Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Aah.
2-4 tappio. Vastustaja veti kuitenkin koko pelissä 5 kertaa maaliani kohti.
Sanoinkuvaamatonta riemua tuottaa tämän pelin pelaaminen.

Surkea,huono,totaalisen paska peli.

Kiitoksia kun jaoit tuntemuksesi foorumin väen kanssa. :)
Suosittelen lämpimästi seuraavia linkkejä:

Huuto.net
KFIN:n PS3-myyntiosio

Saahan sitä puhua pelin miinuksista, mutta jotenkin en vaan ymmärrä tätä valitusta, peli on täysin paska, huono, surkea yms. Ilmeisesti siellä joku uhkailee ase ohimolla vieressä, että "pelaa tätä peliä"? :rolleyes:

Cavaleralta mukava romaani, paljon asiaa pelistä. Itse pidän paljon tästä änäristä ja etenkin HUT:sta. (Pelaan oikeastaan vain HUT:ia, joten muista pelimuodoista ei juuri ole kokemusta) Kyllähän tässä näkyy tuo "momentum", mutta hyviä pelejä on ollut järkiään omalla kohdalla.

En tiedä mikä "tehohetki" eilen tuli, mutta jatkoajalla 2-3 tappioon päättynyt ottelu sisälsi kolme maalia, jotka tulivat maalivahdin harhasyötöstä. Ensin heitän ite kiekon lähimmän vastustajan lapaan, sitten toisessa päässä maalivahti hakee kiekon kulmasta ja kiekko on yhtäkkiä Sykoran lavassa, taas maali. Kolmas osuma tuli sitten sillä tavalla, että moken harhasyötöstä tuli 2vs1 -hyökkäys, josta tein maalin... :)

Henkilökohtaisesti tuntuu siltä, että monet valittavat senkin takia, kun NHL11:ssä ei pärjääkään välttämättä enää samalla taktiikalla kuin NHL10:ssä? Ei mulle ole tehty montakaan semmosta "helppoa" maalia, josta DS3:n olisi voinut heittää seinään, koska pyrin puolustamaan tiiviisti, ja ei lähde esim. oikealla laitahyökkääjällä vääntämään vasempaan kulmaan...

En kiellä noita Cavaleran viestissä mainittua miinuksia, mutta itse ainakin jokainen matsi on ollut todellista viihdettä, ja mikä tärkeintä, pelaaminen on ollut hauskaa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tietääkö joku miten saa nuo vaihtoehtoiset pelipaidat käyttöön? Pelissä lukisi, että pitäisi mennä EASPORTS.COM/NHL11, mutta en täältä mitään löytänyt.

Kiitän, jos joku osaa vastata :-)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Täytyy myös kiittää Cavaleeraa viiltävästä analyysistä. NHL 2k10 on jäänyt hyllyyn pölyttymään lähinnä sen takia, että tekoäly on tekoäly, eikä nettipeleistä näyttänyt tulevan siinä mitään.

Tätä EA:n lätkää pelaa kyllä ihan mielellään, ei siinä mitään. Perimmäisin ongelma itselläni on ollut se "tuntuu, etten pysty itse vaikuttamaan pelin kulkuun", kävi miten kävi, voitto tai häviö. Pitäisi melkeen joskus uhrata yksi nettimatsi ja tehdä silleen, että kun huomaa, että "momentum" on mun puolella, niin pelaa oikeen tahalleen huonosti ja katsoa, saako vastustaja voitettua peliä.

Itselläni kävi tänään todellinen wattefak tilanne, kun pelaajani laukoo maalivahdin ja maalin välistä kiekon tolppaan. Toisin sanoen, moke oli liukunut maalilta pois, kiekko makas maaliviivalla ja kävin nappaan sen maalin. Kas, tolppa. Tilanne oli täysin samanlainen kuin tänne aikaisemmin postattu ohiveto 5cm päästä tyhjään maaliin. En vain videoa jaksanut alkaa väsätä.

