Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Morjens. Onko muilla ongelmana, et selostaja katoaa jonnekkin kesken pelin eikä tule takasin ennenkun käynnistää pelin uudestaan?? i
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse pelaan aina pakeilla omatoimisesti, mutta hyvin maltillisesti peittäen. Verkossa näkee paljon pelaajia, jotka puskee pakkinsa pihalle tilanteista rynnimällä, joka avaa itselle paikkoja pelata paikkoja maalille.

Noita taktiikoita en koskaan ole osannut veivata, mutta omat säädöt aina hyökit täysi hööki päällä ja puolustuspaine minimillä. Itselleni toimii ja painoarvo on maalien mättämisellä, koska pakittaminen ei kiinnosta. Täysi hyökkäyspaine tietysti jättää omat hyökit monesti pois puolustustilanteista ja joutuu kahdella pakilla hoitelemaan omaa päätä, mutta toisaalta ovat monesti 2-1 tilanteissa vastustajan päässä ja yksinläpi hyvillä laita-avauksilla. Omissa ropisee toki näin pelaillessa, jos innostuu pakkinsa ajamaan taklaukseen ja menee ohi, mutta pitää vetää ne rauhassa sinne b pisteellä ja blokkia laukaukset ja siitä nopea avaus vastustajan siniviivaan, jossa 2-1 valmiina.

Tuo aloitus lienee ihan perus ylöspäin tatista. Mailan nosto ja mies eteen. Löytyy ohjekirjasta.

Oma tyyli pitää hakea ja senkin hukkaa monesti. Sitten tulee niitä tappioputkia :)

Tuon, pakeilla "huti taklaamisen" huomasin jättää pois muutaman pelin jälkeen ja olenkin koittanut panostaa enemmän poke checkiin. Ilmeisesti otan sitten vieläkin liian aikaisin kiinni, koska monesti pääsevät harhauttamaan.

Mietityttää vain, että millä taktiikalla porukka peluuttaa noita pakkeja silloin, kun eivät niitä itse ohjaa. Tulevat kohtuu ylhäällä vastaan ja sumputtavat, kun taas omani valuvat tuonne b-pisteille ja vastustaja laukookin monesti pakin jaloista ranteella sisään...

Nooh, reenaillaan =)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kysymys ? Millä asetuksella saan tietokoneen ampumaan enemmän ? Kun melkein joka pelissä tietokone ampuu noin 10 laukausta ja itella 35:)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikä tää juttu on, että jotku selkärangattomat kastemadon ulostekasat pelaa HUTtia fixed positionilla. Eli ohjaavat vain yhtä pelaajaa! Kyllä repes pelihousut ja monesta kohdasta. Oli pakko sortua oikeen hatemail vyöryyn, kun angstas niin!

Itse vastustaja muistutti enemmän Kiira Korpea, kuin jääkiekkoilijaa. Rusettiluisteli siellä täällä ja lähinnä seisoskeli mun moken eessä maskina. Vastustajan AI pelaajat taas kuin punakoneesta konsanaan. Hillittömiä syöttöralleja, kiinniluisteluja, selkään taklauksia, täydellisiä pokecheckejä ja sieltä täältä uppoaa laukaukset sisään. Mun Kipru lähinnä neppailee kuuliaan ja katselee kun kiekot viuhuu verkkoon.

Vikaan erään mennään 0-4 häviöllä ja vajaa kymmenen "learn to play pussy" viestiä lähetettynä. Jostain syystä vastustajan pelaajat luistelee yhtäkkiä kuin tervassa ja menettää kiekkoa koko ajan. Siinä sitten surffailen ja teen neljä crosscreaser perushäkkiä ja kas jatkoaika. Käyn nakuttamassa samalla taktiikalla voiton kotiin..

Siitä huolimatta. Kissanripuli maistuu suussa, eikä tuota peliä kyllä enää oikeen kiinnosta pelata. Matsia saa ettiä puoli tuntia, sitten kun joku pelaa, niin sattuu tällaista.

