäkin, jotka eivät älyä tarkastaa tuota.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihanaaa. Eilen oli sitten eka rectumin repimis-peli kuudestakymmenestä. Sieltä tuli bugirannaria suoraan kopioituna NHL10stä 5 kertaa peräkkäin. Kiitti, morjens, terve.

Kerran tuota aina välillä nähny tekevän ja tai uppoavan, mutta tämä oli jo ammattilainen.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Sen verran täytyy kyl sanoa Be A Pro Offlinesta, että kyllä on menty eteenpäin tässä. Nyt samalla puolen oleva tekoälykään ole niin nollataulu mitä se oli kympissä(Taklaa,rakentaa peliä eikä jäädy joka tilanteessa ja pystyyn on ajeltu monet kerrat:D) Vois jo sanoa että mukava pelata:D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

EA:n pelimoottori on semmonen et se tukee näit bugimaaleja. 2K-sarja on eläväisempi jollaitapaa et erilaisia maaleja tulee enemmän.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Miksi tuntuu välillä että toisissa peleissä on helvetisti vauhtia enemmän kuin toisissa alusta lähtien, Offline puolella ja Be a GM modessa..Samat sliderit ja muut asetukset kuvakulmasta lähtien, toisissa peleissä vauhtia aivan saatanasti, toisissa ihan kävelyä..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mites se meneekään:EA Sports "It`s In The Game" Ja tästähän on saatu jo melkonen läppä aikaseks vaik EA kai on jo muutaman vuoden yrittäny tosissaan parantaa urheilupelisarjojaan!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Millaisia asetuksia porukka käyttää? Itse olen nyt operationsportsista katsellut muutamia slaidereita testiin ja saa nähdä mihin päädytään. Allstar tuntuu tasona hyvin sopivalta
Itsellä on mkharsh33 sliderit, tuntuu ainakin Dynas...Be a GM:ssä toimivan ihan OK.
Ne näyttää oudoilta mutta kannattaa antaa mahdollisuus. Aika samantyyppisiä nuo kaikki Allstar sliderit tuolla on mitä nyt katsellut, joten luulisi että noiden tekijät on löytäneet sen "punaisen langan".

Tässä ne nyt vielä kun satuin tuolla sivulla käymään:
**mkharsh33 NHL 11 All-Star Sliders**
Version 5.00 - 9/23/10 at 2:45 a.m. (EST)

Game Settings
All-Star
10 minute periods
offsides delayed...icing on...injuries on
penalties: maxed
post-whistle: authentic
penalty time scaling: 5
fighting: 1 (of 2)

GENERAL
tuner set: latest
cpu aid: hardcore
broken stick freq: 3
game speed: 2
attribute effects: maxed
fatigue effect: human 4 / cpu 6
fatigue recovery: both at 2
injury occurrence: both at 5
puck control: both at 1
player acceleration: both at 0

A.I.
created plays: user pref.
AI learning: maxed
cpu diff. adjustment: 5
cpu strategy adjustment: maxed
BAP / hum. strategy adjustment: 0
cpu face-off diff: 5
fight diff: 5
cpu penalties: maxed
cpu teammate penalties: maxed

PASSING
pass assist: 3
manual passing: on
pass speed: 2
saucer pass speed: 3
pass accuracy: both at 0
pass reception ease: both at 0
pass interceptions: both at 0

SHOOTING
shot accuracy: both at 2
shot power: both at 4
slap shot accuracy: both at 2
slap shot power: both at 3
one-timer accuracy: both at 1

CHECKING
hitting assistance: 1
aggression: both at 5
hitting power: human 1 / cpu 4
stick lift effectiveness: both at 2
poke effectiveness: both at 2

GOALIES
goalie passing: maxed
goalie cover puck freq: 3
goalie screen effect: both maxed
goalie reaction speed: human 4 / cpu 2
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Muutenkin tuo Career-0 korttien ostaminen voi olla osana taktikointia sillä jos sinulla ei ole ko. jätkälle paikkaa rosterissa, kannattaa se ostaa halvalla Career-0 korttina ettei sinulla tule ostetuista pakoista ko. korttia. Samaa korttia kun ei voi olla kokoelmassa kahta kertaa.