Kyllä tämä kaikesta minunkin nurinasta ja purinasta huolimatta kaikkien aikojen EA Änäri kuitenkin on. Siitä huolimatta, että katkojen aikaiset hidastukset on kaikkien aikojen epic fail. AINA täysin vääriä hidastuksia. Kunhan yrittävät spämmätä "uudella hienolla taklausmoottorilla". Kiva kattoa jotain väsyneitä tönäisyjä, kun just on nähty elämän ja kuoleman tilanne maalin edessä..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vaikka näyttäiski olevan PS3 treadi nii kai nämä kysymykset pätee boxinki kohdalla. Elikkä ostin vastaikää Nhl 11 ja jos rehellisiä ollaan niin se on näistä uusimmista NHL-pelisarjoista ainoa mihin oon edes vähän perehtynyt.

Muutaman normaalin pelin ja monen tuskallisen treenin jälkeen siirryin Be A Pro -modea kokeilemaan, joka osoittautui erittäinkin mielenkiintoiseksi. Sen ohella oon alkanut pelailemaan onlinessa, koska kaverini päätyi myös ostamaan kyseisen pelin. Surkeana pelaajana turvaudun tietty pelaajani ominaisuuksiin, joita varsinainen ongelma koskeekin.

Oon siis sen verran ymmärtänyt, että Onlinessa pitää tietty määrä otteluita tahkota ja pysyä tietyllä tasolla. Nyt on 40 peliä alla ja hamustelen sitä 60 peliä vaativaa korttia. Oon ymmärtänyt myös sen verran, että tässä itse Be A Pro -modessa voi avata erilaisia tehosteita ja näin päin pois. Oonkin saanut sieltä muutaman +1 satunnaisen tehosteen ja jopa kaks kappaletta +3 tehosteita - lämärin voimaan ja puolustuspäähän jotain jänskää. Vaikuttaako nyt siis nämä käyttöön ottamani tehosteet myös online-hahmoni kehitykseen?

Sitten tuolla kiekkokaupassa pisti silmään myös näiden +1,+3,+5 -tehosteiden lisäksi jotkut laajemmat paketit, joita en oikein käsittänyt. Mikä niiden idea mahtaa olla, ja ovatko ne voimassa myös onlinessa? Näyttäis onneksi siltä, koska kun katon Oma Pro -valikosta Muokkaa pelaajaa, niin siellä on törkeesti oranssia raitaa joidenkin ominaisuuksien perässä. Muistelisin että esimerkiks mun valkosella oleva syöttöpalkki on joku 70-75. Oranssi siihen perään niin näyttää oikeessa laidassa että 94. Vähän vaikuttaisi olevan liian hyvää ollakseen totta, eikä ne kyllä tunnu pelatessakaan auttavan meikäläistä laisinkaan.

Jos joku nyt on tähän asti jaksanut lukea niin lukekoon vielä vikan pikkukysymyksen. Eli kannattaako pelata ennemmin EASHL-tiimillä noita onlinejoukkuepelejä, kuin ihan normaalia aulasta käsin lähtöstä onlinejoukkuetta? Mulla on sellanen mielikuva että noi EASHL-pelit unlockais kans näitä boosteja - joista kylläkin näytän tietävän aivan liian vähän. Entäs sitten Sparrauspelit, lasketaanko ne EASHL-otteluiksi, koska niistäkin näyttäis saavan tilastokelpoisia otteluita?
Youtubesta löyty tällanen: http://www.youtube.com/watch?v=5c4k4I-sLG8&feature=related Sama "ongelma" mulla, eli oonko siis vahingossa glitchannu? :O

Nostan hattua niille, jotka vaivautuvat näihin ehkä itsestäänselviin kysymyksiin vastaamaan. Hellurei ja hellät tunteet. :cool:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitäköhän hittoa äsken tapahtui?

HUT online match, sain kahdessä ensimmäisessä erässä 6 jäähyä, ainakin yks 5-3 oli mukana (mailannostoista ja ihan normaaleista taklauksista), vastustaja tais yhden jäähyn saada. Ja sen puolustustaktiikka oli x:n hakkaaminen ja poke checkia jatkuvalla syötöllä.

