Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs perhana tässä onnistui tuo suoraan syötöstä lämääminen? Niin että kaveri lataa jo valmiiksi lämäriä ja kun kiekko on kohdalla niin PAM!

Vasen liipaisin pohjaan ja oikea tatti alas, sit vaan tatilla ylös vähän ennen kuin kiekko on hollilla (lägistä riippuen tietty).

Ja tietty se kuti lähtee myös ilman sitä latausta, vasen liipaisin ja oikea tatti ylös-meiningillä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Lisäsin tämän saman viestin myös Xbox360 - alueelle.
Jos jotakin nyt kiinnostaa, niin olen väsännyt toistaiseksi 12:lle joukkueelle omat soittolistat, jotka pääsääntöisesti sisältävät maali-, jäähy-, erätauko-, pelikatko- sekä introbiisit. Pelikatkolistoista tekee erityisesti mielenkiintoisen sen, että jokaiselle joukkueelle olen lisännyt tusinan verran suomalaisia mainoksia joukkoon.
Osan biiseistä olen lainannut Frostyn loistavasta paketista, osan HMP:n (Operation Sports) BIP - paketista ja loput on sitten omaa muokattua tuotosta, johon käytin Audacityn G-verb - efektiä saadakseni biisit kuulostamaan mahd. hyvältä. Paketit eivät sisällä itse soittolistoja, pelkät ääniraidat, joten soittolistat on tehtävä itse käyttäen Windows Media Playeria tai vaihtoehtoisesti ilmaista ja kätevää Playlist Creatoria. Itse en ole vielä paketteja pelissä testannut, joten toivon että mahdollisimman moni antaisi palautetta, olivat ne sitten positiivisia tai negatiivisiä. Toistaiseksi HPK:n ja KalPan soittolistat puuttuvat.
Xbox - alueella sain palautetta Pelicansin vanhentuneesta soittolistasta, mutta muuten kuulemma suht toimiva paketti. Ja tosiaan, jos jotain kiinnostaa lähteä päivittelemään näitä pelikatkobiisejä mun kanssani, ni vois tosiaan kasata vaikka jonkunnäköistä ajantasalla olevaa soittolistaa jostakin joukkueesta.

BLUES
HIFK
ILVES
JOKERIT
JYP
KÄRPÄT
LUKKO
PELICANS
SAIPA
TAPPARA
TPS
ÄSSÄT
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Voisiko joku vielä avutonta auttaa, että millä tavalla nuo pitäisi saada auki. Nuo .rar-tiedostot pitää ilmeisesti purkaa ja muuta vastaavaa, mutta itsellä ei ole mitään hajua miten :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Voisiko joku vielä avutonta auttaa, että millä tavalla nuo pitäisi saada auki. Nuo .rar-tiedostot pitää ilmeisesti purkaa ja muuta vastaavaa, mutta itsellä ei ole mitään hajua miten :D

WinRAR:lla aukeaa kuin itsestään. Kun on RAR-tiedosto auennut, valitse kansio(t) "maalamalla" ne ja valitse "Extract Here." Sen jälkeen valitset vain kansion, johon haluat tiedostot purettavan.

E: Sen verran sanon vielä, että jos joku on lataamassa Bluesin, Ilveksen tai Pelicansin pakettia, niin parempi odottaa huomiseen. Olen tänään päivitellyt näiden joukkueiden paketteja ja huomenna uploadaan uudelleen.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse en ole vielä paketteja pelissä testannut, joten toivon että mahdollisimman moni antaisi palautetta, olivat ne sitten positiivisia tai negatiivisiä.

No nyt ensimmäisenä ladattu JYPin paketti, ja muuten vaikuttaa hyvältä, mutta maalibiisi on väärä. Nykyään se on JYP Hockey Team, ja siitä leikattu versio suurin piirtein kertosäkeen kohdalta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs porukka on täällä legendan saanu helpoiten auki?!. 318 peliä pelattuna, C+ - B- on aina tuo kokonaisuus, tuolla B - C välillä se kokoajan pomppii.. Onnistuisko tuo legendan hommaaminen helpoiten työmyyrällä tai voimahyökkääjällä niinkuin monet huhut on kertoneet?!. Alkaa totaalisesti mennä hermot, ei sitä vaan saa joten vinkkejä kaivattaisiin... Tarkoitus ois kuitenki pelata hyökkääjällä se legenda auki joten puolustava pakki ei tuu kysymykseenkään..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

No nyt ensimmäisenä ladattu JYPin paketti, ja muuten vaikuttaa hyvältä, mutta maalibiisi on väärä. Nykyään se on JYP Hockey Team, ja siitä leikattu versio suurin piirtein kertosäkeen kohdalta.

