Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 -verkko-ongelmat [PS3]

Wale21: Jos ei muistini petä, on eräässä useasti linkittämässäni FAQissa linkki valmiisiin ohjeisiin mm. tuolle Zyxelin mallille.
 
Vastaus: NHL 11 -verkko-ongelmat [PS3]

Juu tiedetään. Olen kokeillut porttiohjauksia mutta en ole sillä tavalla saanut toimimaan, en varmaan osaa oikein niitä laittaa :D Pitkäään olen kokeillut kaikkea erilaista. Välillä NAT-tyyppi on 2 mutta silti ei änäri toimi kunnolla. Tänään kokeilin vanhalla modeemilla ja sillä toimi moitteettomasti mutta siinä ei ole Wlania joten sitäkään ei voi kokoaikaa pitää. Menee vaan hermo kun ei millään meinaa toimia kunnolla joten ajattelin että helpoin tapa olisi vaan heivata zyxeli nurkkaan ja ostaa uusi :p

Mutta jos tuon Zyxelin saisin toimimaan jollain lailla niin olisi tosi hyvä
 
Wale21: Kuten FAQ valistaa, ei NAT-2 vielä takaa, että kaikki pelit toimisivat. Muun muassa NHL:t vaativat nipun omia porttejaan siihen päälle. FAQissa on lueteltu NHL0X:stä alkaen, mitä kukin vuosikerta haluaa käyttää.

Loppujen lopuksi nuo porttiohjauksetkin ovat varsin simppeleitä, kunhan ohjeet malttaa lukea huolella ja ajatuksen kanssa. Sinnepäin roiskimalla ja "mä nyt kokeilen jotain" -meiningillä lopputulos voi olla mitä vaan.
 
Vastaus: NHL 11 -verkko-ongelmat [PS3]

Olen kyllä lukenut tarkkaan ja laittanut ohjeitten mukaan. Tein niitä jo jonkun aikaa sitten ja päätin antaa asian olla. nyt taas ketuttaa kun ei veljeäkään vastaan pysty pelaamaan joten päätin kokeilla uudestaa. Tänne on näköjään tullut uusiakin keskusteluja joten pitää niitä katsella jos saisi uusia vinkkejä. Pitää alkaa kokeilemaan uudestaan. Aikaa ainakin riittää kun lomailee :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 11 -verkko-ongelmat [PS3]

yhteyden laatu osiossa mulla on punaisella 2 palkkia.. vanhas kämpäs oli hyvä yhteyden laatu.. mistä voi johtua? vaikka ei nää pelit netissä lagaile.. häiritsee vaan toi.. :)
 
Vastaus: NHL 11 -verkko-ongelmat [PS3]

Mo,

Hommasinpa tuossa Sonera kuituliittymän (100/10) ja siihen tuli kylkiäisenä tuo Soneran reititin (Thomson TG789vn). NAT2 on saatu pleikkarilta toimimaan mutta ei lähde HUT millään toimimaan. Vähän vaikutta että kaikki portit ei ohjaudu oikein. Olen kyllä aukaissut kaikki PS3 tarvitsemat "yleisetportit" sekä NHL11 tarvitsemat portit. Onkohan joku saanut kyseisellä purkilla NHL11 toimimaan ihan kunnolla??
 
PS3 NHL11 Verkkoliigapelaaminen ei onnistu

Olen yrittänyt pelata verkkoliigassa otteluita ja yrittänyt haastaa muita peleihin. Peliin kutsumisen jälkeen menee valikkoon jossa lukee odottaa pelaajaa ja noin 5 minuutin jälkeen tulee ilmoitus " pelaaja poistunut pelistä". Joka kerta kun liigaan menee peli kysyy kokoonpanojen päivittämistä mikä on aina ollut ajantasalla. En siis tiedä miten pystyisin pelaamaan pelejä verkkoliigoissa ollenkaan.

Normaalisti kun pyytää esim. kaverin online gamen kautta peliin, niin kaikki toimii hienosti. Pelin pystyy pelaamaan ongelmitta.

Netti PS3:seen tulee D-Linkin kautta piuhalla ja D-link on kiinni Welhon 40Mb kaapelimodeemissa.

Kaikki muut konsolin netissä pelattavat pelit ovat toimineet moitteetta.
 