Pystykö niillä puckseilla myös lahjomaan seeproja? :mad:

Ja totta kai hävisin... :cool:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vaikuttaako nyt siis nämä käyttöön ottamani tehosteet myös online-hahmoni kehitykseen?
BAP(Be A Pro):ssa avatut slotit käyvät myös onlinepuolella, kyllä. Offlinessa, tai tarkemmin Be a Pro-modessa pelatut pelit ei kuitenkaan kerry onlinesaldoosi. Sinun on siis pelattava EASHL-/onlinejoukkuepelejä onlinessa avataksesi niitä onlinepuolen kortteja(lisäksi pitää olla tietty keskiarvo kullekin tasolle) joiden jälkeen voit parantaa online-hahmosi attribuutteja.

Sitten tuolla kiekkokaupassa pisti silmään myös näiden +1,+3,+5 -tehosteiden lisäksi jotkut laajemmat paketit, joita en oikein käsittänyt. Mikä niiden idea mahtaa olla, ja ovatko ne voimassa myös onlinessa? Näyttäis onneksi siltä, koska kun katon Oma Pro -valikosta Muokkaa pelaajaa, niin siellä on törkeesti oranssia raitaa joidenkin ominaisuuksien perässä. Muistelisin että esimerkiks mun valkosella oleva syöttöpalkki on joku 70-75. Oranssi siihen perään niin näyttää oikeessa laidassa että 94. Vähän vaikuttaisi olevan liian hyvää ollakseen totta, eikä ne kyllä tunnu pelatessakaan auttavan meikäläistä laisinkaan.
Laajemmat paketit käsittää tiettyjen osa-alueiden parannuksia, esimerkkinä vaikka tarkka laukoja. Sen paketti parantaa lyönti- sekä rannelaukauksen voimaa ja/tai tarkkuutta huomattavasti, sekä lisäksi ketteryytesi, nopeutesi tai jotkin muut alueet parantuvat paketin ansiosta.


Jos joku nyt on tähän asti jaksanut lukea niin lukekoon vielä vikan pikkukysymyksen. Eli kannattaako pelata ennemmin EASHL-tiimillä noita onlinejoukkuepelejä, kuin ihan normaalia aulasta käsin lähtöstä onlinejoukkuetta? Mulla on sellanen mielikuva että noi EASHL-pelit unlockais kans näitä boosteja - joista kylläkin näytän tietävän aivan liian vähän. Entäs sitten Sparrauspelit, lasketaanko ne EASHL-otteluiksi, koska niistäkin näyttäis saavan tilastokelpoisia otteluita?
Itse suosin ehdottomasti joukkuepelaamista tietyn porukan kanssa yhdessä. Tuttu porukka on mukavampi peliporukka kuin random sooloilijat. EASHL -peleilla voi myös avata joitain slottiparannuksia, kyllä. Tietääkseni sparrauspelit eivät kerrytä EASHL tilastoja, en tosin 100-varmaksi voi sanoa.[/QUOTE]
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen taas pienen tauon jälkeen ajattelin kokeilla pelata online 1vs1:a ja ei kyllä olis kannattanut...

Koko matsin ajan olin ihan älyttömässä alakynnessä vaikka vihu ei ollut edes kovin hyvä pelaaja. Loppu sekunneilla olin yhden maalin tappiolla ja tuli 100% varma paikka tasoittaa peli mutta toisin kävi. Pääsin yksin läpi, harhautin maalivahdin täysin kahville ja ihan tyhjä maali odotti. Jostain ihmeen syystä veto lähti kuitenkin 90 asteen kulmassa sivulle vaika aivan varmana tähtäsin ihan suoraan??? Kyllä söi taas miestä pahemman kerran. Ja tämä ei ole ensimmäinen kerta kun vastaavanlaista on tapahtunut.

Ja joku vielä kehtaa väittää että tässä ei ole minkäänlaista etua toisella joukkueella....
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

BAP(Be A Pro):ssa avatut slotit käyvät myös onlinepuolella, kyllä. Offlinessa, tai tarkemmin Be a Pro-modessa pelatut pelit ei kuitenkaan kerry onlinesaldoosi. Sinun on siis pelattava EASHL-/onlinejoukkuepelejä onlinessa avataksesi niitä onlinepuolen kortteja(lisäksi pitää olla tietty keskiarvo kullekin tasolle) joiden jälkeen voit parantaa online-hahmosi attribuutteja.


