Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten tossa hutissa jos loppuu pelaajan ura, niin voiko sitä jatkaa mitenkään vai mitä sille elaajalle pitää tehdä?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten tossa hutissa jos loppuu pelaajan ura, niin voiko sitä jatkaa mitenkään vai mitä sille elaajalle pitää tehdä?
Jos ura näyttää nollaa niin se on sitten siinä sen pelaajan osalta. Sopimusta voidaan jatkaa, uraa ei. Pelaajan voi joko poistaa tai lykätä kokoelmaan jos/kun ura on taputeltu.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

kuulin vaan että sillä vois vielä pelata jotenkin..?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hyvissä ajoin vaan oikee tatti ylöspäin.


Osaisko joku vieläkään selittää kuinka tässä pelissä pystyy lämään suoraan syötöstä?

Monesti kun voitan aloituksen hyökkäypääs pakille niin levitän sen toiselle pakille joka laukoisi suoraan, mutta sen sijaan se ottaa kiekon haltuun ja vetää onnettoman röpyliranteen maalille.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

kuulin vaan että sillä vois vielä pelata jotenkin..?
Hmm, itse en ole moisesta mitään kuullut mutta voihan se tietysti olla jotenkin mahdollista. Joku enemmän asiasta tietävä voisi vahvistaa asian?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tätä on saatettu kysyä täällä jo, mutta sen verra pitkä topic että ei millään jaksa selata joka viestiä läpi, joten: Onko porukka saanut kikkailtua tuon Bauerin varuste päkin toimimaan? Osa verkkokaupasta ennakkotilanneille siihen tuli latauskoodi sähköpostitse. Itse en saa sitä toimimaan, vaikka olen sen ladannut moneen otteeseen ja asentanut. Ei vaan ilmesty varusteita sinne. Pitääkö pelissä tehdä jotain että ne ilmestyy sinne varustevalikoihin vai mitä? Muillakin on ilmeisesti ollut ongelmia ko. asian kanssa, mutta jotkut ovat kuitenkin saanut sen toimimaan.:confused:

Kiitän!:)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Osaisko joku vieläkään selittää kuinka tässä pelissä pystyy lämään suoraan syötöstä?

Pari peliä pelanneena voin sanoa et toimii samalla tavalla kuin 10:ssä. Refleksit pitää vaan olla kunnossa. Välil onnistuu välillä ei, joskus saa mukavat naurut kun lähtee kunnon tuhnu vetoja tai rysty neppejä ja ne menee maaliin:)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hmm, itse en ole moisesta mitään kuullut mutta voihan se tietysti olla jotenkin mahdollista. Joku enemmän asiasta tietävä voisi vahvistaa asian?

Ei ole mahdollista. Ainoa mahdollisuus on saada saman pelaajan eri kortti ja korvata uran lopettanut sillä, mutta mitkään statsit/treenaukset eivät siirry uuteen korttiin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tätä on saatettu kysyä täällä jo, mutta sen verra pitkä topic että ei millään jaksa selata joka viestiä läpi, joten: Onko porukka saanut kikkailtua tuon Bauerin varuste päkin toimimaan? Osa verkkokaupasta ennakkotilanneille siihen tuli latauskoodi sähköpostitse. Itse en saa sitä toimimaan, vaikka olen sen ladannut moneen otteeseen ja asentanut.

Itsellä täysin sama homma. Olen ladannut tuon jo 4-5 kertaa ja ei ole ollut mitään vaikutusta. En jaksa enää edes yrittää...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Osaisko joku vieläkään selittää kuinka tässä pelissä pystyy lämään suoraan syötöstä?

Monesti kun voitan aloituksen hyökkäypääs pakille niin levitän sen toiselle pakille joka laukoisi suoraan, mutta sen sijaan se ottaa kiekon haltuun ja vetää onnettoman röpyliranteen maalille.
Kaksi kertaa tökkää oikealla tatilla ylös, siten että toinen tökkäys on silloin kun kiekko on kohdalla? Ja kerran tökkää jos haluaa vain ranteen. Tässähän on se R2+taaksepäin lämyn virityskin mutta en ole tuota edes kokeillut. Practice-modessa noita on hyvä testailla.

Onetimereitahan on vähän vaikeutettu NHL10 ajoilta, eli ajoitus on tässä tärkeämpää. Ihan syystäkin...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onetimereitahan on vähän vaikeutettu NHL10 ajoilta, eli ajoitus on tässä tärkeämpää. Ihan syystäkin...
Vaikeutettu, mutta lähtee paremmin, kovempaa ja osuu useammin.
One timerit menee muualtakin kuin takatolpalta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Todiin, nyt on taas EA:n servut pystyssä. Eikun pelaamaan! :cool:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Fhr.fi:n porukka väsäämässä jo hyviä slidereita Ammattilainen-tasolle siinä uskossa et siitä saadaan pelattava. Kieltämättä sillä tasolla tulee maaleja jotenki parhaimmalla tavalla.

Vastaakoha 11:n Ammattilainen-taso jonku entisen änärin korkeinta tasoa?Melkein.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Eikös se onnistu niin että L2 pohjassa oikeeta tattia taakse, jolloin se lähtee "lataamaan lämäriä" ja sit kun kiekko kohdalla niin vie tatin eteen..