No niimpäs onkin.. :S Perhana ku tuolta Youtubesta tulee katsottua mikä on minkäkin joukkueen maalibiisi, näköjää oli väärää informaatiota. Myös JYP:n paketti päivitetään siis tänään. Kiitoksia :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs porukka on täällä legendan saanu helpoiten auki?!. 318 peliä pelattuna, C+ - B- on aina tuo kokonaisuus, tuolla B - C välillä se kokoajan pomppii.. Onnistuisko tuo legendan hommaaminen helpoiten työmyyrällä tai voimahyökkääjällä niinkuin monet huhut on kertoneet?!. Alkaa totaalisesti mennä hermot, ei sitä vaan saa joten vinkkejä kaivattaisiin... Tarkoitus ois kuitenki pelata hyökkääjällä se legenda auki joten puolustava pakki ei tuu kysymykseenkään..

Jos yhtään osaat englantia niin linkissä on hyvät ohjeet. How to get your Legend Card in OTP 100% Guaranty - EASHL Forum
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos yhtään osaat englantia niin linkissä on hyvät ohjeet. How to get your Legend Card in OTP 100% Guaranty - EASHL Forum

Vaikka NHL11 onkin kallellaan tuonne fyysisen pelaamisen suuntaan, en nyt ihan allekirjoittaisi noita ohjeita, tuohan on lähes huumorimielellä tehty :)

Jos C:n ja B:n välillä keskiarvo pyörii hyökkääjänä, ei millään pahalla, mutta ehkä voisi tuota omaa peliä alkaa miettimään eikä pelaajatyyppiä.

Kuitenkin B/B+ on aika helppo saavuttaa vaikkei paljoa taklailisi eikä tekisi pisteitä.

Järkevästi pelaten paikan pelaamisesta tulee poikkeuksetta A-/A, eli seuraat vaan sinistä nuolta. Pelaat paikkaa etkä miestä. Ja missään nimessä ei sellaista kiekon perässä juoksemista mitä suurin osa OTP pelaajista harrastaa.

Team Play: Älä menetä kiekkoa. Syötä ajoissa tai dumppaat ennen sinistä vihun päätyyn. Älä ota tyhmiä jäähyjä. Pelaat peliä kuin se olisi joukkuepeli (hups, sehän onkin vaikkei sitä uskoisi välillä änärin parissa)

Ja statit: Jos pelaat kuten Team Play osiossa "neuvoin", syöttöpisteitä tulee vähintäänkin. Ja ne riittää jos muut osa-alueet on hanskassa.

Ja vielä loppuun, ei se kortti mitään tarkoita :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

JYP:n maalibiisiin lisäsin nyt sitten tornadosummerin + oikean maalibiisin kertosäkeistöstä alkaen. Tässä linkki tiedostoon, joka sisältää nyt JYP:n maali- sekä vierasjoukkueen jäähybiisin.

E: Onko joku kokeillut, miten vierasjoukkueen "maalibiisi" eli paketista löytyvä "Away Goal", tuo pelkkä hurraus kuuluu itse pelissä?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Paketit eivät sisällä itse soittolistoja, pelkät ääniraidat, joten soittolistat on tehtävä itse käyttäen Windows Media Playeria tai vaihtoehtoisesti ilmaista ja kätevää Playlist Creatoria.
Ootko saanut noi PC:llä tehdyt soittolistat siirrettyä ja toimimaan PS3:ssa? Jos olet niin tarkalleen miten? Tuon HMP:n aikoihin yritin noita viritellä siinä kuitenkaan onnistumatta, piti sitten nakutella PS3:lla suoraan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ootko saanut noi PC:llä tehdyt soittolistat siirrettyä ja toimimaan PS3:ssa? Jos olet niin tarkalleen miten? Tuon HMP:n aikoihin yritin noita viritellä siinä kuitenkaan onnistumatta, piti sitten nakutella PS3:lla suoraan.

