Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010) VIELÄ EHDIT MUKAAN

Haastoin 2 kertaa vissiin mutta et osannut hyväksyä : DDDDDDD
Joo ja kuten tuolta voit lukea, en edelleen saa nettiä ps3 pelittämään, joten voipi olla että jäi siihen >.>

Olin dump pelaamas:D:D:D osaatko kattoo osoitteista?? :p sieltä näkyy onko kyseinen henkilö pelaamas..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010) VIELÄ EHDIT MUKAAN

voi helvetti, olin unohtanut tän täysin joulu kiireiden takia. mikä on homman nimi pystyykö vielä pelata kun topicissa lukee vielä ehdit mukaan?
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010) VIELÄ EHDIT MUKAAN

k36039 pelattiin kaksi peliä sen takia kun eka katkes.. olin tappiolla mut merkattiin voitto mulle.. ja sit tappio tuli toisesta pelistä 3-4
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010) VIELÄ EHDIT MUKAAN

Elikäs jatkoon menijät ja ranking (jokaisen lohkon 4 parasta)

1. hpkfani
2. SamsoNait17
3. Donkamen
4. hemppa
5. ItsAight
6. xXSinCosTanXx
7. Pair4You
8. K360339
9. JulBerO
10. Lucciukki
11. qolazor
12. kskkosseiska
13. Meadow69
14. samitzuFIN
15. naur1s
16. juha96


Pleijarit alkaa klo 17:00!

Otteluparit julkaistaa tuotapikaa.

EDIT: chat kutsu on nyt lähetetty kaikille pleijareihin päässeille.


Otteluparit:

1. vs. 16 = hpkfani vs. juha96
2 vs. 15
3 vs. 14
4. vs 13

jne... kyllä te nyt ***** osaatte =)


Yhdestä voitosta jatkoon ja kotijoukkuea on rankingissä ylempänä oleva. Kysyttävää???
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010) VIELÄ EHDIT MUKAAN

Mitenkäs, onko ajanpeluu sallittua? K36039 niminen peluri nimittäin omassa päädyssään vaan syötteli ukolta toiselle >.>

Joo, nhl jumittui pleikkarilla kun pelikutsuja kattelin (niitä on parisataa, koska en jaksa niitä poistaakkaan), laitoin pleikkarin huilaamaan ja emt ehdinkö enää pelata pelejäni, mutta tuskin d-lohkolle ongelma on sillä ei kukaan ole pelaamassa >.<

Northerni voi kattoo peiliin, jos ei oma peli kulje eikä syytellä heti muita. Omasta mielestä muutama pakki-pakki syöttö ei oo ajanpeluuta, kun yrittää löytää vapaata syöttöpaikkaa hyökkääjille. Ja d-lohkon pelit onnistu ihan hyvin
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010) VIELÄ EHDIT MUKAAN

tapaus K36039 käsitellään turnauksen jälkeen jos on jotain hämminkiä. ajanpeluuta saa harrasta vaan realistisesti eli hyvän maun rajoissa kuten säännöissä sanotaan ;)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010) VIELÄ EHDIT MUKAAN

Ja heti katsomoon pleijareissa kakkosseiskaa vastaan. Eip siinä mitään, paremmalleni hävisin.

Kiitoksia kaikille peleistä ja pitää kattoa joku sunnuntai taas uusiks!
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010) VIELÄ EHDIT MUKAAN

turpaan tuli k36039.. täs pelis olin parempi mut ei niin ei.. :D hyökkäysalue aikaa 11 minsaa ja vetoja 32.. ja tasoitus tuli 8,9 sekkaa pelii jäljel vastustajalle.. ***** että vituttaa.. Mut gg..
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010) VIELÄ EHDIT MUKAAN

turpaan tuli k36039.. täs pelis olin parempi mut ei niin ei.. :D hyökkäysalue aikaa 11 minsaa ja vetoja 32.. ja tasoitus tuli 8,9 sekkaa pelii jäljel vastustajalle.. ***** että vituttaa.. Mut gg..

Joo kylhän se sun peli oli mut tsäkäl sain voiton...gg
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010) VIELÄ EHDIT MUKAAN

Playoffs 2. kierros OTTELUPARIT:


hpkfani vs. kakkosseiska

SamsoNait17 vs. K360339

Donkameni vs. Pair4you

hemppa vs. xXSinCosTanXx



1. hpkfani
2. SamsoNait17
3. Donkamen
4. hemppa
6. xXSinCosTanXx
7. Pair4You
8. K360339
12. kskkosseiska
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

Hei! Juha96 pyysi minua tuuraamaan tota b-lohkon montreal joukkuettaa nii haastetta vastaan nick o kiiwehl.

Sori, mutta turnaus oli edennyt jo sen verran ettei viittitty jäädä venaileen tuntia yhden pelaajan takia. Ensi sunnuntaina sitten.

voi helvetti, olin unohtanut tän täysin joulu kiireiden takia. mikä on homman nimi pystyykö vielä pelata kun topicissa lukee vielä ehdit mukaan?

Joo topicci oli jäänyt vähän jälkeensä. Mites se nyt silleen joulukiireiden takia unohtui? ;) Oot tervetullut myös jatkossa, mutta silloin ei enää mikään selitys kelpaa.

k36039 pelattiin kaksi peliä sen takia kun eka katkes.. olin tappiolla mut merkattiin voitto mulle.. ja sit tappio tuli toisesta pelistä 3-4

Tälläsissä tapauksissa ei ole pakko ottaa uusinta matsia vaan jokainen on vastuussa omasta nettiyhteydestää (tiedän kyllä että yhteys menee ea:n servereihin joskus vaikka netti itsessään ei pätkäisi)
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

Playoffs 3. kierros OTTELUPARIT:

hpkfani vs. pair4you

samsonait vs. xXTanSinCosXx mikälie


Finalistit varmaan voi jatkaa tästä eteenpäin ja kertoa miten kävi :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

k36039:lle ei sanktioo kun ei ole muut valittanut.

Northernille sen sijaan saatte itse päättää mitä sen suhteen pitäis tehdä?

Verenkantaja = porttikieltoo

endlinn (mikälie) = voi jatkaa tulevissa turnauksissa (varoitus) mikään selitys ei jatkossa kelpaa

anakonna85 = voi jatkaa tulevissa turnauksissa (varoitus) mikään selitys ei jatkossa kelpaa
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

Eikös ton Northernin voi sulkea näistä, kun aikasemminkin ollu sillä jotain hämminkiä.
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

Eikös ton Northernin voi sulkea näistä, kun aikasemminkin ollu sillä jotain hämminkiä.

Millaista hämminkii? Jos joku muu vielä vahvistaa niin eiköhän kaveri porttikieltoon jouda ellei oo hyvät selitykset antaa.

EDIT: jaa no osmosen privaattiviesti kertoikin varmaan jo kaiken tarpeellisen tästä. Eli porttikieltoo vaan

EDIT 2: uusi ketju ilmoittautumisille avataan tuota pikaa kun voittaja selvillä.

Finaalissa vastakkain hpkfani ja SamsoNait17
 
Vastaus: NHL 11 [PS3] Sunday Cup #1 (19.12.2010)

hpkfani voittoon.


Kerron illalla sitten lisätunnelmia turnauksesta ja ois tietty kiva saada muiltakin vähän palautetta miltä osin tätä voisi parantaa.

Onnee ponnee voittajalle vaikka tais aika helposti se tulla. No jos ensi viikolla olisi sitten vähän enemmän haastetta sullekkin.

Ilmoittautuminen ensi viikon turnaukseen on alkanut uudessa viestiketjussa!
 
Ylös Bottom