Kyllä se niistä pakoista yhtälailla tulee, mutta et voi vaan lisätä sitä rosteriin/colletioniin vaan herjaa että jompikumpi täytyy poistaa tai laittaa trade pileen. Yhden kortin olen saanut joka oli jo ennestään itsellä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Miksi tuntuu välillä että toisissa peleissä on helvetisti vauhtia enemmän kuin toisissa alusta lähtien, Offline puolella ja Be a GM modessa..Samat sliderit ja muut asetukset kuvakulmasta lähtien, toisissa peleissä vauhtia aivan saatanasti, toisissa ihan kävelyä..

Tota pohdittiin tuolla OS:n puolella (ehkä täälläkin) jo kympin aikoina. Parhaimpia veikkauksia on ollut, että sillä on jotenkin simuloitu kauden kulkua. Eli välillä "takkuaa". Itse olen (kympisssä) huomannut, että ainakin sellaiset "rivalry"-matsit ovat olleet nopeampitempoisia.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Toinen kysymys vielä :) Ihme ettei tohon classic ohjaimeen oo vieläkään saatu ketjunvaihtoja...Eikä customia saa itse säätää nimestä huolimatta..Mistä hustle tulee classicilla, pitäskö tulla L3:sesta myös?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Lätkään tavallaa kuuluu olennaisena osana "halvat maalit räkämaalit" joita tulee sillontällön mut NHL 11-pelissä tuntuu et ihminen ei saa niitä juuri koskaan, CPU senkin edestä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Paitsi yli- tai alivoimalla saa itsekin helpommin, välillä tuntuu et maalivahti väistyy oikeen vedon tieltä valmiiks jo.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä jäähyihin tulee esim.All-Star tasolla ni ite saan 10x2 matsissa ja tietokone ehkä 4x2. Yleensä 2x2.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

EA:n pelimoottori on semmonen et se tukee näit bugimaaleja. 2K-sarja on eläväisempi jollaitapaa et erilaisia maaleja tulee enemmän.
Mites se meneekään:EA Sports "It`s In The Game" Ja tästähän on saatu jo melkonen läppä aikaseks vaik EA kai on jo muutaman vuoden yrittäny tosissaan parantaa urheilupelisarjojaan!
Lätkään tavallaa kuuluu olennaisena osana "halvat maalit räkämaalit" joita tulee sillontällön mut NHL 11-pelissä tuntuu et ihminen ei saa niitä juuri koskaan, CPU senkin edestä.
Mitä jäähyihin tulee esim.All-Star tasolla ni ite saan 10x2 matsissa ja tietokone ehkä 4x2. Yleensä 2x2.
Pelaat ilmeisesti Default-slidereillä? Pelikokemus on ainakin itsellä täysin eri custom-slidereiden kanssa. Ei juuri ole valittamisen aihetta. En ole varmaan ikinä näissä saanut itse 10 jäähyä per peli, joten pelityylistäkin voi hakea selitystä.

Ei näitä pelejä pakko ole väkisin yrittää vääntää, jos kokemukset on pääosin negatiivisia. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelaat ilmeisesti Default-slidereillä? Pelikokemus on ainakin itsellä täysin eri custom-slidereiden kanssa. Ei juuri ole valittamisen aihetta. En ole varmaan ikinä näissä saanut itse 10 jäähyä per peli, joten pelityylistäkin voi hakea selitystä.

Ei näitä pelejä pakko ole väkisin yrittää vääntää, jos kokemukset on pääosin negatiivisia. :rolleyes:

No melkein alkaa olee semmonen luovutusmieliala päällä. Mut ehkä viel vois kokeilla jotain säätöjä.
 
Ylös Bottom