Jep tämä toimii mutta on aivan liian vaikeaa ja sitä ei kerkee tekee jos antaa nopeen syötön melki vieressä olevalta pakilta.

Jos ura näyttää nollaa niin se on sitten siinä sen pelaajan osalta. Sopimusta voidaan jatkaa, uraa ei. Pelaajan voi joko poistaa tai lykätä kokoelmaan jos/kun ura on taputeltu.

Tai vaihtoehtoisesti myydä tyhmille ihmisille eteenpäin. Khabibulinista sain komiat 1250 kun career 0 jäljellä. Eikä tuntunut pahalta yhtään. Oikein tollasille idiooteille jotka eivät tajua kattoo edes onko uraa jäljellä. Tosin vielä idioottimaisempaa on EA:n antaa noita laittaa ees huutokaupattavaksi.

Hyvissä ajoin vaan oikee tatti ylöspäin.

Oh rly? Kappas kun en tajunnut ;) No ei ihan toimi noin kuten kympissä toimi :(

Pari peliä pelanneena voin sanoa et toimii samalla tavalla kuin 10:ssä. Refleksit pitää vaan olla kunnossa. Välil onnistuu välillä ei, joskus saa mukavat naurut kun lähtee kunnon tuhnu vetoja tai rysty neppejä ja ne menee maaliin:)

reilu 160 peliä pelanneena voin sanoa että ei toimi samalla tavalla kuin 10:ssä. Syötöt taaksepäin ja vastapalloon toimii samalla tapaa mutta jos annat poikittais syötön pakilta pakille niin kympissä se lämmäs pitämällä tattia ylhääl hyvissä ajoin, mutta tässä ei auta tuo.

Kaksi kertaa tökkää oikealla tatilla ylös, siten että toinen tökkäys on silloin kun kiekko on kohdalla? Ja kerran tökkää jos haluaa vain ranteen. .

Kiitos tämä menee kokeiluun jahka seuraavan kerran pääsen virittään lämmyä :cool:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tai vaihtoehtoisesti myydä tyhmille ihmisille eteenpäin. Khabibulinista sain komiat 1250 kun career 0 jäljellä. Eikä tuntunut pahalta yhtään. Oikein tollasille idiooteille jotka eivät tajua kattoo edes onko uraa jäljellä. Tosin vielä idioottimaisempaa on EA:n antaa noita laittaa ees huutokaupattavaksi.

Joo aika paljon näkyy olevan kaupan noita pelaajia, jolla on alle 10 peliä uraa jäljellä, joten tarkkana saa olla. Toki omaa tyhmyyttäänhän se on, jos erehtyy tuollaisen ostamaan, itse ainakin olen aina tarkkana että mitä ostan ja selaan rauhassa saman pelaajan kortteja, jotta ei käytä "turhaan" ea-puckseja. :)

Itellä on kans pyöriny mielessä, että miksi nuo "uraa jäljellä 0 matsia"-kortit edes säilyy. :confused: Eikö se olisi kaikille helpompaa, jos tulisi vaikka ilmoitus että "pelaajan X ura on loppunut, kortti poistuu kokoelmastasi"..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja bugirannarit uppoo tähtipelaaja-tasolla ihan samaan malliin kuin kympissä alkuaikoina. Hohhoijaa EA.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja bugirannarit uppoo tähtipelaaja-tasolla ihan samaan malliin kuin kympissä alkuaikoina. Hohhoijaa EA.
No tässä pelissä onlinessa uppoo aivan kaikki. Jopa rannarit ilman venutusta, jos vaan osaa. Yks kaveri tuli HUTissa vastaan, ja en tiedä mitä sieniä se oli syöny, mutta lähes joka vedon laitto maaliin. Kaikki semmosia pikavetoja, joissa ei venuttanu tai mitään muutakaan ihmeellistä tehny. Napakkoja vetoja ja meni joka nurkkaan. Kai veti sinne aina missä oli enemmän tilaa. One-timerit menee kans joka puolelta. Lämäritkin menee jos vaan on tonttia. Läpiajoissakaan ei oikein voi epäonnistua. Yrittää mitä tahansa, niin aina menee. Pahimmillaan noi pelit päättyy jotain 11-9 jos kummatkin päästää vastustajan siniviivan yli edes muutaman kerran.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Saisivat päivittää sen online (HUT) bugin, että kun vastustaja quittaa niin ei selviydy seuraavalle kierrokselle. Vähän alkaa kyrsimään, kun AINA jos johtaa enemmällä kuin kahdella maalilla ja sattuu hallitsemaan peliä niin kaveri quittaa. Ei oikein etene tossa turnauksessa kun pari-kolme kertaa yrittää eka edetä kierroksella ja sit tulee joku "ostojoukkue" 90 overall:lla ja turnaus loppuu siihen.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

EA teki mulle sellasen tempun, että kun olin voittanut 2000 pisteen offline turnauksen, niin kun palasin HUT aulaan niin puckseja ei tullut lisää ja nuo 5 vai 4 peliä jotka voitin turnauksessa kirjattiin minun häviöksi... käsittämätöntä...Ja kun vielä voitin kaikki pelin tyyliin 0-10... Mut täs änäris uppoo kyl kaikki:D
 
Ylös Bottom