Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Meikkukin olisi taas vaihteeksi rolleyes tiimiä vailla. Olen nyt nhl11:ssä pelannu Kisaveikoissa (lähdin pois kun oli vähän turhan epä-aktiivinen tiimi mulle) ja Talotaikureissa.
Tosiaan aktiivista tiimiä haen, eli käytännössä joka päivä olisi pelejä tarjolla. Ja pelaajien iät yli 20v. Mikkien käyttökin olisi aika jees. Pelipaikkana mulla mielellään vl, myös ol menee. Pakkinakin voin tuurailla välillä, mut harvemmin kuitenkin. Ja uskallan väittää että olen nyt tässä nhl11:ssä parempi hyökkäämään kuin kympissä.
Juu minäkin etsisin kerhoa. 10:ssä pelejä tuli pelattua n. 500 ja tässä tähän mennessä vähän yli 30. Etsin kerhoa, jossa on rento meininki, mutta kerho yrittää silti menestyä. Pelipaikka KH, laituria ja pakkia joskus kokeillut muttei niistä oikeen mitään tullut. Pelityylistä sen verran, että syöttelen paljon ja oman pään hoitaminenkin onnistuu. Ikää on sen verran, että osaan käyttäytyä asiallisesti ja mikkikin löytyy. Yhteydenotot privaviestinä tai pleikalla. PSN: Lateksii.
murohokissa on hyökkäyspäässä tilaa taitavalle sentterille. Vaatimuksena IRC:n käyttö, kanava IRCNetin puolella #murohoki, jonne voit pöllähtää paikalle, jos homma kiinnostaa. Jutellaan sielä lisää.
Joo on jotain erroria, enkä pääse tonne. Missäs oikein on vika? Sori kun tulee nyt offtopicia.
mikäs onglemana? missä tulee erroria? jos oot hereillä niin voin täs autella.
Etsitään kovia pelimiehiä uuteen kerhoon (perustettu syyskuussa)
Alkaa tuo ainainen häviäminen sapettaan niin siksi tarvis muutaman hyvän pelaajan,miksei vaikka koko kentällistä ni pelit pyöris aina.
Beelaiset on tiimin nimi.
Itse tarvisin vierelleni pelimiehen joka osaa pelata ja tietää paikkansa.Oma pelipaikka (Oikea laitahyökkääjä)
Otetaan joukkueeseen ikää katsomatta,kuhan on pelimies.
(Vanha oma seura,josta lähin pois voitti viime kuussa koko Eashl:n playoffit)
psn: Rstuning81 voi joko pyytää kaveriks taikka sitten ihan Beelaisiin kutsua.
Jos pyörit Irc-gallerian puolella niin Beeläiset • IRC-Galleria
-Mico