Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Itselläni kun on boostipaketti käytössä ja lisään kokemuspisteitä, niin ne näkyy vain kohdassa "NYK". Eivät siis lisäänny saman rivin kohtaan "KOK", eivätkä siten näytä vaikuttavan myöskään pelaajan kokonaisuuden pisteytykseen.

Mutta kentällä nämä siis kyllä mielestäni vaikuttavat.

Odotan kovasti myös kaikkien muiden mielipiteitä kyseiseen asiaan.

Ei ne vaikuta boostipaketin kanssa, ei EA:n kehitysukkojen mielestä, ei pelin mielestä, eikä myöskään helpin mielestä. Itse olen viime ja tänä vuonna ostanut buustipaketit, jotta pääsen sinne toiselle pelaajakortille asti kummemmin häröilemättä, veskarina tuo kuitenkin on kohtalaisen kriittistä. Toisen pelaajakortin saatuani on buustipaketti heivattu metsään ja ruvettu käyttämään yksittäisiä buusteja, sama meininki kenttäpelaajalla, varsinkin, kun kenttäpelaaja-BaP on niin läpihuutojuttu ja yhden päivän homma saada molemmat BaP-kaudet kunniakkaasti läpi. Veskari-BaP:ia ei pää kyllä kestänyt, oli ostettava muutama buusti.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Meikä tekee nyt ***** listan jotka quittaa, niin kanssapelaajat voivat jo ennen peliä tunnistaa pelurin quittaajaks ja olla suosiolla aloittamatta matsia koskaan. Eli tänään HUT -turnauksessa quittasi:
Koivuhaka HC

En ole 11 versiossa pelannut onlinessa, mutta ainakin kympissä itselläni kävi pari kertaa niin että jostain syystä verkkokatkesi... Muissa peleissä moista ei ole käynyt, joten tuolla sinun periaatteellasi saattaa listalle tulla ihan kunnon pelaajiakin.
Näkyykös siinä peliä aloittaessa että paljonko vastustajalla on katkaistuja pelejä?
Kympissä sitä sattui harmittavan usein vaikka en edes ole hyvä pelaaja.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko joku muuki huomannu että jos vertaa kymppiin tota "yläpuoli" kuva kulmaa niin on paljon huonompi tai korkeampi siis? voiko joku laittaa sopivat mitat sille kympin yläpuolelle ku tossahan voi kuvakulmaa muokata niin laittaa ne mitat sitten siihen.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt on muutama matsi nhl11 takana ja todella tyytyväinen etten ole ostanut em. peliä, koska:

- En koe, että peli olisi mennyt "harppauksin eteenpäin" vaan kakku on taas saanut uudet koristeet. Pelitempo on hyvä ja huono asia. Helpompi pyörittää peliä ja lukea vastustajaa koska kaikki tapahtuu hitaampaa. Huonona puolena peli on kadottanut NHLmaisen tunteen, vauhtia ja vaarallisia tilanteita.

- Buustinapin paikka on hanurista! Kaverit saisivat ostaa omat ohjaimet jos tulis mun luokse pelaamaan, sillä buustailu tappaa ohjaimen todella nopeasti.

- Rebound peli on edelleen hanurista. Pidän L2 nappia pohjassa kun yritän survoa maalin edestä irtokiekkoa maaliin.. Kiekko on siinä edessä/jaloissa mut mitä vit... kaveri ei aina edes yritä lyödä, tai jos lyö niin hirveällä viiveellä...Yleensä se pakki sit nappaa sen, etenkin jos vastustajana on kone. Mut konetta vastaan toisessa päässä!?!? Kaveri sutii 100% varmuudella kiekon sisään, jos et saa taklattua miestä pois ribarilta.

- Taklauspeli! Sama ohjattava, esim. Dion pönöö. Omaa "pelin kovimmat taklaukset"! Vihu tulee peruspenalla sinisen ylin..Lataan 10m vauhdin ja BLÄÄÄM! Kaveri kuolee jaloilleen. Seuraava vaihto.. Sama kaveri yrittää TAAS samaa.. Hienoa! Valmiiksi loukkaantunut kaveri päätyy nyt pussiin.. Vauhtia, lisää vauhtia ja TÖKS! kaveri jatkaa kiekon kanssa, vain minä horjahdan?!? Toisin sanoen, sinun toimillasi ei ole merkitystä lopputulokseen. 10 pystyit luottamaan siihen, että jos taklaat oikein niin kaveri on mukkelis-makkelis!

