Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Viestini pointti: Älkää laukoko joka ikisestä paikasta, vaan rakenakaa peliä syötöillä (myös hyökkäysalueella!) enemmän, näin ette menetä hermoja peliin niin helposti :) Kun saatte parempia paikkoja--> enemmän maaleja---> enemmän voittoja--> vähemmän valitusta :)

Enkä näin teekään, ja silti vain on sattunut muutama hassu peli missä ei millään mene sisään. Ja myös niin että yhdestä vedosta kilahtaa kolmesti tolppaan... En pelihousujani silti revi, hauskaahan se vain on niin pysyy peli tasaisempana :D Yleensä kun nuo voitetaan melkein 10 maalin erolla :) Ja nämä siis HUT:ssa, itse en ole vielä ainuttakaan 1on1:stä onlinessa pelaillut, kaverin annoin muutaman pelata :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Stajan Goal | EA SPORTS


Ja kikoistako ei ole hyötyä? :rolleyes:

Muutenkin tykkään pelata näyttävää peliä mihin kuuluu kikkojen käyttö.

Ei paha..

Itelläki muutama ihan hieno kynämaali mutta ei ole tullut tallennettua... Tässä kuitenki Alfredssonin jalkamiinahöpö
jalkamiina | EA SPORTS
Videoo tietty olis voinu koittaa muokata vähän paremmaksi mut tä oli tämmönen testi
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuli kyllä naureskeltua. Haluaisin edes joskus nähdä tämmöisen pelin, missä toinen on YLIVOIMAINEN ja häviää. Miksikö? Koska laukausten määrällä ei ole mitään tekemistä paremmuuden kanssa.

Viestini pointti: Älkää laukoko joka ikisestä paikasta, vaan rakenakaa peliä syötöillä (myös hyökkäysalueella!) enemmän, näin ette menetä hermoja peliin niin helposti :)

Tuota noin. Uskoisin, ettei mun tarvitse edes terävöittää, että mainitsemani kauhujen pelit eivät ole sellaisia, että lämisin jostain turhista paikoista. One-timereita saatan kokeilla joskus erikoisemmistakin paikoista ja saattaa joskus jopa mennä sisään. B-pisteeltä ja niiden välistä tuppaan laukoa, jos tilaa annetaan, kuten varmaan kaikki muutkin. Siniviivalta ammun, jos omia löytyy maalin edestä.

Olen itsekin voittanut pelejä 3-4 maalin erolla, vaikka mulla on ollut laukauksia puolet vähemmän. Johtuu juurikin siitä, että vastustajan taktiikka on pääsääntöisesti laukoa heti kun saa hyökkäysalueelle kiekon.

Perushyökkäys: kuletat vasemmalla pakilla kiekon viivan yli alueelle, jättö vasemmalle laiturille. Tässä vaiheessa moni on rynninyt jo pelaajansa hunningolle ja voit rauhassa laiturilla kulettaa lähemmäs maalia. Maalin edessä on jo valmiina one-timerille sun centeri tai laituri. Välissä se yks jäljelle jäänyt pakki enää. Katsot, mitä pakki tekee, jos se rynnii vastaan, naps syöttö ja maali. Jos se peittää syötön, ajat maalille ja vedät jääkiekon parhaasta paikasta b-pisteen välistä. Sanoisinko, että jos vastustaja hötkyilee itsensä pihalle, niin tällä tavalla saa maalin VÄHINTÄÄN joka neljännestä yrityksestä.

Sitten vastaan tulee se Erkki Ensikertalainen, joka ei vielä tiedosta, että tässä pelissä pitää myös puolustaa voittaakseen. Suoritat näitä ns. perushyökkäyksiä sellaisen 20 kappaletta. 20 kappaletta jäällä, kiekolla ja mailoilla pelattavan pelin parhaita maalintekopaikkoja = poikittaissyöttö maalivahdin edestä tai veto parhaasta paikasta. 20 kertaa tämä sama ystävämme Erkki menee hölmöyksissään tähän yksinkertaiseen kuvioon. 20 kertaa kilahtaa tolppa OR 20 kertaa moke venyy paraatitorjuntaan OR 20 kertaa ammut mystisesti ohi OR 10 tolppaa AND 10 ohi OR 7 tolppaa AND 7 ohi AND 6 torjuntaa.. Mihin katosi se normaalisti paikkansa pitävä VÄHINTÄÄN 25% onnistumisprosentti. Usko siinä vaiheessa loppuu Päivi Räsäseltäkin!

Jos nyt laitetaan nämä statsit tänne, että oon vääntänyt tässä parin viikon aikana HUT:ssa 69 voittoa ja 32 tappiota. Väitän, että noin 20 tappiota on olleet täysin rehellisiä ja niistä loput 15 on näitä mainitsemiani "olet ihan tasan tarkkaan miljoona kertaa parempi, mutta jostain syystä et vain ole".

Miksikö tämä sitten pännii? Eikös se ole ihan sama kuka voittaa.

