Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Tarkalleen katsottuna 5 päivää sitten ilmoitin deadlinesta, ja et saa lisäaikaa.

Kyllä mä sen deadlinen olen koko ajan tiennyt, muttaa se on vaan vaikea pelata, kun porukkaa ei koskaan näy linjoilla eikä kukaan täällä ilmota millon pelataan. Eikö muiden pitäisi tässä olla tulilinjalla, eikä automaattisesti sen kenellä on vähiten pelejä (joita olen kyllä pelannut paljon enemmänkin, mutta pelaajia on matkan varrella lähtenyt/potkittu).

Ja vielä lisäys: kyllä mulla pari peliä on aikaa pelata, ei siinä mitään ongelmaa, ole kunhan jamsku, juha96 ja jani1986 kertoo millon on tarkalleen linjoilla. Voitaisi sopia vaikka mun puolesta nyt milloin vois pelata. Esim. joku 20.00, seuraava 20.30 ja sitten 21.00. En mä nyt voi olla siellä odottelemassa milloin joku saapuu.
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

miks mut kenkästiin veks olisin ehtinyt pelailla loput pelit? johtuiskohan siit et vein pairii täs liigas? :D
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Pleijjarit käyntiin!

1.kierroksen parit:
miikkapoi VS paras-aksu
feedad VS Moiski
Pair4You VS wiille663
Samsonait VS Lateksii

Playoffsit ovat paras kolmesta menetelmällä eli 2 voitolla jatkoon.
Playoffsit pelataan uudessa liigassa, uuden liigan tiedot alempana.

Liigan nimi: stanleyPOFF
Lyhenne: PFF
Salasana: kukarillaa

wiille millon pelataan?
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

jaahas olihan se täs liigas? :D enkä edes perseillyt.. laitoin panostukset hyökkäykseen ja sitten maaleja ropisi.. veikkaisin enemmänkin sitä potkimisen syyks et voitin sut liigas ja sun asemat parani mun potkimisella.. ? ;)
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

jaahas olihan se täs liigas? :D enkä edes perseillyt.. laitoin panostukset hyökkäykseen ja sitten maaleja ropisi.. veikkaisin enemmänkin sitä potkimisen syyks et voitin sut liigas ja sun asemat parani mun potkimisella.. ? ;)

Se oli tuolla toisessa liigassa vippailit sen puoli tuntia kiekkoa katsomoon 8-0 tilanteessa ja btw ihan sama sijoitus olisi ollut ilman sinua. :p

Onnea wiillelle jatkopaikasta.

Ja Julbero kyllä sut porukka alkaa pikkuhiljaa tietämään täällä ja olet pelle kts.
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Jahas multa jäikin kaks peliä kokonaan pelaamatta runkosarjassa! Oisin kaivannu lisä aktiivisuutta joiltakin osallistujilta. Eilen päivystin kaks tuntia ja laittelin eräälle ottelukutsuja, mut eipä tullu muuta vastausta kuin:"Ei nyt" :mad:

Kiitokset kuitenki pairille turnauksen järjestämisestä.
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Sopiskos Miikalle että pelattas ne meidän ottelut perjantaina kun en ole torstaina tai huomennna pleikan ääresssä?
 
Vastaus: NHL 11 Stanley Cupin metsästys!

Joko jatkettais välierillä? Miten parit menee? Ite menin jatkoon..
 
Ylös Bottom