- Kone heittää ennen sinistä kiekon päätyyn.. Helppo marja hakea pakilla ku oon niin hyvin sijoittunut kentällä. Oon kulmassa ja seison kiekon päällä.. Mitä hittoa, kiekko ei tartu lapaan.. ei vieläkään.. kappas kone tuli takaa monen sekunnin viiveellä ja nappaa sen kiekon.. SIISTIÄ! Kuinka toimin tulevaisuudessa. Odotan pari metriä kiekon vieressä ja odotan, että vihu nappaa kiekon -> taklaa tai sido ja ota kiekko haltuusi! OUJEAH!

- Tyylikkäät animaatiot! Näihinkö se vuosi sit meni, vai ehkä se meni rostereiden päivitykseen..

Koska tällä hetkellä aika ei riitä EASHL:n peleihin niin en koe mitään syytä ostaa tätä peliä itselle. 10 riittää todella hyvin siihen, että voin purkaa kiekkokuumetta. Vai olisiko nyt näin välivuotena hyvä aika kokeilla koripalloa tai jenkkifutista..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

- Buustinapin paikka on hanurista! Kaverit saisivat ostaa omat ohjaimet jos tulis mun luokse pelaamaan, sillä buustailu tappaa ohjaimen todella nopeasti.

- Rebound peli on edelleen hanurista. Pidän L2 nappia pohjassa kun yritän survoa maalin edestä irtokiekkoa maaliin.. Kiekko on siinä edessä/jaloissa mut mitä vit... kaveri ei aina edes yritä lyödä, tai jos lyö niin hirveällä viiveellä...Yleensä se pakki sit nappaa sen, etenkin jos vastustajana on kone. Mut konetta vastaan toisessa päässä!?!? Kaveri sutii 100% varmuudella kiekon sisään, jos et saa taklattua miestä pois ribarilta.

- Taklauspeli! Sama ohjattava, esim. Dion pönöö. Omaa "pelin kovimmat taklaukset"! Vihu tulee peruspenalla sinisen ylin..Lataan 10m vauhdin ja BLÄÄÄM! Kaveri kuolee jaloilleen. Seuraava vaihto.. Sama kaveri yrittää TAAS samaa.. Hienoa! Valmiiksi loukkaantunut kaveri päätyy nyt pussiin.. Vauhtia, lisää vauhtia ja TÖKS! kaveri jatkaa kiekon kanssa, vain minä horjahdan?!? Toisin sanoen, sinun toimillasi ei ole merkitystä lopputulokseen. 10 pystyit luottamaan siihen, että jos taklaat oikein niin kaveri on mukkelis-makkelis!

- Kone heittää ennen sinistä kiekon päätyyn.. Helppo marja hakea pakilla ku oon niin hyvin sijoittunut kentällä. Oon kulmassa ja seison kiekon päällä.. Mitä hittoa, kiekko ei tartu lapaan.. ei vieläkään.. kappas kone tuli takaa monen sekunnin viiveellä ja nappaa sen kiekon.. SIISTIÄ! Kuinka toimin tulevaisuudessa. Odotan pari metriä kiekon vieressä ja odotan, että vihu nappaa kiekon -> taklaa tai sido ja ota kiekko haltuusi! OUJEAH!

1. Buustinappi on juuri hyvässä paikassa, omat kaverini kyllä osaavat pelata ilman yltiöpäistä ohjaimen hajottamista tai survomista, ehkä se on kavereistasi kiinni?

