Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hieno päivitys hermanni, puolet peleistä päättyy kesken, koska kotiryhmään ei saada yhteyttä. Sinne meni.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse käytän juurikin tuolta Operation Sportsin foorumilta löytyvää musiikkipäkkiä. Pelkästään jo pelikatkobiisejä on yli 500. Löytyy myös erätaukobiisit, sisääntulobiisit, jäähybiisit jne. Suosittelen.

NHL 11 HMP Sound Pack! - Operation Sports Forums
Wow. on kyllä jätkä nähnyt vaivaa tuon tekemisessä :eek: Isot propsit tästä! :)

Mutta tästäkin löytyy puutteensa kuten mm. kotoisen SM-Liigan joukkueiden maalibiisit. Täällä KonsoliFINissä oli ainakin yksi tyyppi, joka teki noita SM-Liigan musiikkipaketteja NHL 10:een. Voiko joku laittaa linkkiä siihen, koska en kuollakseni muista minkä niminen tyyppi oli kysessä :eek:

Sitten onkin mukava urakka tiedossa, kun noille jokaiselle pitää tehdä omat soittolistat...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

En ole kokeillut mut olisiko custom2 sit HUT-joukkueelle?
HUT-joukkueen kotipeleissä soivat ne musiikit, mitkä on asetettu sille joukkueelle, jonka logo HUT-joukkueella on käytössä.
 
HUT-joukkueen kotipeleissä soivat ne musiikit, mitkä on asetettu sille joukkueelle, jonka logo HUT-joukkueella on käytössä.
Ok, tietenkin. Niihän se on nimittäin EASHL:ssä myös, jos käyttää jonku oikean joukkueen pelipaitoja/logoa. Silloin musat pitää juurikin asettaa sen joukkueen kohdalle.

Wow. on kyllä jätkä nähnyt vaivaa tuon tekemisessä :eek: Isot propsit tästä! :)

Sitten onkin mukava urakka tiedossa, kun noille jokaiselle pitää tehdä omat soittolistat...
Joo, joskus maalis-huhtikuussa kaveri oli ihan täpinöissä aloittamassa ja lähetti mulle todella raakileversion paketista. Poistin huonolaatuisimmat pelikatkomusat ja lähetin takas. En ole itsekään imuroinut tätä viimeistä, koska itsellä on melko hyvät omat musat ja en ole jaksanut tehdä soittolistoja. Vois joskus imuttaa ja katsoa onko ne omat "työt" päätyneet tuonne. :)

e: Imutin ja siellähän ne ovat: pelikatkobiiseihin on lisätty organit mun jälkeen, mut toi zBip oli mun idea kun oli vähän sorttausongelmia. Ja ei HMP tosiaan ole itse ripannut kun noita introja tms. Tehnyt vaan selvitystyötä ja koonnut (on se kova työ sekin). Sen takia viimevuonna kun Frosty teki oman pakettinsa niin se oli mielestäni tuhat kertaa parempi kun kaikki biisit oli huippulaatuisia (itse ripattuja).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kaveri kahvas onlinessa hienon tasoitusmaalin kolmannessa erässä, parasta etten edes ehtiny painaa Glencrossilla mitään nappia ku kiekko lähti lavasta sopivaan suuntaan.

Art of Momentum | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kaveri kahvas onlinessa hienon tasoitusmaalin kolmannessa erässä, parasta etten edes ehtiny painaa Glencrossilla mitään nappia ku kiekko lähti lavasta sopivaan suuntaan.

Art of Momentum | EA SPORTS

Tämä on ilmeisesti niin sanottu "jojo"-ilmiö. Itelleki käyny monesti mutta ei vielä maaliin asti ole menny (suoraan). Useimmiten esiintyy kun on pääsemässä/pääsee läpiajoon, niin kaveri nappaa "jojolla" kiekon pois. Kiekonriisto tapahtuu vielä monesti nappia painamatta pelaajan läpi takaa tai sivusta.

Mutta eikös slogan olekin:
"EA SPORTS, IT'S IN THE GAME"

Voisinpa jopa vastatakin: "Yes, I have seen that, but too many times!!!"
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt täällä tarvitaan valaistusta asiaan, koskien HUT online pelejä.

