Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä
Ei %€"# mitä %€#"..
Miten tällaisesta kurasta on erehtynyt 45 euroa maksamaan! Ei vaan jaksa enää..
Taas näitä 42 laukausta maalia kohti, joista lähemmäs 30 sellaista paikkaa, joista pitäisi mennä maaliin. Noin 5 - 15 poikittaissyöttöä tolpalta tolpalle ja aina ohi, tolppa tai torjuu. Muutaman kerran vastustaja oikeen yrittää lahjottaa antamalla mokella suoraan lapaan ja mun janari vetää aina ohi tai yli. Vastustajalla 4 vetoa maalia kohti koko pelissä, eikä se periaatteessa pääse juuri edes koskemaan kiekkoon, koska se ottaa koko ajan jäähyjä. Toisin sanoen, kun sillä ei ole kiekkoa, niin hakkaa äksää putkeen. Noh, peli päättyy 1-2 mun häviöksi. ***** mikä vitsi! Tässä paskassa ole mitään tekemistä enää minkään hauskuuden kanssa. Yhden tällaisia matseja vielä jaksaa, mutta ei joka kolmatta. Ja miten maalit tulee? Kaveri kulettaa luistelemalla suoraan laidasta. Peitän pakilla, joten sille ei jää muuta mahdollisuutta, kuin lämästä. No se lämäsee jonku lurun, jonka mun +90 moke riparoi oman pakin läpi suoraan vastustajan lapaan ja imee sisään. Toinen maali syntyy niinkin komiasti kun pistän YV:llä poikittaissyötön maalin eestä, tyhjä maali, mun pelaaja mystisesti pompauttaa kiekon kilometrien päähän keskialueelle. (oletteko tekin huomanneet, kun joskus sellainen lähes "eloton" kiekko muka yhtäkkiä warppaa hirveellä voimalla jonnekin aivan epämääräiseen suuntaan, koska oma pelaaja yrittää ottaa sitä haltuun.) Vaihan hätäpäissään pakiksi. Sitten pakit lyllertää aikansa taaksepäinluistelua ja lopuksi seurailee perässä, kun vastustaja tekee perus lyllerrysharhautus maalin..
Ok, mua ei nakerra yhtään sillon kun vastustaja on parempi, mutta vituttaa pelata noita penikoita vastaan, jotka ei osaa edes syöttää koko pelissä. Niiden pelien pitäis oikeasti päättyä noin 20-0, MUTTA eihän se maksava aasiakas penikan äiti pelistä mitään maksa jos penikka marisee, että "tullee koko ajan turpaan onlinessä". No nyt marisen minä! Kuinka alentavaa menettää hermonsa tällaiselle turhuudelle! Aivan sama! Huutava vääryys tämä on. Todellisuudessa tällaiset pelit pitäis päättyä jo eka erässä vastustajan quittiin ja mää pääsen etsimään seuraavaa, toivottavasti tasaväkisempää. MUTTA EI, pitää EA:n jeesustella sinne vastustajan tolppien väliin joku antikristus!
Mikä helvetin EA:n utopiamaailma on pitänyt kehittää. Miksi ei vain yksinkertaisesti olla niin, että jos joku on mua parempi, niin se antaa mulle turpaan, niin että tukka lähtee. Sitten jos pelaajat on tasaväkisiä, niin peli on parhaimmillaan. Ja jos minä satun olemaan valovuoden edellä jotain ystävää siellä Ruostin puolella, niin miksi en vaan saa rauhassa persraiskata sitä ja mennä keittämään tyytyväisenä kupin kahvia! Miksi? Eikö olisi parempi, että annetaan ne elämän realiteetit sellaisina kuin se on. Ei tää oo mitään mystistä ITS ENITSÖÖLGEIM wheere evrithing is passibyl! Juu maight win with joor poor tiim änd ekstriimli poor skills bikoos joor goulie häs a yyversuberday and will meik eightythrii seives in a geim! Tunge EA:n pomo se "momenttumis" syvälle sinne rektaaliin ja käy kokeileen edes pelata sitä surkeaa peliäs. Onko kiva ONKO! Mikä siinä on aasit, ettette osaa sen vertaa tehä, että joka kerta kun meet korttikauppaan, niin sieltä tulee se "tervetuloa hemmetin Eeäää spörts ultimate hokiliig kiekkokauppaan. Joukkueesi on nyt luotu ja voit aloittaa ranteiden viiltelemisen heti, kunhan olet rakentanut hyvän tiimin ja harjoitellut kuin sekopää, häviämällä jollekin hemmetin ensikertalaiselle. Pitäähän muittenki antaa voittaa kato".
Eka joka tarjoaa 50e tästä sonnasta, niin on myyty! Levy toistaiseksi vielä ehjä, mutta jos tuota EA huoraamista joutuu vielä katsomaan, niin lentää lätty seinään..
Ensin joutuu käyttämään puoli tuntia, että saa edes matsin järjestettyä, koska kukaan ei suostu pelaan enää tuollasta 89-87-75 joukkuetta vastaan. Sitten niistä peleistä 80% on sellasia, että pelaan lähinnä vastustajan maalivahtia vastaan. Tietenkin jos jaksais painua opetteleen jotain glitch-veivejä, mutta kun en halua. Haluan tehdä hienoja maaleja ja pyörittää kunnolla peliä. Ne muutamat matsit, jotka on ollu tiukkoja, rehtejä kamppailuja, onkin olleet sit helmee. Ihan sama kumpi voittaa.