2. Reboundpelistä olen jokseenkin samaa mieltä, mutta susikättä(R1) vain kehiin ennemmin kuin sitä L2 ja oikeaa tattia niin saattaapi jopa mennä sisäänkin. Eipä tuo haittaa itseäni kuitenkaan että kiekko jää silloin tällöin elämään. :)

3. Taklauspelistä ei ole mitään pahaa sanottavaa, kaikki onnistunut niin kuin pitääkin. Sitä hanuria eteen vaan jos on itseluottamusta lähteä yrittämään, sillä niitä ukkoja nurin saa jos jollain. Eikös juurikin NHL 10:ssä valitettu taklauksien tehottomuudesta? Itse olen huomannut huomattavan eron, vaikka 10:ssä taklauspelissä ei sinänsä mitään vikaa mielestäni ollut. Ainut oli tylsät ja itseään toistavat animaatiot.

4. Kertaakaan ei ole täällä kiekko pomppinut omassa päässä tuolla tavalla. 10:stä tuttu haparointi on jäänyt kokonaan pois, ja nyt ehkä liiankin hyvin liimaantuu kiekko lapaan kiinni.

Ihmeellistä että toisaalla asiat voi olla noin päälaellaan? Ongelmia joka osa-alueella, kun muualla kaikki toimii kuin junan vessa... Kummallista :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

2. R1 "rämppäämällä" tulee turhia jäähyjä kampittamisesta. Onhan se jumal.. kumma, että ei voi vapaata kiekkoa lyödä vaan sun pitää soveltaa jotain tökkäsy-nappia! Muutenkin ärsyttää, että porukan ratkaisu ea:n ongelmiin on se, että sovella jollain toiminnolla jota ei ole edes tarkoitettu ko. tapahtumaan. Kuten nyt tuo rebound peli. Tilannetta ei nähdä EA:n virheinä vaan vika on pelaajassa joka tuo ongelmat esiin. Ei se poista tyhmää mokaa, vaikka syöksyisit heittäytymis -napilla maalille.. Kaikki mahdolliset epäkohdat kuitataan, että sä et vaan osaa.. Vaikka osaavat pelaajat ovat korjanneet toiminnon jollain sovelletulla sijaistoiminnolla. Rebound ongelma on ollut EA:n peleissä varmaan aina...

3. 10 ei ole mitään taklaus ongelmaa, vaan suurin tekijä löytyy pelaajan taklausarvoista ja ohjaimen takaa. Nyt pommien ja halauksien yhteyttä en ainakaan minä ole huomannut...

4. Sama ongelma löytyy edelleen 11:sta, tai sit mä en osaa luistella oikein kiekon päälle.. Mut mut... Olihan 10:ssäkin se ero, että pelaatko konetta vai ihmistä vastaan.. Ongelma on edelleen, mut ei enää niin pahana..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

R1 rämpäämällä maalinedustalla toistaiseksi ei ole tullut ainuttakaan jäähyä kun kiekko on vielä elossa. Ei maalivahdin häirinnästä, saatikaan kampituksesta. Enkä missään vaiheessa väittänytkään että se olisi oikein soveltaa omiaan ea:n tekemän virheen takia. Se nyt vain sattuu olemaan ratkaisu kun ei itse asiaan voi vaikuttaa juuri nyt. Ja turha sitä on pelihousujaan repiä tollasen asian kanssa, kunhan pelailee menemään :)

Ja 10:ssä jos tulet vastustajan selän puolelle, esim maalin edessä. Ajattelet että ajelempa tuon uunon tohon paikkaan. Miten käy? Korkeintaan kaveri horjahtaa vähän ja jatkaa työskentelyään. 11:sta onnistuu laittaa hessu kylmäksi...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

kaksin pelissä kaveri käytti/käyttää paljon tota R1:stä maalin edessä, ja jäähyjä sai kiitettävästi. MUTTA olikohan sit ongelma siinä, että rämpytti liian pitkään, eli vieläkin kun tilanne oli hiukan ohi.. Itse en moiseen alennu, vaan... :D