Pystyykö porukka säätämään tuonne omat slider asetukset maalivahtien tasoille jne? Olen pelannut n. 100 peliä CPUta vastaan (ammattilainen/tähtipelaaja + tosipelaaja asetuksilla) ihan reenatakseni änäriä (vuosien tauon jälkeen) ja nyt pelannut pari peliä onlinessä. Hommalla on eroa kuin yöllä ja päivällä.

Vastustaja laukoo kiekot sisään mistä tahtoo. Vetelee ranteella siniviivalta ilman maskia. Löysiä lämäreitä laitojen vierestä ja luistelevat moken ohi ja yläpesään (siis ilman minkäänlaista harhautusta!!). Mikä hemmetti tässä nyt mättää? Eihän tuollaisessa ole mitään järkeä. CPUta vastaan tähtipelaaja+tosipelaaja asetuksilla saa tosissaan vääntää, että NHL-tason moken ohi saa kiekon ja hyvä niin. Olen todella nauttinut pelaamisesta, mutta offline-peliksi kyllä jää jos tuo on tuota paskaa onlinessä?

Kertokaa nyt, että olen jättänyt jotain huomioimatta?

Piti vaihtaa tuohon (tylsään) ihan pick-a-team-and-go online versioon, missä 90% vastustajista valitsee Detroitin/Washingtonin/Pittsburghin. Ilmeisesti tuo konetta vastaan kerätty kohtuu hyvä HUT teami aiheutti sen, että vastassa oli vain täysin eri luokan pelaajia ja tukkaan tuli ja kunnolla. Ei se kyllä silti selitä noita ihme maaleja...

Noh kuitenkin. Pientä makua alkaa kuitenkin online vääntämisessäkin olla. Ainoa mikä ihmetyttää on tuo kiekon hallussapito. Mikä hemmetti siinä on, että kaverit luistelevat kohtuu "suoraan" sen kummemmin veivaamatta ja itse saa leipoa vaikka kahdella äijällä vieressä eikä kiekkoa saa pois. Mailalla sohii sen minkä kerkeää ja ei millään.

Täysin vastakohta onkin sitten oma kuljettaminen. Sama miten koittaa viedä kiekkoa vapaalle puolelle, suojata jne. Ei mitään apua, kaveri nappaa viimeistään toisella huitasulla kiekon pois ja taas mennään omaa päätä kohti. Puuh, ei vaan keksi sitä "juttua".

Onkos muuten olemassa jotain "käytä näitä" taktiikoita, kun tuntuu, että jokaisella vastustajalla on aikalailla sama puolustuskuvio. Hyökkäyssiniviivalla on neljän miehen muuri josta ei meinaa päästä läpi sitten millään. Itse koittanut vaihdella karvauskuvioita jne, mutta harvoin sinne alas saa kolmea miestä enempää. (yrittänyt myös varovasta karvata ylimmällä miehellä, ettei se olisi heti tilanteesta pihalla).

Antakaas ny prkl jotain vinkkiä niin saa vähän narunpäästä kiinni :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

On tämä osittain parempi kuin 10, mutta puutteita on melkoisesti. Onlinessa ainakin samat vanhat mailanvemputuskikat päättyy ihan liian usein maaliin. Ainoa tapa estää nuo on vain yksinkertaisesti riistää kiekko pois ennen kuin vastustaja ehtii vetämään. Vituttaa silti kun jotkut yrittää sitä jatkuvasti. Glitchiksi kai kutsutaan.

Keskeyttäjiä piisaa vieläkin ihan liikaa, mikä tosin ei ole pelin vika. Jos nyt sattuu johtamaan peliä sen 3-0 niin aika varmasti joku vastassa oleva swedupetteri lopettaa kesken. Turhauttavaa, vaikka siitä voitto kirjataankin itselle. Takuuvarmasti laitan aina jotain kuittailuviestiä perään näille sankareille. Mikä siinä häviämisessä on niin vaikeaa, aina ei vaan voi voittaa!

Suurin bugi tuntuu olevan tuo online-pelihaku joka ei todellakaan toimi kunnolla. Ja kyllä, omat nettiasetukset on juuri sillä tavalla kuin EA suosittelee. Todella rasittavaa kun kerta toisensa jälkeen pelkkään pelin hakemiseen menee aina keskimäärin 10min. Hermoja tämä peli syö, mutta hyvän pelin sattuessa kohdalle peli taas antaa todella paljon. Melko ristiriitaista...