Laajemmat paketit käsittää tiettyjen osa-alueiden parannuksia, esimerkkinä vaikka tarkka laukoja. Sen paketti parantaa lyönti- sekä rannelaukauksen voimaa ja/tai tarkkuutta huomattavasti, sekä lisäksi ketteryytesi, nopeutesi tai jotkin muut alueet parantuvat paketin ansiosta.



Itse suosin ehdottomasti joukkuepelaamista tietyn porukan kanssa yhdessä. Tuttu porukka on mukavampi peliporukka kuin random sooloilijat. EASHL -peleilla voi myös avata joitain slottiparannuksia, kyllä. Tietääkseni sparrauspelit eivät kerrytä EASHL tilastoja, en tosin 100-varmaksi voi sanoa.
[/QUOTE]

Kiitoksia kiitoksia tämä selvensi paljon. Nyt oikeestaan mietityttää enemmän toi postaamaani videoon liittyvä mysteeri:http://www.youtube.com/watch?v=5c4k4...eature=related
Mulla on siis sama tilanne kuin tuossa, ja ihmetyttää se, että miten noi kaikki kohdat on auki vaikka oon pelannu vaivaset 12 matsia Be A Pro:ta. Lisäks haluisin tietää, että mahtaako noi oranssit buustit tosta nollaantua, jos vaihdan pelaajani pelitapaa. Ois meinaan kiva saada vähä muuhunki sitä tasoa ku syöttöihini. Niin ja tosiaan vielä tosta ohessa mainitusta että slotit käy myös onlinessa. Järkeillen myös nämä laajemmat paketit käy onlinessa, pitääkö paikkansa?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kiitoksia kiitoksia tämä selvensi paljon. Nyt oikeestaan mietityttää enemmän toi postaamaani videoon liittyvä mysteeri:http://www.youtube.com/watch?v=5c4k4...eature=related
Mulla on siis sama tilanne kuin tuossa, ja ihmetyttää se, että miten noi kaikki kohdat on auki vaikka oon pelannu vaivaset 12 matsia Be A Pro:ta. Lisäks haluisin tietää, että mahtaako noi oranssit buustit tosta nollaantua, jos vaihdan pelaajani pelitapaa. Ois meinaan kiva saada vähä muuhunki sitä tasoa ku syöttöihini. Niin ja tosiaan vielä tosta ohessa mainitusta että slotit käy myös onlinessa. Järkeillen myös nämä laajemmat paketit käy onlinessa, pitääkö paikkansa?
Tuota videon asiaa en kyllä täysin käsittänyt...
Buustit eivät nollaannu, ne pysyvät sellaisenaan. Buustipaketitkin pysyvät ennallaan, jos pelitapaa vaihtaa. Tai jos ei pysy, niin sen voi käydä laittamassa "päälle" uudemman kerran kiekkokaupasta. Eri taitotasoista saadut (tulokas, ammattilainen, jne..) ja attribuutteihin laitetut expapisteet nollaantuvat mutta ne saa laitettua uudelleen kun pelitapaa vaihtaa. Boostipakettien pitäisi kyllä joo käydä onlinepuolellakin, järjellä ajatellen :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tietääkö joku miten saa nuo vaihtoehtoiset pelipaidat käyttöön? Pelissä lukisi, että pitäisi mennä EASPORTS.COM/NHL11, mutta en täältä mitään löytänyt.
Mul on peli Englanniksi ja en tiedä kyseletkö nyt EASHL-tiimin "paidanvaihtoa". Se onnistuu sieltä GM-asetuksista. Siellä tiimin nimen ja alueiden kanssa samalla sivulla on uniformujen rivi ja siitä valitaan "custom" ja siinä kohdalla kun painaa "äksää" niin se menee "sisälle" uniformujen muokkaukseen. Muista ottaa muutokset käyttöön kun poistut ja painaa sillä asetussivulla vielä "axsää" (=submit), että muutokset tosiaan tallentuvat.

