Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

En kyllä mikään paras puolustaja olekkaan :D Mut tuntuu menevän vaan aika usein.
EDIT: Jollakin jotai vinkkejä miten sais noita maaleja tehtyä ? :D

Peruspelillä laukausta hyvistä paikoista, syöttöjä maalinkulmalle, siniviivalta ja one-timereistä. Peruspelillä menee hyvin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Oon nyt täs hakannu jonkin aikaa tota be a gm. Nyt pitäs löytää, mist saan käytettyä niin kokemus pisteit, joita kertyy pelaajille.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Oon nyt täs hakannu jonkin aikaa tota be a gm. Nyt pitäs löytää, mist saan käytettyä niin kokemus pisteit, joita kertyy pelaajille.

Ne menee automaattisesti pelaajan kokonaisuuteen, kauden jälkeen varsinkin pelaajat kehittyy. Mitä parempi se kehittyvyys on, sitä nopeammin pelaajat kehittyy.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei liity periaatteessa tähän ketjuun, mutta huomasin tänään kun oli tarkoitus pelata änäriä kaverin kans, että pelilevy on hieman haljennut siitä keskeltä. Pleikkari ei pysty lukemaan peliä (ei ilmesty sitä levyn kuvaa ollenkaan valikossa) :eek: Itse en ole pitkään aikaan tätä peliä pelannut, vaan velipoika on huolehtinut siitä että änäri ei kerää pölyä hyllyssä. Viimeksi toissapäivänä peliä vielä oli veli pelannut ja hyvin oli toiminut. Tänään sitten ihmettelin kun ei voinut käynnistää peliä ollenkaan ja huomasin särön levyssä.

Miten on, lähettääkö pelin myynyt liike uuden levyn tilalle, jos pistän vaikka sähköpostia asiasta? Onko kellään muulla käynyt näin? Kaikista peleistä on aina pidetty hyvin huolta, eikä tämäkään pelilevy ole ikinä tippunut lattialle tms. että särö olisi voinut tulla... Itsellä ei siis ole mitään käsitystä mistä kyseinen halkeama on edes tullut. :confused:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kysymys, että classic näppäimillä pelailen ja kolmiosta pitäisi taklata, mutta ei yhtään kunnon pommia eikä edes pienintäkään taklausta ole tullut. Miten taklaus systeemi siis toimii :eek:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kysymys, että classic näppäimillä pelailen ja kolmiosta pitäisi taklata, mutta ei yhtään kunnon pommia eikä edes pienintäkään taklausta ole tullut. Miten taklaus systeemi siis toimii :eek:

Suosittelen että opettelet pelaamaan uusimmalla ohjaustavalla, sen ansiosta saat pelistä kaiken irti :)
 
Ei liity periaatteessa tähän ketjuun, mutta huomasin tänään kun oli tarkoitus pelata änäriä kaverin kans, että pelilevy on hieman haljennut siitä keskeltä.
Ei liity tämäkään tähän ketjuun, mutta pikkuveljien NHL 10 kuoli samalla tavalla. Kukaan ei tunnustanut peliä pudottaneensa/tuhonneensa tms. Halkeama keskeltä reunaa kohti. Ei toiminut ei. Ei kyllä palauteltukkaan peliä jostain syystä,
vaan annettiin sen vaan olla. Pelailivat muita pelejä sitten. Sori OT, oli pakko kirjoitella, kun kuulosti niin tutulta.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei liity periaatteessa tähän ketjuun, mutta huomasin tänään kun oli tarkoitus pelata änäriä kaverin kans, että pelilevy on hieman haljennut siitä keskeltä. Pleikkari ei pysty lukemaan peliä (ei ilmesty sitä levyn kuvaa ollenkaan valikossa) :eek: Itse en ole pitkään aikaan tätä peliä pelannut, vaan velipoika on huolehtinut siitä että änäri ei kerää pölyä hyllyssä. Viimeksi toissapäivänä peliä vielä oli veli pelannut ja hyvin oli toiminut. Tänään sitten ihmettelin kun ei voinut käynnistää peliä ollenkaan ja huomasin särön levyssä.

Miten on, lähettääkö pelin myynyt liike uuden levyn tilalle, jos pistän vaikka sähköpostia asiasta? Onko kellään muulla käynyt näin? Kaikista peleistä on aina pidetty hyvin huolta, eikä tämäkään pelilevy ole ikinä tippunut lattialle tms. että särö olisi voinut tulla... Itsellä ei siis ole mitään käsitystä mistä kyseinen halkeama on edes tullut. :confused:

EA Sportsin Suomen jaoston etsit ensin netistä, sitten etsit warranty osion ja otat yhteystiedot ylös, lähetät levyn heille ja mahdollisen 10e uutta levyä varten ja odottelet paluupostia PITKÄN AJAN.

