Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Miksi lennän kokoajan EA:n palvelimilta pihalle?
Heikolta vaikuttaa.Onkohan joku saanut kyseisellä purkilla NHL11 toimimaan ihan kunnolla??
Tämä on jo jotakuinkin kohtuullinen pohjustus, mutta ei siltikään tarjoa riittävästi tietoa.Netti PS3:seen tulee D-Linkin kautta piuhalla ja D-link on kiinni Welhon 40Mb kaapelimodeemissa.
EA:n verkkopeleissä on 18 vuoden ikäraja, jota ei voi itse ohittaa. Virallisen PlayStation-tuen kautta alaikäiselle on mahdollista kuitenkin verkkopelioikeus saada vanhemman suostumuksella. Pyydä vanhempaasi soittamaan tuonne tukinumeroon 0600 - 411 911 (arkisin klo 12-18). Puhelu maksaa 0,79 /min + pvm.Nyt kun koitan mennä omalla käyttäjälläni pelaamaan NHL:ää, tulee ilmoitus: Playstation Network-tilisi verkko-ominaisuudet on poistettu käytöstä lapsilukkoasetusten takia...
Onse kumma kun on alkanut tämä Welhon netti lagittamaan nhl11 verkkopeleissä! Minulla on 10megan welhon netti ja on mulla reititinkin että saisi langattomankin välillä jos haluaapi.. mutta olen kokeillut että modeemin kautta tulee ethernetti piuha vain ps3 niin että saisin vain kaiken netin ps3 verkkopelaamista varten mutta kummiskin lagaapi Kun 10megan netti pitäisi ainakin riittää tietojeni mukaan mutta en tiedä nyt yhtää että missä vika voisi olla ??
Kolme kirjainta: DNA