E: Nyt tajusin vasta tuon "Suomeksi" eli toistaiseksi ei tietääkseni ole julkaistu koodia millä paidat "aukenevat". Eli pelissä oleva teksti on harhaanjohtava. --> Vastaus: et saa, sorry. Jos joku on koodin saanut, niin kertokoot.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kahden pallukan välissä oleva keskitatti on myös jännä. Kannattaa kokeilla vaikka tyttöystävän kanssa :D

Hieman myötähäpeä tulee sun puolesta. Nimittäin, jos sulla on siellä pallukoiden välissä jännä tatti. Sinuna lähtisin pikapikaa lekuriin. Ihan vaan vinkkinä. Älä nyt ainakaan tyttöystävälle sitä mene esittelemään. Ei taida pelkät voiteet enään auttaa, joten ota ihmeessä 2k-sarjan tuotokset mukaan ajankuluksi. Vai pitäisikö sanoa "kakkosen" tuotokset...

Mutta joo, asiaan siis.

Kummalla tavalla olette yleensä boostanneet pelaajianne? Boostit jokaiseen slottiin erikseen ostamalla/pelaamalla, vaiko noilla aiemmin mainituilla boostipaketeilla?

Ja mahdolliset perustelut vastauksiin olisivat suotavia.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kummalla tavalla olette yleensä boostanneet pelaajianne? Boostit jokaiseen slottiin erikseen ostamalla/pelaamalla, vaiko noilla aiemmin mainituilla boostipaketeilla?

Ja mahdolliset perustelut vastauksiin olisivat suotavia.
Pelaamalla, ja erikseen ostamalla "täsmäboosteja" jos ei jaksa pelaamalla aukoa. Boostipaketeissa on se todella huono puoli että ei saa äijäänsä muokattua haluaamaansa suuntaan, kun niitä kokemuspisteitä ei voi käyttää boostipaketin kanssa samaan aikaan. Yksittäisien boostien kanssa taas pisteitä voi jakaa normaalisti miten itse haluaa. Toki boostipaketeilla saa overall ihan kohtuu hyvän jyrän mutta ainakin tuo äijän kehitys jakamalla pisteitä haluamiinsa kohtiin on itselle se isoin porkkana.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kummalla tavalla olette yleensä boostanneet pelaajianne? Boostit jokaiseen slottiin erikseen ostamalla/pelaamalla, vaiko noilla aiemmin mainituilla boostipaketeilla?

Ja mahdolliset perustelut vastauksiin olisivat suotavia.
Eli aika samoilla linjoilla kun Ormgard. Hieman tarkemmin: kannattaa mennä sinne kiekkokauppaan ja lukea miten ne slotit aukeaa. Joku älähtää kun on eri mieltä mut musta ainakin ne "ykköstasonslotit" sai auki aika helpolla, kun pelas "pikkasen" be-a-prota (sniperina ja maalivahtina). Sit toinen pää oli se et katoin niistä sellaisia, mitkä voi aueta pelaamalla EASHL:ää. Ja sit sinne jää ne, jotka vois joskus ehkä ostaa auki. Vielä en ole sijoittanut ja mun ukolla on vain pelaamalla auki saatuja. Yhden ykköstasoslotin taisin ostaa auki, kun se jäi jotenkin avautumatta. Ja itse kanssa pidän siitä et pisteet voi kohdistaa eikä ole sellaista kaikkialta keskivertokaveria, jonka käsittääkseni buustipaketilla saa.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kenttäpelaajan buustislotit ja buustit saa melkosen hyvin pelattua BaP:n puolella. Aloitatte BaP-kauden helpoimmalla vaikeustasolla, säädätte BaP:ssa peliasetuksista kaikki cpu-avustukset minimiin ja human-avustukset täysille, eli tarkkudet, voimat, nopeudet jne. Samoiten otatte paitsiot ja pitkät kiekot pois päältä, jonka jälkeen alatte pelaamaan. Pelin kohdalla painatte x:ää ja aloitatte simuloimaan pelin, odotatte kunnes 3. erän tilastot tulevat ruutuun ja painatte x:ää, jolloin pääsette pelaamaan viimeisen erän viimeiset 5 minuuttia. 4 minuutin erillä yhden kauden läpi pelaamiseen playoffeineen päivineen ja tekemällä 3 maalia jokaisessa 40 ottelussa kestää n. 2-3 tuntia. Itse pelasin 45 runkosarjan ottelua tuolla tavalla + simuloin pleijarit niin paljon kuin pystyi, ja pelasin, jos näytti tiukalta. Kaksi BaP-kautta tehden jokaisessa matsissa 3 maalia, 3. maalin jälkeen kiekko omaan lapaan ja kaukaloa ympäri, niin aika kuluu nopsaan.

