Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Olipas kohtuu masentava pelata turnaus Suomella. Neljän parhaan joukossa joukkueet Suomi, Italia, Kazastan ja Saksa. Saman huomasin kymppiversiossa, nämä ns paska maat pääsivät lähes aina neljän parhaan joukkoon. Tuli jätettyä koko turnaus kesken tuon takia. Ei vaan nappaa ku jauhaa kauhean taistelun Ruotsin kanssa ja sitten pitäisi pelata Italiaa vastaan. Nämä Italiat voittaa järkeään aina 5-1 vähintään.. Menipä sitten koko päivän pelailut ihan hukkaan :/
 
Tuota noin

Voisiko joku viisaampi kertoa mistä saan päivitettyä Nhl:n nykyiset kokoonpanot? Vai pystyykö kokoonpanoja päivittämään edes identtisiksi?
 
Vastaus: Tuota noin

Voisiko joku viisaampi kertoa mistä saan päivitettyä Nhl:n nykyiset kokoonpanot? Vai pystyykö kokoonpanoja päivittämään edes identtisiksi?

Aloita joku online-ottelu, sillä saa ne kaikista uusimmat missä esimerkiksi Jeff Skinner on kokonaisuudeltaan 79 eikä 68. Ainakin vielä eilen tuolta "Lataa Kokoonpanoja"-osiosta uusimmat olivat ne vanhemmat missä pelaajia puuttuu jne.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hehheh, oli tiukka online matsi ja jatkoajalla Kunitz pääsee sivaltamaan lähes maaliviivalta tyhjiin, mutta mites käykään...---> Kunitz jatkoajalla

Pidempää videota en saanut, sillä tuo oli huippuhetkissä ja se video oli siellä todella lyhyt, mutta mikä pahinta, sitä ei saanut aloitettua alusta eikä lopetettua loppuun. Piti alottaa kun kolmasosa oli jo mennyt ja lopettaa kun kolmasosa oli jäljellä :D Hyvin hoidettu nää jutut....
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pientä vertailua edelliseen osaan, NHL10:een.

En omista NHL11:sta, mutta olen sitä pelannut. Mielestäni NHL11 on NHL10:a parempi peli. Hitusen, mutta lähes joka osa-alueella. Niin vähän kuitenkin että kyseessä on suhteellisen sama peli, pienillä muutoksilla. Kuluttajana en suosittele NHL10:n ostajille NHL11 ostamista, ellei ole joko suht varakas (esim 50€ on 1% kassasta jonka voit kuluttaa huoletta milloin vain) tai sitten pelisarjan fani/keräilijä. Itse en ostanut tätä enkä ole ostamaan. Silloin kun 11:n hinta on pudonnut tarpeeksi alas on toisaalta NHL10:n nostalgia-arvo noussut pelattujen pelien määrän takia sen verran että turha sitä on siihen vaihtaakaan.

Lisäksi NHL10ssa riittää itse vielä pelattavaa rutkasti. Be A GM:ssa menossa 5. kausi Carolinalla. Enpä usko että ehdin tuota be a gm loppuun pelata ennen nhl12 julkkareitakaan.

Jos bisnekseen ei kuuluisi tuoton maksimoiminen, tämä olisi julkaistu 9.95€ hinnalla Season 2011 Updatena. Sillä hinnalla olisin ostanutkin. NHL10 tulee riittämään niin yksin- kuin moninpeleihin vielä pitkään (ainakin itselläni).
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Näkeekö jostain EA:n rosteri-päivitysten suunniteltuja julkaisuaikatauluja? Nythän viimeisimmässä päivityksessä (17.11) ei päivittyneet kovin laajalti SM-liigan joukkueet. Jokereilta puuttuu yhä ainakin Lasak ja Ässien viimeisin hankinta Caldwell uupuu niin ikään.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mut eihän autoakaan osteta järki- vaan tunnesyistä.

Pientä vertailua edelliseen osaan, NHL10:een.

En omista NHL11:sta, mutta olen sitä pelannut. Mielestäni NHL11 on NHL10:a parempi peli. Hitusen, mutta lähes joka osa-alueella. Niin vähän kuitenkin että kyseessä on suhteellisen sama peli, pienillä muutoksilla. Kuluttajana en suosittele NHL10:n ostajille NHL11 ostamista, ellei ole joko suht varakas (esim 50€ on 1% kassasta jonka voit kuluttaa huoletta milloin vain) tai sitten pelisarjan fani/keräilijä. Itse en ostanut tätä enkä ole ostamaan. Silloin kun 11:n hinta on pudonnut tarpeeksi alas on toisaalta NHL10:n nostalgia-arvo noussut pelattujen pelien määrän takia sen verran että turha sitä on siihen vaihtaakaan.

