Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Sori ei oteta enää porukkaa hyvä jos saataisiin edes nykyisten kanssa pelattua pelejä pois nopeasti.

Sori ei oteta enää porukkaa hyvä jos saataisiin edes nykyisten kanssa pelattua pelejä pois nopeasti.

Juha sanos että kyllä varmaan mahtuu ja että voin tulla niin liityin ja pelasin yhden pelin. Poistunko liigasta? Ei kai tullut mitään sekaannusta aikaan? :confused:

Juha sanos että kyllä varmaan mahtuu ja että voin tulla niin liityin ja pelasin yhden pelin. Poistunko liigasta? Ei kai tullut mitään sekaannusta aikaan? :confused:

No mitä luulet? Kickit jo sait ja onnea elämään ei tarvi tulla ainakaan meikän ylläpitämiin liigoihin tulla kiitos.

Pahoittelut Pair4you:lle siitä yhteyden katkeamisesta. Olit kyllä selkeästi parempi siinä ottelussa.;)

Noniin osa on jo hyvin saanut pelejä pelattua, ja osa vasta pari peliä. Koittakaa saada pelejä pelattua.

Jeah.. tais olla jossei ea oo bugia korjannut.. :mad:
EA Osaa pilata kaiken mitä tekee..

Mikäs tämä kokoonpanopäivitysbugi oikein on?

Ja voisko TJ pistää vauhtia joidenkin herrojen pelitahtiin. Itse olen 7 peliä pelannut, mutta ainoat ketä siellä linjoilla koskaan näen on ne, keiitä vastaan oon jo pelannut.

Theonxille annettu kenkää koko liigasta jo kaveri oli pelannut hurjan huimat 2 peliä.
Elikkä aktiivisuutta nyt PRKLE.

Tällä viikolla työt vaikuttaa pelaamiseen sillä tavalla, että voin pelata otteluita päivällä ennen kello 13.30 ja sitten illalla kello 23 jälkeen. Toivottavasti nämä ajat sopivat sellaisille, joita vastaan en vielä ole pelannut :)

Onko ne loput tyypit edes tulossa liigaan jotka on ilmoittautunu mukaan mutta ei liittyny liigaan?
Itse olen pelannut kaikkia muita paitsi Jamskua vastaan.

Ylös Bottom