Tosielämän esimerkki. Pelaan kesällä tennistä kohtuullisia määriä kaverin kanssa. Kaverini on pelannut ehkä yhden kesän aiemmin ja itse olen pelannut noin kymmenen vuotta. Jos otamme "tosissamme" matsia, voitan käytännössä aina. Mikä tarkoittaa nyt noin 97% pelatuista peleistä. Ja tämä on lisäksi ihan ok molemmille. Kaveri ei menetä hermojaan, koska tietää olevansa ihan eri tasolla ja jos minä häviän, tiedän, että huonoja päiviä sattuu kaikille.

MUTTA: jos jostain ihmeen syystä alkaisin jotenkin mystisesti hävitä yhtäkkiä pelejä kaverilleni niin en pelaisi tennistä enää ikinä. Toki jos kaveri reenais sekopäisesti ja itse olisin pelaamatta, niin olisi ihan luonnollista jos tappioita alkaisi kertyä, ei muuten.

Tuodaanpas hieman lähemmäksi HUTtia tämä tennisesimerkki. Kehtaan väittää, että jos mua vastaan marssitettaisiin esim. 20 kappaletta samantasoisia pelaajia kuin kaverini, voittaisin edelleenkin niistä sen noin 95%. Miksikö? Koska laji ei pohjaudu mihinkään mystisiin sivumuuttujiin, vaan puhtaasti taitoon, kuntoon, harjoitteluun ja suorituskykyyn.

(Konsoli)pelaamisessa loppujen lopuksi pitäisi olla kyse lähinnä taidosta. Pelisilmä, kuinka taitavasti tattiasi vemputat ja hyvät hermot. NHL 11:ssa näin ei ole. Sen takia tennis jaksaa kiinnostaa, Änäri ei.

Ugh, olen puhunut. Taas.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Muutama ärsyttävä pikkuasia HUTista:

Miksi joukkueen taktiikoita ei voi mistään asettaa etukäteen vaan pitää aina rukata ne kuntoon pelin alussa?

Miten voi samassa joukkueessa monta tyyppii pelata samalla numerolla?

Miksi pelaajista näkee vain niin suppeat tilastot sieltä HUTin tilastokeskuksesta? Ei näe esimerkiksi pelattuja minuutteja, laukauksia, taklauksia...

Turnauksessa ottelun luovuttaminen - ei näin

Oli näitä mielessä muitakin...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kenellekkään käyny HUT:ssa niin, että kun ostaa vaihtokaupasta kortteja niin menettää vaan rahat mutta kortteja ei löydy mistään.

Ostin 6 kpl sopimuksia (1500pucksia). Kortit näkyivät seurantalistalla kohdassa päättynyt (mulla voittava huuto) mutta niitä ei saanut valittua, jotta siirto olisi mahdollinen. Menin seurantalistalta pois ja sit takaisin, niin kortit olivat hävinneet. Ikävä kyllä samoin kävi puckseille...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Muutama ärsyttävä pikkuasia HUTista:

a: Miksi joukkueen taktiikoita ei voi mistään asettaa etukäteen vaan pitää aina rukata ne kuntoon pelin alussa?

b: Miten voi samassa joukkueessa monta tyyppii pelata samalla numerolla?

c: Miksi pelaajista näkee vain niin suppeat tilastot sieltä HUTin tilastokeskuksesta? Ei näe esimerkiksi pelattuja minuutteja, laukauksia, taklauksia...

Turnauksessa ottelun luovuttaminen - ei näin

Oli näitä mielessä muitakin...

a: Voi, ketjumuokkauksen yhteydessä, R3.
b: Koska laitat samalla numerolla pelaavat pelaajat kentälle yhtäaikaa.
c: Valitettavaa, ainut miten saa näkymään edes vähän enemmän on toisen pelaajan tilastojen vertailu. Olikohan L3 nimen kohdalla?
d: Valitettavaa, mutta toivotaan että tähänkin tulee korjaus patchin mukana joka estäisi boostglitchin EASHL:ssä...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Jos nyt laitetaan nämä statsit tänne, että oon vääntänyt tässä parin viikon aikana HUT:ssa 69 voittoa ja 32 tappiota. Väitän, että noin 20 tappiota on olleet täysin rehellisiä ja niistä loput 15 on näitä mainitsemiani "olet ihan tasan tarkkaan miljoona kertaa parempi, mutta jostain syystä et vain ole".

Itselläkin ollut noin tusinan verran noita tuskaisia pelejä, mutta loppujen lopuksi olen aina selvinnyt voittajana, lukuunottamatta yhtä jatkoaikatappiota :)
Tuossa omat statsini: Viewing TriplaJay on PS3 Profile | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Katoin noita sun viimeaikaisia matseja. Aika tiukkaa nollapelisarjaa :o hirviä kone.