Jotain tällaista tehtiin, yllätys yllätys, oman pikkuveljen änis 10 kohdalle ja mitään ei kuulunut pariin kuukauteen, mutta sieltä se peli loppujen lopuksi kuitenkin tuli. En tiedä onko politiikka vaihtunut vuodessa, tosin samoihin aikoihin viime vuonna peli hajosi.

Eli googlettamaan ja postittelee, toivottavasti auttoi.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelasin jo nhl 10 tällä classilla niin vähän vaikea ruveta totutteleen tuohon oletus näppäimiin :eek:

Kyllä vanha koirakin uusia temppuja oppii! :) Vaikka uudet jutut jännittääkin niin palkitsevaa se on kun sen hallitsee. Olipa minullakin vain opetteleminen aluksi kun koko skill-stick tuli :D Yli kymmenen vuotta kuitenkin tahkonnut muutamalla näppäimellä :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

EA Sportsin Suomen jaoston etsit ensin netistä, sitten etsit warranty osion ja otat yhteystiedot ylös, lähetät levyn heille ja mahdollisen 10e uutta levyä varten ja odottelet paluupostia PITKÄN AJAN.

Jotain tällaista tehtiin, yllätys yllätys, oman pikkuveljen änis 10 kohdalle ja mitään ei kuulunut pariin kuukauteen, mutta sieltä se peli loppujen lopuksi kuitenkin tuli. En tiedä onko politiikka vaihtunut vuodessa, tosin samoihin aikoihin viime vuonna peli hajosi.

Eli googlettamaan ja postittelee, toivottavasti auttoi.

Joo löytyihän tuolta EA Suomen sivulta vastaus ongelmaani. Eli takuu (90 päivää) on ehtinyt jo kulua, joten ainut vaihtoehto taitaa olla tuo 10 euron maksaminen ja pelin lähettäminen EA:lle. (Kuten tuolla EA:n sivulla mainitaan) Sivun mukaan uuden pelin toimitusaika 2-3 viikkoa riippuen varastotilanteesta. :) Kiitoksia avusta!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mielenkiintoinen pikkubugi: Be a GM -modessa simuloin silloin tällöin erän tai kaksi peleistä. Viikonloppuna hyppäsin puikkoihin 2. erään ja vilkaisin simuloidun ekan erän 0-0 tilastot. Laukaukset ihan ok, 2min jäähyjä molemmilla, ylivoimat kummallakin 0/1, mutta aloitusvoitot 1-0!! Mitä hemmettiä, miten tuolla jäähyjen jälkeen peliä jatketaan?? Toinen erä alkoi kuitenkin täysin kentällisin.. No eipä maailmaa kaatanut kuitenkaan. :)

Sittenpä vielä mulle vihellettiin rankkari, jonka tyrin. Ja sain rankkarin jälkitilanteesta 2min väkivaltaisuudesta, kun vähän maalivahtia koputtelin mailalla. Koomista! :D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ite kans lähetin nhl11 ja bc2 kohta 5 viikkoa sit ja maksoin kummastakin 10e. EA:n sivuilla kyllä luvataan 3-4 viikkoa, mut ei ihan taida pitää paikkaansa.

Joo löytyihän tuolta EA Suomen sivulta vastaus ongelmaani. Eli takuu (90 päivää) on ehtinyt jo kulua, joten ainut vaihtoehto taitaa olla tuo 10 euron maksaminen ja pelin lähettäminen EA:lle. (Kuten tuolla EA:n sivulla mainitaan) Sivun mukaan uuden pelin toimitusaika 2-3 viikkoa riippuen varastotilanteesta. :) Kiitoksia avusta!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ite kans lähetin nhl11 ja bc2 kohta 5 viikkoa sit ja maksoin kummastakin 10e. EA:n sivuilla kyllä luvataan 3-4 viikkoa, mut ei ihan taida pitää paikkaansa.

Joo no itselle ei niin oo väliä millon tuon änärin saa sitte takas, kun muut pelit kiinnostaa tällä hetkellä enemmän. :) Veljestä en sitte oo varma... Mut täytynee parin viikon jälkeen lähettämisestä pistää EA:lle vaikka sähköpostia ja "hoputtaa" niitä pistämään uus tilalle.. ;)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs tollanen on ku välillä ennen HUT matsia vastustajan viiri nostetaan kattoon ja pelaajat seisoo viivalla rivissä? Saako sen jostain vai tuleeko automaattisesti jotenkin?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs tollanen on ku välillä ennen HUT matsia vastustajan viiri nostetaan kattoon ja pelaajat seisoo viivalla rivissä? Saako sen jostain vai tuleeko automaattisesti jotenkin?