Itse en omista PS3:sta, mutta olen kuullut että musiikin siirtäminen PS3:n on mahdollista myös USB-tikun kanssa. Koitapa USB-tikulla lisäämällä siihen sekä ääniraidat (.mp3) että tekemäsi soittolistat. Jollei onnistu, yritän auttaa parhaani mukaan konsolia omistamatta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vaikka NHL11 onkin kallellaan tuonne fyysisen pelaamisen suuntaan, en nyt ihan allekirjoittaisi noita ohjeita, tuohan on lähes huumorimielellä tehty :)

Jos C:n ja B:n välillä keskiarvo pyörii hyökkääjänä, ei millään pahalla, mutta ehkä voisi tuota omaa peliä alkaa miettimään eikä pelaajatyyppiä.

Kuitenkin B/B+ on aika helppo saavuttaa vaikkei paljoa taklailisi eikä tekisi pisteitä.

Järkevästi pelaten paikan pelaamisesta tulee poikkeuksetta A-/A, eli seuraat vaan sinistä nuolta. Pelaat paikkaa etkä miestä. Ja missään nimessä ei sellaista kiekon perässä juoksemista mitä suurin osa OTP pelaajista harrastaa.

Team Play: Älä menetä kiekkoa. Syötä ajoissa tai dumppaat ennen sinistä vihun päätyyn. Älä ota tyhmiä jäähyjä. Pelaat peliä kuin se olisi joukkuepeli (hups, sehän onkin vaikkei sitä uskoisi välillä änärin parissa)

Ja statit: Jos pelaat kuten Team Play osiossa "neuvoin", syöttöpisteitä tulee vähintäänkin. Ja ne riittää jos muut osa-alueet on hanskassa.

Ja vielä loppuun, ei se kortti mitään tarkoita :)

Kyllä se mulla toimi.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

NHL11 pelattaessa netissä kaverin kanssa, onko mahdollisuus jutella kuulokemikrofonin välityksellä?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Toimiiko muilla Ässien biisien lataaminen tuosta crazy-boyn listaamalta listalta. Itsellä ei aloita biisien latausta ollenkaan jostain syystä, päivittää vain kyseisen sivun.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

On se vaan taas niin, että moninpeleissä eniten ketuttaa ne toiset pelaajat.
Ensin otan pari kertaa turpaan niin että tukka lähtee, ja kun viimein tulee peli, jossa pääsen tappiolta 3-1 johtoon, niin ei ennätä kolmannen maalin replay lähteä pyörimään kun on jo äijä häipynyt, peliäkin oli puolitoista erää jäljellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs porukka on täällä legendan saanu helpoiten auki?!. 318 peliä pelattuna, C+ - B- on aina tuo kokonaisuus, tuolla B - C välillä se kokoajan pomppii.. Onnistuisko tuo legendan hommaaminen helpoiten työmyyrällä tai voimahyökkääjällä niinkuin monet huhut on kertoneet?!. Alkaa totaalisesti mennä hermot, ei sitä vaan saa joten vinkkejä kaivattaisiin... Tarkoitus ois kuitenki pelata hyökkääjällä se legenda auki joten puolustava pakki ei tuu kysymykseenkään..

Vai olisko pelinvaihto aiheellista jos ei peli vaan yksinkertaisesti kulje??:eek: oon valitettavasti pelannu sun kanssa muutaman pelin aulassa ja en yhtään ihmettele että kokoajan B-
C kokonaisuus...:mad:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Peli antaa kyllä mielestäni melko tarkasti arvosanan. Kyllä on omassa pelityylissä paljon parantamista jos sinne C:n kieppeille jää. Itse sain legendan 150-pelin kohdalla kaikkien arvosanojen ollessa A- :) Pelaajatyyppini on 2wayforward ja sentteri on paikkani :)
 
Ylös Bottom