Toivottavasti 2k julkaisee taas jatkossa oman tekeleensä ja panostaa siihen, niin EA:kin joutuu panostamaan entistä enemmän omaan peliinsä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Suurin bugi tuntuu olevan tuo online-pelihaku joka ei todellakaan toimi kunnolla. Ja kyllä, omat nettiasetukset on juuri sillä tavalla kuin EA suosittelee. Todella rasittavaa kun kerta toisensa jälkeen pelkkään pelin hakemiseen menee aina keskimäärin 10min.
Ootko tosissas? En muista että koskaan olisi kestänyt puolta minuuttia kauempaa, sekin joskus hiljaisempana aikana kun omantasoista vastusta ei meinaa löytyä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ootko tosissas? En muista että koskaan olisi kestänyt puolta minuuttia kauempaa, sekin joskus hiljaisempana aikana kun omantasoista vastusta ei meinaa löytyä.

HUT:ssa mulla alko mennä myös järkiään se 5-10 minuuttia pelin etsimiseen. Siksi piti vaihtaa random-onlineen, joka on ollut mielestäni pelillisesti huomattavasti miellyttävämpää, koska joukkueet ovat aina tasaväkiset. Ellei sitten tahalleen ota reilusti huonompaa / parempaa tiimiä.

Täytyy rehellisesti sanottuna myöntää, että oon alkanut tehdä raakasti niin, että jos ei ekan 10minuutin jälkeen vastustaja nappaa, niin lähden pätkimään. Sama juttu, jos huomaan heti, että vastustaja on aivan täys noobinolla ja lähinnä syöksyilee kentällä. Sama juttu jos yhteys vaikuttaa yhtään lagaavan. Noille statseille nyt ihan yks ja lysti, mitä väliä niillä random-onlinessä on? Mieluummin mää haluan laatuaikaa arvokkaalta vapaa-ajaltani.

Mulla on ollut sen jälkeen kivaa tän pelin kanssa: tasasia matseja, voittoja ja tappiota. Välillä nakertaa, välillä tuuletetaan. Ei tarvi katella niitä ihme huoraajia. Joskus tulee niitä "looser quitter" viestejä, mutta vastaan yleensä, että "olit niin luokattoman surkea, etten jaksa sua vastaan edes pelata".

Joku kyseli aiemmin pelillisiä ja taktisia vinkkejä. Vastustajan siniviivamuuriin ei usein auta kuin kova lämy päätyyn ja perään, tai roikku, riippuu. Armotonta syöttelyä alueella, niin kyllä sitä tilaa aina aukeaa. Yritän ite ainakin syöttelyllä olla päästämättä edes vastustajaa iholle kiinni. Sit jos yritän maalille ajoa, niin eri asia.

Puolustuksessa pyrin estämään kiekon alueelle pääsyn peittämällä linjat ja huitomalla. Suora taklaus on aina vähän riski. Jos vastustaja pääsee kunnolla alueelle, niin saatan tehdä niin, että vaihdan itselle hyökin ja yritän sillä peittää mahdollista syöttölinjaa ja jätän karvaamisen tietokoneelle. Riippuu kuinka hyvä vihu on, huonoilta voi yleensä vain hakea kiekon.

Taktiikkana yleensä varovainen/normaali - 1-2-2 - normaali painostus ja siniviiva. Taitaa olla lempitiimini Vancouverin oletustaktiikka. Ne vastustajat joilla on 3-2:n ja all attack päällä, ottaa yleensä turpiin 100-0, koska pakit pelaa ittensä koko ajan ulos. Sitten jos olen itse tappiolla vikan erän alkaessa, niin vaihdan samaan all-in taktiikkaan.

Pelissä eniten ärsyttää edelleen tämä välillä esiintyvä ihmeellinen suosiminen. Ja mistäkö tiedät, että EA-jumala ei ole sun puolella? Pelaajat alkaa pomputtaa kiekkoa, oma AI ottaa koko ajan jotain slashing/elbowing/tripping jäähyjä. Vastustaja voi hakata X:ää ku viimestä päivää ja nuija haukottelee vieressä. Ja omat vedot päättyvät aina tolppiin. Se tolppien jatkuva kilinä pistää huolella kiristään: vikassa erässä oot maalin tappiolla ja painat päälle kuin kiimainen orhi, pistät vastustajan mokea 100-0 kahville ja aina KLING! KLANG! "Ooooooooh he hits the post".

