Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Online pelissä on kyllä nyt tullu vastaan aivan liikaa Canucksia, pakko quittia kun joka toinen vastus canucks. Ei tässä mitään, yleensä voitan ja tykkään piestä Bluesilla näitä Luongo/Sedin räkänokkia, mutta rajansa kaikella.

Rangers on myös aika yleinen valinta, sillä oon huomannu että Lundqvist ei päästä maaleja. Oon saanu melkein aina nollapelin kyseisellä joukkueella.

Penguins peeloja ei onneksi enää tule vastaan, mutta aina saan pelata joko canucksia tai capitalsia vastaan, tää syö peli iloa kun tekis mieli pelata vähän huonommilla joukkueillakin. Kerran on Blue Jackets osunu kohdalle. No ehkä tää tästä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Online pelissä on kyllä nyt tullu vastaan aivan liikaa Canucksia, pakko quittia kun joka toinen vastus canucks. Ei tässä mitään, yleensä voitan ja tykkään piestä Bluesilla näitä Luongo/Sedin räkänokkia, mutta rajansa kaikella.

Rangers on myös aika yleinen valinta, sillä oon huomannu että Lundqvist ei päästä maaleja. Oon saanu melkein aina nollapelin kyseisellä joukkueella.

Penguins peeloja ei onneksi enää tule vastaan, mutta aina saan pelata joko canucksia tai capitalsia vastaan, tää syö peli iloa kun tekis mieli pelata vähän huonommilla joukkueillakin. Kerran on Blue Jackets osunu kohdalle. No ehkä tää tästä.

Sama täällä, aika usen tulee quittia iteltä jos vastaan tulee canucks, hait, pingviinit tai punasiivet. Eivät pärjää muilla jengeillä.

Parhaat online pelit tullut noilla junnuliigan joukkueilla, siellä tulee pelaajien erot hyvin esille.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kannattaisko alkaa pelaamaan HUT:ia? Siellä saa paljon tiukempia pelejä aikaan :) Huonommallakin joukkueella pärjää hyvin jos vain osaa pelata ja rakentaa toimivan joukkueen! HUT:n jälkeen kun on koittanut noita online-pikapelejä, tuntuu ne puurossa kävelemiseltä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Peli löytyy hyllystä, mutta itse pelaajalla ei löydy taitoa, jotenka siellä se pölyttyy. :p
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Online pelissä on kyllä nyt tullu vastaan aivan liikaa Canucksia, pakko quittia kun joka toinen vastus canucks. Ei tässä mitään, yleensä voitan ja tykkään piestä Bluesilla näitä Luongo/Sedin räkänokkia, mutta rajansa kaikella.

Rangers on myös aika yleinen valinta, sillä oon huomannu että Lundqvist ei päästä maaleja. Oon saanu melkein aina nollapelin kyseisellä joukkueella.

Penguins peeloja ei onneksi enää tule vastaan, mutta aina saan pelata joko canucksia tai capitalsia vastaan, tää syö peli iloa kun tekis mieli pelata vähän huonommilla joukkueillakin. Kerran on Blue Jackets osunu kohdalle. No ehkä tää tästä.

Itse ainakin henkiökohtaisesti arvon joukkueen! Yhen asian olen huomannut kukaan ei koskaan valitse saarelaisia tai öljymiehiä:D
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

AihelevettiläinenEAperkeles! Eikö ne EA:n äpärät saa onlineliigan kokoonpano mulkutusta kuntoon. Ei ehdi ainuttakaan onlineliigaa pelaamaan loppuun kun se "liigassa käytetään aiempaa kokoonpanoa" tjsp. kettuilu alkaa. Ai stana miten sieppaa.

Onko tähän toimivaa ratkaisua vai ei. Itse en löytänyt guugelista enkä täältä
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Meikällä olis taas pari uutta videoo, kommenttia. :)

Datsyuk move with Zetterberg | EA SPORTS
Datsyuks awesome moves | EA SPORTS

Toki voi muitakin videoita kommentoida, jos kiinnostaa katsella.

Muuten ihan jees, itse pidän vain vähän yksinkertasemmasta ja realistisemmasta menosta. Näyttää vain niin typerältä tuo ylimääräinen sätkiminen :D Ei sillä ettenkö osaisi, vaan etten halua :) Alla jotain pientä pätkän tynkää omista:

[video=youtube;j9j9vTfrPKo]http://www.youtube.com/watch?v=j9j9vTfrPKo[/video]
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kerro vähän tosta 0.37 kohasta :D

Jayn puolesta vastaan. Onnistuu ihan lyömällä vaan sinne päätyyn kiekon oikea-aikaisesti. Olen itse ollut treeneissä maalissa ja meinasi tuollainen mennä. Ei sitä EA:n "välinein" voi torjua jos selkään tulee. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Jayn puolesta vastaan. Onnistuu ihan lyömällä vaan sinne päätyyn kiekon oikea-aikaisesti. Olen itse ollut treeneissä maalissa ja meinasi tuollainen mennä. Ei sitä EA:n "välinein" voi torjua jos selkään tulee. :)