Itelläkin tuo näyttää, että vastustaja ei olis onnistunut maalinteossa, vaikka niin ei ole.
Joku bugi nois tilastoissa. Tai voi tietysti olla, että kyseessä on hirviä kone.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko jollain jotain hyviä vinkkejä miten syötön saa katkaistua parhaiten tai miten sen saa ylipäätään katkomaan?? Pelataan frendin kanssa tähtipelaajatasolla kautta. Vaikka laitettiin koneelta syötönkatkot minimiin ja iteltä täysille, niin silti kone katkoo ja ottaa kikon pois ihan käsittämättömistä paikoista ja itse ei saa katkottuu millää. Vaikka kuinka paljon pitää pelisilmää pohjas tai r1:ä. :confused:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Itelläkin tuo näyttää, että vastustaja ei olis onnistunut maalinteossa, vaikka niin ei ole.
Joku bugi nois tilastoissa. Tai voi tietysti olla, että kyseessä on hirviä kone.

Ei ihan nollapeliä kyllä, yksi tai kaksi mennyt per peli, muutama hassu nollapeli :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko jollain jotain hyviä vinkkejä miten syötön saa katkaistua parhaiten tai miten sen saa ylipäätään katkomaan?? Pelataan frendin kanssa tähtipelaajatasolla kautta. Vaikka laitettiin koneelta syötönkatkot minimiin ja iteltä täysille, niin silti kone katkoo ja ottaa kikon pois ihan käsittämättömistä paikoista ja itse ei saa katkottuu millää. Vaikka kuinka paljon pitää pelisilmää pohjas tai r1:ä. :confused:

Oppimalla ennakoimaan ja sulkemaan syöttölinjat. Helposti saa syötönkatkoja ja vastahyökkäyksiä näistä. Mailannosto kannattaa opetella, maalinedustahässäköissä erittäin hyödyllinen ja muulloinkin :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Oppimalla ennakoimaan ja sulkemaan syöttölinjat. Helposti saa syötönkatkoja ja vastahyökkäyksiä näistä. Mailannosto kannattaa opetella, maalinedustahässäköissä erittäin hyödyllinen ja muulloinkin :)
Ei nyt ollut mistään ennakoinnista ja mailannostamisesta kyse, koska menee kiekot ihan selvistä paikoista läpi mistä kone ne kyllä ottaa. En tiä.... perhana... .
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

"Onko jollain jotain hyviä vinkkejä miten syötön saa katkaistua parhaiten tai miten sen saa ylipäätään katkomaan?" Suora lainaus.

Joten totesin miten itselläni onnistuu syötönkatkot ja kiekonriistot. Sekin vaikuttaa oletteko väsyneillä jätkillä kentällä...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

"Onko jollain jotain hyviä vinkkejä miten syötön saa katkaistua parhaiten tai miten sen saa ylipäätään katkomaan?" Suora lainaus.

Joten totesin miten itselläni onnistuu syötönkatkot ja kiekonriistot. Sekin vaikuttaa oletteko väsyneillä jätkillä kentällä...

Pidäks pelisilmää pohjas silloin vai luisteletko siinä linjalla vaan? Pelaatko niillä tosipelaaja asetuksilla? Tuntuu vaa et tos kympis ne katkos paljon paremmin.. Mut kai tääkin vaatii vaan totutteluu.. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pidäks pelisilmää pohjas silloin vai luisteletko siinä linjalla vaan? Pelaatko niillä tosipelaaja asetuksilla? Tuntuu vaa et tos kympis ne katkos paljon paremmin.. Mut kai tääkin vaatii vaan totutteluu.. :)

En enään edes tiedosta mitä painelen, tuleepi lihasmuistista kaikki, eli totuttelukysymys se vain on :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

menee turhan usein kiekko mailan läpi kun katkaisee poikittais syöttöä maalin edessä. ja kysessä on ihan maata pitkin tuleva syöttö, uusinnasta kun katsoo niin se vain liukuu mailan läpi.muualla kun kun katkoo tuolla tavalla kiekko niin ei mene läpi mutta maalin edessä menee.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pidäks pelisilmää pohjas silloin vai luisteletko siinä linjalla vaan? Pelaatko niillä tosipelaaja asetuksilla? Tuntuu vaa et tos kympis ne katkos paljon paremmin.. Mut kai tääkin vaatii vaan totutteluu.. :)
En tiedä mitä pelimuotoa tahkoat ja millä ukoilla, mutta tässä versiossa on mielestäni merkitystä sillä def. awr. attribuutilla. Itse olen niitä eri buildeja kokeillut omalle Prolle ja jos ei tuota attribuuttia ole tarpeeksi niin kaikki kiekot menevät ohi. Tämä ei kyllä selitä sitä, et jos kukaan ei saa kiinni sun mielestä.

Löytyykö keskiverto pelaajia online matseihin?
Tätä vois varmaan kysellä tuolla turnaukset ja peliseura-osastolla. Ja siellä on se KFIN-ladderi. Kuulutko jo siihen?
 
Ylös Bottom