Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Tänään moiski linjoilla klo 20-21. Eli ainakin yx peli ois mahdollista hoidella alta pois
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Oisko mahdollista moiski että varaisin pelin sua vastaan tossa 8 aikaa :D niin saatas se alta pois
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Mulla ja paras-aksulla katkes peli vähän ennen kolmannen erän loppua tilanteessa 1-1 ja se merkittii aksulle 3-0. sovittii et pelataa hupipelinä kunnes toinen tekee maalin jos maali tulee ennen kun 5min erää menny niin suora voitto 2-1 muuten jatkoaika voitto 2-1. peli siis päätty mulle 2-1. eli sen 3-0 voi unohtaa oikee tulos on 2-1 jamskulle.


Sit piti viel kysyä onko muilla ollu ongelmia ea yhteyden katkeamisen kanssa kun mulla on eilis illasta alkaen tullu niitä yhteyden katkeamisii aika tiheesti parhaimmilla neljä kertaa niin et just kun pääs kirjautuu takas ni eikun uudestaan poikki. alkaa nimittäin kypsyttää tollanen.
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Mulla ja paras-aksulla katkes peli vähän ennen kolmannen erän loppua tilanteessa 1-1 ja se merkittii aksulle 3-0. sovittii et pelataa hupipelinä kunnes toinen tekee maalin jos maali tulee ennen kun 5min erää menny niin suora voitto 2-1 muuten jatkoaika voitto 2-1. peli siis päätty mulle 2-1. eli sen 3-0 voi unohtaa oikee tulos on 2-1 jamskulle.

Tosiaan näin sovittiin ja Jamsku voitti tuon pelin;)
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Tänään on moiski linjoilla n. klo 20.30 alkaen. En osaa tarkkaa aikaa sanoa kauanko päivystelen kun aamulla ois töihin mentävä
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Tänään on mahdollista pelata pitkin päivää. Kello 13 koitan tulla linjoille, niin ne joita vastaan en vielä oo pelannu, voivat pistää haasteita. Tai sitten voitte huudella tänne aikoja milloin teille sopii.
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Tänään on mahdollista pelata pitkin päivää. Kello 13 koitan tulla linjoille, niin ne joita vastaan en vielä oo pelannu, voivat pistää haasteita. Tai sitten voitte huudella tänne aikoja milloin teille sopii.

Mä voin pelata sua vastaan joskus illalla, tarkkaa aikaa en nyt osaa sanoa. Ja sitten voisko artturi95, juha96 ja jamsku kertoa milloin olette linjoilla, että voitaisiin pelata?
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Pakko myöntää itsekkin että on pelit jääny liigassa vähäiseksi, mutta pistäkää PSN viestiä jos olette vapaana pelaamaan.

edit. perkeleen miikka hyvä peli oli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Aika heikolta näyttää, että sais tänään pelattua loput pelit, kun ei pääse kirjautumaan verkkoon:mad:
Toivottavasti alkais vielä tämän illan aikana toimia.
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Pelailkaa nyt pelejä esim. Lateksilla 8 ottelua pelattuna ja useammalla 9.
Millos wiille on tulossa taas online? Ja Moiski.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Ai tänäänkö pitää pelit olla pelattuna? Pahalta näyttää, mulla on kolme peliä jäljellä ja nyt ei kyllä kauheasti ole aikaa. Keskiviikkona olisi paremmin aikaa. Pari päivää sitten jo kyselin, että milloin näillä jäljellä olevilla on aikaa pelata, eikä kukaan ilmoittant mitään, eikä ketään näkynyt NHL:ssä. Mikä neuvoksi? Saako keskiviikkoon asti aikaa?
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Ai tänäänkö pitää pelit olla pelattuna? Pahalta näyttää, mulla on kolme peliä jäljellä ja nyt ei kyllä kauheasti ole aikaa. Keskiviikkona olisi paremmin aikaa. Pari päivää sitten jo kyselin, että milloin näillä jäljellä olevilla on aikaa pelata, eikä kukaan ilmoittant mitään, eikä ketään näkynyt NHL:ssä. Mikä neuvoksi? Saako keskiviikkoon asti aikaa?

Tarkalleen katsottuna 5 päivää sitten ilmoitin deadlinesta, ja et saa lisäaikaa.
 
Ylös Bottom