Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Eipä tuonne B-lohkolaisia näytä tulevan niin todennäkösesti yhdistetään lohkot ja pelataan yksinkertainen r-sarja ja pleijjarit.
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Meikäläisen varmaan turha liittyä, kun en ensi lauantaista eteenpäin pääse viikkoon pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Meillä kävi speccuux kanssa sillä lailla että johdin ottelua 2-1 mutta yhteys katkesi ja mulle merkittiin tappio. Sitten otettiin uusinta ottelu jonka speccuux voitti 2-1. Ajattelin että voitas sopia tuo tasapeliksi koska maalimäärä on 3-3.:cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Eli mitenkä liityn tähä liigan ku en oo ny parina päivänä ollu kotona (mestaruus juhlat :p) Nii on sen takia tullu misattua pari päivää. Ja hermot meni jo ku etin jo jonkun aikaa tätä liigaa.
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Eli mitenkä liityn tähä liigan ku en oo ny parina päivänä ollu kotona (mestaruus juhlat :p) Nii on sen takia tullu misattua pari päivää. Ja hermot meni jo ku etin jo jonkun aikaa tätä liigaa.

Edellisellä sivulla on liittymisohjeet.

Eipä tuonne B-lohkolaisia näytä tulevan niin todennäkösesti yhdistetään lohkot ja pelataan yksinkertainen r-sarja ja pleijjarit.

A-lohkossa ainakin on pelattu jo jonkin verran pelejä, mäkin jo 3. Ne varmaan pitää sitten pelata uudestaan jos ei B-lohkoon tule riittävästi porukkaa?
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Liigan liittyminen onnistuu:
online->verkkoliigat->etsi liigoja

Ja A-lohkon apinat aksu ja speccu lähtekää liigasta ja liittykää liigaan uudestaan speccun jo pelatut pelit tuomitaan tappioksi specculle. Ja pelatkaa keskenänne peli vaan uusiksi vielä. Yhden kerran kutakin vastaan siis.

Ja wiille voidaan pelata.
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

kerpele, ku en heittäytyny tossa lopussa. Ihan jees kiri, viimesen puolen minuutin aikana tilanteesta 3-0 tilanteesee 3-3. Jäi vaan vituttaa toi loppu ja mun typerät jäähyilyt. No kuhan nyt taas tottuu tähä ku ollu sellanen 3 viikon tauko.
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Ja A-lohkon apinat aksu ja speccu lähtekää liigasta ja liittykää liigaan uudestaan speccun jo pelatut pelit tuomitaan tappioksi specculle. Ja pelatkaa keskenänne peli vaan uusiksi vielä. Yhden kerran kutakin vastaan siis.

Häivyin nyt liigasta mutta en voi liittyä takaisin ellei TJ lähetä liigakutsua. Tosiaan tuli tuossa aiemmin vähän sähläiltyä noiden pelejen kanssa.
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Ja A-lohkon apinat aksu ja speccu lähtekää liigasta ja liittykää liigaan uudestaan speccun jo pelatut pelit tuomitaan tappioksi specculle. Ja pelatkaa keskenänne peli vaan uusiksi vielä. Yhden kerran kutakin vastaan siis.

Eikös nyt kaikki näiden herrojen pelaamat pelit mitätöidy jos piti lähteä ja mä kun ehdin jo pelaamaan molempia vastaan. Hohhoijaa.. Mun puolesta nyt ainaki vois tehdä se 1 liiga mihin kaikki liittyy jos ei se B lähde käyntiin.
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Eikös nyt kaikki näiden herrojen pelaamat pelit mitätöidy jos piti lähteä ja mä kun ehdin jo pelaamaan molempia vastaan. Hohhoijaa.. Mun puolesta nyt ainaki vois tehdä se 1 liiga mihin kaikki liittyy jos ei se B lähde käyntiin.

Anteeksi vaan, jos ei pojilla järki juokse ollenkaan, tuo lohkojen yhdistäminen olisi kyllä kivutonta muuten, mutta kun porukka pelannut jo jonninverran pelejä pois.
No mitäs porukka on mieltä, jos yhdistetään lohkot?
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

eikö se oo sama b ryhmän jätkien tulla toho a-lohkoo mukaa, ite hakannu jo 5 vai 6 matsia ni ei tarvis alusta alkaa pelaa, mut samapa tuo
 
Ylös Bottom