Taidan siirtyä tonne normi onlinen puoleen, koska siellä ainakin porukka suostuu ottaan matsia, kunhan ei ota mitään all-stars joukkuetta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei varmaan ole yksin sinun ongelma. Äsken ainakin hyyty mulla HUTti normipelissä. Äänet jäi luuppiin ja ihmeteltiin siinä tovi, pleikka toimii, muttei peli. Kyllästyin ja löin koneen päältä.

Ois voinu Suomiyanari (Hartsa?) vaan olla reilu ja quittia eka, jos kerran mää johan peliä vikassa erässä ja laukaukset on noin 100-10! Mutta turmeltunutta, ahnetta ja selkärangatonta on tämä nykynuoriso, eikä minkäänlaisia herrasmiehen elkeitä sovi odottaa.

no koko peli sillo jumissa niin minkäs teet, joo jumittaa koko peli nyt jostain kumman syystä jatkuvasti ja pleikkaa joutuu buuttaa ..tilanne oli muuten 2-3 ja olisin tullu varmana tasoihin :cool:ja ohi :)otetaa uus matsi joku kerta
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kysymys ? Millä asetuksella saan tietokoneen ampumaan enemmän ? Kun melkein joka pelissä tietokone ampuu noin 10 laukausta ja itella 35:)

Riippuu luultavasti sun pelityylistäkin aika paljon, mut jos perusasetuksillla pelaat niin kannattaa vaihtelun vuoksi kokeilla esim. näitä: OBG's Organic Shooting Sliders (All-Star) - Operation Sports Forums

En ole perehtynyt tänä vuonna, mutta viime vuonna ainakin tietokoneen syöttötarkkuuden nosto sai myös laukausten määrän nousemaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

3. 10 ei ole mitään taklaus ongelmaa, vaan suurin tekijä löytyy pelaajan taklausarvoista ja ohjaimen takaa. Nyt pommien ja halauksien yhteyttä en ainakaan minä ole huomannut...

4. Sama ongelma löytyy edelleen 11:sta, tai sit mä en osaa luistella oikein kiekon päälle.. Mut mut... Olihan 10:ssäkin se ero, että pelaatko konetta vai ihmistä vastaan.. Ongelma on edelleen, mut ei enää niin pahana..

Nyt kyllä ihmetyttää kummasta Änäristä kyseiset kommentit on kirjoitettu. 10:ssähän ongelmana oli juurikin, että taklausnappia ei oikeestaan edes kannattanut käyttää. Kolmiolla vaan seinälle, niin vastustaja ei päässyt luikahtamaan Phaneufin tyttötaklauksesta ohi (vaikka vauhtia oli ottanut toisesta päästä kenttää). Naurettavaa toimintaa. Ei sen puoleen, en väitä että 11:ssä taklaukset AINA toimisi niin kuin pitäisi, mutta tässä pelissä porukkaa kuitenkin kannattaa edes taklata...

Ja sama tossa pomppukiekossa. 10:ssä oli aina hauska lobata kiekko vastustajan kulmaan ja mennä sitomaan pakki seinälle, koska sen pomppukiekon haltuunotossa meni muutama sekunti, eikä sitä oikeestaan koskaan ehtinyt purkaa pois omalta alueelta.

Lähinnä sen takia outo kommentti, että kyseiset asiat on meikäläisen mielestä aikalailla ainoat "korjatut" asiat; kaikki muu onkin sitten aivan päin hanuria... :(
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Uusi tuneri tuli:

Tuning Update unofficial notes for ~2am PT, Oct 19 release.

All modes:
-Human puck carriers can be hit immediately when they acquire the puck now (there was a short period where they couldn't be hit previously). *
-Goalie more careful about dropping the puck from his glove to his stick when there is pressure. *
-Slap shot effectiveness with partial windup reduced.
-Hitting from behind and boarding called more strictly.
-Fewer elbowing penalties.
-Decrease CPU post-whistle penalties.