muutenki tuo maalinedustan siivoaminen on ollut iso ongelma, ainakin 10:ssä. Eli ei ole oikein keinoja siivota maalinedustaa. Taklaukset vaan horjuttaa vihua, ja etenkin 11 todella vähän.. Mut kokemukseni ovat vain muutamasta ottelusta nhl11. Ainakaan naamanhieronta -napilla ei enää voi häiritä maalinedessä. Penaltia tippuu heti jos meet hieroon. Ennen se vaan tuuppi, mut vain lähellä maalia.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Typerää, että Hut online turnauksessa, jos kaveri lähtee pelistä, niin et pääse turnauksessa eteenpäin. Saako nuo kesken pelistä lähtijät edes minkäänlaista rangaistusta siitä?
Kävipä myös mielenkiintoinen äskettäin, kun voitin Hut online turnauksessa vastustajan jatkoajalla, niin samantien maalin jälkeen kaveri sitten lähti veks. Pelin jälkeen minulle tuli ilmoitus, että olet karsiutunut turnauksesta. Mitä helev!?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Onhan tätä tullut väännettyä aika tavalla. Vähän alkaa jo kyllästyminen iskeä.

Eniten ärsyttää:

- Kentänvaihtojen bugaus
- Syöksyn (diving poke checking) aivan käsittämättömän järjettömän naurettava toteutus. Jos vastustaja pääsee läpiajoon, kannattaa aina vaihtaa äkkiä ohjaus pois omalta alimmalta pelaajalta. AI juoksee vastustajan kiinni ja daivaa aina kiekon pois. Tadaa. Jos itse yrität, niin usein jäähy. Sitten ne janarit vielä, jotka eksploittaa ihan ihme tilanteissa sitä syöksyilyä.. Vähän kyllästyttää, kun oma ukko menee ihan tilttiin, kun kaveri on syöksyny jalkoihin.
- Jäähyissä ei ole yhtään mitään logiikkaa (eikä rankkujen viheltämisessä). Ei siis järjen hiventä. Koko paskakasassa ei edes pitäisi olla jäähyjä, jos niistä ei osata tehdä millään tavalla loogisia. Esim selkään ajaminen laidassa äärimmäisen törkeällä tavalla tuottaa joskus jäähyn, joskus ulosajon, joskus ei mitään, ihan samassa pelissä. Sama näpeille huitomisessa. Kampista taitaa useinmiten tulla penaltia, ainakin jos vastustaja kaatuu. Kyynärpäätaklaus on pään kokoinen vitsi, jolla EA yrittää säälittävästi jotenkin tasoittaa peliä.
- Maalinteon logiikka ontuu ihan samalla tavalla. Kyllä, jääkiekossa sattuu joskus ihmeitä, ihan totta. Mutta jos matsin laukaukset on mulle esim 54-4, niin kyllä mun PITÄIS voittaa suuremmalla maalierolla kuin 2-0. Ois mahtava nähdä joskus uusinta tällaisesta matsista. Ja ei. Ne laukausmäärät ei tule mistään siniviivalörpyistä, joita nämä Änäriteinit vääntää, vaan kunnon laukauksia B-pisteeltä ja onetimereitä erinäisistä paikoista. Moket vaan osaa warppia ja tolppia on joka puolella. Ja jos yritätä jotain EVO argumenttiä, niin tervetuloa ottamaan turpaan!
- Tämä niin sanottu "momentum" nyt vaan on fakta, selitetään täällä mitä hyvänsä. Jos sitä ei huomaa, on joko sokea tai ei ole pelannut tarpeeksi (n>100). Ja nimenomaan 1vs1.
- HUT käy pidemmän päälle tylsäksi. HUTiin pitäisi ehdottomasti saada kunnon yhteisöllinen liigamode, nyt tuo jää ihan torsoksi. Väännät pelistä toiseen ja jee! Voit tsekkailla, että olet kokonaistilaston 564, kuukauden 120 ja viikon 34. Jeje! Sitten pääset pleijareihin ja se on aivan yks jättiturhake. Koko turnausmoodi on epic fail! Quittauksineen ja "playoff-puineen".
- Korttien keräys menettää palkkakaton iskiessä vähän viehätyksensä. Toki voit vielä metsästää parempia pelaajia halvemmalla.
- Taukojen väliset uusinnat on täyttä turhuutta. Tästä oon jo vinkunu, ei tarvi enää.
- Miksi HUTista on jätetty aivan täysin oleellinen mahdollisuus pois, että voisi jo ennen peliä säätää pelitaktiikan kuntoon. Ärsyttää joka ikinen matsi käydä aina viivästyttämässä peliä ja säätämässä taktiikat kuntoon joka ketjulle! Uskomaton aivopieru!
- Kakkosmaalivahti! Mikä aivorupsu tämä nyt on! Mitä ihmeen virkaa sillä kakkosmolarilla on! Toisin sanoen, kakkosmokeksi kannattaa valita joku mahdollisimman surkea ukko, koska ei sitä pelin aikana saa kuitenkaan käyttöön. Aika monet kerrat, kun on oma veska imuroinu pari-kolme maalia ekaan erään, olen yrittänyt käydä vaihtamassa kakkosmokea tolppien väliin. Kas, eihän sitä voi tehdä mistään! Tana. Jos joku tietää, mistä se vaihetaan, saa kertoa.