Miellyttävää pelaamistahan tuo ei ole, mutta aloitusvoitosta kiekko lapaan, yksinläpi ja maali X 3 ja vie yhden viikonloppupäivän, niin saapi merkittävästi paremman ukon = aika hyvä sijoitus. Noiden jälkeen jää pelattavaksi EASHL:n puolella kolme slottia, joista yksi vaatii +/- 35, yksi 50 syöttöpistettä ja yksi 200 taklausta EASHL-jengissä.

Buustien käyttämisessä kannattaa käyttää järkeä sen verran, että katselette pelaajatyyppejä läpi, eri pelaajatyypillä on eri lähtötaso pisteytyksissä ja eri attribuutit kallistuu eri tavalla. Sijoitatte buustit niihin, jotka on kalleimpia. 2-way forward lienee paras lähtökohta varsinkin ekoilla pelaajakorteilla, sillä saa aika tasapainoisen buildin aikaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Todella hämmentävän hienon jääkiekkopelin on EA tehnyt täksi vuodeksi.
Mailoja menee poikki liukuhihnalla. Otteluiden lopputulokset vaikuttavat kovasti arpapeliltä. Ketjujen vaihtaminen on vaikeaa, mikäli sattuu joku uusinta pyörimään samaan aikaan. Maalivahdit loistavat poissaolollaan. Tekoäly on ottanut jättiharppauksen kohti kivikautta. Täysin ylivoimainen peli. En vaan keksi mitään huonoa sanottavaa.
Ai niin, mitään momentum juttuahan koko pelissä ei ole, eli aina vaan paranee.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Heh, kannatti opetella "FIN_Potilas" rankkari, sillä ratkaisin sillä HUT offline turnauksen voiton :) Koko peli meni täysin päin takapuolta, mutta sain kuitenkin voiton tällä rankulla--> Ruzicka nice shootout goal | EA SPORTS

Tuo menee todella usein maaliin ja on ihan kohtuullisen hienokin :)

P.S - Olisi mukava lueskella muutakin kuin jatkuvaa valitusta (Hävisin pelin! Se oli EA:n vika, itessäni ei ollu vikaa!!11)...
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

P.S - Olisi mukava lueskella muutakin kuin jatkuvaa valitusta (Hävisin pelin! Se oli EA:n vika, itessäni ei ollu vikaa!!11)...

Sä ootkin poikkeus täällä. "Perussuomalainen" ei kirjoita jos asiat ovat hyvin. Vain pielessä olevat ja itseä jotenkin koskettavat asiat saavat huomion. Niin se menee. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä näitä viimeisiä sivuja olen lukenut niin tuntuu olevan aika vainoharhaista sakkia? Mikä ihmeen "EA generaattori" teidän pelejä muka ratkaisee, kuulostaa lähinnä naurettavalta syyltä häviölle. Tottakai ne kiekot ei aina itselle pompi mutta se kuuluu pelin henkeen. Kuulostaa vähän hölmöltä väittää että toisen joukkueen pelaajat olisi maagisesti parempia. Kaikissa tiimeissä kuitenkin on erilaiset pelaajat eri statseilla, jotkut saavat irtokiekot helpommin kiinni kuin toiset.

Te jotka väitätte että kiekko ammutaan usein tyhjistä tolppiin/ohi, kai olette tietoisia Intimidationista ja sen vaikutuksesta pelaajiin? Jos ette, täältä voitte lukea lisää (Vaikka on NHL10 puhe niin sama kyllä pätee myös 11) NHL 10 Fighting and Intimidation - Inside EA - Inside EA

Itse pelannut suht ahkerasti online versus ja EASHL pelejä eikä ole kyllä tullut yhtään tuollaisia tilanteita vastaan mistä valitatte.
 
Ylös Bottom