Offline only (V1.05):
-Goalies less aggressive going after loose pucks (same change that online modes got last tuning update).
-Goalies less aggressive passing the puck out

OTP/EASHL Only:
-Goalies now will not throw the puck out when in glove standing unless pass is called for.
-Increase the effect of shot accuracy attributes.
-Changed CPU base attributes to make them a bit better defensively and a bit weaker on offense.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei %€"# mitä %€#"..

Miten tällaisesta kurasta on erehtynyt 45 euroa maksamaan! Ei vaan jaksa enää..

Taas näitä 42 laukausta maalia kohti, joista lähemmäs 30 sellaista paikkaa, joista pitäisi mennä maaliin. Noin 5 - 15 poikittaissyöttöä tolpalta tolpalle ja aina ohi, tolppa tai torjuu. Muutaman kerran vastustaja oikeen yrittää lahjottaa antamalla mokella suoraan lapaan ja mun janari vetää aina ohi tai yli. Vastustajalla 4 vetoa maalia kohti koko pelissä, eikä se periaatteessa pääse juuri edes koskemaan kiekkoon, koska se ottaa koko ajan jäähyjä. Toisin sanoen, kun sillä ei ole kiekkoa, niin hakkaa äksää putkeen. Noh, peli päättyy 1-2 mun häviöksi. ***** mikä vitsi! Tässä paskassa ole mitään tekemistä enää minkään hauskuuden kanssa. Yhden tällaisia matseja vielä jaksaa, mutta ei joka kolmatta. Ja miten maalit tulee? Kaveri kulettaa luistelemalla suoraan laidasta. Peitän pakilla, joten sille ei jää muuta mahdollisuutta, kuin lämästä. No se lämäsee jonku lurun, jonka mun +90 moke riparoi oman pakin läpi suoraan vastustajan lapaan ja imee sisään. Toinen maali syntyy niinkin komiasti kun pistän YV:llä poikittaissyötön maalin eestä, tyhjä maali, mun pelaaja mystisesti pompauttaa kiekon kilometrien päähän keskialueelle. (oletteko tekin huomanneet, kun joskus sellainen lähes "eloton" kiekko muka yhtäkkiä warppaa hirveellä voimalla jonnekin aivan epämääräiseen suuntaan, koska oma pelaaja yrittää ottaa sitä haltuun.) Vaihan hätäpäissään pakiksi. Sitten pakit lyllertää aikansa taaksepäinluistelua ja lopuksi seurailee perässä, kun vastustaja tekee perus lyllerrysharhautus maalin..

Ok, mua ei nakerra yhtään sillon kun vastustaja on parempi, mutta vituttaa pelata noita penikoita vastaan, jotka ei osaa edes syöttää koko pelissä. Niiden pelien pitäis oikeasti päättyä noin 20-0, MUTTA eihän se maksava aasiakas penikan äiti pelistä mitään maksa jos penikka marisee, että "tullee koko ajan turpaan onlinessä". No nyt marisen minä! Kuinka alentavaa menettää hermonsa tällaiselle turhuudelle! Aivan sama! Huutava vääryys tämä on. Todellisuudessa tällaiset pelit pitäis päättyä jo eka erässä vastustajan quittiin ja mää pääsen etsimään seuraavaa, toivottavasti tasaväkisempää. MUTTA EI, pitää EA:n jeesustella sinne vastustajan tolppien väliin joku antikristus!