No ni, riitti.
 
Joo kyllähän sitä HUT:ssa on hieman harmaita hiuksia alkanut viime aikoina tuottamaan toi pelien etsiminen. Kuitenkin kun löytyy niitä, jotka ei lähde peliin, nyt kun joukkue on sen verran hyvä. Mutta en nyt ainakaan vielä sanois tuota ongelmaksi. Myös pientä kyllästymistä HUT:iin on tapahtunut, kun on tarpeeksi hyvän poppoon saanut kasaan jne.
Eniten välillä ihmetyttää, että millä neteillä osa porukoista pelaa, kun tulee sellasia lagijumalia vastaan, jos mua joku asia täs pelis ärsyttää niin se olis sitten lagi. Onneksi sielä nyt on kuitenkin aika paljon lagittomiakin pelejä.

Ehkä pian taas enemmän 1vs1 -randomi matseja. Niissä ei oo kyllä hauassa tarvinnut koskaan pahemmin odotella. Lisäksi vastustaja ei voi lähteä aulassa luikkimaan tiimi valintaan vedoten. Vastustajat alkaa olla monesti kovia, kun se hakee sen tason mukaan, niin siten toi auttaa että tulee hyviä matseja.

Täytyy rehellisesti sanottuna myöntää, että oon alkanut tehdä raakasti niin, että jos ei ekan 10minuutin jälkeen vastustaja nappaa, niin lähden pätkimään. Sama juttu, jos huomaan heti, että vastustaja on aivan täys noobinolla ja lähinnä syöksyilee kentällä.
Itellä taitaa olla viimeisestä keskeytyksestä parisen vuotta. :)
On jo ihan periaatteenakin että en jätä pelejä kesken. Tosin EA on mun puolesta tänä aikana päättänyt keskeyttää muutaman pelin. Yleensä on melkein randomi online-peleissä toivottavaa, että vastustaja lähteekin menemään jos peli on selvä. Muuten siinä menee erä tai parit pelkkään neppailuun. Toisaalta se on ihan hauskaa koittaa kaiken maailman ihmekyniä ja pelkkiä hienoja maaleja.

Tosin viimeiset sata peliä onlinen puolelta taitaa olla kaikki HUT:a. Siinä kieltämättä turnauksissa haittaa, jos vastustaja lähtee kesken menemään.

Taktiikkana yleensä varovainen/normaali - 1-2-2 - normaali painostus ja siniviiva. Taitaa olla lempitiimini Vancouverin oletustaktiikka. Ne vastustajat joilla on 3-2:n ja all attack päällä, ottaa yleensä turpiin 100-0, koska pakit pelaa ittensä koko ajan ulos. Sitten jos olen itse tappiolla vikan erän alkaessa, niin vaihdan samaan all-in taktiikkaan.
Itellä 3-2 ja agressiivinen. Juhani "Tami" Tammista lainatakseni 60 minuutin jatkuva paine päälle ja vastustajalla on monesti vaikeuksia päästä edes omista pois, kun tuon karvauksen hoitaa fiksusti. Tosin jos pelaaja osaa pelata, niin kyllähän tuon karvauksen alta pääsee pois. Jos karvaus pettää, niin pakkeja fiksusti ohjaten pahimmilta vastahyökkäyksiltä vältytään.

Pelissä eniten ärsyttää edelleen tämä välillä esiintyvä ihmeellinen suosiminen. Ja mistäkö tiedät, että EA-jumala ei ole sun puolella?
Mikä suosiminen? Tuskin tässä ketään suositaan, vaan kyllähän ne pelaajat ohjaimen varressa ratkaisee. Tietenkin aina välillä tulee pomppuja, epäonnea ja armotonta pullaa, mitä nyt milloinkin - aivan kuten oikeassakin jääkiekossa. Sattumallakin kun on kuitenkin lätkässä aika isokin rooli.