Ja nyt joku neropää nakuttelee jo sormet punaisena angstiviestiä, että miksi ääliö pelaat koko peliä, jos on noin paljon valitettavaa. No siksi, että kyseessä on kuitenkin paras jääkiekkopeli ikinä. That's it. Se vain voisi olla NIIN paljon parempi.

Jos HUTiin saatais jokin edes vähän mielenkiintoisempi pelimoodi, niin jo ois jumalallista. Vaikka liiga mannerlaatoittain: Eurooppa, Pohjois-Amerikka jne. Sitten voisi olla jotain kv. turnauksia. Kunnon pleijari / turnausjärjestelmä, jossa ratkottais oikeasti parhaat. Myönnän, että tämän toteuttaminen olisi pikkasen monimutkaisempaa, ku Hellowöörldin kirjoittelu..

Pikkuhiljaa joku osaava koodari voisi värkätä jonkun lokin peliin, että milloin pelaaja quittaa itse ja milloin yhteys vaan katkeaa. Toisaalta sitten nämä neropäät kävis vetelemässä verkkopiuhaa seinästä, kun on minuutti pelattu ja 1-0 tappiolla. Jepjep, se idea meni pieleen se.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

- Korttien keräys menettää palkkakaton iskiessä vähän viehätyksensä. Toki voit vielä metsästää parempia pelaajia halvemmalla.

- Miksi HUTista on jätetty aivan täysin oleellinen mahdollisuus pois, että voisi jo ennen peliä säätää pelitaktiikan kuntoon. Ärsyttää joka ikinen matsi käydä aina viivästyttämässä peliä ja säätämässä taktiikat kuntoon joka ketjulle!

Itse tykkään kovasti palkkakaton ideasta ja toteutuksesta, ilman sitä vastaan luistelisi All-Star -joukkueita ja manageroinnista menisi maku. Nyt on mukava näpertää tasapainoisia unelmakenttiä ja taistella kattoa vastaan. Katto myös pakottaa tutustumaan pelaajiin joista et ole koskaan kuullutkaan, tuoden näin koko kiekkokartan kirjon kentällisiin.

Chemistryn vaikutuksesta haluaisin kuulla jotain varmaa tietoa, kun ei henkilökohtaisesti huvita tanssia sen kemiapillin mukaan ja tunkea saman joukkueen pelureita samoihin ketjuihin, jolleivat nyt satu sopimaan omiin suunnitelmiini.

Kaipaan myös tuota valmennusaspektia, eli noita pelitaktiikoiden säätämisiä ynnä muita, tämä varmaan tuodaan mukaan "suurena uudistuksena" sitten ensi vuoden BE A HUT GM PRO -pelimuotoon.

Matsin hakeminen ärsyttää päivästä toiseen kun porukka ei suostu pelaamaan kovaa nippua vastaa. Jos on jotain tietoja pakko siinä alussa näyttää, niin voisivat hyökkäys/puolustus/maalivahti -arvojen ja ykköskentällisten sijasta vaikka näyttää vain joukkueen tähtilukeman, tai vaikka tehdä jotain niinkin yksinkertaista kuin etsiä vastustajan jonka tilastot ovat samaa tasoa kuin itsellä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

- Miksi HUTista on jätetty aivan täysin oleellinen mahdollisuus pois, että voisi jo ennen peliä säätää pelitaktiikan kuntoon. Ärsyttää joka ikinen matsi käydä aina viivästyttämässä peliä ja säätämässä taktiikat kuntoon joka ketjulle! Uskomaton aivopieru!
R3 pohjaan kun ollaan ketjujen muokkaus kohdassa mentäessä peliin. Ihmeitä tapahtuu..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

R3 pohjaan kun ollaan ketjujen muokkaus kohdassa mentäessä peliin. Ihmeitä tapahtuu..