Mikä helvetin EA:n utopiamaailma on pitänyt kehittää. Miksi ei vain yksinkertaisesti olla niin, että jos joku on mua parempi, niin se antaa mulle turpaan, niin että tukka lähtee. Sitten jos pelaajat on tasaväkisiä, niin peli on parhaimmillaan. Ja jos minä satun olemaan valovuoden edellä jotain ystävää siellä Ruostin puolella, niin miksi en vaan saa rauhassa persraiskata sitä ja mennä keittämään tyytyväisenä kupin kahvia! Miksi? Eikö olisi parempi, että annetaan ne elämän realiteetit sellaisina kuin se on. Ei tää oo mitään mystistä ITS ENITSÖÖLGEIM wheere evrithing is passibyl! Juu maight win with joor poor tiim änd ekstriimli poor skills bikoos joor goulie häs a yyversuberday and will meik eightythrii seives in a geim! Tunge EA:n pomo se "momenttumis" syvälle sinne rektaaliin ja käy kokeileen edes pelata sitä surkeaa peliäs. Onko kiva ONKO! Mikä siinä on aasit, ettette osaa sen vertaa tehä, että joka kerta kun meet korttikauppaan, niin sieltä tulee se "tervetuloa hemmetin Eeäää spörts ultimate hokiliig kiekkokauppaan. Joukkueesi on nyt luotu ja voit aloittaa ranteiden viiltelemisen heti, kunhan olet rakentanut hyvän tiimin ja harjoitellut kuin sekopää, häviämällä jollekin hemmetin ensikertalaiselle. Pitäähän muittenki antaa voittaa kato".

Eka joka tarjoaa 50e tästä sonnasta, niin on myyty! Levy toistaiseksi vielä ehjä, mutta jos tuota EA huoraamista joutuu vielä katsomaan, niin lentää lätty seinään..

Ensin joutuu käyttämään puoli tuntia, että saa edes matsin järjestettyä, koska kukaan ei suostu pelaan enää tuollasta 89-87-75 joukkuetta vastaan. Sitten niistä peleistä 80% on sellasia, että pelaan lähinnä vastustajan maalivahtia vastaan. Tietenkin jos jaksais painua opetteleen jotain glitch-veivejä, mutta kun en halua. Haluan tehdä hienoja maaleja ja pyörittää kunnolla peliä. Ne muutamat matsit, jotka on ollu tiukkoja, rehtejä kamppailuja, onkin olleet sit helmee. Ihan sama kumpi voittaa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei %€"# mitä %€#".. plus muuta kiukkua...

Tiedän tunteen, mutta joskus näitä vain tulee, itsellä melkein sama viimeksi tänään. Rystyroikku siniviivalta maaliin ilman maskia, kyllä sapetti... Varsinkin kun sitä ennen itse taistellut vain maalivahtia vastaan ja tolpat soittaa joululauluja... Koskaan ei ole noin vaikeasti mennyt maaliin kuin nyt. Rankkareille se meni, ja onneksi voiton vein, tosin sielläkin kahdesti tolppaan... On se ihme ja kumma :D

http://img697.imageshack.us/img697/3471/19102010001.jpg
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tiedän tunteen, mutta joskus näitä vain tulee, itsellä melkein sama viimeksi tänään. Rystyroikku siniviivalta maaliin ilman maskia, kyllä sapetti... Varsinkin kun sitä ennen itse taistellut vain maalivahtia vastaan ja tolpat soittaa joululauluja...
http://img697.imageshack.us/img697/3471/19102010001.jpg

No tää on just se mitä tarkoitin. Kiitos ymmärryksestä, mutta tää on SILTI vaan niin VÄÄRIN!

Pelkästään noista statseista jo näkee, että peli olis pitänyt todellisuudessa olla jotain lähemmäs 10-1 tms. Puhumattakaan siitä, että jos esim mun äskeisen pelin ois katsonu videolta, niin sille naurettais kurat housussa. Kukaan ei yksinkertaisesti ostais koko peliä (ainakaan moninpeliviihteeksi).