Näin, eipä tuo kauhean vaikeaa ole, onlinessa se perus viive haittaa kyllä. :)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Jayn puolesta vastaan. Onnistuu ihan lyömällä vaan sinne päätyyn kiekon oikea-aikaisesti. Olen itse ollut treeneissä maalissa ja meinasi tuollainen mennä. Ei sitä EA:n "välinein" voi torjua jos selkään tulee. :)

Ja se pitää olla R1 veto. NHL 10:ssä tuo oli jo glitch maali, kun niin usein meni sisään. Tuli paljon kerhoja vastaan joissa aina toinen teki tuon ja toinen meni maalin eteen reboundiin, kun se veskari makas selällään, kun yritti kiekon lyögä pois. Usein se menikin sitä lyönnistä suoraan maaliin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ekaa kertaa PSN:ssä (mokkulalla sain kovan pähkäilyn päätteeksi toimimaan) Elikä astiaan... Miten päivittää joukkueiden kokoonpanot? Päivittääkö automaattisesti, vai täytyykö kikkailla jotain :)

E: Päteekö kokoonpanopäivitykset myös offline tilassa, vai pelkästään online?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Ekaa kertaa PSN:ssä (mokkulalla sain kovan pähkäilyn päätteeksi toimimaan) Elikä astiaan... Miten päivittää joukkueiden kokoonpanot? Päivittääkö automaattisesti, vai täytyykö kikkailla jotain :)

E: Päteekö kokoonpanopäivitykset myös offline tilassa, vai pelkästään online?

Mene johonkin online-peliin, niin kokoonpanot päivittyvät automaattisesti.

Ja pätee kyllä offline-pelissäkin.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Mene johonkin online-peliin, niin kokoonpanot päivittyvät automaattisesti.

Ja pätee kyllä offline-pelissäkin.

Jaa, mun piti ladata valikoiden kautta (oma online NHL 11) kautta jotta päivittyisivät offlineen. Onlineen päivittyvät automaattisesti.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hemmetti!
Nyt glitchii HUT. Karsums (OL) joutuu maaliin vähän väliä ja kentällä on 4 jätkää. Jos otan maalivahdin pois niin oikea veska lähtee ja hyökkääjä jää maaliin. :) Mitkäköhän statsit tällä 'veskalla' on? :) Täytyy testaa jos bugi katoaa jos laitan Karsumsin myyntiin. Se oli alunperinkin vaihtokaupasta hankittu.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Hemmetti!
Nyt glitchii HUT. Karsums (OL) joutuu maaliin vähän väliä ja kentällä on 4 jätkää. Jos otan maalivahdin pois niin oikea veska lähtee ja hyökkääjä jää maaliin. :) Mitkäköhän statsit tällä 'veskalla' on? :) Täytyy testaa jos bugi katoaa jos laitan Karsumsin myyntiin. Se oli alunperinkin vaihtokaupasta hankittu.

Tuo on tunnettu bugi jonka pitäisi korjaantua sillä että siirrät pelaajasi kokoelmaan ja takaisin omille paikoilleen.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuo on tunnettu bugi jonka pitäisi korjaantua sillä että siirrät pelaajasi kokoelmaan ja takaisin omille paikoilleen.

Okay.
Oli mukavaa äsken pelailla 3v5 alivoimalla. (Tai no... 2v5 paitsi että kahdella veskalla) :) Aloituksessa sai pidättää naurua kun omalta tiimiltä ei ollut ketään aloittamassa. :)
Aloin tutkiskella noita tietoja ja huomasin että olen kortin toinen omistaja ja että se on luotu 16.1.2011. Seuraavaksi leukani loksahti auki kun huomasin että uraa oli jäljellä rutkasti, mutta pisteitä oli kertynyt kuitenkin 7700. Ja seuraavan matsin jälkeen niitä olikin jo yli 10000.

Vai että bugi... Luulin että oli joku haxattu tyyppi.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kertokaas taas te viisaammat ett kannattaako hankkia tää NHL11 jos on itellä pelissä NHL10 vai kannattaako odottaa syksyyn että NHL12 ilmestyy??

Esim.mitä huomattavia eroja on 10 ja 11 keskenään? :confused:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] - keskustelu pelistä

Kertokaas taas te viisaammat ett kannattaako hankkia tää NHL11 jos on itellä pelissä NHL10 vai kannattaako odottaa syksyyn että NHL12 ilmestyy??
Jos koet, että kympissä riittää vielä tarpeeksi pelattavaa, mitä suotta seuraavaa vuosipäivitystä ostamaan. Toisaalta jos NHL 10 alkaa jo puuduttaa, ja koet, että ykstoistanen tarjoaisi tarpeeksi hyvän hinta-laatu-suhteen, anna palaa vaan.

Oma nyrkkisääntöni on ostaa uusi NHL-peli kolmen vuoden välein, koska siinä ajassa kehitystä ehtii tulla riittävän paljon. Tästä tosin tuli livettyä kavereiden painostuksen vuoksi hieman, eli hairahduin ostamaan NHL 10:n, vaikka 08 oli löytyi hyllystä.
 
Ylös Bottom