Lisäksi NHL10ssa riittää itse vielä pelattavaa rutkasti. Be A GM:ssa menossa 5. kausi Carolinalla. Enpä usko että ehdin tuota be a gm loppuun pelata ennen nhl12 julkkareitakaan.

Jos bisnekseen ei kuuluisi tuoton maksimoiminen, tämä olisi julkaistu 9.95€ hinnalla Season 2011 Updatena. Sillä hinnalla olisin ostanutkin. NHL10 tulee riittämään niin yksin- kuin moninpeleihin vielä pitkään (ainakin itselläni).
 
PAITAKOODIA

EA siis vihdoin julkaissut paitakoodin ja senhän saa syöttämällä koodin bcxkg8fkx3h4m3p5 pelin valikkoihin (jonnekin sinne, en ala tätä varten sitä tarkistamaan ja ulkomuistista ei millään mene :))
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Jokos väkin on kyllästyny mänttäämään änäriä kun ei mitään kirjoitella? Tuliko pelistä patchin jälkeen yhtään parempi ja vähäbugisempi?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Jokos väkin on kyllästyny mänttäämään änäriä kun ei mitään kirjoitella? Tuliko pelistä patchin jälkeen yhtään parempi ja vähäbugisempi?

Kaikkihan tätä pelaa, mutta täältä löytyy niin jumalattomasti aiheita tähän peliin liittyen, että jokaisen pelimuodon keskustelut käydään muualla ja apuakin kysellään muualla, mitäs täällä sitten kirjotella? :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Gran turismo 5 ja nettipokeri vie aikaa täällä päin
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Toissailtana jotenkin huomasi, että vain elämäntyökseen NHL11:a paukuttavia oli paikalla, kun vain tätä HC-pelaajaosastoa tuli vastaan. Kieltämättä aika hassua, että kolmessa perättäisessä matsissa tulee vastaan kolme eri porukkaa ja jokaisen jengin paras pistemies on kerännyt jo lähes 3000 pinnaa. Tai sitten ne turpaan ottavat porukat ovat jo käyneet liian vähiin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

En tiedä onko täällä puhuttu näistää itse tehdyistä roster-päivityksistä, enkä löytänyt sille omaa ketjua joten laitanpa tänne;

Itse tein muutama päivä sitten itse sm-liigaan uudet, kokonaan päivitetyt kokoonpanot. Mutta miten voisin niitä sitten tänne nettiin jakaa? Ja löytyykö keneltäkään muulta päivitettyjä SM-Liiga rostereita, ihan vertailun vuoksi.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

En tiedä onko täällä puhuttu näistää itse tehdyistä roster-päivityksistä, enkä löytänyt sille omaa ketjua joten laitanpa tänne;

Itse tein muutama päivä sitten itse sm-liigaan uudet, kokonaan päivitetyt kokoonpanot. Mutta miten voisin niitä sitten tänne nettiin jakaa? Ja löytyykö keneltäkään muulta päivitettyjä SM-Liiga rostereita, ihan vertailun vuoksi.

Alla olevassa linkissä on keskustelua erikseen SM-Liigan kokoonpanoista. Itsellä ei ole noista omatekoisista kokoonpanojen päivityshommista kokemusta, mutta näin vinkiksi.

http://www.konsolifin.net/bbs/yleista-keskustelua-ps3-peleista/87436-nhl11-sm-liiga-kokoonpanot.html
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tässä päivityksen jälkeen taklauksia pienennetty ja laukausten voimaa myös? Offline puolta tarkoitan, vauhdit ja taklaukset on kaikki täysillä, phaneuffilla ajelee täysillä vastapalloon niin just ja just saa Brieren tai vast. mikkihiiren kaatumaan..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tässä päivityksen jälkeen taklauksia pienennetty ja laukausten voimaa myös? Offline puolta tarkoitan, vauhdit ja taklaukset on kaikki täysillä, phaneuffilla ajelee täysillä vastapalloon niin just ja just saa Brieren tai vast. mikkihiiren kaatumaan..

Justjoo, onlinessa normiasetuksilla äijät lentelee niin helposti, että sais kyllä oikeasti voimakkuuksia pienentää, tai no, ihan hyvät ne on nyttekki. Eli ei ole tietääkseni mitään pienennetty.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Näemmä tullut joku mahtava säätöpäivitys. X:ää voi hakata surutta koko ajan ilman pelkoa jäähyistä. Mitään mieltä koko ***** pelissä enää.. Ainakin kolme matsia ollut sellasia, että vastustaja tekee maalinsa siitä, että se huitoo X:llä mun pakeilta kiekkoa pois ja tekee maalin..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitenkäs perhana tässä onnistui tuo suoraan syötöstä lämääminen? Niin että kaveri lataa jo valmiiksi lämäriä ja kun kiekko on kohdalla niin PAM!
 
Ylös Bottom