Se vastustaja on voittanut kuukauden alussa olleet pleijarit. :) Vissiin jäässäkin lukee, että on jonkin tason (amateur, pro, elite; vai menikö ne noin?) champion eli mestari. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Se vastustaja on voittanut kuukauden alussa olleet pleijarit. :) Vissiin jäässäkin lukee, että on jonkin tason (amateur, pro, elite; vai menikö ne noin?) champion eli mestari. :)
Ahaa. Meikäläinen voitti tossa äsken elite-turnauksen eli se kaukalo yms. härpäke ilmestyy siis automaattisesti. Pitänee mennä tesmaileen, kiitos neuvosta.

EDIT. Juu sieltähän ne tuli.
EDIT2. Menee hermot näihin kääntölämäri-pelaajiin. Hallittet peliä täysin ja sit kaveri ei vaadi ku pari kääntölämmiä voittoon. Onneks ei turnauksessa tullu noita vastaan.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ihanan maalin tein pari pv sitten :D 5-1 tappiolla viimeiseen erään, pelasin Itä Allstarsilla Länteä vastaan, sain tasoitettua pelin, ja myllytin muutenkin koko erän, 3. erää 5 sekunttia jäljellä, Ovie laukoo viivalta Crosbya selkään joka loukkaantui tilanteesta ":D", mutta onneksi myös kimpoaa tästä selästä Roberto Luongon yli maaliin, pelisttä 5-6 voitto, katsoin ensin että mitä hel'ettiä tuo Crosby nyt filmaa, mutta sitten kiekko maaliin ja voittoputki jatkuu : D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei liity periaatteessa tähän ketjuun, mutta huomasin tänään kun oli tarkoitus pelata änäriä kaverin kans, että pelilevy on hieman haljennut siitä keskeltä. Pleikkari ei pysty lukemaan peliä (ei ilmesty sitä levyn kuvaa ollenkaan valikossa) :eek: Itse en ole pitkään aikaan tätä peliä pelannut, vaan velipoika on huolehtinut siitä että änäri ei kerää pölyä hyllyssä. Viimeksi toissapäivänä peliä vielä oli veli pelannut ja hyvin oli toiminut. Tänään sitten ihmettelin kun ei voinut käynnistää peliä ollenkaan ja huomasin särön levyssä.

Miten on, lähettääkö pelin myynyt liike uuden levyn tilalle, jos pistän vaikka sähköpostia asiasta? Onko kellään muulla käynyt näin? Kaikista peleistä on aina pidetty hyvin huolta, eikä tämäkään pelilevy ole ikinä tippunut lattialle tms. että särö olisi voinut tulla... Itsellä ei siis ole mitään käsitystä mistä kyseinen halkeama on edes tullut. :confused:

Oletkohan mun kaksoisolento toisesta ulottuvuudesta vai mitä, koska mulla kävi täsmälleen samallalailla. Veljet ja kaikki. Olen muuten huomannut, että änärin kansien se juttu mihin levyt laitetaan on tosi jäykkä. Joten rikkoutuminen on luultavasti tullut siitä, kun olet irrottanut levyn niin ei ole kunnolla irronnut joten se halkesi. Itse ainakin epäilen tuollaista.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Oletkohan mun kaksoisolento toisesta ulottuvuudesta vai mitä, koska mulla kävi täsmälleen samallalailla. Veljet ja kaikki. Olen muuten huomannut, että änärin kansien se juttu mihin levyt laitetaan on tosi jäykkä. Joten rikkoutuminen on luultavasti tullut siitä, kun olet irrottanut levyn niin ei ole kunnolla irronnut joten se halkesi. Itse ainakin epäilen tuollaista.

No tuosta kaksoisolennosta en tiiä :D Joo itsekin olen huomannut että tuo "mihin levyt laitetaan" on tosi jäykkä. :D Varmaan jotain tuommoista tässä mun (veljen) tapauksessakin on, sillä aina on pidetty hyvää huolta noista levyistä jne. eikä levy ole ainakaan niin korkealta voinut tipahtaa, että se hajalle menisi. Ja kun tuo halkema vieläpä on juuri sieltä keskeltä sentin verran reunaa kohti.. No, oon asiaa selvitellyt ja peli lähtee huomenna postin matkaan ja tililtä saldo pienenee kymmenellä eurolla... :rolleyes:
 
Ylös Bottom