Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse pelaan aina pakeilla omatoimisesti, mutta hyvin maltillisesti peittäen. Verkossa näkee paljon pelaajia, jotka puskee pakkinsa pihalle tilanteista rynnimällä, joka avaa itselle paikkoja pelata paikkoja maalille.
Noita taktiikoita en koskaan ole osannut veivata, mutta omat säädöt aina hyökit täysi hööki päällä ja puolustuspaine minimillä. Itselleni toimii ja painoarvo on maalien mättämisellä, koska pakittaminen ei kiinnosta. Täysi hyökkäyspaine tietysti jättää omat hyökit monesti pois puolustustilanteista ja joutuu kahdella pakilla hoitelemaan omaa päätä, mutta toisaalta ovat monesti 2-1 tilanteissa vastustajan päässä ja yksinläpi hyvillä laita-avauksilla. Omissa ropisee toki näin pelaillessa, jos innostuu pakkinsa ajamaan taklaukseen ja menee ohi, mutta pitää vetää ne rauhassa sinne b pisteellä ja blokkia laukaukset ja siitä nopea avaus vastustajan siniviivaan, jossa 2-1 valmiina.
Tuo aloitus lienee ihan perus ylöspäin tatista. Mailan nosto ja mies eteen. Löytyy ohjekirjasta.
Oma tyyli pitää hakea ja senkin hukkaa monesti. Sitten tulee niitä tappioputkia
Ei varmaan ole yksin sinun ongelma. Äsken ainakin hyyty mulla HUTti normipelissä. Äänet jäi luuppiin ja ihmeteltiin siinä tovi, pleikka toimii, muttei peli. Kyllästyin ja löin koneen päältä.
Ois voinu Suomiyanari (Hartsa?) vaan olla reilu ja quittia eka, jos kerran mää johan peliä vikassa erässä ja laukaukset on noin 100-10! Mutta turmeltunutta, ahnetta ja selkärangatonta on tämä nykynuoriso, eikä minkäänlaisia herrasmiehen elkeitä sovi odottaa.
Kysymys ? Millä asetuksella saan tietokoneen ampumaan enemmän ? Kun melkein joka pelissä tietokone ampuu noin 10 laukausta ja itella 35
Kysymys ? Millä asetuksella saan tietokoneen ampumaan enemmän ? Kun melkein joka pelissä tietokone ampuu noin 10 laukausta ja itella 35
3. 10 ei ole mitään taklaus ongelmaa, vaan suurin tekijä löytyy pelaajan taklausarvoista ja ohjaimen takaa. Nyt pommien ja halauksien yhteyttä en ainakaan minä ole huomannut...
4. Sama ongelma löytyy edelleen 11:sta, tai sit mä en osaa luistella oikein kiekon päälle.. Mut mut... Olihan 10:ssäkin se ero, että pelaatko konetta vai ihmistä vastaan.. Ongelma on edelleen, mut ei enää niin pahana..
Ei %€"# mitä %€#".. plus muuta kiukkua...
Tiedän tunteen, mutta joskus näitä vain tulee, itsellä melkein sama viimeksi tänään. Rystyroikku siniviivalta maaliin ilman maskia, kyllä sapetti... Varsinkin kun sitä ennen itse taistellut vain maalivahtia vastaan ja tolpat soittaa joululauluja...
http://img697.imageshack.us/img697/3471/19102010001.jpg
Larilta tuli päivän piristys