Kiitti tästä. Pitääpä kokeilla. Vielä kun joku ratkaisis tuon kakkosmokedilemman. Varsinaista ongelmaa se ei sinänsä poista, koska ei taida tuossakaan tallentua muistiin seuraaviin peleihin. Lähinnä aivopierulla viittasin siihen, että miksei HUT:n valikossa ole "taktiikka", josta käyt kerran nakuttamassa ne kuntoon, niin ei tarvi aina ennen joka matsin alussa värkätä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt on hutissa ja 1on1 peleissä jatkuvaa pelin hyytymistä. Ihan randomtilanteissa peli lakkaa vastaamasta. Itse PS3 toimii ja pääsee valikoita selailemaan, mutta peli jumittaa. jos poistaa levyn tai painaa lopeta peli niin koko kone boottaa.

Alkaa menemään hermot. Kyseessä on hieman reilu kuukauden ikäinen 250GB Slim kone ja peli on naarmuton. Ei vaan tiedä mistä lähtisi ongelmaa paikantamaan. Tätä on nyt esiintynyt n. viikon ajan ja sitä ennen kaikki toimi loistavasti.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Täällä tarvittaisiin hiukan vinkkiä ihan pelaamiseen. Edelliset änärit tuli tosissaan jauhettua 94-2007, mutta sen jälkeen onkin ollut aika hyvä tauko ja pelihän on muuttunut täysin.

Nyt alkaa pelin ohjaus / nappulat olemaan aika hyvin hallussa jne jne. Mutta varsinkin puolustaminen on hankalaa. Tuntuu, että online HUTissa ei pääse vastustajan b-pisteille millään. Porukka sumputtaa (ja todella monesti näkee, että jengi ei edes itse puolusta vaan antaa CPUn ohajata ?!) keskustan tukkoon. Itse, jos koittaa samaa niin pakit vetäytyvät todella alas ja vastustaja vain purjehtii suoraa maalintekosektoreille sen kummemmin harhauttelematta (tuntuu, että sama onko siellä vetäytyvä, porrastus vai siniviiva valittuna).

Yrittänyt itse ottaa pakin haltuun ja pakitella mahdollisimman lähellä hyökkääjää ja poke checkillä koittanut saada kiekkoa pois, mutta aina tulee se sama irtokiekko harhautus ja ohi mennään, puuh.

Jotenkin vieläpä näyttää, että kaikki tekevät tätä samaa, eli kiinnostaisi millä he puolustavat?

Toinen suuri ongelma on aloitukset. Häviän pelissä käytännössä 9/10 aloitusta ja vastustajat vievät ne aina samalla taktiikalla. Sentteri pyörähtää aloitushetkellä 180 astetta minun eteeni ja syöttää kiekon taakse. Kuinkas tämä onnistuu?

Ainoa mikä onnistuu jollain tasolla on hyökkäyspelaaminen. Kuvioita saa tehtyä, veivattua moken pihalle ja syöteltyä, jos siis sinne alueelle on kiekko hallussa jotenkin päästy :P

Hjelp! :) Saa antaa muutenkin "kaikki tietää" online vinkkejä. Itse aivan nollista lähtenyt, kun sen verran kauan ollut nämä pelaamatta.

Ps. Loistava peli!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt on hutissa ja 1on1 peleissä jatkuvaa pelin hyytymistä. Ihan randomtilanteissa peli lakkaa vastaamasta. Itse PS3 toimii ja pääsee valikoita selailemaan, mutta peli jumittaa. jos poistaa levyn tai painaa lopeta peli niin koko kone boottaa.