Keskeyttäjiä piisaa vieläkin ihan liikaa, mikä tosin ei ole pelin vika. Jos nyt sattuu johtamaan peliä sen 3-0 niin aika varmasti joku vastassa oleva swedupetteri lopettaa kesken.
Niin mikäs sen mukavempaa, kuin nousta tuosta 3-0:sta voittoon ja näpäyttää hieman vastustajaa, joka on todennäköisesti jo luullut voiton olevan varma.
Mutta niin ei toi itteä oikeastaan sen kummemmin normi online-peleissä haittaa. Siinäpähän lähtee nöyryytettynä kesken kaiken pois :p Sitten vaan uutta peliä samantien..
 
Uusinnan nauhoittaminen online-pelissä

Heps vielä! Kysymys... Nyt kun oon vihdoin ja viimein oppinut tuon yksinkertaisen asian, kuinka nauhoittaa uusinta, niin tarvis seuraavaan vastausta. Kerkeekö online-peleissä nauhottamaan uusinnan? Meinaan kun sulla on siinä se max. 30 sekunttia aikaa toimia, ja eikös sekin vie jo aika hyvän tovin, kun peli tallentaa videon EA:n servuille. Siinä tais olla muutava vaihtoehto, niin kannattaako just laittaa se, että se lataa sen videon tonne EA:n omille sivuille?

Jos tohon saisi ohjeet et miten toimia.. Eipä tainnut vaikee homma olla.

Mun mielestä onnistuin tallentamaan yksinpelin puolella yhden koe-pätkän, mutta nyt en sitä kyllä tuolta mun sivuilta löydä. Viewing arkom on PS3 Profile | EA SPORTS Tuola näkyy ainoastaan viime änärin puolelta yksi pätkä, jonka onnistuin nauhoittamaan, ja enää ei onnistu :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

arkomi, uusinnat voi ottaa ainoastaan pelin jälkeen... siellä on se highlight jutska, josta ne löytyy, vaihtoehtona on Maaleja, torjuntoja, laukauksia...
Eli aika suppeet on vaihtoehdot mitä voi EASPORTSin sivulle pistää...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pystyykö ton xboxille tulleen patchin lataamaan ilman gold liveä? Jos pystyy niin miten. Pitäiskö siä otteluasetuksissa lukea siinä asetusversio tai joku, niin ne kaikki mitkä on ladannut, vai pelkästää v 1.0 ja viimeisin?
 
arkomi, uusinnat voi ottaa ainoastaan pelin jälkeen... siellä on se highlight jutska, josta ne löytyy, vaihtoehtona on Maaleja, torjuntoja, laukauksia...
Eli aika suppeet on vaihtoehdot mitä voi EASPORTSin sivulle pistää...
Tattis! Maaleja varmaan tulis laitettua jos jottain, elikkä pääasia että ne kaikki löytyis kuitenkin vielä pelin jälkeenkin. En tiennytkään noita highlighteista et ne kertyis noin hyvin talteen ja vois kattella viä pelin jälkeen.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

^Ei oo kaikki highlightit, vaa peli ite päättää kolmesta viiteen highlightia, jotka sinne menee, välttämättä ei oo edes ne maalit jota omasta mielestä pitäs olla...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mistähän mahtaa johtua, että online-pelien tilastot eivät päivity enää pelaajakeskukseen? Voitot ja häviöt tilasto ei muutu, vaikka pelaan arvopelejä. Myös pisteet pysyvät koko ajan samana, vaikka olen pelannut useita arvopelejä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mistähän mahtaa johtua, että online-pelien tilastot eivät päivity enää pelaajakeskukseen? Voitot ja häviöt tilasto ei muutu, vaikka pelaan arvopelejä. Myös pisteet pysyvät koko ajan samana, vaikka olen pelannut useita arvopelejä.

Bugi. Kenelläkään ne ei päivity ja EASHL puolella sama homma tilastot ei muutu matsin jälkeen.... Eiköhän EA ton ensviikolla korjaa. Kaikki pelit o hupipelejää :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Bugi. Kenelläkään ne ei päivity ja EASHL puolella sama homma tilastot ei muutu matsin jälkeen.... Eiköhän EA ton ensviikolla korjaa. Kaikki pelit o hupipelejää :D

Jep, saisivat korjata asian, vähän menee mielenkiinto hommaan muuten :rolleyes:
 
Ylös Bottom