Vastaus: PS3 NHL11 Verkkoliigapelaaminen ei onnistu

Netti PS3:seen tulee D-Linkin kautta piuhalla ja D-link on kiinni Welhon 40Mb kaapelimodeemissa.
Tämä on jo jotakuinkin kohtuullinen pohjustus, mutta ei siltikään tarjoa riittävästi tietoa.

Ole hyvä ja lue verkko-FAQ. Vastattuasi riittävän täsmällisesti siinä esitettyihin kysymyksiin on auttaminenkin todennäköisesti paljon helpompaa.
 
Vastaus: PS3 NHL11 Verkkoliigapelaaminen ei onnistu

Mulla oli NHL:n kanssa vastaava ongelma. Vain verkkoliigan pelit katkesivat ennen kuin alkoivatkaan. Minulla rebootti auttoi aina ja sitten koko illan pystyi pelaamaan. Vika saattoi sitten seuraavana päivänä tulla uudestaan.

Itse en lähtenyt mitään säätämään, koska vika on jossain muualla kuin omissa asetuksissa jos pelin kaikki muut verkkomuodot toimii.

E: Ja toimiessaan se peli "muodostuu" heti, eli 15 sek on maksimi mikä kannattaa odotella. Ei viittä minuuttia. :)
 
Vastaus: NHL 11 -verkko-ongelmat [PS3]

Enpä tiedä tuliko tämä nyt kuitenkaan oikeaan paikkaan, vaikka tässä jo hetken etsiskelinkin sellaista. Mutta, olen siis alle 18-vuotias, ja menin sitten oikein kunnon kansalaisena tekemään isälleni Master Accountin, ja itselleni Sub Accountin. Nyt kun koitan mennä omalla käyttäjälläni pelaamaan NHL:ää, tulee ilmoitus: Playstation Network-tilisi verkko-ominaisuudet on poistettu käytöstä lapsilukkoasetusten takia

Lapsilukkoasetukset ovat Pois päältä, sekä itseltäni että isäni käyttäjältä. Toivottavasti saan vastauksen, vaikka nyt rupesi tuntumaan ettei tämä ole verkko-ongelma...
 
Vastaus: NHL 11 -verkko-ongelmat [PS3]

Nyt kun koitan mennä omalla käyttäjälläni pelaamaan NHL:ää, tulee ilmoitus: Playstation Network-tilisi verkko-ominaisuudet on poistettu käytöstä lapsilukkoasetusten takia...
EA:n verkkopeleissä on 18 vuoden ikäraja, jota ei voi itse ohittaa. Virallisen PlayStation-tuen kautta alaikäiselle on mahdollista kuitenkin verkkopelioikeus saada vanhemman suostumuksella. Pyydä vanhempaasi soittamaan tuonne tukinumeroon 0600 - 411 911 (arkisin klo 12-18). Puhelu maksaa 0,79 /min + pvm.

Huom! Ilmeisesti juuri tällä viikolla Suomen virallinen PlayStation-tuki on lomalla, joten kannattaa soittaa vasta ensi viikon maanantaina.
 
Vastaus: NHL 11 -verkko-ongelmat [PS3]

Onse kumma kun on alkanut tämä Welhon netti lagittamaan nhl11 verkkopeleissä! Minulla on 10megan welhon netti ja on mulla reititinkin että saisi langattomankin välillä jos haluaapi.. mutta olen kokeillut että modeemin kautta tulee ethernetti piuha vain ps3 niin että saisin vain kaiken netin ps3 verkkopelaamista varten mutta kummiskin lagaapi :( Kun 10megan netti pitäisi ainakin riittää tietojeni mukaan mutta en tiedä nyt yhtää että missä vika voisi olla ??
 
Vastaus: NHL 11 -verkko-ongelmat [PS3]

Onse kumma kun on alkanut tämä Welhon netti lagittamaan nhl11 verkkopeleissä! Minulla on 10megan welhon netti ja on mulla reititinkin että saisi langattomankin välillä jos haluaapi.. mutta olen kokeillut että modeemin kautta tulee ethernetti piuha vain ps3 niin että saisin vain kaiken netin ps3 verkkopelaamista varten mutta kummiskin lagaapi :( Kun 10megan netti pitäisi ainakin riittää tietojeni mukaan mutta en tiedä nyt yhtää että missä vika voisi olla ??

Kolme kirjainta: DNA :mad:
 
Ylös Bottom