Kyllä kyllä, sattuuhan niitä ihmeitä joskus, että joku Nigeria voittaa Neuvostoliiton 1-0, vaikka eivät osaa vielä edes luistella. Mutta se on POIKKEUS, SATTUMA, HARVINAISUUS, EPÄTAVALLISUUS, EPÄSÄÄNNÖNMUKAISUUS TAI IHME! Kuuletteko EA:n idiootit! Mitä!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Haa, sinne meni taas turnee pointsit. Olin vielä johdossa jotain 15-3, kun about 40s ennen loppua EA päättää lahjoittaa voiton kaverille. Henno olla vastustaja suupielet korvissa, kun koko pelin ajan viety kuin vierasta sikaa ja sit lopussa tilille kolahtaa 3-0 luovutusvoitto vastustajasta. Ajatteli varmaan, että onneks en quitannu.

YouTube - Ea Sports shit in the game
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hyvä, etten ole niin kiinnostunu tuosta nettipelistä niin paljoa, kun siinä on noin paljon pahoja ongelmia.

(hutin yksinpeliturnaukset ovat poikkeus, kun ne kerran vaatii yhteyttä)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Sais pikkuhiljaa tulla joku pätsikin tähän että pääsis Be a GM kimppuun...Kehittymisbugiin viitaten siis.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Voin sanoa jo nyt, että en ostanut peliä trophyjen takia!
Selailin tässä päivällä tätä trophy-listaa ja huomasin sieltä trophyn tehosterohmu (avaa tai osta 20 tehostesinettä), minulla on avattuna yli 20 1+ tehostetta mutta miksi ei ole tullut vielä trophyä????
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Larilta tuli päivän piristys :D

Tuli kyllä naureskeltua. Haluaisin edes joskus nähdä tämmöisen pelin, missä toinen on YLIVOIMAINEN ja häviää. Tosin joillakin se mielikuvitus (en nyt viittaa larifariin) vähän antaa siipiä, tänäänkin pelasin erästä hemmoa kaverilistalta vastaan, laukaukset sille 40-12 voitan pelin 6-1, ei mulla mitään hätää koko pelissä, pidin vain maalinedustan tukossa ja annoin vastustajan laukoa viivasta niin paljon kuin huvittaa. Vastahyökkäyksissä pelaan muutamalla syötöllä itteni nokikkain MV:n kanssa ja isken rystyltä kattoon, näin siis 3 maalia. 2 maalia tein onetimerillä takatolpalta ja yhen pakilla jolla nousin 5 metriä siniviivalta ja lämäsin maalin kattoon. Pelin jälkeen tämä kaveri alkaa laittamaan viestiä, että karmeella tuurilla voitin ja että hallitsi koko pelin, muttei saanu mistään sisään. Vastaan, että otetaanko uusiksi? Otettiin ja tulos 3-1 mulle. Miksikö? Koska laukausten määrällä ei ole mitään tekemistä paremmuuden kanssa.

Oma laukasuprosentti vs peleissä n60 matsin jälkeen on 25,8%. Eli tarvitsen keskimäärin 4 vetoa maalin tekemiseen, ikinä ei ole tullut peliä, missä ei menisi mistään sisään, välillä on toki nihkeää, mutta se johtuu pääosin omasta huolimattomuudesta. Ja ei, en käytä bugeja, enkä pelaa mielestäni epärealistista kiekkoa. Tykkään vaan hakea sitä parempaa paikkaa ennen laukausta, koska se on tehokasta.

Puolustus on taas ollut yleensä ongelmani, mutta nyt olen saanut sitä paremmaksi - hyökkäyksen kustannuksella :S Täytynee varmaan löytää joku kultainen keskitie tästäkin asiasta.

Viestini pointti: Älkää laukoko joka ikisestä paikasta, vaan rakenakaa peliä syötöillä (myös hyökkäysalueella!) enemmän, näin ette menetä hermoja peliin niin helposti :) Kun saatte parempia paikkoja--> enemmän maaleja---> enemmän voittoja--> vähemmän valitusta :)
 
Ylös Bottom