Ei varmaan ole yksin sinun ongelma. Äsken ainakin hyyty mulla HUTti normipelissä. Äänet jäi luuppiin ja ihmeteltiin siinä tovi, pleikka toimii, muttei peli. Kyllästyin ja löin koneen päältä.

Ois voinu Suomiyanari (Hartsa?) vaan olla reilu ja quittia eka, jos kerran mää johan peliä vikassa erässä ja laukaukset on noin 100-10! Mutta turmeltunutta, ahnetta ja selkärangatonta on tämä nykynuoriso, eikä minkäänlaisia herrasmiehen elkeitä sovi odottaa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Täällä tarvittaisiin hiukan vinkkiä ihan pelaamiseen.

Nyt alkaa pelin ohjaus / nappulat olemaan aika hyvin hallussa jne jne. Mutta varsinkin puolustaminen on hankalaa.
Jotenkin vieläpä näyttää, että kaikki tekevät tätä samaa, eli kiinnostaisi millä he puolustavat?

Sentteri pyörähtää aloitushetkellä 180 astetta minun eteeni ja syöttää kiekon taakse. Kuinkas tämä onnistuu?
Itse pelaan aina pakeilla omatoimisesti, mutta hyvin maltillisesti peittäen. Verkossa näkee paljon pelaajia, jotka puskee pakkinsa pihalle tilanteista rynnimällä, joka avaa itselle paikkoja pelata paikkoja maalille.

Noita taktiikoita en koskaan ole osannut veivata, mutta omat säädöt aina hyökit täysi hööki päällä ja puolustuspaine minimillä. Itselleni toimii ja painoarvo on maalien mättämisellä, koska pakittaminen ei kiinnosta. Täysi hyökkäyspaine tietysti jättää omat hyökit monesti pois puolustustilanteista ja joutuu kahdella pakilla hoitelemaan omaa päätä, mutta toisaalta ovat monesti 2-1 tilanteissa vastustajan päässä ja yksinläpi hyvillä laita-avauksilla. Omissa ropisee toki näin pelaillessa, jos innostuu pakkinsa ajamaan taklaukseen ja menee ohi, mutta pitää vetää ne rauhassa sinne b pisteellä ja blokkia laukaukset ja siitä nopea avaus vastustajan siniviivaan, jossa 2-1 valmiina.

Tuo aloitus lienee ihan perus ylöspäin tatista. Mailan nosto ja mies eteen. Löytyy ohjekirjasta.

Oma tyyli pitää hakea ja senkin hukkaa monesti. Sitten tulee niitä tappioputkia :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei varmaan ole yksin sinun ongelma. Äsken ainakin hyyty mulla HUTti normipelissä. Äänet jäi luuppiin ja ihmeteltiin siinä tovi, pleikka toimii, muttei peli. Kyllästyin ja löin koneen päältä.

Ois voinu Suomiyanari (Hartsa?) vaan olla reilu ja quittia eka, jos kerran mää johan peliä vikassa erässä ja laukaukset on noin 100-10! Mutta turmeltunutta, ahnetta ja selkärangatonta on tämä nykynuoriso, eikä minkäänlaisia herrasmiehen elkeitä sovi odottaa.
Näistä tulee kyllä lopetusilmoitus toiselle, eli tuossa tilanteessa ei vastustaja voi quitata vaikka haluaisikin. Näin ainakin minulla ja nyt kun innostuin 1vs1 peleistä niin statsit 16-8-1, joista 5 peliä hävinnyt tuo jumituksen vuoksi ja hutissa 2 kertaa menettänyt pucksit pelistä quitin vuoksi, eli jumijumi.

On se vaan masentavaa kun syytä ei tiedä. Noista statseista nyt niinkään, mutta noloa nuo quit tiedot kun muutoin en pelejä katko vaikka kuinka kävisi ja nyt noita kertyy pelin vuoksi ja tämä pistää keljuttamaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Käykö teillä ikinä näin, että kesken pelin Hutissa tulee teksti: Yhteytesi EAhan on katkennut tarkista.... vai onko vika modeemissani.
5 Häviötä tullut tämän takia joukkueelleni, ja jokainen on ollut kesken turnauksen.
 
Ylös Bottom